Jump to content

pooh-bear

  • פרסום הודעות

    3,852
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

pooh-bear שיחק אותה בתאריך מאי 25

התכנים של pooh-bear היו האהובים ביותר!

מוניטין

98 נייטרלי

אודות pooh-bear

  • דירוג
    פורמוהוליק

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    במרחק גרירה מגבע
  • איזה רכב יש לך?
    פוקוס אקובוסט ידנית, 2013, יד 4 מליסינג, עם מנוע מקורי!
  • תחביבים
    צרפתיות מזדקנות
  • מקצוע
    כתיבת באגים, תיקונם, הכנסת חדשים וחוזר חלילה

צפיות אחרונות בפרופיל

2,677 צפו בפרופיל
  1. טויוטה קורולה. בטיחותית (מאמצע 2016 עם בלימה אוטונומית והתרעה על סטיה מנתיב), נוחה יחסית, מרווחת, אמינה ומאוד סחירה. אפשר גם לחפש קיה נירו או יונדאי איוניק, שיהיו הרבה יותר חסכוניות (ויוסיפו תיקון סטיה מנתיב), במחיר בלאי פוטנציאלי לסוללה.
  2. כאן יש לך סיכום מעולה של כל הבעיות במנוע הזה. תאורטית (לא ניסיתי בעצמי), חלק מהבעיות תוקנו בגרסאות האחרונות, ויש סיכוי שאחת מ-2015 שלא נסעה המון וטופלה כמו שצריך תוכל להיות סבירה, אבל זו ממש לא המלצה. אם אתה עדיין בעניין, דבר עם מוסך גבע. בכל מקרה, ה-c5 לא קיבלה את המנוע המשודרג (עם ה-165 כ"ס) בארץ. אין מה לחפש אחת כזו (רק ה-508 קיבלה).
  3. pooh-bear

    קניית פיז'ו 308SW

    לשרוד הוא בוודאי ישרוד. השאלה כמה זה יעלה. בסוף, כמו כל רכב משומש, זה הימור. הבעיה בהימור כאן הוא שאם אתה נופל (כלומר, נתקל בתקלה יקרה לתיקון די מהר), הברירות היחידות שלך יהיו לתקן את התקלה או לזרוק את הרכב. אם אחרי שנתיים הוא ילך לפח תפסיד 13.5 כל שנה - זה ממש לא מעט. אם תקנה רכב ב-50 ותמכור אחרי שנתיים תפסיד כנראה כמה אלפים פחות. זה הימור שיכול להיות משתלם אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב לתקופה ארוכה (נניח 4-5 שנים) ונוסע יחסית מעט. אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב לשנתיים ולהגיע איתו ל-190, לדעתי תפסיד המון במכירה. אם במקרה גם תיתקל בשתיים שלוש תקלות בדרך זה לא באמת משתלם. כמובן שאם אתה לא יכול לקנות רכב ב-50 ואתה חייב רכב משפחתי מרווח ובטוח, והרכב הספציפי הזה באמת שמור (ואני קצת סקפטי בעניין, אבל עוד באירופה וגו') יכול להיות שזה הכי טוב שיש. בקיצור, משתלם זה עניין של גאוגרפיה.
  4. pooh-bear

    קניית פיז'ו 308SW

    לדעתי לא כדאי. א. כי יהיה לך מאוד קשה למכור אותו, אם וכאשר ב. כי בכל זאת, הפוטנציאל לתקלות בק"מ כזה גבוה יותר ג. כי בכל זאת, טיפולי ליסינג הם לא תמיד הכי אכפתיים כמובן שכל זה לא משנה כלום אם מציעים לך אותו נניח ב-10k,ואז קנה ותמכור לברזל בתקלה היקרה הראשונה, אבל אני מניח שזה לא המחיר ואפילו מאוד רחוק משם. אם ההפרש בינו לבין רכב עם ק"מ סביר (נניח 100k) הוא אלפים בודדים, לא הייתי חושב על הרכב הספציפי הזה בכלל.
  5. Karcher WD3 הוא ממש חדש אצלי, אז זו המלצה קצת מסוייגת (לפחות מבחינת עמידות ואמינות), אבל בגדול אני מאוד מרוצה. הוא גם יכול (כאמור) לשמש בתור מפוח, גם לשאוב נוזלים (טרם ניסיתי בעצמי) ויש לו עוצמת שאיבה מכובדת. כשמחברים לכל זה תג מחיר של פחות מ-400₪, זה נשמע לי בכלל לא רע. ההסתייגות היחידה שיש לי היא היבואן הרשמי - את השואב עצמו קניתי ביבוא מקביל, אבל אז ניסיתי להזמין לו שני ראשים (לרכב) דרך היבואן הרשמי. בסוף הם הגיעו, אבל היה צריך לעבוד בשביל זה. בקיצור, קנה מיבוא מקביל.
  6. זה רכב די נדיר, כרגע יש שניים כאלו ביד2: פיג'ו 308 פרימיום מ-2018 (אחרי מתיחת הפנים). על אחת מבקשים 84, אני מניח שאפשר להתגמש לכיוון ה-80.
  7. pooh-bear

    רכב מפנק עד 55K

    סובארו B4 מ-2015 תהיה נוחה אבל לא בטוח שתענה על שאר הדרישות. אם אתה הרפתקן מספיק אתה יכול לחפש סיטרואן c5 אקסקלוסיב מ-2015. קח בחשבון שמדובר במנוע בעייתי, אבל אחרי הרבה רוויזיות שאולי הפכו אותו לחצי סביר ומערכת הידרו פנאומטית מורכבת יותר מה-c5 הרגילה. זה המון אוטו במעט כסף (פחות מהתקציב), אבל עם פוטנציאל תקלות מכובד.
  8. אחת התכונות המדהימות של הקרשר החדש שלי היא שאפשר לחבר לו את הצינור לתחת, ואז במקום שהוא יאכל אבק (וטישו, סיפור אמיתי) הוא מעיף כל מה שנקרה בדרכו בטעות, כולל ערימות אבק ששכבו להן שנים בשקט מתחת ללוח אם Minding their own business. ומיד אחרי זה הוא אוכל את ערימות האבק האלו פנימה (אחרי שהופכים לו את הצינור, כמובן). שתי דקות של רעש אימים ומאווררים שמסתובבים הרבה יותר מהר ממה שהם אי פעם חשבו שאפשר, והמחשב כמו חדש. תענוג.
  9. אתה יכול לחפש טויוטה ספייס וורסו, אני די סקפטי לגבי היכולת שלו להכיל 3 מושבים מלאים בשורה האחורית. מצד שני, גם בקורולה 2006 הם לא היו אמורים להיכנס, אז אולי יש סיכוי. אופציה נוספת, אם גיר ידני הוא אפשרות סבירה, תהיה סיטרואן c3 פיקאסו דיזל בלבד. גם כאן, קשה לי לראות 3 כיסאות בגודל מלא במושב האחורי.
  10. יצא לי להכיר את גבע ואורן, שניהם מעולים. עם שאפט אין לי ניסיון אישי, אחי פעם טיפל שם וגם היה מרוצה. צריך תמיד לזכור שאף אחד לא מושלם, ולכל מוסך תמצא מישהו שיצא לא מרוצה מהשירות, או שלא אבחנו לו את התקלה כמו שצריך, או שחושב שחייבו אותו בסכום גבוה מדי. בסה"כ, בטח בהשוואה לאלטרנטיבות, לא נראה לי שתתאכזב מאף אחד מהם.
  11. יש פה פוקוס או שתיים כאלו (לא של יוזרים מאוד פעילים), אבל בוודאי שאין פה מספיק בשביל סטטיסטיקה. אם היתה בעיה גורפת אני מניח שהיינו שומעים עליה - מעבר לפוקוס המנוע הזה הופיע גם בקוגה (ובהספק גבוה יותר), אז הוא נמכר בכמה אלפי חתיכות בארץ. אני לא טוען שבוודאות אין בעיות, רק שכנראה לפחות בארץ לא רואים משהו סדרתי (כמו רצועת התזמון של הפיורטק). אני לא דובר רוסית לצערי אז קשה לי להתייחס לגופן של הטענות, אבל יכול להיות שלפחות בחלקן הן נובעות מבעיה שלא קיימת בארץ (למשל, איכות הדלק - אבל זו סתם ספקולציה, יכולים להיות גם הרבה גורמים אחרים).
  12. הפוך - רוב ה-308 שנמכרו היו סטיישן, ובגלל הצע גדול בהרבה בשוק המשומשות הן זולות יותר. אין לסטיישן בעיות מיוחדות לעומת ההאצ'בק (פרט כמובן לאורך, למאותגרי החניה מבינינו), להיפך, היא יותר מרווחת גם במושב האחורי וגם בתא המטען. זה כנראה לא משנה לך בכלל, אבל שים לב שהסטיישן הגיעה רק בגרסת אקטיב (הפחות מאובזרת, אבל עדיין מאובזרת לא רע לשנתונים הראשונים) לעומת ההאצ'בק שהגיעה גם בגרסת פרימיום (אותו מנוע, יותר אבזור) ולאחרונה גם GT (יותר מנוע ויותר אבזור) ו-GTI (עוד יותר מנוע וגיר ידני). ה-308 היא קטגוריה מעל ה-208 וה-2008 וגם מרגישה ככה (לטוב ולרע). מצד שני, ממשק המשתמש בה קצת יותר קשה לעיכול (התפעול של המזגן, למשל, מתבצע דרך מסך המולטימדיה) בעוד שה-208 וה-2008 יותר קונבנציונאליות בתחום הזה. לכולן הגה קטן ונמוך by design, לא מדובר בבאג אלא בפיצ'ר (אפילו די מגניב, לדעתי, אחרי כמה דקות של הסתגלות). חשוב מאוד לשים לב לרצועת התזמון ולוודא שהיא הוחלפה ושלא נגרם נזק למנוע (או אם תפול במקרה על רכב עם נסועה נמוכה להחליף אותה בקניה, או לפחות לבדוק את מצבה). חיפוש כאמור ייתן עוד הרבה (דיס)אינפורמציה. אלטרנטיבה מעניינת ל-308 היא הפוקוס (מ-2016, אחרי מתיחת הפנים שבה הוחלפו המנוע ובעיקר הגיר הרובוטי). בהשוואה ל-308 היא צפופה יותר וחסכונית פחות (שלא לומר, די שתייינית), אבל קצת יותר מתקשרת ולא סובלת מבעיות ידועות. כמו ה-308 גם היא סובלת משוק מוטה מאוד ליוצאות ליסינג וביקוש בקרשים.
  13. אבל (פעם שלישית גלידה?) במקרה הספציפי הזה מדובר על מבצע מתועד, שעדיין בתוקף, שגם כשאתה חופר בתקנון שלו אתה לא מוצא סיבה טובה לחרוג ממנו (במקרה הזה). לא מדובר על סתם לקוח אקראי שמבקש לבצע טרייד אין אקראי. וזה לגמרי בסדר לא לתת מחירון גם לרכב עם נתונים מעולים, זה לא בסדר לפרסם מחירון תמורת מחירון ואז לא לתת את זה בלי שום סיבה (טובה).
  14. שואל שוב: מה לא ברור בתנאי המבצע? מחירון (לא משוקלל, או נכון יותר משוקלל רק למטה) מול מחירון. שחור ע"ג לבן. זה לא rocket science.
  15. במקרה הזה, זה לא נכון. בפרסום של לובינסקי עצמם מצויין שניתן לבחור אחת משלוש הטבות: טרייד-אין במחיר מחירון, מימון עד 130,000₪ ללא ריבית או הנחה של 5,000₪. אפילו כשנכנסים לתקנון המבצע, ההגבלות על הטרייד אין לא חלות במקרה של פות"ש (עד 150,000 ק"מ, ללא הגבלת שנתון), ואז גם מגלים שמדובר במחירון משוקלל רק לטובת הטרייד אין - כלומר אם השקלול גורע מהמחירון הנקי מפחיתים ואם הוא מוסיף לא מעלים, אבל זה כבר אופטופיק. בקיצור - מבטיחים, אבל לא מבטיחים לקיים. לא ברור לי למה. בטח כשמדובר ברכב מבוקש עם נתונים טובים.
×
×
  • Create New...