Jump to content

tepic

  • פרסום הודעות

    1,069
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

47 נייטרלי

אודות tepic

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כאדם שמתפרנס מתכנון מכאני אגלה לך סוד מנסיוני, כשיש כשל במערכת שאתה בונה, זה מעניין לכולם את התחת ההגדרות האלה, מה שרואים זה כשל קטסטרופלי, קרי כשל משבית. מה שרואים כאן זה כשל קטסטרופלי. אתה טכול מבחינתך לראות את זה כ"כשל אביזר חיצוני", אך אין פה יותר מנסיון ליפות בהגזמה את המציאות. "הבעיה היא לא במנועים עצמם,הם אמינים מאד ה308 שלי מהעבודה עשה 340000ק"מ בלי שום בעיה" בינתיים אתה זה שטוען טענות ללא כל הוכחה או הגיון. מצטער שלא כולם נהנים להקשיב לאוסף ה"עובדות" שלך ואכן מטילים ספק בדבר הכה לא סביר הזה (וזה כדוגמה).
  2. זה שחלק מועד להחלפה בטיפול תקופתי מסוים לא מעיד על כך שהוא אינו חלק אינטגרלי. כמו כן כל חלק מיוצר בנפרד ומתוכנן בנפרד בספציפית למנוע הזה (בשונה נניח מפלאגים שהם חלק סטנדרטי לחלוטין ומתאים למנועים רבים).
  3. אשמח אם תוכל לפרט לי איך אתה מגדיר חלק של מנוע. פעם אחרונה שבדקתי גל הזיזים העליון לא ידע להזיז את עצמו. מילא היית אומר את זה על רצועה חיצונית יבשה, אך ברצועה טבולה כמו של הפיז'ו... זה לא פחות אינטגרלי מכל חלק אחר.
  4. שמע, אתה יורד לרמת גיחוך. 1. ריקול אינו תקלה סדרתית שמשביתה רכבים אלא אמצעי זהירות שהיצרן לוקח למניעת תקלות פוטנציאליות, וטוב שכך. 2. "כבר כמה שנים שהרצועות האלה רצות ואין בעיות". Cut the bullshit. התקלות מתגלות סביב ה60-70 אלף קמ, והנסועה השנתית הממוצעת היא מתחת ל20 אלף קמ בשנה. בהתחשב בכך שהרצועה ה"מתוקנת" קיימת כ-3 שנים, אז במידה והרצועה החדשה פגומה גם היא אז החרא צפוי לצוף רק בזמן הקרוב... אז ההצהרות שלך שהבעיה תוקנה והכל טוב הן לא הרבה יותר ממשאלות ליבך. אני בעד קניית רכבים שסתם סובלים משם רע בשביל מחיר משתלם (ולראיה קניתי פיאסטה ידנית), אבל במקרה שלך את
  5. אתה מנסה ממש בכוח אבל נזרום... 1. לכל חברה יש נפילות, השאלה היא כמה נפילות יש, כמה הן נקודתיות ואיך החברה מגיבה. תראה בעצמך כמה היית צריך לחזור אחורה כדי לחפש פאדיחות אצל טויוטה ומאזדה בזמן שלפיגו בזמן הזה היו שפע של בעיות סדרתיות. לגבי וואג גם לדעתי זה סיפור עצוב (לא פחות מפיג'ו). 2. "המנוע לא בעייתי אלא הרצועה" , אלא אם מישהו הזיז את הטיימינג לגג הרכב ולא הודיע לי, אז הוא חלק אינטגרלי מהמנוע בדיוק כמו הבוכנות. אז בחיאת תפסיק עם ההפרדות המגוכחות האלה.
  6. 1. כן, כי זה פיז'ו וסטיגמות לרוב לא נוצרות סתם. 2. כי זה מנוע שהוכיח את עצמו כבעייתי, והטענות שלך הופכות למופרכות עוד כאשר מדובר ברכבי ליסינג שהתחזוקה שלהם לרוב היא... מחרבנת. וכדאי שתבין כבר שאמינות של רכב נמדדת בתחזוקה סבירה של אדם מהמניין ולא בתחזוקה מפונפנת של חובב רכב. בתחזוקה מפונפנת גם מערכות מחורבנות יכולות להחזיק שנים ארוכות, אך זה לא מעיד חצי דבר על האמינות האמיתית של המערכת, שכן היא מיוצרת לאנשים רגילים, כאלו שלא פותחים מכסה מנוע להנאתם האישית.
  7. גם ברצועה הישנה לחרא לקח לא מעט זמן כדי לצוף.
  8. 1. לכל אחד שהוא לא חובב רכב לא אכפת למה המנוע המנוע שלו מת, כל עוד הוא מת. גם לא אכפת לו אם זה בגלל היצרן, הספק החיצוני או חוצנים שנחתו מהחלל. המנוע מת וזהו זה. 2. ישנה הערכה שהבעיה נפתרה עם הקיט החדש, צריך עוד זמן כדי לומר אם אכן הבעיה נפתרה. לאור הטיפול הרשלני של היצרן בנושא ממש לא הייתי שם את הכסף שלי על כך.
  9. הזמנתי הגה משומש (אך מקורי) ממזרח אירופה והוא נכנס חלק לארץ. על החבילה לא היה מצוין מחיר או תכולה מדויקת. כנראה שזה עניין של מזל.
  10. לא זה לא, ואתן לדוגמה את באר שבע. כשהגעתי לשם לפני מספר שנים היה המוןן חניה בכל שעה של היום. שנה אחר שנה היה קצת יותר קשה להחנות עד שבשנה האחרונה שלי שם למצוא חניה כבר בצהריים נהייתה משימה של ממש. לבסוף נאלצתי לשכור חניה כדי לא לנחנות כל פעם 500 מטר מהבית בחניות שהן גם בית קברות לטמבונים ולדלתות.
  11. אם ברשותך אנדרואיד ניתן להגדיר באמצעות אפליקציות צד ג' שכאשר הטלפון מחובר לבלוטוס ספציפי אז הוא מדליק לבד שיתוף אינטרנט. כמו כן לאחר ניתוק הבלוטוס השיתוף גם נכבה. אצלי זה ייתר לחלוטין את הצורך בעוד סים
  12. אני גולש בפורום הרבה דרך הדפדפן של הסלולר. מאז שכדי לעבור פורומים צריך להשתמש בתפריט הנפתח כבר הרבה פחות כיף לי לדפדף בפורומים. כולי תקווה שיהיה ניתן כמו פעם לרשום carsforum.co.il ופשוט לראות את רשימת הפורומים. אני מרגיש שזה כל כך פגע לי בחוויה שהיום אני גולש בפורום פיות מפעם.
  13. הייתי מתחיל מרימון ופילטר ולא ישר הולך למומחה, לרוב זה פותר את הבעיה.
  14. אוסיף לדבריו של שלקייס למעלה, נקודת האופטימום מבחינת צריכת הדלק משחקת בין 2 גורמים: 1. התנגדויות פנימיות הנוצרות עקב חיכוכים פנימיים ברכב ואביזרים כגון אלטרנטורים, משאבות וכו'. 2. התנגדויות חיצוניות כגון צמיגים וגרר. לרוב נהוג להתייחס לסוג הראשון כהתנגדויות יחסית קבועות (כלומר שגם בעמידה וגם בנסיעה ההבדלים לא גדולים) ולעומת זאת הסוג השני מאוד מושפע מהמהירות. לכן תחילה צריכת הדלק תעלה ככל שתגבר המהירות עד השלב שבו כוח הגרר יגבור על השאר ויהיה הגורם הכי דומיננטי וצריכת הדלק תעלה. לכן קביעת מהירות האופטימום תלויה בכמות אדירה של גורמים ומשתנה מרכב לרכב.
×
×
  • Create New...