Jump to content

Kooper

  • פרסום הודעות

    112
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות Kooper

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יקר מדיי לדעתי. מוסיף ומחזק את התגובה הנוספת לשרשור. חג שמח ושנה טובה.
  2. לא מחליפים סוג שמן מנוע. זה כמו שתתן לבנאדם את הסוג דם הלא נכון. אכילת שמן לגיטימית לגמרי בק"מ של המנוע. כמו שאמרו מעליי הרינגים מתחילים להשחק
  3. נשמע כמו עיוות בצלחות/גרגירי אבק שנכנסו בין הרפידה לצלחת.
  4. "במבט" ראשוני נראה כמו אוויר במערכת. במידה והתשובה לשאלה מעליי היא אף פעם או מעל לכמות הזמן שהיצרן ממליץ להחליף גש להחליף נוזל בלמים. נוזל בלמים הוא נוזל הידרופילי, כלומר הוא סופח מים עם הזמן, זא שעם הזמן אתה "מאבד" מכושר הבלימה של הרכב.
  5. לא מחפש לריב איתך. מהתיאור הראשוני שלך ומהנתונים שנתת חשבתי שהפילטר בעייתי. מאחר וציינת לאחר תגובתי השנייה שהחלפת שניים בחודש האחרון זו לא הבעיה. ציינתי שאצלי הייתה בעיה דומה שנפתרה בריסוס בושם על הפילטר. כמו שרשמתי בתגובה (השלישית) הקודמת, בהנחה ולא חסרים מים/שמן או ירידה בקירור של המזגן (חוסר גז) או ריחות של אגזוז מהמנוע עצמו, הריחות נובעים מעובש כפי שדניאל ציין (אחראי הפורום) ציין כמה תגובות מעליי. אפשר לחיות עם זה, או לפרק חצי דשבורד כדי להגיע למאייד ולנקות אותו עם ספריי ייחודי, בדיוק כפי שציינתי תגובה קודמת הבעיה הינה הגישה. כדי שתקבל את
  6. הייתי מגיע לביקור חטוף במוסך, ממה שאתה מתאר נשמע שמתבשל שם משהו לא טוב , בהנחה והמוסך טוב ורציני כפי שאתה טוען, יאבחנו את התקלה ואולי אפילו יתקנו בעלות מוזלת/ללא עלות (שמעתי מקרים על דומים) זה יכול להתחיל מכבל (לא סגור אם יש לך הידראולי או לא) ולהיגמר במשהו יותר רציני. בכ"מ שווה ללכת למוסך (אם יש לך קבלה אפילו יותר טוב). בשורות טובות.
  7. כמו שדניאל ציין, בהנחה ואתה לא חווה איבוד שמן/נוזל קירור או ירידה בתפוקת האוויר הקר מהמזגן (מניח שהיית מציין אם היה רלוונטי) ובהנחה ואין ריחות של אגזוז מהמנוע עצמו זה כנראה הצטברות של עובש או מים עומדים במאייד/תעלות האוורור של הרכב. מה שאני עשיתי בגורטאה הישנה שלי אחת לכמה זמן זה לרסס את הפילטר מזגן בבושם. בהנחה ואתה מעוניין בפתרון מקיף יותר זה ללכת למוסך ולהתחיל לפרק דברים ולנקות אותם בעיקר את המאייד, יש ספריים מיוחדים לניקוי יסודי של סוללות קירור. הבעיה היא הגישה.
  8. 1. הייתי הולך למוסך לבדוק את הקלאץ' למרות שהוא חדש כפי שציינת. תבקש גם שיסרקו לך את הרכב ויוודאו שאין חיישנים שמשדרים דברים מוזרים שגורמים לרכב להכבות (כמו חיישן קראנק פגום או לא מספיק דלק וכו'). כל זאת כמובן בהנחה ואתה יודע כיצד לנהוג עם רכב ידני, ולוחץ על הקלאץ' כמו שצריך ועד הסוף (מתנצל אם הניסוח פוגעני). 2. הרעידות ממשיכות גם לאחר שהרכב עצר? מה התכיפות שלהן, והאם אתה יודע להגיד בוודאות "מה רועד" (ההגה/מראה קדמית) הרעידות קורות בעצירה בהילוך או בעצירה על ניוטרל? האם לרעידות מלווים רעשים? הערכתי: לדעתי הבעיות קשורות, לא יודע להעיד על מצב
  9. אהלן, האם תוכל לפרט את הבעיה בצורה פשוטה? לא הצלחתי להבין האם הבעיה היא רכב שנכבה בעצירה או רכב שרועד בעצירה.
  10. ראשית אין צורך להגיב בברבריות, אינך ציינת פריט זה (החלפת פילטר) ואינני יודע לנחש מה עבר על רכבך. שנית כמו שרבים מאנשי הפורום שאלו אותך, אילו ריחות בדיוק אתה מריח? יכול להתחיל ממים עומדים מפאת ניקוז לקוי של המאייד, ועד למשהו רציני כמו בריחת אגזוז או שמן שנוזל על משטח חם. ללא פירוט לא נוכל לנחש לבד מה היא הבעיה, כי כמו שרשמתי בהודעה הקודמת ריחות בקבינה יכולים לנבוע ממגוון רב של בעיות.
  11. מוסיף לבחור שמעליי, אם הבנתי את שאלה מספר 2 נכון אתה מתייחס אל חלק משופץ. לדעתי תמיד עדיף חדש על משופץ, אלא אם כן הפרש המחירים גדול משמעותית/חלק חדש לא בא בחשבון (כדוגמת מנוע או גיר). כמו כן כשקונים חלקים משופצים רצוי לאמת את אמינות המקום ששיפץ את החלק. בנוגע לשאלה 1 כמו שאמרתי ענו לך תגובה מעליי.
  12. 1. כן, כמו כל נוזל אחר שקיים ברכב. 2. אינני מכיר את הדגם הנ"ל, אך ברוב הדגמים המודרנים היום הפילטר הוא חלק אינטגרלי ממשאבת הדלק. שוב אינני מכיר את הדגם הספציפי שלך אז קח את זה בערבון מוגבל.
  13. תתחיל בפשוט, כמו שרשמתי תחליף פילטר (תנקה אותו אם אינך יכול לרכוש חדש) אם הריחות ימשיכו תעדכן ונציע רעיונות אחרים. מגוון התוצאות שיכולים לגרוף לריחות רעים הוא רחב כמו שציינו, לכן כדאי להתחיל בפתרון הכי פשוט (ובדר"כ הכי יעיל.)
  14. שיראה לך את השבר והתקלה. לא בקיא במחירון מוסכים, אבל אם אתה לא מרגיש בנוח עם המוסך אתה יכול לבקש חוות דעת במוסך אחר.
×
×
  • Create New...