Jump to content

yossiaviel

  • פרסום הודעות

    3,147
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

39 נייטרלי

1 עוקב

אודות yossiaviel

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אילת

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ORIU תראה, כל הרכבים ה"אחרים" שהזכרת, בתור חדשים, עולים אלפים, אם לא, עשרות אלפים יותר. וחלקם גם מאובזרות אוטו דבר, אם לא פחות. זה לא חוכמה להשוות רכב מקבוצת מיני לסופר מיני. לכל אחד יתרונותיו וחסרונותיו. הרכבים שאתה כל כך משבח, הם בעלי מנועי טורבו, וגירים רובוטיים. לטוב ולרע. ואם כבר מדברים על כל הרכבים שהזכרת, אתה מתעלם לחלוטין מנושא האמינות, וגם מהחיסכון בדלק. מחפש חווית נהיגה? זה לא הספייס סטאר. וגם יחד עם כל מה שאתה מציע, אתה עדיין לא במגרש הנכון.
  2. ללא מחלות כרוניות. בכל אופן, יש לחבר את מחשב הדיאגנוסטיקה לשקע המיועד, כדי לפענח או להציא את קוד התקלה.
  3. 11% פחות בכוח המנוע, זה כן משמעותי, כנ"ל, תאוצה עצלה ביותר של 15.8 שניות ל-100, במקום 13.5, שהיו מקודם. ואני לא כל כך בטוח שזה יבוא לידי ביטוי בחיסכון בדלק. גם אם כן, זה יהיה מאוד זניח, ויורגש בתנאי מעבדה, נטו ,ולא על הכביש. וזה חבל מאוד, כי לרכב הזה היו לו את כל הכלים להצליח. אבזור נדיב, גודל פנימי, בעיקר מאחור, נסיעה נוחה, מזגו מעולה, ויחד עם הצורה החדשה שקיבל ב-2020, זה הצליח להם לא רע. כעת, כבר אין לו סיכוי של ממש להתחרות מול צמד הקוריאניות ..
  4. ומה אתה עושה כאשר זה מצריך עבודה מחוץ לרכב? [כגון מנורה שרופה או כל דבר אחר]. אתה מוציא את ה-IPAD, או סליחה, את הטלוויזיה מהטסלה, ומתחיל לדפדף בה? גם ברכב שלי יש חוברת "דיגיטלית" במולטימדיה בפורמט PDF, ולהגיד שזה נוח להשתמש בה? ממש לא.
  5. גיליתי שזה קיים ברכבים מסויימים. יונדאי, מיצובישי, הונדה, ועוד כמה. גם ידוע לי שכל רכב המיובא לארץ, כן מגיע עם חוברת כזו באנגלית. לאחר שיחות קצרות עם מוקדי שרות לקוחות, התשובה הייתה זהה: "שמירת איכות הסביבה". או "החוברת היא דיגיטלית בעברית באינטרנט". האם אלו באמת הסיבות? או שזה נעשה מטעמי חיסכון?
  6. תראה, אחרי הכל זה: "TOYOTA"! לגבי מכורים למותג זה אומר ה-כל. ימים יגידו, אם עקב השוק "המטורף" של המותג,{אצלנו}, היבואן ירצה להשתתף בסוג של ספיגת חלק מעדכון המחיר, או שזה יתגלגל ללקוח, כולו. מעניין אם גם ה גיאז הייברידית התייקרה.
  7. כשזה מורגש, פתח מכסה מנוע ותסתכל על סעפת הפליטה ברכב. ייתכן שהיא רטובה משמן שנשפך עליה, או היה שם לאחר הטיפול שהרכב עבר. בכל מקרה תבדוק נזילות.
  8. אם הקונצזוס טועה, אז איזה משמעות יש לתאריך הנקוב, כתאריך ייצור של הצמיג?
  9. פתרון נוסף, הוא קיסם אוזניים עם חומר מדלל צבע. יש להשתמש עם זה בזהירות, ולהשתדל לעבור רק על כתם עצמו. זה עשוי לפתור את הבעיה.
  10. ברשותי היה רכב כזה, גיר ידני, שנקנה ישר מהסוכנות. טיפלתי בצימפיון, {עקב מיקום מגוריי}, והחלפתי את הרצועות הנ"ל, הם הוחלפו על פי הראות יצרן. שנים או ק"ם שנסע הרכב. אצלי זה היה השנתון, כי הייתי רחוק מאוד מ-ק"ם ההחלפה. בכל אופן, המותחנים לא הוחלפו, כי לטענתם זה היה ממש מיותר. כנ"ל גם המשאבת מים. כמה ק"ם עבר הרכב? אם נצא מנקודת הנחה שהוא עבר את ה-60000, מומלץ להחליף גם את המיסבים הנ"ל.
  11. 1700 שקל + -, במוסכי צימפיון. אבל תבדוק גם במוסכים שהם לא מוסכי רשת. זה יהיה הרבה יותר זול. הכי חשוב, תבדוק מה המצב של המותחנים, ושל המשאבת מים.
  12. מדובר ברצועת טיימינג ולא בשרשרת. למעשה ברכב הזה יש 2 רצועות טיימינג. יהיה צורך להחליף את שניהם. ועל הדרך, אם כבר פותחים את המכסה, לבדוק אם משאבת המים לא נוזלת.
  13. לא ענית לי על השאלה. הנורה בשלט נדלקת בלחיצה על הכפתור, בדלת הבעייתית?
  14. כשאתה לוחץ על הכפתור הנ"ל, המנורה נדלקת בשלט? הפתיחה \נעילה עם השלט מתרחשת קרוב, או שניתן לפתוח את הרכב מרחוק? הכפתור בדלת השנייה, {אם קיים}, מצליח לפתוח את הדלתות?
  15. לגבי רכבים קטנים וזולים, אני מסכים. מצד שני אם אותו צעיר,[פ"ש לדוגמה], רוצה להתפנק, אז למה לא? כמובן, אם וכאשר כל התנאים קיימים, כגון: הבן אדם יחסית מבוסס, עם משכורת ותנאים טובים, וללא יותר מדי התחייבויות עתידיות. אז אם המצב מאפשר, למה לא?
×
×
  • תוכן חדש...