היי חברים ערב טוב
יש אוטלנדר שאני עתיד לרכוש מסוכנות רשמית, הרכב היה בבעלות פרטית ולא נסע הרבה אבל ונראה שעבר כמה תאונות (3) לפי העבר הביטוחי יחסית בסמוך אחד לשני
הסכומים עצמם לא כאלו גבוהים (4143,3233,13513) י.ע של 1.75% נראה שבעיקר תאונה קדמית/אחורית והוחלפו פגושים
בבדיקת מטעמם יצא rejectim האלו
מערכת מתלה קדימה/אקטיבית X מיתלה קדמי לתקן/לכוון זווית מתלה
מעערכת מתלה אחרוי/אקטיבי X מערכת היגוי= לתקן לכוון.
צמיגים וחישוקים 3 צמיגים פגומים
שלדה מרכב X תקוני מרכב משמעות שולית מעיכות/מעוך/שריטות בצבע+ פגמים תקוני מרכב משמעות נמוכ סימני פגיעה לפנים,תיקוני מרכב וצבע סימני פגיעה מאחור, סימני תיקון במרכב
סימני מילוי חומר, החלפו חלקי מרכב, נזק תיקון החלפה פגושים תומכים.
אני לוקח אותה השבוע לבדיקה וגם אפרסם את התוצאות
לדעתכם כמה משמעותי הליקויים ועלות תיקון , כמו מערכת היגוי וכיוון פרונט.