Jump to content

yossiaviel

  • הודעות

    3,367
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

אודות yossiaviel

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אילת

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של yossiaviel

פורמוהוליק

פורמוהוליק (9/14)

97

מוניטין

2

תכנים שנפתרו

  1. פנסים חמים, זה לא אינדיקצייה להתחממות המנוע.
  2. האוטלנדר החדש , וה-ASX התייקרו, בכמה אלפי שקים. למשל ה-ASX אינסטייל , בלא פחות מ-5000 שקל. הוא גם לא מופיע יותר בזירת ה-0 ק"ם. אין כאן תירוץ של מחירי השקה, כי המחירים הקודמים היו רשומים במחירוני החברה. האם זו התחלה של מגמת התייקרויות, שצפויה להתפשט, אצל יתר היבואנים?
  3. לא נתקלתי ברכבים חשמליים מלא, בזירת ה-0 ק"ם. יש לזה סיבה?
  4. יש נזילות שקשה לראות. הם בדרך כלל בקליפרים של הגלגלים האחוריים. או במשאבה המרכזית עצמה.
  5. אם הדוושה מגיעה בסופו של דבר לרצפה, קיימות כמה אופציות. -יש לך אוויר במערכת, -יש לך נזילת נוזל בלמים, מהקליפר או ממקום אחר, אלה האופציות העיקריות, אף על פי שקיימות עוד סיבות. לגשת למוסך דחוף ובזהירות. עדיף בגרר.
  6. בעקבות הכתבה הזו, נראה לך שאנשים יפסיקו לקנות טויוטה? או ש-אחוזי המכירות של הרכבים הללו יתחיל לרדת מעכשיו? ובכלל, מישהו ביוניון, יחליט מעכשיו להוריד, אפילו במקצת , את מחירי הרכבים שלהם? או להשאיר אותם כמו שהם, מבלי לעלות אותם אפילו? כי כל זה, לא ייקרה.
  7. פבל תראה, זה נכון שהרכבים הללו בעלי גיר רציף. אך משום מה, קיימים הבדלים בין הגירים. יש גירים שפשוט די איך לומר,"תקועים" כאילו על הילוך אחד. בדגמים החדשים של אקליפס קרוס, ASX, הגירים מתנהגים קרוב לפלנטרים. ואתה גם מרגיש את זה ברכב. אם יצא לך לנסוע על הדגמים הללו ,[ואני בטוח שכן], ולנסות את התאוצה ממצב עמידה, עם דוושה לחוצה, בוודאי שמת לב, שתוך כדי התקדמות הרכב, לכיוון המהירויות הגבוהות, הרכב מושך את ה-1, עד 60 קמ"ש בערך, אחרכך הסל"ד יורד לכיוון ה-4200, ו"מחליף" ל-2, ושוב מטפס עד 5800, עד סביב 90 קמ"ש, ושוב הסל"ד יורד ל-4200, מחליף ל-3 ,וממשיך לעלות , וכך חוזר הסיפור הזה, חוזר על עצמו, שוב ושוב. אם הבנת את כוונתי, הגיר אינו מעלה טורים לשמיים ונשאר שם כל עוד הדוושה לחוצה, כמו בגירים רציפים ישנים. לגבי הנושאים הבאים, הייתי מתייחס גם: משקל רכב המבחן שנערך בארץ על ידי בועז , שהוא גבוה ב כ-100 ק"ג מהדגם הפשוט, חתך הצמיגים הנמוך, עם "המידות הנדיבות", שתורמים אומנם, לאחיזת כביש טובה יותר, אך מנגד, שטח המגע הגדול עם הכביש,[שיוצר התנגדות,] יכול לפגוע גם בנתוני התאוצה, משקל האדם הנוסף ברכב, תנאי הדרך באותו רגע,[שיפוע קל, רוח וכו..]. כל אלו, אחד אחד בתורם, גורמים להאטת התאוצה בסופו של דבר. ובכלל, נושא ה 0-100 הנ"ל, אינו כל כך רלוונתי לרכב הזה. אבל אם כבר עורכים אותו, לפחות שזה לא יהיה בצורה חובבנית, כמו זה שנערך בארץ.
  8. רוב מבחני התאוצה שנערכו לרכב הזה, בחו"ל, כן מצביעים על תאוצה סביב 8.6 שניות. אתה אומנם צודק. זה לא בדיוק 100 קמ"ש, אלה 60MPH. שזה יוצא 96 קמ"ש. אבל עדיין.. ידוע לי שבמבחני התאוצה בארץ, שפורסמו ברשתות, השתתפו דגמי ה-4X4. ייתכן שאילו היו משתמשים בדגם הזול שמגיע עם צמיגים אחרים, ומשקל הרבה יותר נמוך, נהג בודד, ללא מזגן, כמות דלק מינימלית, כביש מישורי, וסלול היטב, ומהירות רוח נגדית קטנה מאוד, היו משחזרים את הנתון שהתקבל בחו"ל. כמובן, ל-96 קמ"ש, ולא ל-100. https://www.caranddriver.com/mitsubishi/outlander
  9. הוראות היצרן אצלי, זה 32 PSI. בכל הגלגלים. זה רשום בדלת. השאלה שלי, הייתה האם ההפרש בין 44 ל -31 אמור להדליק נורה? ושוב, האם ה-RESET שעשיתי, יבצע איפוס למה שקבעתי כרגע ברכב,{32}, או ל-44 PSI, שיצא מהיצרן?
  10. חיישנים TPMS בכל גלגל, כשקיבלתי את אוטו, היה 44 בכל הגלגלים. לאחר שהורדתי ללחץ התקין, כעבור חודשיים, ל-32, לא נדלקה הנורה, אבל גם לא עשיתי RESET. אתמול היא כן נדלקה, עם 30 PSI בכל הגלגלים. וגם עשיתי RESET. ז"א שהיה הפרש של 14 PSI, מהיום שזה הופס לראשונה לפני קבלת הרכב. האם זה סביר והגיוני, שהנורה תידלק עקב הפרש הלחץ שהיה?
  11. הרכב אצלנו מתחילת ינואר. כרגע עם 6500 ק"ם. בתחילת מרץ בדקתי אוויר והיה כ-44 PSI בכל הגלגלים. מילאתי אוויר, ז"א הורדתי, ל-33 בכל הגלגלים. [לפי היצרן צריך להיות 32, אבל חם ומוסיפים טיפה יותר]. בתחילת מאי בדקתי שוב והיה 32. לא הוספתי. היום בערב נדלקה הנורה המעצבנת, וכשבדקתי היה 30-31 PSI בכל הגלגלים. כמובן שמילאתי 34 PSI בגלל שהצמיגים חמים כרגע. הנורה כבתה מייד, ובצעתי RESET למצב הנוכחי. אני יודע שהם מאפסים בבית חרושת למה שממלאים ברכב אצל היצרן. אז בשביל 25% "חוסר", מהמילוי בחברה ועד הדלקת הנורה, ב-30 PSI, זה תקין שהיא תידלק? העובדה שביצעתי RESET, המחשב יזכור את המצב הנוכחי, או את הקודם שהיה בבית חרושת?
  12. KOOPER מערכת המיזוג ברכב הנ"ל בעלת הגז ה"ירוק" החדש. פ"ש {כנראה} קנה ככה את האוטו. לאחר שהוחלף לו לגז הישן, אז להחליף לגז המקורי שהיה במע",{החדש}, תהיה בשבילו הוצאה נכבדה של כסף. הגז החדש, יקר מאוד, ודורש ציוד מיוחד להחלפתו ומילוי. גם מע" שימון מיוחדת. אני ציינתי שהחלפתי באימפרזה, מהגז החדש לישן, והשיפור היה עצום. באימפרזה, בדגמים הראשונים, לאחר החלפת הדגם היה את אותו מזגן בדיוק, כמו זה שהיה לי. ז"א, שרק את הגז החדש החליפו שם. לא את המזגן עצמו.[לפי מק"טים של מדחס,צנרת מעבה וכו..] אחד הפראמטרים החשובים במזגנים הללו, ולא משנה כרגע אם איזה גז הוא מגיע, זה הלחץ הפנימי. מע" המיזוג צריכה להגיע ולהחזיק לחץ מקסימלי של עד -400 PSI. כמובן תלוי בטמפרטורה חיצונית. כמה שחם יותר, ככה הלחץ במע" עולה בהתאם. יחד עם עוד קצת עומס על המנוע, מהירות מאוורר גבוה יותר, ועלייה בצריכת הדלק. אחרי שהמדחס בונה קרוב לזה, כ-345 PSI כאשר בחוץ 43 מעלות, , הוא מתנתק לשניות בודדות, ושוב מתחיל לבנות מחדש. סוג של מחזור עבודה. המדחס יכול להיתנתק ליותר זמן, גם כאשר יש עומס גדול רגעי על המנוע, טמפרטורת מנוע קיצונית, חוסר גז, ועוד... לעבוד לפי הוראות היצרן, זה הכל טוב ויפה בשנים הראשונות שלך עם הרכב. לאחר מכן, אם יש בעייה, להיכנס למזגניסט מומחה, שמכיר את המערכות הללו, ולעשות את הדבר הנכון, מבלי לקחת משכנתא. אבל לעבור לגז חדש בחזרה,{זה שהיה ברכב לפני ההחלפה לישן}, זה "לעשות טובה גדולה" לפעילי הסביבה, וליצור חור גדול מאוד בכיסים.
  13. אף אחד לא עשה ממך מפגר. הבחירה שלך הייתה טובה מאוד. אני הייתי קונה דווקא את הדגם הפשוט, ב-180K. אבל זה רק אני. קנית רכב,{מצויין} במחיר שקרוב לטסלה LR, על עיוור, על הנייר. מצד שני יש דברים ותכונות שמבררים לפני הקנייה, ולא אחריה. הטענות שאתה מעלה הם באמת שוליות. [מע" התראה שמצפצפת עשירית זמן מהמוביל איי, ועכשיו העניין הזה]. עזוב אותך, זה האוטו, תהנה ממנו. מעניין אילו היה לך את המודל 3, עם המחשב המתוחכם שלהם, מה היה קורה.
  14. גם רכב בנזין רגיל ולא הייברידי, יהיה חסכוני מאוד בדלק בתנאי נסיעה, שכוללות בעיקר ירידות רוב הדרך. אז אל תתפלא שרכב היברידי לא יהיה הרבה יותר מזה.
  15. זה נקרא בשפה שלהם,"דמי טיפול". ויש חברות שלוקחות אפילו גם יותר. כמובן שזה נעשה ב-3 דקות בדיוק, בלחיצת כפתור במחשבים שלהם.
×
×
  • תוכן חדש...