Jump to content

yossiaviel

  • הודעות

    3,521
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אילת

צפיות אחרונות בפרופיל

4,100 צפו בפרופיל

הנקודות של yossiaviel

פורמוהוליק

פורמוהוליק (9/14)

125

מוניטין

2

תכנים שנפתרו

  1. לידיעתך, שוב, פותח הנושא ביקש חוות דעת על, "קיה נירו חשמלית". [לא פלאג אין , ולא הייברדי]. קיה נירו EV, היא אכן קיה נירו חשמלית. ככה היא גם מופיעה באתר היבואן. תשתדל להבדיל. תודה.
  2. בהתחלה השיטה הזו עובדת. הבעייה מתחילה כאשר אתה נמצא במצב עצור\סע, עשרות דקות.. ואז כאשר אתה שומר מרחק, "משתלב" לפניך,[קצת בכוח], אחד, ועוד אחד, ועוד עשרה\עשרים וכן הלאהה.. ואתה כמעט עומד באותו מקום. נסעתי אחרי אחד כזה בכביש 6, עד שכל השיירה מאחוריי החליטה שנמאס להם. בסופו של דבר, [כנראה מתוך שיעמום], הוא היה מתעסק בכלל במולטימדיה שלו.. אי אפשר לחנך את כל העולם. בסופו של דבר,גם חייבים לנסוע לפי החוק, וגם לשמור על קצב התקדמות עצמית, בהתחשב שיש מאחוריי עוד אנשים. בעניין שמירת המרחק, במקרים ממש קיצוניים כאלה, זו כבר שאלה של מתי אתה רוצה להגיע ליעד?
  3. השרשור אינו דן בניסאן ליף "פרימיטיבית", או ברכבים הייברידיים, אלה ברכב [KIA NIRO EV], חשמלי מלא, בעל מערכות קרור שמונעות התחממות יתר, ואפשרות לפגיעה ביכולת הסוללה.
  4. זהו דגם לא מומלץ ולא מוצלח בעליל, הגיר ברכב הזה פשוט זוואה, וממש מסרס את המעט כוח שיש במנוע. שלא לדבר על הבעיות והתקלות שקיימות בו. בקיצר, תתרחק..
  5. קיימות הרבה אלטרנטיבות ל-YOUTUBE. לדוגמה: SPOTIFY או DIGITAL 100 FM ועוד הרבה. יוטוב זה לא הדבר "הכי בטיחותי" בנסיעה.
  6. ביום שישי האחרון הייתה לי נסיעה מאילת לכיוון חריש. הכל הלך די בסדר, דרך 6 עד שבשלב מסויים התנועה בו נעצרה. הכיוון היה לנסוע עד הפנייה לכיוון עפולה, לעשות פנייה חזרה דרך המחצבה שקרובה לצומת ולהמשיך לחריש אחר כך. זה מה שאני עושה בדרך כלל. כבר לקראת השעה 16:00 עמדתי[או נסעתי], כ-1 שעה ו-20 דקות עד הפנייה לכיוון בקה-אל-גרבייה. אי אפשר היה להמשיך ישר, אפילו עוד טיפה בגלל שהוויז התריע על עומס כבד מאוד עוד הרבה ק"ם קדימה. רציתי לציין שעברתי 1.5 ק"ם עד היציאה לכיוון בקה בשעה ועשרים דקות! התייאשתי. בכל זאת יום שישי, 16:20. מי חשב שזה מה שיהיה? אנשים שם עקפו על השוליים. ומשטרה אחריהם. עקפו גם במרווח בין הנתיב השמאלי לבטון של השטח הפרדה. פשוט היה כיאוס שלם. 3 נתיבים שהפכו להיות בין רגע, לפקק של חמישה. פניתי לבסוף לכיוון בקה, אחר כך נסעתי לכיוון כביש 4, חדרה, כולל כל הרמזורים שם, ימינה וישר כל הזמן, מחנה שמונים ואז ישר, וימינה בסוף לכיוון חריש. סיבוב של 20 ק"ם יותר? לא זוכר במדוייק. היום שישי הזה ייזכר אצלי בתור,"יום שישי השחור".
  7. לא רואים בבירור מה יש שם. בכל אופן, לא אמורות להיות נזילות ברכב משום סוג שהוא. [מלבד מים ממע" המזגן].
  8. yossiaviel

    מאמר: השקת Skywell ET5

    את האמת? , כולנו בציפייה, שהיבואן המכובד הנ"ל, יספק לכל דורש את הרכב שהוא רוצה לקנות. ולא להזיז אותו לרכב משמעותית יקר יותר, [שהלקוח אינו חפץ בו], בטענה שאין במלאי.
  9. לא ניתן לדעית בוודאות את התשובה לשאלה הזו, מכיוון שצריכת האנרגיה של הרכב תלויה במהירות הנסיעה, הפעלת צרכנים חשמליים,[כמו מזגן במקרה הזה], ועוד גורמים. נערכו לרכב מבחני דרכים בארץ ובחו"ל. מומלץ לצפות בסרטונים.. החוות דעת הכללית, על פי המבחנים הללו, הם , שהרכב נראה "קצת" מיושן. מבחינה חיצונית, נראה בדיוק כמו דגם ה-הייבריד. למעשה חוץ מהגריל הקדמי שהוא אטום, ומהמוט הילוכים שהוחלף בגלגלת, וגם צביעה בכחול בכל מיני מקומות בודדים, שינויים בקוסולה המרכזית, זה למעשה, אותו רכב. ברכב הנ"ל, יש כפתורים פיזיים שאחראים על רוב הפעולות של הרכב, בנסיעה,[מזגן, מולטימדיא ועוד..]. מבחינתי יותר נוח, נגיש, ולא מסובך. אני אישית דווקא רואה בזה יתרון משמעותי על רכבי החשמל האחרים, שהם "הכל מסתכם במסך". הרכב בעל תאוצה טובה, וטווח יחסית גדול. לפחות על הנייר. בפועל אפילו ניתן להתקרב לזה, בנסיעה מחושבת. בנסיעה עירונית אפילו ניתן לעבור את הטווח המוצהר. הדבר היחידי שמנע ממנו להפוך ללהיט מכירות, זה המחיר המופרז, שהודבק לרכב הזה, ע"י היבואן, אצלנו.
  10. yossiaviel

    רשמית: טסלה בישראל

    קוקה קולה? יש חוסר, או תקופת המתנה? אגב, אם אין לך מה לעשות, אף אחד גם לא מכריח אותך לרשום שטויות בפורום .
  11. מה ההפרש בחודשים בין תאריך הייצור, לזה של העלייה לכביש? 3-4 חודשים זה לא נורא. מלבד תיקון אקטיבי של סטייה מהנטיב, [יש התראה],ואזהרה על שטח מת במראות, הרכב מצויד ברוב אביזרי הבטיחות הקיימים כיום. [הבלימה האוטונומית ברכב עובדת רק בנסיעה קדימה בלבד].
  12. חלק מהדברים שהזכרת עברו שיפור ניכר החל מתחילת 2020. -המראות "חזרו" להתקפל, {בדגם האינסטייל } -תאורת לד קדמית ואחורית מלאה, -גיר שעבר חלוקת הילוכים ל-6, וההחלפה מורגשת בכל לחיצה, כולל האצות ביניים משופרות. -מנופים בהגה להחלפת הילוכים,[משמשות אותי בירידות בלבד] -כיול מתלים שונה במקצת. כבר לא מורגשת רכינה בסיבובים. -גם מצב התראת הקרוז מופיעה בלוח. -קיים שיפור גם ביציאה מהמקום, לאומת ה-2019 שהיה לי לפני. -כמו-כן מורגש שיפור בצריכת הדלק, הבדלים גדולים בבין עירוני בעיקר. לגבי מע" התראה על סטייה מהנטיב, כולל המע" לבלימה אוטונומית, יצא RECALL לגבי עדכון תוכנה, עם חיבור למחשב. תהליך של שעה במוסך. חוץ מזה, בתוך הרכב, אין שום הבדל בין מה שקנית , לדגם המעודכן. מה היה ההפרש במחיר, בין מה שקנית ל צורה החדשה מ-2020 ?
  13. yossiaviel

    רשמית: טסלה בישראל

    OF שלחתי בקשה לנסיעת מבחן בעצמי בבוקר, באתר בצורה מסודרת. אחכה בסבלנות, שייתקשרו אליי כדי לקבע מועד. שבוע ימים. רק בבקשה תרשה לי להיות [קצת] פסימי בקשר לזה. אני לו תולה הרבה תקוות שהשיחה תגיע בכלל. הסברתי בעבר ואסביר שוב. הם, [היבואן], לא צריכים אנשים נודניקים, שיבלבלו להם את המוח, ולבזבז להם את הזמן היקר, בנסיעות מבחן כאלה ואחרות, עם שאלות בלי סוף על המסך, הטווח, הסוללה ועוד... כי בזמן הזה, [ הנה, אני שוב חוזר על עצמי], הם ימלאו עוד ועוד הזמנות. ללא נסיעות,ו ללא נודניקים. ובקשר לרכבים שקיימים ביד 2, ובכן, לדעתי, זה לו חוסר שביעות רצון, אלה נסיון התעשרות מהירה על חשבון ועל גבם, של אנשים תמימים. לאור ה-עשרות אלפי שקלים שמבקשים שם מעל המחירון, וחלקם גם מעל העלות של רכב חדש, כ-90% מהם גילו שיטת רווח מצויינת, וניצול ציני של ציבור משועבד למותג. כי חלקם הגדול של המוכרים הללו, לא מעניין להם את בי*ה[סליחה על הביטוי], השמאלית מאיכות הסביבה. אפילו שוחחתי עם כמה מהם בטלפון, וגם שמעתי מהם "תחזיות שליליות" בדבר התייקרות משמעותית של הרכבים שלהם, וכמה כדאי לי להזדרז כדי לשים 10 או 12K מעל המחיר המבוקש בחברה.
  14. yossiaviel

    רשמית: טסלה בישראל

    אנשים טובים, מה בדיוק לא הבנתם מהתגובה שלי ? האם רשמתי משהוא שלא קרה? אז בשביל כאלה שלא טורחים לקרוא עד הסוף או לנסות להבין, או שהם לא חיים במציאות הנוכחית של שוק הרכבים, אני אחזור על עצמי שוב. [למרות שאני לא אוהב לעשות את זה אך הפעם אחרוג ממנהגי]. לא הוזמנו " על עיוור" ללא נסיעת מבחן אלפי רכבים כאלה? [הוזמנו ,ונוסעות]. בזמן שהוא יקבע עם יבואן לבצע נסיעת מבחן, יימכרו עוד אלפי רכבים כאלה? [יימכרו]. האם בעקבות זה, זמן ההמתנה שלו לרכב החדש יתארך? [כן]. קיימת אופצייה לנסיעת מבחן על רכב משומש בזירת ה-יד 2? [קיימת]. עד עכשיו מצאתם טעות כל-שהיא, או רשמתי דבר לא נכון ? או משהו שלא כבר קרה? אם כן ,מתנצל על כך, הבחור שאל על נסיעת מבחן לפני כמה ימים. מישהו מכם ["עם ניסיון עשיר בתחום הטסלה"], טרח בכלל לענות לו? רק אחרי התגובה שלי התעוררתם?
  15. yossiaviel

    רשמית: טסלה בישראל

    נסיעת מבחן? בטסלה? [התשובה בסוף התגובה]. עדיין לא הבנת שטסלה קונים ב-200000 שקל, על הנייר,באיטרנט, ע"י העברה בנקאית לחשבון היבואן? ובזמן הזה שתתעקש על נסיעת מבחן, אנשים אחרים יזמינו וייקנו רכבים לפניך, ואם לא תזמין ותקנה מייד, זמן ההמתנה לרכב שלך יילך ויתארך, מאוד. בסופו של דבר, כדי להימנע מזמן המתנה ארוך, לרכב הנחשק, תמיד אתה יכול להסתכל ב-"יד 2". יש שם מבחר ענק של טסלות, כאשר רובם נמכרות באלפי שקלים מעל המחירון של חדש אצל היבואן. ובתור תשובה לשאלתך ,בזירה הזו תוכל [מן הסתם] לבצע נסיעת מבחן על הרכב.
×
×
  • תוכן חדש...