Jump to content

pooh-bear

  • הודעות

    4,779
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    7

pooh-bear שיחק אותה בתאריך נובמבר 7 2020

התכנים של pooh-bear היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    במרחק גרירה מגבע
  • איזה רכב יש לך?
    פוקוס אקובוסט ידנית, 2013, יד 4 מליסינג, עם מנוע מקורי!
  • תחביבים
    צרפתיות מזדקנות
  • מקצוע
    כתיבת באגים, תיקונם, הכנסת חדשים וחוזר חלילה

צפיות אחרונות בפרופיל

6,508 צפו בפרופיל

הנקודות של pooh-bear

פורמוהוליק

פורמוהוליק (9/14)

867

מוניטין

  1. אם אתה יכול לבוא עם הצעה (אמיתית) בשכר גבוה משמעותית מאחד המתחרים, יש סיכוי שתשדרג משמעותית את העלאת השכר שאתה מצפה לה ותזרז את בואה. מצד שני, יש גם סיכוי שלא - תמיד יש ארגונים שפשוט לא מבינים איפה הם נמצאים, כמה משלמים בשוק או סתם לא אוהבים שמצמידים להם אקדח לרקה - ואז, בסבירות גבוהה, תצטרך לקבל את ההצעה המתחרה. קח את זה בחשבון. מצד שלישי, ארגון שלא משווה היום את השכר של העובדים שלו למה שמקובל בשוק, בסבירות גבוהה ימשיך באותה מדיניות גם אח"כ. אם זה מפריע לך (ואין סיבה שזה לא יפריע לך), תחשוב אם אתה רוצה להשאר בארגון כזה שבו אתה צריך כל שנה לנהל מלחמה מחדש. זה נמאס די מהר גם לך וגם לארגון.
  2. לא כל כך מבין את מהות הדיון פה. אחת הסיבות העיקריות למשכורות הגבוהות בהייטק, בלי לזלזל חלילה בעבודה של אף אחד, היא היכולת לשכפל קוד לכמות כמעט בלתי מוגבלת של עותקים בעלות (יחסית) אפסית, או לפחות מאוד נמוכה. זה לא הופך את העבודה לקלה יותר או מורכבת פחות, אבל זה יכול להסביר למה מראש אפשר לשלם משכורות גבוהות ולהשאר רווחיים. מעבר לזה - אני לא מכיר את ענף הבניין כמעט בכלל, אבל יכול לנחש שהתנאים במקום שלאף אחד לא באמת אכפת מהרוג או שניים פה ושם לא יהיו אידאליים. אם אתה חושב שתהנה לכתוב קוד (שזו כנראה עבודה די עד מאוד שונה ממה שאתה עושה כרגע), זה נשמע לי לחלוטין no-brainer. לא ברור לי למה לא להתחיל הסבה מחר בבוקר.
  3. האסטרה מהשנתונים האלו לא ידועה באמינות מופלגת. אם אמינות ועלות תחזוקה הן שיקולים מרכזיים עבורך, בתקציב נמוך (הזכרת 20,000 שמבקשים עבור האסטרה), קיה פורטה או מיצובישי לנסר יהיו עדיפות משמעותית.
  4. יש קצת יונדאי i30 ידניות. מצד שני, אם תעזוב לרגע את הסטיגמות בצד, פיאט טיפו ידנית (הסדאן הפשוטה, קומפורט) תהיה חדשה משמעותית (בכמה שנים טובות) ותהיה לא אמינה פחות, אם לא יותר.
  5. לדעתי, יש פה מספיק סיפורים על המנוע הספציפי הזה בשנים הספציפיות האלו של פיג'ו כדי להמנע ממנו,אלא אם מדובר במחיר סופר אטרקטיבי ובידיעה מראש שמדובר ההימור. לא ציינת מה התקציב, אבל בניחוש מושכל תוכל למצוא סיטרואן C4 פיקאסו קצרה מ-2016 (אולי אפילו 17) בערך באותו אזור חיוג. גם פה לא מדובר באמינות של 100% אבל הבעיות פשוטות וזולות יותר לטיפול, והרכב עצמו הרבה יותר מתאים לשימושים שציינת. כל זה בהנחה ש"לא ג'יפון, כן צרפתי" זה משהו שאתה יכול לחיות איתו מלכתחילה.
  6. צ'מע, זו לא חוכמה גדולה. תמיד יש סינונים. יש כאלו שיסננו על בסיס גיל, או מין, או צבע עור, או אמונה דתית, או שיוך לאומי. העולם הוא לא מקום מושלם. גם באופן לא מודע, רובינו מחפשים אנשים שדומים לנו ונוטים להיות ביקורתיים יותר כלפי מי שלא. גם אותי כבר סיננו לפי גיל באיזה סטארט-אפ של ילדים ממודיעין, ואפילו לא התביישו להגיד לי את זה כמעט בפרצוף. קורה. אבל זו לא הנורמה המקובלת בתעשיה, ולפחות מניסיוני תוכל למצוא עבודה גם בגיל מבוגר, בהנחה שאתה מחזיק בכישורים המתאימים (ממש לא רק הטכניים). יש משרות שיהיה לך קשה יותר להתקבל אליהן ויש כאלו שפחות, אבל אני לא מאמין שמישהו מוכשר לא ימצא עבודה, גם אם הוא אולי יצטרך קצת להתפשר בדרך.
  7. @Moonlight Theory, מה בדיוק השאלה? החלק היחידי מצאתי שנוסח בצורת שאלה היה לגבי תוחלת התעסוקה המשוערת שלך ההייטק. לדעתי - הבעיה היא לא גיל פר-סה, הבעיה היא בעיקר מנטליות (שנובעת מגיל באופן מצער). אם אתה מתקבע, לא רוצה לקבל ביקורת, לא מוכן ללמוד ולהשתנות - יהיה לך קשה למצוא עבודה בגיל מבוגר, בכל תחום. מצד שני, אם תשמור על גמישות, תדע להתנהל בצורה הגיונית ומכבדת מול אנשים אחרים (בעיקר צעירים יותר) ובעיקר תהיה מקצועי ותחשוב על איזה ערך אתה מביא לחברה, גיל ביולוגי לא יהווה בעיה משמעותית. כמובן שתמיד יהיו סטארטאפים של ילדים שיצאו אתמול מ-8200 שאליהם יהיה לך יותר קשה להתקבל בגיל חמישים לתפקיד זוטר, אבל בהרבה מקומות מסודרים יותר תוכל למצוא עבודה גם בגילאי 40+ ו-50+. בתנאי כמובן שתגיע במנטליות הנכונה ועם כישורים מקצועיים רלוונטיים.
  8. אני בוודאי לא יודע מספיק כדי לענות בצורה וודאית. זו שאלה של סיכון - האם הסיכון לצריכת שמן גבוהה ועלויות הטיפול בה הוא משהו שאתה רוצה לקחת על עצמך, גם מבחינה כספית וגם מבחינת זמן. כרגע נראה שיש לא מעט מקרים כאלו, גם אם לא לגמרי ברור (לפחות לי) מה הסיבה לזה. זו כמובן גם שאלה של אלטרנטיבות בתקציב, אבל אם אתה לא ממש רוצה c4, אז כן, יכול להיות שעדיף לחפש רכב אחר. לגבי האקסמפלר הספציפי, שים לב לשורה של ניקוי שמן בהחלפת הרדיאטור, זה לא נשמע לי מאוד מבטיח.
  9. יותר כמו "יש את הדגם המשופר שיודע לשאוב מסביב לרהיטים לבד, לעומת הרגיל שצריך להזיז את כל הרהיטים בחדר לפני שמפעילים אותו". והכי חשוב לא לתת לעובדות לבלבל אותנו, יש ביקוש עצום לשואבי אבק הרגילים, אלו שצריך להזיז את כל הרהיטים בחדר לפני שמפעילים אותם, אבל היבואנים המרושעים יצרו קרטל והחליטו ביחד להפסיק להביא את שואבי האבק האלו, במטרה להביא רק את היקרים יותר ולהרוויח יותר על כל אחד. בדיוק כמו במקרה של הקקטוס דור שני, מרוב שכל כך הרבה רצו להזמין ידני היבואן לא עמד בעומס והחליט להביא רק את האוטומטי.
  10. קוגה (עם ה-1.5 ל', לא חושב שבשנתונים הרלוונטיים היה מנוע אחר) תהיה פחות אמינה (ולא חסכונית בכלל)
  11. נראה כמו סתם טפשות. קשה לי להאמין שיש אפילו משתמש אחד בתחבורה ציבורית שביטול ההנחה הזו יעביר אותו לרכב פרטי. לא הכמה עשרות ש"ח בחודש האלו הם מה שיעשה את ההבדל (כי אם זה היה יותר, הוא כבר היה קונה חופשי חודשי).
  12. פרקטית, אין היום שום יתרון לגיר ידני. לא בצריכת דלק, לא בעלויות טיפולים ואפילו עלויות הייצור כנראה מושפעות ברמה זניחה (וגם ככה הכל במימון, אז אף אחד לא יחסוך את ה-50 ש"ח בחודש האלו). מצד שני, לכל מי שנאלץ לעמוד בפקקים שעה כל יום, זה כנראה פחות כיף. מצד שלישי, גם מי שאולי היה קונה ידני לעצמו, לא יכול כי במקרה הטוב הוא יישן על הספה ובמקרה הרע הוא יגיע לרבנות. אז נשארו רווקים (או כאלו שבת הזוג שלהם אוהבת לנהוג על ידני, או שאין לה רישיון, או שהם בכלל בקטע אחר), שלא עומדים הרבה בפקק, שקונים רכב חדש ושממש נהנים לנהוג על גיר ידני. זה בערך שניים וחצי אנשים, בלחץ.
  13. מניסיוני הצנוע (כבעלים של רכב שחור) זה משמעותי (לפחות פסיכולוגית) אם הרכב לא עומד בחניה מקורה. להכנס לרכב כזה באמצע היום, בקיץ ולחכות עד שהמזגן יתאפס על עצמו זה לא כיף. אם הרכב עומד בצל ולא מתחמם לרמה של תנור, לרוב המזגן מתקתק קירור מעולה תוך דקה-שתיים, ומשם זה כבר ההעדפות האסתטיות שלך בעיקר.
  14. דעתי מעט שונה בנושא. מחוץ לפורום, בתקציב כזה לא כל יום מוצאים רכב שטופל לפחות כל שנה ו/או-10k ק"מ בחומרים הכי איכותיים, נשטף ידנית עם החומרים הכי טובים, אף פעם לא אכלו בו / שתו בו ובוודאי שלא עישנו בו, מעולם לא עבר שום תאונה, מגיע עם רביעיית צמיגים טריים לגמרי מהטופ של הטופ ובכלל, לא כל כך נסעו בו שלא ישרט / יתקלקל / יפגע בתאונה ח"ח. בהתחשב בעובדה שה-c4 לא היתה הרכב הכי נמכר בישראל, יכול להיות שיקח לך לא מעט זמן למצוא אחת אחרת במצב טוב יותר משמעותית. כמובן שאם אתה מחפש גם דגמים אחרים, נפוצים יותר התמונה משתנה, אבל בסה"כ אני לא רואה פה איזה דיל ברייקר מטורף (בהנחה שהתאונה המדוברת לא פגעה בשום דבר מהותי). להגיד לך שמדובר בעסקה הכי טובה בשוק? בוודאי שלא, אבל גם לא הכי גרועה שתמצא. מכאן זה בתחום האפור שמה שמכריע בו זה הנתונים הספציפיים שלך: כמה אתה לחוץ או יכול לחכות, כמה כח יש לך להמשיך לחפש או אם סתם בא לך על הצבע של הרכב הספציפי הזה או משהו בסגנון. לדעתי האישית, לגיטימי לגמרי לקנות את הרכב הספציפי הזה כמו שלגיטימי לגמרי לא לקנות אותו. בהצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...