Jump to content

tepic

  • פרסום הודעות

    991
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

22 נייטרלי

אודות tepic

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אז מה אם התוכנה והחומרה קיימת בשתיהן? אתה רגיל שנותנים לך מתנות חינם?
  2. לא נשמע יקר בכלל, כי אתה לא משלם רק על ה2 דקות, אתה משלם גם על כל המסביב. אדם לא מקים אתר אינטרנט, עונה לשאלות מעיקות בטלפון, מקדיש זמן ופוגש אנשים כדי לקבל על זה 30 שקל. אדם מציע שירות כדי להרוויח.
  3. זה לא אינטרס "לכבות את זה". צריך לדמיין את המצב בצורה הפוכה. היבואן משלם ליצרן עבור פיצ'רים שונים, גם כאלו שהם תוכנתיים בלבד - ולכן כדי להציע מחיר אטרטיבי ו\או להבדיל רבמות אבזור שונות, הן רוכשות פיצ'רים שונים לדגמים שונים. באופן אידיאלי היצרן לא תכנן שיפרצו להם את הפרוטוקול כך שכל אדם עם המתאם המיוחד יוכל לפתוח פיצ'רים אלה. תחום הפיצ'רים ה"כבויים" במוצרים ממש לא ייחודי לתחום הרכב וניתן לפגוש אותו בתחומים רבים נוספים. כך במקום שהיצרן יצטרך לכתוב תוכנה מחדש לכל מוצר/לקוח שתתן לו את הפיצ'רים הרצויים לו, הם פשוט עושים תוכנה יחידה הכוללת את כל הפיצ'רים ואז באמצעות "דגלים" בתוכנה הם שולטים מה יהיה כבוי ומה יהיה זמין ללקוח.
  4. פעם נהגתי לחשוב כמוך, אך היום כמי שבקרוב מאוד מסיים תואר דעתי שונה: 1. אמנם אתה צודק וכל המידע זמין באינטרנט ובספרות אבל הבעיה הגדולה שהחומר אינו מסודר, מבולגן, ברמות שונות ובגישות שונות. באופן אישי נתקלתי בזה כאשר ביצעתי סקר ספרות לפרויקט גמר שלי שכולל ידע רב שאינו נלמד במהלך התואר עצמו - לקח לי המון זמן להתאפס רק על מה הם המקורות הרלוונטים לנושא העבודה שלי, אחר כך להתחיל ללמוד לשזור את המקורות השונים לכדי מקשה תיאורטית מוצקה יותר, וכשהיתה לי שאלה על התיאוריה אז הייתי בבעיה בלמצוא עזרה לפתירתה. אז במסגרת הפרויקט בו עסקתי בנושא אחד הלמידה הזאת אמנם היתה קשה אך בסופו של דבר השיגה את מטרתה, אך אני לא חושב שזה ישים עבור חומר של תואר שלם. 2. הסיבה העיקרית שאמרתי "ללמוד" זה כי בתואר פעמים רבות למדתי קורסים שאני וחברי אמרנו "איזה מהנדס מכונות צריך את זה?", והיום אני מבין מצוין שטוב מאוד שהכריחו אותנו ללמוד אותם כי הם מאוד רלוונטים, למרות שאז הם נראו לחלוטין מיותרים. סביר להניח שאדם שלומד את התואר לבד היה מזניח כאלה מקצועות אשר נראים לו פחות רלוונטים (לכאורה). גם בקורסים הקלאסיים של המקצוע סביר להניח שלא הייתי לומד את הדברים לאותה רמה אם לא היה משהו שמכריח אותי לעשות את זה (כמו מבחן או עבודה). לסיכום אכן כל המידע זמין באינטרנט, אבל מכאן ועד לדעת את החומר (ואפילו רק לדעת מה צריך לדעת) - המרחק הוא גדול מאוד. גם אם כמעט כל הסטודנטים לומדים חומר רב לבד בבית, עדין הסטודנטים מוכוונים באופן מתמיד לחומרים הנדרשים ולרמה הנדרשת - וזה מה ששווה החותמת של התואר.
  5. פספסת את מיקום הגרשיים. יותר נכון לומר שאפשר "ללמוד" את הרוב המוחלט של תארי המיינסטרים באינטרנט.
  6. זאת שאלה מאוד אינדיבידואלית. לא רק שזה תלוי מה ואיפה אתה לומד, זה תלוי גם ביכולות הלימודיות שלך. אני אישית סטודנט טוב אך יחסית איטי יחסית, וב3 השנים הראשונות לתואר לא היה לי רגע פנוי ורק בתחילת שנה ד' הצלחתי למצוא זמן לתת 2-3 משמרות בשבוע. לעומתי היתה בכתה סטודנטית מבריקה שכבר משנה א' עבדה 2-3 משמרות בשבוע וזה לא הפריע לה לקבל ציונים יותר טובים ממני במהלך כל התואר. אגב, אני לא ממליץ להתחיל לעבוד (בתחום) רק בשנה ד' כי המון מעסיקים מחפשים מועמדים שנותרה להם שנה וחצי ומעלה של יתרת לימודים.
  7. לגבי התנהגות יצא לי לראות השוואה בין הפוקוס הרגילה לאקטיב ונראה כי דווקא הגרסה הרגילה מתנהגת טוב יותר על אף סוג המתלה הנחות. נראה שפורד שמו את המתלה הזה בגרסה המגובהת כאילוץ על מנת לקבל התנהגות טובה על אף העלאת מרכז הכובד. לגבי הנוחות אתה כנראה צודק.
  8. מומלץ להימנע בימים אלו ברכישה דרכם. המוקד תמיכה הטלפוני לא עובד, והם כבר תקופה לא עונים לי לא במיילים ולא בפייסבוק. מבט בעמוד פייסבוק שלהם מראה שאני ממש לא היחיד בצרה הזו.
  9. מבורך. האם עדין מדובר באותם מחירי שוד שהורגלנו לשלם בעבר?
  10. המבחנים של km77 בודקים את בטיחות תגובת הרכב בתמרון בריחה, אך יש פער גדול בין זה לבין מדד ההנאה מנהיגה ודינמיות, ולראיה במרבית המבחנים של הפיגו נאמר שהמתחרות שלה מהנות ממנה. יתרה מכך, אם נשפוט לפי ערוץ זה נדמה שהונדה גאז היא רכב ספורט, מה ששנינו יודעים שזה לא נכון.
  11. הדמיון בינהן הוא בעיקר בזה שלשתיהן מנוע חזק... ההשוואה הנ"ל לא רלוונטית כל כך.
  12. והחלק היפה בכל העניין שעל אף האחיזה יוצאת הדופן הנוחות של הרכב נחשבת לטובה מאוד. לא קיימות הרבה מכוניות עממיות שיודעות לתת את זה.
  13. כי מדובר באחד הרכבים המשפחתיים הכי טובים בקטגוריה. שילוב של אחיזה גבוהה עם נוחות מעולה, מנוע בריא ולא פחות חשוב - גיר פלנטארי מעולה. בנוסף ובניגוד לפוקוס הקודמת, מדובר כעת ברכב מרווח ועדכני מבחינת מערכות (עקב האכילס של הפוקוס היוצאת).
  14. זאת הודעה משמחת מאוד, שכן הרבה זמן אני מתכנן על הפוקוס החדשה בתור הרכב הבא שלי.
  15. אוסיף גם את השנקל שלי: 1. למצוא עבודה בתחום ללא נסיון יכול לקחת זמן, והרבה מזה קשור למזל. יש לי חברים שלקח להם 10-8 חודשים. 2. אל תיקח את התקופה האחרונה כתקופה מייצגת כי ההיצע נכון לעכשיו נמצא בשמיים (תעשיה אוירית פרסמו כי עבור כל משרה הם מקבלים פי 10 פניות מתקופה רגילה). 3. תמיד תזכור שכשאתה מחפש עבודה את סך הכל צריך משרה אחת שמתאימה לך. ברגע שאתה מוצא אותה זה בכלל לא משנה כמה אנשים אמרו לך לא לפני זה. 4. תחומי התוכנה יותר רווחיים, אבל אם אתה לא אוהב לתכנת ותצטרך לעשות את זה כל יום אז אתה תדון את עצמך לחיים של סבל ושנאה עצמית. 5. לא מדברים על זה מספיק אבל להנדסת מכונות קלאסית יש יתרון אחד מובהק על פני תוכנה - הוא משתנה לאט ולנסיון יש ערך עליון, דבר שגורם לך להיות רלוונטי גם בגיל מבוגר יותר. במכונות יש פחות סיפורים עצובים על אנשים בני 45 שלא מצליחים למצוא עבודה. מה אפשר לעשות? 1. להרחיב את תחומי הידע שלך בעזרת לימוד עצמי, לא חסרים אתרים מצוינים לכך. החל מיכולות סוליד ותכנון ועד ידע בהזרקת פלסטיק. 2. תיצור פרויקטים עצמיים שאפשר ללמוד מהם ובעיקר שאפשר לדבר עליהם. מראיינים ממש מחפשים אתזה. 3. תבין היכן אתה טועה, ותתכונן טוב לראיונות. אנשים נוטים שלא להתכונן לראיונות וזו טעות, כששואלים אותך שאלה אתה צריך שיהיו לך תשובות טובות ובשלוף. גמגום בראיונות עבודה הוא רע מאוד. תדע במה אתה טוב, תדע לתת דוגמאות שמבטאות את התכונות האלה, והכל בזריזות.
×
×
  • Create New...