-
הודעות
4,059 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
2
yossiaviel שיחק אותה בתאריך אפריל 11 2023
התכנים של yossiaviel היו האהובים ביותר!
ספרו לנו עליכם
-
מיקום
אילת
צפיות אחרונות בפרופיל
הנקודות של yossiaviel
-
בעקבות שאלת הגלגל הרזרבי ברכבינו, [שזה מתחיל להיות מושג שנעלם בהדרגה מהלקסיקון], רציתי לברר גם מה דעתכם בעניין ? לאחר שיצא לי לשאל הרבה אנשים , נהגים , על עדיפות של זה על פני זה, הדעות היו חלוקות . חלקם כמובן העדיפו גלגל רזרבי, אבל רובם היו בעד האבזור, שאני אישית מכנה אותו "אקסטרא" . אז מהו [לדעתי] המושג "אקסטרא" ? מדובר בידיות דלתות נשלפות, תאורת אווירה, מושבים עם כיוון חשמלי, גג נפתח, חימום הגה, חימום מושבים, מסך מסתובב,[רק ב-BYD], וגם רכבים אם "אורגן אורות" בכיבוי\הדלקה, כולל מנגינה. אם יש עוד דוגמאות לאבזור "אקסטרא", לדעתכם, תשתפו בבקשה .. שמעתי תשובות לכאן ולכאן, על עדיפות באבזור, כי "כמה פעמים כבר יהיה לי פאנציר" ? או : "גם ככה עוד מעט, זה לא יהיה קיים באף רכב, כמו הרבה כפתורים שעברו למסך, אז מה הבעיה ?" מצד שני היו אנשים שחוו על בשרם החלפת גלגל או שניים בחייהם, שלא יוותרו על הרזרבי ברכבם .. אז מה דעתכם בעניין חברים יקרים ??
-
חוסר שמן בכמות חריגה ברכב כמעט חדש.
yossiaviel פרסם הודעה בנושא של yossiaviel בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
חבל שלא צילמתי את המדיד. ברכב עצמו, השמן היה הרבה יותר כהה. נוסף לזה, הכמות המזערית שלו, [בקצה התחתון של המדיד] מאוד מחשידה בסך הכל. מדובר ברכב שעדיין לפני הטיפול הראשון, עם השמן המקורי מהמפעל בתוכו . -
חוסר שמן בכמות חריגה ברכב כמעט חדש.
yossiaviel פרסם הודעה בנושא של yossiaviel בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הרכב נמצא במגרש היבואן. אני יוצא מנקודת הנחה שרכב כאשר יצא מן המפעל, ועבר בדיקות איכות לפני שהועלה להספקה, עבר בדיקת נוזלים. בדרך כלל השמן ונוזל הקירור עד סימן ה-MAX . מעולם לא נתקלתי ברכב עם כל כך מעט ק"ם, כאשר הצבע של השמן דומה לצבע הזפת . עם מדיד שמן כמעט יבש... ולא משנה איך ובאיזה תנאים הוא נסע, כאשר מד האוץ, על פחות מ-10000 ק"ם. הרכב שלי למשל, עם כמעט 38000 ק"ם, צבע השמן בהיר, קצת צהבהב. לפני הטיפול הראשון, בבדיקת שמן לפני הריקון, צבע השמן היה כל כך בהיר שבקושי היה ניתן לראות על המדיד. מה גם שלא היה חסר גרם שמן, כנ"ל נכון להיום . -
מדובר בניסאן סנטרה שנת ייצור 2024, עם 9800 ק"ם בלבד. הרכב הוזמן ע"י חבר, והלכתי איתו לראות אותו. הסנטרה נראה מצויין, נוסעת טוב, ללא תאונות או שריטות. הצמיגים מקוריים, גם במצב מעולה.. ללא נזילות כלל. לא שמן ולא מים . גם טופס בדיקה [שלהם], מראה רכב מושלם. מוצע במחיר מתחת למחירון, עקב עבר ליסינג ברישיון . אבל מה, הכל טוב ויפה עד פתיחת מכסה המנוע. הבדיקת שמן מראה כמות מזערית של שמן בתחתית המדיד, ממש 2 מ"מ בקצה. הרבה מתחת לקו המינימום. ממש בסוף. ואם לא די בכך, הצבע שלו הוא שחור, כמו ברכב שנסע 100K . זה הדליק נורה אדומה, ובינתיים העסקה נעצרה. השאלה שלי היא, מדוע ברכב כל כך חדש, עם כל-כך מעט ק"ם, צבע השמן כל כך שחור, שמזכיר רכבי דיזל ? ובכלל איך זה הגיע למצב של ליטר + , חוסר ? תודה, יוסי .
-
1. כן 2. לא 3. יש צורך להחליף את חיישן מפלס המים במיכל . לפני זה , לנסות לנקות את המערכת עם נוזל מיוחד. לפעמים זה עוזר ...
-
יש פה חברי פורום שמתנדבים במיזם ״שומרי הדרך״?אתם בעד/נגד הרעיון?
yossiaviel פרסם הודעה בנושא של Camaro 92 בתוך רכב כללי
איך אתה כל כך משוכנע בזה ? לא היו מקרים אפילו כאן בפורום, עם סרטון, שההפך הוא הנכון ? --------------------------------------------------------------------------------------------- "ולא, המשטרה לא מקבלת את הכסף לכיסה." בזה אתה צודק 100% . זה הולך ישר לקופת האוצר . -
יש פה חברי פורום שמתנדבים במיזם ״שומרי הדרך״?אתם בעד/נגד הרעיון?
yossiaviel פרסם הודעה בנושא של Camaro 92 בתוך רכב כללי
שכחת לרגע כנראה, מי בדיוק בודק את הסרטונים הללו . זה אותם אנשים, שהאינטרס היחידי שלהם, זה להכניס את ידם הארוכה לכיסך, ולהוציא משם כמה שיותר... כי הם יודעים בוודאות, שברוב המקרים, הסיכויים הם אינם לטובת הנהג. האזרח הפשוט יעדיף לשלם את הקנס, מאשר לנסות את מזלו בבית המשפט, עם כמה דיונים, שיבזבזו את זמנו, וגם עם סיכוי ממשי שהשופט יפסוק לרעתו, ואולי גם יחמיר את עונשו. -
יש פה חברי פורום שמתנדבים במיזם ״שומרי הדרך״?אתם בעד/נגד הרעיון?
yossiaviel פרסם הודעה בנושא של Camaro 92 בתוך רכב כללי
ומי אמר שהשוטר שבודק את הסרטון לא טועה ? או לא אכפת לו בכלל מה רואים עליו ובכל זאת שולח אותו לנהג, ללא בדיקה ? או גרוע מכך, קובע ש-הדו"ח תקין, ללא שום הצדקה, כי הוא יודע שיהיה קשה לערער עליו , או לבטל אותו, וגם אם זה יגיע לבית המשפט, לא יהיו לו הרבה סיכויים ... -
יש פה חברי פורום שמתנדבים במיזם ״שומרי הדרך״?אתם בעד/נגד הרעיון?
yossiaviel פרסם הודעה בנושא של Camaro 92 בתוך רכב כללי
צודק ב-100% . סוג של מלשינים ... ברוב העבירות והמקרים, גם כאלה שקראתי כאן בפורום, מדובר בעבירות, [לכאורה] די קלות, ומרגיזות אפילו. לא רק שאינן מסכנות חיים, או ביריונות בכביש, אלה זה סתם כדי להרגיז את הנהג, ולהכריח אותו להילחם מול מכונה בירוקרטית, משומנת היטב, כאשר כל מטרתה היא, העשרתה של קופת האוצר . נטו . ולך תוכיח את חפותך, או תנסה לבטל את דו"ח אחר- כך... לדוגמא : - "עקיפה" מצד ימין של רכב, שבעצמו מבצע עבירה, בנסיעה איטית מאוד, בנתיב השמאלי, - פניות ימינה או שמאלה, או ישר, כאשר הסימונים על הכביש, בקושי נראים לעין, לא בא לי להמשיך לתאר דוגמאות נוספות. אני חושב שהמסר הובן כאן. לדעתי, מדובר כאן בסוג של אנשים משועממים, שמלבד בזבוז הזמן, הדלק שלהם, ולהרגיז נהגים אחרים, אין להם שום תכלית. ומן הסתם, לא אלו הם האנשים שיתרמו, או יביאו, להאטה או עצירתה של מגמת הקטל בכבישים. -
נכון. צריך לעקוף את המסך של שם משתמש וסיסמה חשבון MICROSOFT . התוכנה הטובה ביותר [שאני מכיר], שייכת לחברת SORDUM.ORG. התקנה קלה, עם אופצייה לשחרור ונעילה של העדכונים בקליק . היא מתאימה ל-WIN 11 ו ל-WIN 10 כאחד...
- 8 תגובות
-
- 1
-
-
אני תמיד משתדל להימנע מלהגיע לשורת החשבון MICROSOFT . אין לי צורך בכלל בכל התוכניות שלהם. כיום ברוב המחשבים החדשים ,MICROSOFT מכריחה אותך לעבור הזדהות או הפעלת חשבון שלהם, עוד לפני הפעלת המחשב החדש. ללא מתן הפרטים הללו, הם חוסמים את המשך ההתקנה הראשונית של המחשב החדש, ואז נדרשים כל מיני דרכים מסורבלים כדי לעקוף את זה . למשל, כדי להוציא מחשב חדש ממצב "S MODE", חייבים להיכנס עם חשבון MICROSOFT, לחנות שלהם ברשת , ואז לשחרר אותו. ואת כל זה צריך לעבור כדי להוריד את האפליקצייה GOOGLE CHROME, למשל... גם העדכונים שלהם לא ממש עוזרים. לפעמים יש בהם באגים מעצבנים שמאטים את פעולת המחשב עצמו. הם גם לא צפויים, ויכולים להופיע בהדלקת מחשב אקראית, או להימשך זמן רב. ניתן לבטל את העדכונים במחשב עצמו, אך התוכנה תמיד תמצא דרך לעקוף את התהליך... הדרך הכי טובה לבטל אותם , היא בעזרת תוכנת צד שלישי אמינה. ואז לא יופיעו יותר. אם מדובר בעדכונים קריטיים, חפירה קטנה ברשת לגבי טיבם, או תגובות של משתמשים, יכולים לשפוך אור על המשך התקנתם במחשב...
-
בחירת נוזל קירור למיצובישי ספייס סטאר 2022
yossiaviel פרסם הודעה בנושא של zibib בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה כן רשום מאחור . רשום MITSUBISHI, לצד רכבים אסיאטיים אחרים . והנוזל בצבע כחול. לא ירוק . אם תרצה אשלח לך גם צילום של המיכל שאני מחזיק בבית. שהוא זהה לזה שמשתמשים בו במוסך מורשה היבואן, כאן באילת ... -
זהו, שעשיתי שם טיפול בינואר, וברח לי מהראש .
-
ולמרות שכבר עשיתי את זה כמה פעמים כאן בעיר, זה כבר לא ניתן לביצוע ... רציתי להצביע במיוחד על ה-"פאנצרייה הכתומה ". שם עשיתי את כל הרוטציות כמידי שנה וחצי. גם לקחו סכום הוגן של 60-80 שקל, על העבודה . לא עוד . היום ניגשתי אליהם ושאלתי אותם על העניין ,ונאמר "לחזור בעוד שעה וחצי" . וכך עשיתי. כשחזרתי , עוד לפני שהתחילו, תקעו לי סכום של 250 שקל. למה ? ככה . רוצה ? בסדר. לא רוצה ? יש עוד 3 פאנציריות בעיר... כמובן שניגשתי אצל האחרים, וגיליתי שאף אחד מהם לא מוכן לעשות את העבודה הזו . אבל בכיף היו מוכנים "לדחוף" לי צמיגים סיניים, מן הסוג הסיני שאפילו לא מוכר עדיין . עם איזון חינם, תשלומים, ומה לא... גם לאחר שראו והסכימו שהצמיגים שלי במצב מצויין, ללא סדקים או יבשים ,"אבל הם בני 4 כבר" [לדבריהם]. מה גם שכאן באילת, בכל הפאנצריות, המחירים של הצמיגים מיישרים קו עם המחירים בצמיגיות במרכז ארץ, כאשר התמחור שלהם אף גבוה יותר מאלו, ובנוסף ללא התחשבות בנושא המע"ם . בסופו של דבר נסעתי למוסך "אדומית" , ששייך ליבואן כלמוביל, שביצעתי בו את כל הטיפולים מתחילת קבלת הרכב, [שם גם נמסר לי הרכב החדש], העלו את הרכב למעלה, ועשו את זה תוך 10 דקות. ולגבי התשלום ? לא הסכימו לקחת כסף אפילו. שוב, לגבי "הפאנצרייה הכתומה", מלבד מחיר הזוי בעבור הרוטציה ,גם רוב הצמיגים שהם מוכרים שם, במיוחד הסיניים, יקרים ללא כל פרופורציה. ובכלל, החלפת צמיגים כאן בעיר, זהו מעשה שיש להימנע ממנו, בכל מחיר.
-
בחירת נוזל קירור למיצובישי ספייס סטאר 2022
yossiaviel פרסם הודעה בנושא של zibib בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא חייב להיות מנוע קר . ברכב הזה יש מיכל עודפים. אין שם לחץ של נוזל קירור . הבדיקה כן חייבת להיות כשהמנוע קר. מפלס ישר כמובן . לגבי ירידת המפלס, רק באופן תיאורטי בלבד , לא יהיה חוסר . בשטח המציאות קצת אחרת. בערך כל 10-15000 ק"ם, תהיה ירידה מזערית של המפלס. בערך כוס או כוס וחצי. גם ברכב חדש .