Jump to content

tepic

  • פרסום הודעות

    1,112
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

68 נייטרלי

אודות tepic

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. התשובה אינה יכולה להיות חד משמעית והיא צריכה להיות מותאמת לצפיות השואל. לכן לטעמי יש לחלק זאת ל2: א. אם הוא מסוג האנשים שאחת מהציפיות שלו מרכב חדיש זה "לא לראות מוסך" מעבר לטיפול פעם בשנה - אז לא, זה לא הרכב בישבילו. ב. אם הוא מסוג האנשים שאין לי בעיה להוסיף פעם ב.. עוד מעבר במוסך לצורך החלפת שמן ובתמורה לכך לקבל רכב מצוין ומשתלם, אז כן, זה הרכב בישבילו. לצורך העניין נכון להיום אני נמנה עם אלה של קבוצה א' ולא קבוצה ב'.
  2. תתחדש! לא הגעתי לסוף התגובות 🤭
  3. אמליץ לך להתייעץ עם חנות "הצב" שמתמחה באביזרי נשיאה. מעבר לכך שהוא ממש מבין ובקיא, הוא מתאים את המוצר לדרישות. באתי אליו בכוונה לקנות מתקן אופניים ב1200 שח, וכשהוא הבין שהצרכים שלי בסיסיים הוא עודד אותי לקנות דווקא אחד פשוט וקומפקטי ב400.
  4. האם יצרנים רוצים שהמשתמשים יחליפו רכב? בוודאי. האם הם נותנים במכוון הוראות תחזוקה שיביאו לכשל קריטי? זאת כבר תיאוריית קונספירציה שלך ומוטב שתביא לכך סימוכין.
  5. במידה ואין צורך ביותר כוח בלימה באותו סרן, אז כן, זה בולם אותו דבר.
  6. מה הבעיה עם תופים מאחור? בשביל ברקסים אחוריים לרכב קטן אין צורך ביותר. אני מבין שזה חסרון מבחינת סקסיות אבל אם השפעה ריאלית מבחינת בלימה אז מרוויחים כאן ברקסים שצריכים החלפת רפידות פעם בהמון זמן
  7. זה בהחלט יכל להיות הרכב הבא שלי, אך עם גיר רובוטי הוא נפסל על הסף. חבל כי הביקורות בחול ממש מהללות.
  8. העניין הוא לא טעם העניין הוא שזה חובה בשביל הקרוז קונטרול... באופן אישי אני גמעתי עם הקרוז קונטרול מעל עשרות אלפי קמ והיום אני לא יכול לראות את עצמי בלעדיו.
  9. אמנם אמרת זאת בהלצה, אך בעברי כשלא מצאתי את מקור הקרקושים בסוזוקי אלטו, לבסוף פתרתי את הבעיה עם התקנת סטריאו ורמקולים נורמלים😅
  10. לגבי צמיגים אין לי המלצה, אך הייתי כן ממליץ להימנע מגאנטים אלא אם ביכולתך להשקיע סכום גבוה יחסית. מבחינת ביצועים גרידא, במקרה הטוב לא תרגיש הבדל בין הגאנטים הנוכחיים לבין "מגנזיום" זולים. במקרה הפחות טוב תקבל רעידות ושאר מרעין בישין האופייניים לגאנטים ברמת ייצור ובקרת איכות נמוכים.
  11. אם הכתוב בכתבה תואם את המציאות אז אני עם מכוני הטסטים. עם כל הכבוד מדובר בעסק ולא בארגון צדקה, ואם מבקשים מהם לבצע עבודה נוספת ללא כל תמורה (כסף) אז... למה שיעשו אותה? האזרח הוא שנדפק, אבל קשה להאשים את מכוני הטסטים הפעם
  12. מה שמצחיק (או עצוב) זה שלסטריאו המקורי היה סאונד נהדר והמולטימדיה המקורית ממש השחיטה את הסאונד. המולטימדיה הסינית שרכשתי מצליחה להפיק סאונד סבבה לגמרי אך ממש לא כמו הסטריאו המקורי
  13. בעבר היה ברשותו את הפיאסטה הרובוטית הידועה לשמצה. יש לנו הרבה מה לומר על הגיר שלא חסך בצרות, מה שכן היבואן תמיד התייחס אלינו נהדר. די מההתחלה הם האריכו לנו את האחריות (הרבה לפני שהאריכו לכולם) והתחייבו לתת לנו מחירון אם נקנה מהם רכב (גם משומש) - דבר שאכן התקיים בפועל אחרי 5 שנים עם הרכב. מעבר לכך קיבלנו מהם תיקון תקלת מזגן במסגרת רצון טוב (100 אחוז עליהם) כשנה וחצי אחרי תום אחריות וזאת רק כי ביקשנו. אז באמת שלטעמי אם יש יבואן אחד שיודע לתת שירות אז זה דלק מוטורס.
  14. לא יודע לגבי העניין שלך אבל הפיאסטה הידנית והאוטומטית פלאנטריות כן נחשבות לאמינות, וזה שיש מספר מאוד מוגבל של שרשורים על תקלות זה טבעי, בעיקר בהתחשב בכך שהפיאסטות הכי צעירות בארץ הן כבר בנות 4-5... גם הפוקוס הפלנטרית לפני החלפת הדגם נחשבת לאמינה. לגבי הפוקוס החדשה עדין לא הספקתי לגבש דעה.
×
×
  • תוכן חדש...