Jump to content

tepic

  • פרסום הודעות

    1,129
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

87 נייטרלי

אודות tepic

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נכון לעכשיו לא מצאתי אפשרות לבצע חיפוש בפורום ספציפי. האם האפשרות הזאת עדין איתנו?
  2. פיאסטה 1.25 ידנית - מזגן עושה את העבודה אבל יכול לקחת לו זמן מכובד להשתלט על החום ברכב שחנה הרבה בשמש.
  3. בוא לא נשכח שאנו עוסקים כאן במנוע סטנדרטי של רכב סטנדרטח, לא מנוע עם טכנולוגיה בתולית או ביצועים חריגים. לראיה קיימים לא מעט מנועי טורבו מצוינים שמראים אמינות מצוינת מבלי שהלקוח צריך לדאוג לו בצורה חריגה. כל נסיון להפיל את האשמה על הלקוח או המוסך משול לאשה מוכה שלוקחת על עצמה עת האשמה למכות שהיא מקבלת. אני כמהנדס מכני אחראי על קביעת הוראות טיפול למוצרים שבאחריותי, ואם הן חריגות בדרישות או שלא מספיקות על מנת שהמוצר יעבוד כהלכה אז זאת הפאדיחה שלי. לא של הלקוח ולא של נותן השירות.
  4. ישנם אנשים שיכחישו עובדות גם כאשר הן ממש מול הפרצוף שלהם. "המוסכים אשמים", "הנהגים אשמים" ושאר תירוצים.
  5. כפי שהמליצו לך, חנות "הצב" מאוד טובים ועוזרים בכל הקשור לפתרונות נשיאה. הם ממש על הכיפאק ולא דוחפים פתרונות יקרים שלא לצורך.
  6. tepic

    מבחן דרך: יונדאי איוניק

    "להבנתי" לא משכנע שופטים בבית משפט.
  7. tepic

    מבחן דרך: יונדאי איוניק

    תודה איש. האם מובן לך עד איזה גיל של רכב הם מתחייבים להמשיך לבטח?
  8. tepic

    מבחן דרך: יונדאי איוניק

    ראיתי. זה משהו חדש ולא הצלחתי לקבל שום התחייבות לכך שזה ימשיך או תנאים ברורים... כרגע מרגיש לי כמו משהו ארעי כדי למשוך לקוחות ולא משהו יציב כמו טויטה עם קלפים על השולחן. אפילו לא מצאתי לכך אזכור באתר שלהם (כשחיפשתי לפני חודש)
  9. tepic

    מבחן דרך: יונדאי איוניק

    לאחרונה שקלנו לרכוש אחת כזאת משומשת בת שנתיים עד שלוש. ברגע שהבנתי שאין הארכת אחריות כמו בטיוטה ירדתי מהעסק. סביר להניח שברגע שתגמר האחריות הרכב לא יהיה שווה שקל בגלל שלא מעט תקלות פוטנציאליות יהיו יקרות הרבה יותר מערך הרכב עצמו. לדוגמה מערכת טעינה זה כמה עשרות אלפי שקלים לפי הבדיקה שערכתי.
  10. אחד הדברים שלא אהבתי זה שאין מחירים באתר, אפשרות קניה ותיאום תורים וכו'. עברנו כבר את העידן האנלוגי ופחות מתחשק לי כלקוח לחזור לעידן של השוואת מחירים בטלפון...
  11. אל תפריע לאנשים לדבר שטויות על רכבים שהם מעולם לא התנסו בהם...
  12. מצטרף להמלצות. בעל פיאסטה 2014 ידנית עם 120 אלף קמ. עד כה (טפו טפו) לא היה משהו מיוחד. רכב לא חזק אך מאד מהנה ולטעמי נוח. הרבה רכב למעט כסף.
  13. אם 2 לא היה משמעותי אני לא רואה סיבה מדוע שהרכב יהיה יותר חסכוני בנסיעה רצופה על הילוך חמישי ו2500 סלד מאשר בהילוך שלישי ו2500 סלד.
  14. לשאלה של פותח השרושור יש מספר גורמים: 1. יעילות תרמודינמית נמוכה בזמן תאוצה - במצבי טרנזיאנט מנועי בעירה פנימית נוטים להיות יעילים פחות מאשר במצבבין מתמידים (גז קבוע). 2. חיכוכים פנימיים - בנסיעה בעיר לרוב הנסיעה על הילוכים נמוכים, דבר המביא לכך שהמנוע עושה הרבה יותר סיבובים ביחס לגלגלים לעומת נסיעה בילוך גבוה יותר. מבחינה חישובית נהוג להתייחס לחיכוכים פנימיים אלה כקשורים ישירות לסל"ד. הדבר הזה מפסיק להיות נכון כאשר התנגדות האוויר (במהירות גבוה) מתחילה להיות משמעותית יותר מהחסכון על חיכוכים פנימיים. 3. בזבוז אנרגיה - לעומת נסיעה בינעירונית רציפה בה כמע
  15. גם אנחנו קיבלנו מדלק מוטורס שירות מצוין. כבר בהתחלה שהיו בעיות עם הגיר הרובוטי הם נתנו פתרונות והעניקו הארכת אחריות לגיר(לפני שנתנו לכולם) וגם התחייבו לטרייד אין במחיר מחירון, ולמעשה באמת לאחר כמעט 5 שנים החלפנו את הרכב במאזדה מושמשת אצלם. בשנה ה4 וקצת של הרכב התקלקל המדחס מזגן והם החליפו על חשבונם בלי בעיות. לשאר היבואנים יש הרבה מה ללמוד מהם במה שקשור לאיך מתייחסים ללקוח.
×
×
  • תוכן חדש...