Jump to content

yossiaviel

  • פרסום הודעות

    3,218
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

57 נייטרלי

1 עוקב

אודות yossiaviel

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אילת

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בדקת שיש לרכב טסט ארוך, לפחות? ומה מצב הצמיגים? רק 2 הדברים הללו מסתכמים בכמעט שליש מעלות הרכב, מבלי להיכנס לתיקונים אחרים עדיין.
  2. רוצה להיות בטוח שלא צילמו אותך ואתה חושש מזה?? תחזור לאותו מקום, תחנה את הרכב כך שלא יפריע לתנועה, ותחפש טוב טוב מצלמות על עמודים, באותו איזור.
  3. yossiaviel

    השכרת רכב באילת

    יום וחצי ויומיים, זה אותו מחיר מבחינת המחירון שלהם. עם הגבלה של 250 ק"ם ליום. חברת השכרה טובה מומלצת, {מניסיון אישי}, זה הסניף של איוויס. שרות מצויין ומחירים נוחים.
  4. אל תשכח. אתה חי בישראל. ובאוצר לא מוותרים או נכנעים כל כך מהר כאן יעשו הכל כדי להחזיר את הנהגים לתחנות הדלק.
  5. הייתה לי בזמנו פיאסטה 2012 חדשה. אחרי 5000 ק"ם, ההגה התקלף לגמרי בחלקו העליון. אין לי טבעות, קרמים, ואני לא מזיע בידיים. מושבים קדמיים עם קפיצים חורקים ומרעישים. ריח של דלק מחלקו האחורי של הרכב, ביום חם, ללא קשר לתדלוק, גם עם מיכל כמעט ריק, ועוד .. עבד בתקופה היא בחור בשם ליאור ברנד. וחוץ מתירוצים, מדוע לא חוזרים אליי, פתרונות לבעיות שהיו לא קבלתי. אבל היו תשובות: "אין עדיין חלקים לרכב. "
  6. yossiaviel

    בדרך: Geely Geometry C

    זה בדיוק העניין. ואם המחיר מתייחס לסוללה הגדולה, העיסקה לא רעה בכלל.. ואני מקווה מאוד שהיבואן,{יוניון מוטורס}, ישכיל להביא את הרכב עם הסוללה הגדולה, ב-160000 שקל. אחרת, אני לא רואה כאן סיכוי כל שהוא להתקדמות במכירות.
  7. רוב הסיכויים שלא ניתן יהיה לכבות את תאורת הלד,[תאורת יום] אלה רק כאשר ידליק בעצמו את אורות הדרך הרגילים, תאורת היום תיכבה. או שעוצמתה תיחלש, כדי לא לגרום לסינוור נהגים. זו תכונה שקיימת ברוב הרכבים החדשים. [גם אצלי].
  8. אין לי שום בעיה עם רכב חשמלי. להיפך. לשאלת הכותרת. הייתי קונה את הטסלה? ובכן התשובה מורכבת. אפשרויות קיימות. גם חנייה תת קרקעית מקורה קיימת. כוללת נקודת חשמל [גם תלת פאזי},צמודה ומחסן. גם אהבתי את הטווח, ואת הביצועים של הרכב. גם המחיר. אז מה מפריע לי אישית, בעצם? חוסר בלוח מחוונים נורמלי. כמו שקיים בכל רכב, או רכב חשמלי אחר. יש כאלה שיגידו שזה דבילי, אבל מבחינתי, קשה לי להתרגל לרכב שכל כולו, וכל "מע" העצבים" נמצא על ה-15" במרכז. גימיקים ילדותיים [כמו להבות אש במסך בהדלקת החימום] ומשחקי מחשב לא מדברים אליי. עברתי מזמן את הגיל הזה. זה שח
  9. שום חזירות. זה היה תמיד ככה. תשכיר רכב ל-3 ימי השכרה ומעלה, וההגבלה תתבטל. בכל חברת השכרה. בוקר טוב!
  10. לפי מה שאתה כותב, ולפי דבריו של הקונה, המוסך הטעה אותך, או שטעה בדיאגנוזה. האם יש הכרות מסויימת, בין קונה הרכב, למוסך? קצת חשוד כל העניין הזה.
  11. פתאום ה-AUDI E-TRON נראית לי כעסקה מצויינת ועדיפה בהרבה...
  12. התקלה נשמעת לי כמו נתק במעגל הטעינה. ניסיתם גם להדק טוב טוב, את חיבורים של המצבר? איזה חלק בדיוק מכנן המוסך להחליף, וכמה הוא עולה?
  13. בזמנו הגרנדלנד X כיכב כמעט בכל אתר 0 ק"ם ומגרשי ליסינג. הם הציעו את הרכב ב-120000 שקל. כאשר אפילו בטלפון היה אפשר לקבל עליו עוד הנחה, קטנה מאוד. זה אגב, היה אחד הרכבים שלקחתי בחשבון כאשר בדקתי רכבים, בזמנו, לפני קניית הרכב הבא שלי. יצא לי להשכיר את הרכב הזה. לא אכנס כרגע לסקירה רחבה של הרכב. הרכב נוסע נחמד מאוד, הוא די שקט ולא רועד בכלל. גם מרווח עם נוכחות מרשימה. כפתורי המיזוג\איוורור, קטנים מדי ולא כל כך נגישים. כדי לקבל ממנו ביצועי מנוע, וקצב התקדמות סבירה בעליות, צריך טיפה ללחוץ. יש השהית טורבו קלה, וגם גיר שעובד טיפה לאט בהורדת הילוכים. מסך המולטימדי
  14. אם הבחירה היא בין המיקרה לפיקאנטו, אז הפיקאנטו. חד משמעית. מושבים קדמיים תומכים יותר, גיר אוטומטי פלנטרי בקיה ולא רציף כמו במיקרה. הקיה שקטה יותר בכל מצב, {הכוונה היא לרעש רוח, צמיגים, מנוע, מתלים}. העיצוב הפנימי, לוח המחוונים, דיפוני הדלתות בקיה נראים,[לי], מרשימים יותר מאשר בניסן. בקיצור, חווית הנסיעה בפיקאנטו הרבה יותר גבוהה מאשר בניסן, בתור משומשת, הקיה גם מבוקשת יותר מאשר מאשר הניסן. מנגד הקיה פחות חסכונית בדלק מה מיקרה. גם תא מטען קטן יותר. הגיר במיקרה, יכול להתגלות כבעייתי. לא חסר מקרים של כשלים בגירים הללו. ושיפוצם יקר.
×
×
  • תוכן חדש...