Jump to content

דרדס אבא

  • הודעות

    52
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של דרדס אבא

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

4

מוניטין

  1. היי חברים רוצה לעשות בלד עם נייר שיוף מים ואחרי זה לקה אין לי מכשיר מיוחד שמסתובב צריך לקנות או יש דרך אחרת ? מה התהליך עצמו לשפשף עם ה ניר זכוכית והמים ואחר כך איך מורידים את הלכלוך ? מישהו רשם אלכוהול ואז איך מורכים את הורניש הזה<?
  2. אנחנו היינו באותה נקודה עם איוניק שגם שם לא נכנס 3 מאחור הלכנו על אוטלנדר ולרכב הקטן לקחנו ספארק אחלה ספארק בינתיים רכבי 7 מקומות רובם לא אמינות ואמינות עולות הרבה, הכי טובה לדעתי למרות הדלק זה אוטלנדר אתה יכול להכניס 3 כסאות אם תכניס אחד מקדימה במקום
  3. מתבלט אם לקנות ספארק השרשור שלך תורם מאוד תמשיך לפרסם
  4. מצאתי ספייסטאר וספארק עם נתונים טובים הספייסטאר הייתה נראת מאוד מוזנחת חיצונית וגם מכנית נראה כך מחר אבדוק את הספארק בתקווה שתהיה הצלחה בעניין
  5. שאלה קטנה המנוע שלה 1000? או 1200? האם אתה מרגיש שהיא סוחבת למרות המנוע וה3 צילינדר? מבחינת נתונים לא היה עדיף אטראז'? אני חושב על לקנות רכב קטן ובעיקר שמתי דגש על מנוע וכו והכיוון היה(ספארק או I20) אחרי השרשור הנ''ל על אמינות אני תוהה אם אני צריך לעשות פניה חדה לספייס סטאר דגשים?
  6. היי חברים ערב טוב רכשנו אוטלנדר ואנחנו מחפשים מוסך שיודע לטפל ברכבים יפנים עם מוצרים מקורים במחיר הגון יחסית בעיקר באזור הדרום/המרכז מוכן לנסוע בשביל מוסך טוב ואמין
  7. לאחר בדיקה זה נראה שאין מה לדבר על סוזוקי בכלל לא בתקציב כנ''ל גם לא טיוטה העלתי את התקציב טיפה ל 37/40 ומצאתי אחלה מציאות בעיקר I20 או ספרק (ספייסטאר/אטראז הם אחלה אבל מנוע קצת חלש) השאלה המרכזית מה עושים עם היסטוריה טיפולים לרכבים עם ק''מ נמוך? במידה ואין מעבר לבדיקה בסיסית ודוח של חברות הביטוח וכו איך הגיעו שעשור לא נהגו על רכבים כמעט שנתונים 2014+ דווקא עם ק'מ נמוכים 54 (https://www.yad2.co.il/vehicles/item/7g3om5r5?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=solo&location=14&pagination=1) וספארק (צבע נוראי אבל אחלה נתונים ) https://www.yad2.co.il/vehicles/item/8qkeb6p6?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=10&pagination=1
  8. אמתח את התקציב ל 35 מקווה שיעזור מצחיק שלפני 5 שנים מכרתי יונדאי I10 עם קצה שלדה ב 22 אלף עם 105 אלף קילומטר היום הייתי קופץ על המציאה בעיקר כי אני מבין שעניין השלדה פחות קריטי במיוחד בקופסת נעליים כזו, בעיקר מכני ואמינות אמרו שספארק פחות אמינה יש סימוכין לזה? על פניו היא מובילה בקטגוריה גם מנוע וגם גיר ספייססטאר 3 צילינדר לכן אני תוהה על קנקנה פיקנטו לא רלוונטי גם מבוקש גם גניב גם יאריס אני בספק שאצליח להשיג בגלל הביקוש הגבוה איך ה סוויפט/ספלאש/איגניס?
  9. היי חברים צהרים טובים מחפש רכב שני בשבילי לנסיעות לא גדולות אוטומטי, כן חשוב לי שיהיה אמין ולא אצטרך להתעסק בבלאי מעבר לטיפול שנתי וטסט חסכון בדלק לא משנה כי זה רכב לנסיעות לא ארוכות, למרות שאולי פעם ב אצטרך נסיעה ארוכה חשבתי על הרכבים הסופר מיני/מיני למיניהם I10/I20/attrage/space star /spark חשוב לי מנוע יחסית יציב וגדול לא 1.0 שגם אם ארצה לנסוע נסיעה ארוכה לא אצטרך לפחד להדליק מזגן איתו תקציב ב30 בערך אשמח להמלצות
  10. אלנטרה וגם איוניק אופציה מצוינת הסוללות נשארות לפי מה שהבנתי עד 230/240 וגם אז רק משפצים את התאים השרופים ולא מחליפים את הכל בתקציב הזה אפשר להשיג אחת שמורה ומטופלת אני ספציפית לא הייתי הולך על ליסינג ודווקא על פרטי
  11. לגבי הדוח והתיקונים והחלפות ובכללי דעתכם חשובה לנו
  12. אבקש לראות ולפי מה שהיא אמרה יש היסטוריה מלאה, אני יודע שהרכב אמור לעבור טיפול של החלפת שמן מנוע נכון? הרכב הינו אוטלנדר 2021 עם קמ נמוך כנראה בגלל בעלת הרכב. העיר שבא אני גר אין הרבה מכוני בדיקה רק 2 ונראה שביקורות לא טובות מקווה שיעבור בשלום בע''ה.
  13. היי חברים ערב טוב יש אוטלנדר שאני עתיד לרכוש מסוכנות רשמית, הרכב היה בבעלות פרטית ולא נסע הרבה אבל ונראה שעבר כמה תאונות (3) לפי העבר הביטוחי יחסית בסמוך אחד לשני הסכומים עצמם לא כאלו גבוהים (4143,3233,13513) י.ע של 1.75% נראה שבעיקר תאונה קדמית/אחורית והוחלפו פגושים בבדיקת מטעמם יצא rejectim האלו מערכת מתלה קדימה/אקטיבית X מיתלה קדמי לתקן/לכוון זווית מתלה מעערכת מתלה אחרוי/אקטיבי X מערכת היגוי= לתקן לכוון. צמיגים וחישוקים 3 צמיגים פגומים שלדה מרכב X תקוני מרכב משמעות שולית מעיכות/מעוך/שריטות בצבע+ פגמים תקוני מרכב משמעות נמוכ סימני פגיעה לפנים,תיקוני מרכב וצבע סימני פגיעה מאחור, סימני תיקון במרכב סימני מילוי חומר, החלפו חלקי מרכב, נזק תיקון החלפה פגושים תומכים. אני לוקח אותה השבוע לבדיקה וגם אפרסם את התוצאות לדעתכם כמה משמעותי הליקויים ועלות תיקון , כמו מערכת היגוי וכיוון פרונט.
  14. maintenance free יותר בכיוון , כרגע אני על איוניק גם כפול מצמדים אם אני זוכר נכון והוא אחלה מבחינת אמינות לפחות כרגע משתדל לשמור עליו ולבצע טיפול קפדני לפי הספר ובמוסך מורשה(גונבים כסף אבל לפחות יודע שכל בעיה שימצאו יטפלו ) חבל שאין כבר מאזדה CX5 בשוק בקמ נורמלי או שנתון או פריוס +
  15. וואו מדהים הסיכום הצעה היא מיד פרטית שהחליפה לאוטלנדר האמת. צריך לבוק עניין הסידורי אבדוק ואדאג לעדכן מוסך מומלץ לטיפול? שמעתי בעיקר ביקורות טובות על אופיר המכונאי האקדמאי שמבין את הרכב הנ''ל.
×
×
  • תוכן חדש...