Jump to content

orankohn

  • פרסום הודעות

    821
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

68 נייטרלי

1 עוקב

אודות orankohn

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. צה"ל מוציא בהדרגה לפנסיה את אלפי מיצובישי האטראז' ששימשו כרכב של קצינים ונגדים (וגם כרכב יחידה). מדובר בדגמי 2014/2015. ראו פירוט בכתבה מ - YNET: https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/ryhCLWf38 לפי הנאמר בכתבה: כמה תהיות: 1. האם מי שקונה כזו עושה עסקה טובה? האם מדובר ב"מציאה" או זו מלכודת דבש לפראיירים ? 2. איך האמינות והשרידות של רכב כזה באופן כללי לאחר כחמש שנים ו130--150 אלפי ק"מ? 3. האם באמת כמו שנכתב האטראז' לאחר טיפול שוטף במוסכי היבואן? 4. מה שווה האחריות שנה למנוע ולגיר של שלמה סיקס?
  2. אין מה לחשוש. פאלקן פתחה לפני שנים אחדות מפעל מודרני לאספקת צמיגים לשוק האירופי. גם אודי Q3 מגיעים עם צמיגי פאלקן מטורקיה... חלק מדגמי טויוטה קורולה היבריד המגיעות מטורקיה לארץ עם צמיגי פאלקן טורקיים ואפילו מסדרה קודמת ZE914. דומני שה - C4 שלך לא תצטרך להרגיש מקופחת בחברה כזו. כמובן שבחירה במישלן או גודייר יקרים יותר ומסדרה טובה גם תהיה בחירה טובה. http://www.falken.tires/news/detail/75.html http://www.falken.tires/news/detail/77.html
  3. הפאלקן ZE310 הם כיום בשוק המקומי הינוהצמיג הטוב ביותר מבחינת תמורה לעלות. לאחר מחקר אינטרנטי קניתי רביעייה כזו לפני שנה. נהגתי איתה 30,000 ק"מ. מעבר לזה שהצמיג גם אוחז היטב וגם שקט מאוד הרי השחיקה שלו אפסית, הרבה יותר טובה ממה שזכור לי בפאלקנים דורות קודמים שגם היו לי במספר רכבים (912 ,914). ניתן לראות למשל במבחן הבא של בדיוק המידה 205/55/16 שהפאלקן בדרוג מכובד. https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2019-ACE-Summer-Tyre-Test.htm
  4. לאחרונה דאצ'יה יצאה במתקפת פרסום לקדם את מכירת הסנדרו כמכונית הזולה ביותר בשוק. הם גם מציעים באתר שלהם מכירה אונליין של הסנדרו. קצת לא מכובד ולא ראוי לראות באתר מכירת האונליין מסירת פרטים מטעים - מופיע שם שהסנדרו LAUREATE הזולה שמתומחרת ב- 58,990 ש"ח הינה עם מנוע 1.0 ליטר טורבו בנזין. בפועל מדובר במנוע 3 בוכנות אטמוספרי בנפח 1 ליטר שאינו טורבו עם 73 כ"ס. https://sales.dacia.co.il/דאציה-סנדרו/?section=3&gear=X5H_G4_M&gearToggle=m&finish=380
  5. אני מעריך שזה מכוון על מנת לדאוג שמא חס ושלום בעת יציאת הנהג/נוסע מהכירכרה היוקרתית פעולת מאוורר המנוע תעיף גרגרי אבק קלים או תפיח משב רוח חמה ומעיקה על היוצא מהרכב.
  6. כידוע יש בשוק מבחר תוספי דלק למנועים. נשאיר בצד את הויכוח האם יש תועלת/נחיצות בתוספים אלו. השאלה: מה ההבדל המהותי, אם יש בכלל, בין תוספים המיועדים למנוע בנזין לאלו שמיועדים למנועי דיזל? מה קורה אם שמים בטעות/במתכוון תוסף בנזין במנוע דיזל ולהיפך ? יש נזק?
  7. אכן כל הכבוד על ההגינות של בעל העסק. על מנת שנהיה לגמרי בטוחים שמדובר בצדיק גמור אשמח אם תציין אילו צמיגים קנית - מותג, סדרה, מידת צמיג, תאריך ייצור ודירוג כגון: W, Y, T וכמובן כמה שילמת על הצמיגים.
  8. אכן הלמבורגיני דיאבלו עושה שימוש בשני אביזרים שפותחו עבור המרינה: ידית איתות וידית מגבים. https://web.archive.org/web/20060223205144/http://www.findarticles.com/p/articles/mi_qn4158/is_19950624/ai_n13990574 גם לאחר מותן המרינות הועילו. מסתבר שהייתה תרומה משמעותית של המוריס מרינה לחובבי הרכב האנגלי. יוצרו מעל מליון מרינות ובהדרגה ערכן ירד מאוד ובשלב מסוים לא היה משתלם לתחזקן ואז כמובן הפכו לגרט. אולם אז חלקים מסוימים הסתברו כמתאימים מאוד כתורמי איברים להמשך תיחזוק רכבים אנגליים קלאסים שחלקו מכניקה זהה/דומה מאוד. נעשה שימוש במערכת הבלמים והמתלים לשדרוג אלו של מוריס מיינור ישנות. מנועי מרינה מסדרות A התאימו היטב ל MG ספרייט ולאוסטין היילי ספרייט עם שיפור בביצועים המקוריים. מנוע ה - 1.8 TC עם זוג מאיידים התאים היטב לבעלי MGB.
  9. מסתבר שיש קשר ישיר בין מוריס מארינה הנלעגת ללמבורגיני דיאבלו הנערצת. נראה מי יכול לציין מה המשותף ביניהן ? (יוחאי - אתגר !)
  10. דווקא ברוב דגמי פיאט של שנות האלפיים (פונטו, פנדה ועוד) חיוויי טמפרטורת נוזל הקירור מקיפה ומשלבת מספר אינדיקציות במקביל. 1. מד חום שבטמפרטורות רגילות מראה מדוייק על החצי ולא זז ממנו. כשהרכב במאמץ ניכר ביום חם אכן המד עולה שנתה אחת עד שתיים , אך עדיין יש עוד שתי שנתות לקו האדום. 2. יש נורית אדומה של חום מנוע שנדלקת מעל ערך מסויים. 3. יש צפצוף אזהרה שזועק עם נדלקה המנורה האדומה לעיל - בדיוק לנהג/ת שממש לא טורחים להביט בלוח המחוונים. במקביל בצג ההודעות המילולי מופיע הודעת הסבר בלועזית:"טמפרטורת המנוע גבוהה מדי". מערך כזה משלב היטב מענה לכל נהג.
  11. רב תודות על הכתבה המעניינת מאוד שכתובה באופן מקיף ומאוזן ! בדקתי בספרוני ה -observer's הישנים שברשותי ומצאתי דגם נוסף שדומני שלא הוזכר - דגם מאוחר של מריס איטאל שבפסגת ההיצע - מודל 83' עם מנוע בנפח 2000CC מסדרת O-series. כתב הרכב הבריטי הנודע והמוערך סטוארט בלאנדון כותב כך על הרכב: "רכב סאלון בלתי מובחן שהמשיך את המוריס מרינה הקודמת שמציע תמורה טובה בהתחשב במימדים ובמרווח וביחס למחיר ולציוד. מבחר מנועי 1.3 או 1.7 וגם 2.0 ליטר בתצורה אוטומטית בלבד. סאלון 4 דלתות או סטיישן 5 דלתות. פשוט אבל פונקציונאלי, מרווח וקל לנהיגה. תיבה אוטומטית טובה עם תצורת שליטה הגיונית."
  12. בירושלים יכול להמליץ על שניים: 1. ש.ע.מ כהן ברוממה - אהליאב 16. 2. אלי מזרחי בתלפיות - בעלי מלאכה 23. שניהם בסדר , מחירים סבירים. בשניהם מאוד צפוף ויש תור ארוך... כנראה ניתן למצוא באזור המרכז מקומות עדיפים הן במקצועיות והן בתמחור.
  13. כתבה נהדרת ומעניינת מאוד, תודה רבה ! קריאתה הביאה אותי לעלעל בספרוני OBSERVER'S בריטיים ישנים מאותה תקופה שברשותי. שמתי לב שישנם עוד מספר דגמים מעניינים של ווקסהול בטווח השנים 1973-1975 שלא הוזכרו. במאמר המקיף של יוחאי הוזכר שהיה טווח דגמים מצומצם שכללו את דגמי ה - וויוה, ויקטור והקרסטה שדעכה ב- 72' ללא מחליפה שתתחרה בגרנדה של פורד. הוזכר גם שלווקסהול לא הייתה שום מתחרה לקפרי של פורד. להלן דגמים נוספים של ווקסהול שמצאתי בקטלוגים מאותה עת: דגם שנקרא VX4/90 - רכב סלון בינוני עם מנוע 2300 סמ"ק : דגם שנקרא מגנום - רכב סלון קומפקטי עם מנוע 2300 סמ"ק : דגם שנקרא וונטורה - רכב סלון /סטיישן גדול עם מנוע 3300 סמ"ק : שני דגמי קופה שיכולים תאורטית להתחרות בפורד קפרי: מגנום 2300 קופה עם מנוע 2300 סמ"ק : פירנצה קופה עם מנוע 2300 וחזית מודרנית וספורטיבית מאוד:
  14. כתבה נהדרת ומעניינת מאוד, תודה רבה ! קריאתה הביאה אותי לעלעל בספרוני OBSERVER'S בריטיים ישנים מאותה תקופה שברשותי. שמתי לב שישנם עוד מספר דגמים מעניינים של ווקסהול בטווח השנים 1973-1975 שלא הוזכרו. במאמר המקיף של יוחאי הוזכר שהיה טווח דגמים מצומצם שכללו את דגמי ה - וויוה, ויקטור והקרסטה שדעכה ב- 72' ללא מחליפה שתתחרה בגרנדה של פורד. הוזכר גם שלווקסהול לא הייתה שום מתחרה לקפרי של פורד. להלן דגמים נוספים של ווקסהול שמצאתי בקטלוגים מאותה עת: דגם שנקרא VX4/90 - רכב סלון בינוני עם מנוע 2300 סמ"ק : דגם שנקרא מגנום - רכב סלון קומפקטי עם מנוע 2300 סמ"ק : דגם שנקרא וונטורה - רכב סלון /סטיישן גדול עם מנוע 3300 סמ"ק : שני דגמי קופה שיכולים תאורטית להתחרות בפורד קפרי: מגנום 2300 קופה עם מנוע 2300 סמ"ק : פירנצה קופה עם מנוע 2300 וחזית מודרנית וספורטיבית מאוד:
  15. orankohn

    למבו אוונטדור ז''ל

    האם ראית את הסרטון לפני שהגבת? האם קראת היטב מה שציינתי? הרכב לא החנה עם שני גלגלים על מדרכה אלא כמו שכתבתי חציו על כביש וחציו על אי תנועה כאשר הוא חוסם חלק מנתיב נסיעה שמאלי בכביש דו נתיבי. אם זו התנהלות נורמטיבית ומקובלת אז אתה צודק.
×
×
  • Create New...