Jump to content

Kooper

  • פרסום הודעות

    198
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

23 נייטרלי

אודות Kooper

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נכון, עלבונות שיח רדוד זה מה שיביא אותנו רחוק בחיים. הוא סיפר על בעיות בהנעה וזה מה שקפץ לי לראש. גם אם אתה לא מסכים עם מה שאני אומר או הדרך שאני אומר אותה אני בטוח שניתן להגיד את זה בצורה מכובדת ומכבדת שלא מזלזלת בי ובך.
  2. קח את הקבלות של המוסך הקודם, ואת חוודת הדעת של מנהל העבודה הנוכחי שמפילה את האשמה על מי שסגר אחרון ופנה מלנהל אזורי של מאזדה כמו שהציעו לך. נשמע לי מאד חשוד כל העסק הזה.
  3. אהלן, האם תוכל לפרט יותר במה כוונתך ב"נסיעה לא נעימה?" האם הכוונה לקרטועים מן המנוע בסרק? בכל מקרה יש לי שתי רעיונות. 1.שסתום IDLE (מצרף סרטון) 2. כיוון שסתומים לא יודע אם יש לך hydraulic lifter, אבל במידה ולא יש מצב שצריך לבצע כיוון שסתומים. מקווה שקלעתי נכון לתקלה, בשורות טובות.
  4. צודק שצריך "להוכיח שאין לי אחות" אבל העובדה הפשוטה שהרכב הגיע תקין לפני התיקון ו"נהרס" במהלכו מעלה ספקות, אדרבא במוסך מורשה יבואן רשמי. הדעה שלי עומדת איתנה, הם צריכים לקחת אחריות על הנזק שנגרם להם במהלך התיקון.
  5. זה כשל שלהם. אין סיבה שתשלם להם (מעבר לתשלום על הטיפול שבוצע) ובטח שלא תתחשב בצרכים או בדרישות שלהם בגלל חוסר מקצועיות שלהם. (תדמיין שהיית מגיע לתקן שקע טעינה במעבדה והיו שוברים לך את המסך ודורשים ממך תשלום על התיקון). במידה והיית מגיע עם קרטר שבור, ניחא. הברזה נהרסת כאשר הבורג מוברג ביותר מדי כוח, או בצורה הלא נכונה. (חוסר מקצועיות) ביזיוני בעיני שהם גורמים לנזק ומצפים ממך לשאת בעלויות. אם זה היה תלוי בי זה היה נגמר מאד לא נעים בשביל המוסך. שורה תחתונה, זה הרכב שלך אין להם פה עמדה ורצון בעניין.
  6. סקוטי קילמר אומר המון דברים. צריך לדעת לסנן את הגאנק השיווקי והקליק בייט בכותרת כדי להבין מה הפואנטה אמיתית לסרטון. סהכ הוא טיובר סבבה, ומכונאי מעולה והצלחתי ללמוד ממנו הרבה דברים. בגדול הוא אומר שפילטר אוויר סתום יכול לגרום לירידה ושווה לבדוק לבדוק שהשמן נקי, והשמן בתקן הראוי למכונית חיישן אוויר מלוכלך MASS AIRFLOW SENSSOR במכוניות מודרניות מצבר חלש גיר "עייף" - ממליץ לסרוק מוח גיר לראות שהכל כראוי. בעיה במערכת הבלמים שימוש בדלק לא נכון (כדוגמאת 98) מה שהוא לא אומר בשום שלב בסרטון לשפוך קוקה קולה לטנק דלק.
  7. עיניין עקרוני לגמרי, וזו הסיבה שאני בדרך כלל נמנע ממוסכי יבואן/מורשה. אמנם יש להם את "הידע התיאורטי" ו"הכלים המתאימים" אבל המחיר תמיד בשמיים ובפעמים היחידות שנאלצתי ללכת עם אחד מהרכבים שהיו/יש לי למוסכים במורשים תמיד זה היה הכי זוועה ובלאגן.
  8. אהלן, מאד לא הגיוני לדעתי. ועוד 1500 שקלים על קרטר?! יש פה שתי אופציות 1. מוסך לא מקצועי מספיק, אם אני בזמנו בתור חייל צעיר בן יומו ללא שום ניסיון מכני, הצלחתי ליצור הברזה בגנרטור של ספינה כל אחד יכול. זו לא תורה מסיני. 2. רוצים לעשות עלייך קופה. נשמע לי מוגזם מאד המחיר של הקרטר ואני בטוח שבפירוק במגרש גורטאות תמצא בזול בהרבה. במידה ומצאת קרטר במחיר הגיוני לנפש חיה במגרש גרוטרות פרק את הקרטר וקח אותו למוסך שלך שירכיבו אותו, אני כמעט בטוח שהם מחויבים לפי חוק. בכמ ככה או ככה משהו פה לא מריח לי טוב, אם הקרטר נהרס זה נטו מחוסר מקצועיות של
  9. אהלן, מהתיאור שלך אני מבין שהסטרטר לא מסתובב. תתחיל בלבדוק את המתח של המצבר, תעבור לרילאי של הסטרטר. יש מצב שהסטרטר דפוק. במידה והסטרטר מסתובב אבל הרכב לא מניע דלק אוויר קומפרסיה טיימינג בשורות טובות.
  10. אהלן, אתחיל בזה שאני לא מאמין גדול בתוספי ניקיון למנוע. צריכת דלק היא מאד מאד אינדיבידואלי, (לדוגמא על אותו רכב באותה הסביבה אני מוציא 1:12 ובנדוד שלי 1:17). אמשיך בזה שהיא מושפעת מהמון גורמים אחרים. לחץ אוויר תקין? אתה נוסע עם רכב עמוס? אם השינוי היחידי שבוצע ולאחריו קרתה הירידה זה החוטי הצתה, הייתי מתחיל משם. נסה לחבר מחשב ולהסתכל על המידע החי, אולי נלמד משהו חדש. בשורות טובות.
  11. אהלן, קפוץ למוסך שאתה מכיר באיזור ובקש סקירה בתשלום סמלי. עדכן בממצאים אופילו צלם את הקוד תקלה שמופיע במחשב של המכונאי בשורות טובות.
  12. אהלן, בקש לראות את הפילטר והשמן ששמים לך, או שתעמוד ליד הרכב בטיפול. זה הרכב שלך, וזו זכותך המלאה להיות מודע ולקבל החלטה על מה שקורה לו ואיך מטפלים בו. אל תפחד להיות אסרטיבי. בשורות טובות.
  13. אהלן, מה שאתה מתאר נשמע מאד מוזר. שמעתי (לא משהו שראיתי בעצמי ולכן הוא מוטל בהמון בספק) בעבר על רכבים "שנדפקו" מהתנעה בכבלים כששני הרכבים היו מונעים (כלומר שני האלנטרנטורים מקושרים) ומשהו במערכת החשמלית השתגע. מה שאתה מתאר מזכיר לי את הסיפור הזה, אבל כמו שציינתי לא ראיתי מימי רכב שזה קורה לו. לצערי הפתרון שאני מציע הוא לא אידיאלי. ניסוי וטעייה - אני הייתי מנסה לבדוק פיוזים רילאים, מצבר, ולפסול כמה שיותר דברים חשמליים עד שישארו לי מחשבים "מוחות" למיניהם. גם במידה והחשמלאי מאבחן באופן ודאי מוח גיר תקול, הייתי מאמת אבחנה זו עם מכון גירים, מקור נוסף.
  14. אהלן, שאלה עקרונית, מדוע להחליף ללד (ועוד סיני?) הנורות המקוריות עבדו 18 שנה לא? דעתי היא שתחליף לנורות זהות שהיו בדשבורד לשקט נפשי לתקופה ארוכה. בכ"מ אם אתה מתעקש על לדים כמו שאמרו טובים מלפני, וודא שזו חברה אמינה, ושהפיזור אור יהיה תקין-זהה למה שיש לך היום. בשורות טובות.
×
×
  • Create New...