Jump to content

yossiaviel

  • פרסום הודעות

    3,052
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

34 נייטרלי

1 עוקב

אודות yossiaviel

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אילת

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שוב , אתה לא חייב להוסיף. התוספת הקטנה הזו, לא תשנה את המצב לגבי מדידת החום בצג. אפילו עם המפלס היה על קו ה-MIN, היית מקבל את אותה תוצאה. אז לסיכום, הסר דאגה, הכל תקין ברכב שלך..
  2. מפלס נוזל הקרור צריך להיות בין סימן ה-MIN ל- MAX, בבדיקה על משטח ישר, כאשר המנוע קר. בכל מקרה, אין לזה {שנמצא כרגע על 3/4},קשר למה שאתב מתאר לגבי מד חום המנוע. מצב חום המנוע אצלך ברכב, הוא אמיתי. כלומר הוא מראה את הטמפרטורה הנכונה בכל רגע נתון. שלא כמו ברוב הרכבים, כאשר מד החום נמצא כל הזמן בסמוך לאמצע השעון.
  3. הייתי רוצה להתייחס לנקודת המכירה העתידית של הרכב. אילו היה לי רכב כזה, לא הייתי מוטרד בכלל מעניין המתלה, אלה, הייתי אומר ש-די הרבה אנשים בארץ עדיין לא שינו את הדעות הקדומות שלהם לגבי סעיף האמינות. למרות שכבר טופלו כל נקודות הטורפה שהיו , וזה רכב שונה לחלוטין מכל בחינה. אני כולי תקווה, שעניין "תדמית הפוקוס", תשתנה מקצה לקצה, עד שתרצה למכור אותה. אז, שעניין המתלה לא יטריד אותך יותר מדי. זה עניין די זניח, וכמו שהעירו כאן, זה לא הנושא העיקרי, שישפיע על המכירה העתידית.
  4. זה קורה בכל סוגי האספלט? בדקת לחץ אוויר? הדיפון בתוך בתי הגלגלים, עדיין במקום? מה המצב של המיסבים בגלגלים האחוריים?
  5. כבר ראיתי רכבים שנפגעו במקומות הללו. בדרך כלל זה קורה כתוצאה ישירה, מהורדה לא זהירה מהמובילית. אילו הייתי במקומך, וכן הייתי שם לב,{רכב חדש, מן הסתם צריך להתכופף ו"לחפש"}, אבל גם, לא הייתי נוגע בזה. במקרה של שפשוף כזה, הייתי מקבל ללא בעיה 2 טיפולים חינם. הלקוח שייקנה ממך את הרכב, או אדם אחר, מן הסתם, סיכוי נמוך מאוד שבכלל ישים לב. אבל לך זה מציק כרגע, כי אתה כבר יודע שזה נמצא "שם". עצה שלי? תתחדש ותהנה מהרכב. אין לך מה לעשות עם זה. כמו שאמרתי זה נמצא במקום די נסתר מהעין.
  6. יתכן שיש כאן תופעה של תושבת מנוע\גיר, עייפה טיפה. כמה ק"ם עבר הרכב? ומאיפה הוא נקנה?
  7. PriceDevil רכב מעוד מעניין. שינוי דרמטי, מקצה לקצה, לאומת הדגם הנוכחי.לא עוד רכב אפור וסתמי. אבל, מה זה, "המחיר צפוי להתייקר במעט" במושגים כספיים, ? אם מדובר בכמה אלפים בודדים, 3000 עד 5000 שקל, אז לא נורא. השאלה היא, האם הציפיות "שלנו" לגבי המחיר, יהיו תואמות לתמחור של קרסו.? או שאולי ידביקו [בשגרה], מחיר, אשר יעביר אותה ישירות לזירת ה-"0" ק"ם, באופן אוטומטי.? לא רוצה להיות פסימי, אבל לפי צורת התמחור של המיקרה, דווקא האופצייה האחרונה, היא נמצאת שם על השולחן. במיוחד, אם הלקוח ירצה לרכוש דרך ה-יד 1 "0" ק"ם, ויקבל "עשרות אחוזי הנחה" שם. ימים יגידו.
  8. לך תדע.. הסמל שעל המכסה מנוע, עוד עלול להפתיע כאן, יש לא מעט אנשים, שעדיין חושבים שטויוטה אייגו, זה לא C1.
  9. מבלי להיתייחס ל-N ספורט ספציפית, יש רכבים שעם נחיתתם בישראל, הם מופיעים מיד בזירת ה-0 ק"ם. אפילו ה-2008 החדשה.[אתר CARCLICK אם זה מעניין] או קיה אקסיד. ולא חסרות עוד מלא דוגמאות. האם המיקרה החדשה, היא להיט מכירות כלשהוא?
  10. גם במבחן הדרכים שנערך באתר "YNET", לא התלהבו מהרכב. [בלשון עדינה, כמובן]. בעצם, מלבד סעיפי, גודל המסך בגרסה הבכירה, מרווח ליושבים מאחור, ואבזור בגרסה היקרה, לא ממש "נפלו" ממנו.
  11. לי לא היה מזל כמו שלך. את התאריך "13-08-2020" ,יום חמישי, אני לא אשכח, והוא יישאר חקוק בזכרוני, הרבה שנים קדימה. יצאתי מאילת, בסביבות 09:30, לכיוון חדרה,{הילל יפה}. העומסים התחילו בכביש הערבה, עם הרבה שיירות שמנסות לעקוף משאיות כבדות, עמוסות, עם מהירות ממוצעת בין 70-80, ולפעמים גם פחות מזה. בשיפועים קלים, גם 50 קמ"ש. כל כביש הערבה, עד צומת הערבה, לא היה אפילו שוטר אחד. ואפשר להבין גם למה.. אחרי צומת הערבה, בפנייה שמאלה, בהתחלת העליות, הצלחתחי לעקוף כמה משאיות כבדות, והנסיעה הייתה פחות או יותר בסדר. אבל ה"מזל" נגמר לי כאשר הייתי על כביש 40, קצת אחרי באר שבע. פקק א
  12. אני אענה לך בתור תושב אילת, כבר 20 שנה,{חיפאי לשעבר}, שנוסע לפחות פעם בחודש מאילת לחיפה, לביקור ההורים. כמו שהמליצו לך כאן, תגיע לצומת פרדיס דרך כביש החוף, ותעלה למעלה, ובסוף תתחבר עם כביש 6 לכיוון דרום. כדי להימנע מפקקים כמה שאפשר, יש לצאת בשעות הערב המאוחרות מהצפון, או בלילה, או בשישי אחר הצהריים, או ביום שבת. אל תשכח לתדלק FULL לפני כן, בדיקת שמן, מים, ואוויר בגלגלים. הנסיעה {בצורה נורמלית} אמורה לקחת לא יותר מ 4.5 שעות מהיציאה מחיפה,{איזור מת"ם}, ועד נקודת הביקורת באילת. השעות שתיארתי הם שעות "מתות", גם בכביש 6 וגם בכביש הערבה. אני אישית,{למרות שהרוב לא יס
  13. הכוונה היא, כאשר הגלגל מורכב על הרכב עצמו, או מחוץ לרכב? האם מדידת לחץ האוויר בגלגל, משתנה בהתאם למשקל המופעל על הצמיג? או שהיא אמורה להיות זהה, בשני המקרים? {אם זו שאלה דבילית, סליחה על הבורות}. היום העברתי גלגלים קדמיים לאחורה, עשיתי הצלבה, ונדלקה נורת האוויר בצמיגים. עקב הפרש לחצים גבוה בין הקדמי לאחורי. לאחר שהוספתי אוויר, במידה הנכונה נכבתה הנורה. גם לאחר מכן, לא נדלקה יותר. האם לחץ האוויר משתנה בהתאם למיקום הגלגל ברכב? {ציר קדמי, מול אחורי}.
  14. שוב, תלוי מה אתה מחפש ברכב. בקצרה: זה יהיה, אמינות, צריכת דלק, מזגן, נוחות נסיעה בעירוני, אבזור עשיר, גודל, בעיקר בספסל האחורי, מוניטין, בספייס, מול זריזות, ביצועים, נוחות מושבים, רכב שקט יותר, מערכת MY LYNK מצויינת עם קישוריות, מנוע 4 ציל" נטול רעידות, בספארק. כמובן ש ל-2 הרכבים הללו עוד יתרונות וגם חסרונות שלא רשמתי כאן. לפני הרכישה מומלץ לבצע נסיעת מבחן.
  15. תודה על התמונות. האם יש לך גם ידע, לגבי התנהגות הגיר, במצבי הנהיגה שתיארתי מקודם?
×
×
  • Create New...