Jump to content

יוסי פרנקוס

  • פרסום הודעות

    8,337
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

17 נייטרלי

אודות יוסי פרנקוס

  • דירוג
    יוסי פרנקוס

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בעמק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. השתתפות עצמית של 1400 ש"ח. נזק של 3000 ש"ח. כרגע גם לא מוצאים שום מראה כי אין כאלו משומשות. אני מפחד שזה יעלה להם את הפרמיה אם הם לא יכולים לתבוע את הביטוח שלו.
  2. הבחור נעצר ונחקר. המשטרה יודעת מי זה. אני שואל איך מגישים תביעה אם הביטוח לא מכסה את זה אם טכנית זו לא תאונת דרכים כי לא היה מגע בין רכבים, והמשטרה לא מוסרת פרטים כי זה הליך פלילי.
  3. איך תובעים נזק לרכב ממישהו שתקף את בעל הרכב ועשה נזק? הבחור נעצר ושוחרר אז ברור במי מדובר אבל המשטרה לא נותנת את הפרטים כי זה מקרה פלילי. יש מספר של הרכב שלו אבל לא היה מגע בין רכבים אז הביטוח לא רוצה להתעסק עם זה. הנזק הוא למראה שנשברה כשהוא בעט בה.
  4. ב8 השנים שלמדתי באוניברסיטת חיפה והתניידתי ברנו 11, סובארו ג'אסטי, פיאט טמפרה ורנו טווינגו דור ראשון. סוזוקי אלטו תשרוד את זה יפה מאוד. מבחינת מגורים והפקולטות עצמן אתן למי שיותר מעודכן לענות.
  5. אתם שוכחים שהרבה אנשים מזמינים ממקום העבודה דרך תן-ביס והרבה פעמים הם יתאגדו כדי להזמין ביחד, אז תמיד יגיעו למינימום בלי בעיה.
  6. השני סנט שלי על האתרים והאפליקציות האלו: במשך 10 השנים שבהן הייתי פעיל ושלחתי אלפי הודעות רק חזרו אלי כמה עשרות. זה הגיע למצב שהתקשרתי לתמיכה הטכנית של אחד האתרים כדי לברר אם יש בעיה כלשהי שבגללה אני לא מקבל תגובות. סך הכל יצאו לי אולי 7 דייטים משם, ורובם של בחורות שלא התאימו לי בכלל. אבל יום אחד הייתי אחרי זוגיות של שנה (לא דרך האתרים), התחלתי לגשש שם והכנסתי מישהי ל"לשלוח הודעה אחר כך". היא ראתה את זה וכתבה לי. נפגשנו כמה ימים אחר כך והנה, 7 שנים מאוחר יותר, אנחנו נשואים והקמנו משפחה. כן, האפליקציות והאתרים הם מתסכלים כי מקבלים מעט תגובות ויש
  7. אני חייב להגיד שהפורום השתפר פלאים. אני כבר לא פעיל ממש כי חלק מהחברים והמנהלים תוקפים אישית כשאני כותב וזה מוציא את כל החשק אבל מבחינת הפלטפורמה יש שיפור רציני. גם מצב הלילה הוא מעולה ונוח יותר לקריאה, במיוחד אם אני קורא במשך שעתיים.
  8. לא עניין של להעריך יותר אבל כן ניצלתי את הזמן הזה בבית (עבודה מהבית) בשביל ליהנות מחיי משפחה ולגבש תכניות לעתיד. אחלה זמן להרהר ולקבל החלטות שקולות לגבי מה יקרה כשנצא מכל המצב הזה.
  9. זו בדיוק הסיבה שאני תמיד אומר שצריך לחזק את החקלאות בישראל ולעשות שהמדינה תהיה עצמאית מבחינת כל המוצרים והשירותים הבסיסיים לאזרחים. פתאום כולם קולטים שיש מצבים שבהם אי אפשר יהיהי לקבל עזרה מבחוץ וכולם באותו מצב.
  10. לא מעניין אותי להתקין משהו אחר. יש סיבה שהרכב מתוכנן בצורה מסוימת. אל תנסה להבין מישהו שיש לו OCD מאובחן וצריך שהרכב יהיה במצב stock.
  11. לצערי היתרון ברכב חדש לחלוטין התברר כנכון יומיים אחרי שקניתי אותו. למרות ששילמתי על בדיקה יסודית ולמרות ששילמתי גם 800 ש"ח על אחריות למנוע ולגיר, הלך לי הממיר הקטליטי בפתאומיות וזה עלה לי כמעט 5000 ש"ח. לקנות רכב חדש מוריד משמעותית את הסיכוי לדבר כזה. עם כל מי שביררתי מסתבר שלא היו עולים על זה בבדיקה בכל מקרה. עכשיו יש לי רכב שאמנם יש עליו רק 70,000 ק"מ והוא בן 3 אבל אני מרגיש שהוא פצצת זמן מתקתקת מבחינת עלויות לא צפויות או תקלות. אם לא הייתי מבצע תשלום מראש על חצי מהמחיר שלו הייתי כרגע מאוד לחוץ.
  12. אין חברת מימון. זו הלוואה מהבנק שלי. כמו שכתבתי כבר, יש ירידת ערך אבל זה לא ממש רלוונטי כי אם הייתי לוקח בליסינג הייתי משלם את אותה כמות אבל נשאר בלי רכב בסוף. ברכב הנוכחי גם אין שום סוג של ליסינג. שילמתי עליו חצי במזומן ועל החצי השני לקחתי הלוואה לשלוש שנים. מה שאני לוקח בחשבון עם הרכב הנוכחי זה שבמידה ואני אצטרך להחליף אותו, אני יכול כי הוא שווה יותר ממה ששווה החוב עליו. עוד 3 שנים הוא יהיה שווה בערך 50 ולא יהיה עליו שום חוב. הוא גם יהיה הרכב המשני בבית כי אקנה עוד אחד עוד שנה בערך, אז יהיה לו קילומטראז' נמוך יחסית. בינתיים אני עובד יותר וחוסך כל חודש אז לא תהיה שום בעיה עם
  13. על הרכב הראשון לא היתה מקדמה בכלל. הרכב השני עלה 9000 ש"ח יותר וזה התקזז עם המקדמה, כלומר לקחתי שוב מימון של 75,000 ש"ח אבל על רכב שעלה 86,000 ש"ח. הרעיון היה לשמור על תזרים המזומנים יציב. בפועל העלות של השימוש ברכב הראשון היתה כ46,000 ש"ח למשך 3 שנים, כלומר 1300 לחודש אם לוקחים בחשבון את הריביות. אז קיבלו את הרכב בטרייד אין במחירון וקניתי אחד שעולה יותר אבל המשכתי לשלם אותו דבר. אותו החזקתי למשך 40 חודשים בערך, ושילמתי על זה 52,000. מכרתי אותו גם במחיר מחירון. התוצאה היא שבתקופה של 6 וחצי שנים שילמתי 1300 ש"ח לחודש או 15,600 לשנה כדי לנסוע על רכב חדש. תוסיף ביטוחים, טיפו
  14. ירידת הערך לא כל כך רלוונטית. כמו בליסינג, אתה משלם כמות ספציפית של כסף לתקופה מסוימת ובעצם אתה משלם על שירות ולא על מוצר. פה עשיתי בערך אותו דבר וחישבתי שכל ההוצאות תשלום על הרכב, דלק, ביטוחים והכל ייצא כ2000 ש"ח לחודש, ובזה לא היתה לי בעיה לעמוד. ההבדל הוא שאם בא לי להשאיר את הרכב אצלי אחרי שלוש שנים או למכור אותו, יש לי את האופציה. מבחינת התנהלות יומיומית וכלכלית, התייחסתי לזה כאילו שהרכב הוא לחלוטין חסר ערך, כמו רכב ליסינג שלא שייך לי. למעשה מסרתי אותו בטרייד אין במחיר מחירון וזה אפשר לי לשים מקדמה של 9000 ש"ח על הרכב הבא. אם לוקחים על רכב של 75,000 הלוואה ב100% מימון אז יוצ
×
×
  • Create New...