Jump to content

Platinum

  • פרסום הודעות

    775
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

1 עוקב

אודות Platinum

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    השרון
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.ecf.co.il/forum/
  1. יש לי רקע וידע עשירים בערוצים אחרים בשיווק באינטרנט אך למרות זאת אני מובטל מזה 6 חודשים ורוב מודעות הדרושים בתחום שלי דורשים גם ידע ברכישת מדיה, כלומר: קידום ממומן קיבלתי לבקשתי הפניה לקורס שיווק דיגיטלי (קידום ממומן, PPC) מלשכת התעסוקה. זוהי למעשה הפניה למפגש הסברה שיכלול הסברה, ראיון אישי ומבחן ידע ממוחשב. חיפוש באינטרנט לא הוסיף לי ידע על מה מצפה לי. אך למדתי שבמכללות אחרות הדרישה היא אנגלית ומתמטיקה ברמה של 3 יחידות. יש למישהו נסיון עם מבחן ידע ממוחשב כזה או דומה לו? אשמח לדעת למה לצפות, עברו 30 שנה מתקופת הבגרויות שלי וכיום אני רחוק מלזכור (או להצליח) את החומר.
  2. "שירות לא טוב, ליקויים בריהוט שלא מטופלים ובעלים שמסרב לעזור" זו אמירה גורפת ומכלילה. הניסוח הנכון יותר הוא בסגנון של "במקרה של הרכישה שלנו, קיבלנו רהיטים עם ליקויים וזכינו לשרות שאיכזב אותנו וסירוב לעזור מצידו של בעל העסק. חשוב להתמקד בחויית הרכישה האישית ולא להכליל התנסחות בוטה, עשויה לעלות לפות"ש הרבה כסף: https://www.mako.co.il/nexter-internet/social-networks-facebook/Article-18efb1ace6c9061006.htm
  3. גילוי נאות: אני לא עו"ד ולא משפטן. יצא לי להתעסק בנושא ואף להגיש תביעת דיבה בעצמי כנגד צד שלישי. חד משמעית, יש להם פה בהחלט קייס. אני לא הייתי מנסה להתגונן ללא עו"ד. כן, הרי ברור שפרסמת את הדברים כדי שיגיעו לעיניהם של אנשים שסביר להניח ששוקלים אפשרות רכישה בחנות זו. הדברים שפרסמת עשויים לגרום לאנשים לחכוך בדעתם ולהתרחק מחנות זו, כך שסביר שנגרם לה נזק כספי. הביקורת\חוו"ד שפרסמת מנוסחת באופן שרחוק מלהיות מעודן ומתחילה בקביעה הצהרתית גורפת "שירות לא טוב, ליקויים בריהוט שלא מטופלים ובעלים שמסרב לעזור" ככה לא מנסחים ביקורת באופן זהיר, ככה כותבים השמצה!!! ביקורת
  4. לאחר 7 שנים יחד, הגיע הזמן להיפרד. יונדאי גטס GLS מודל 2007 עם גיר ידני. 251,000 שנגמעו בעיקר בכבישים בינעירוניים. אני הנהג היחיד. אני היד השניה, טופלה אצלי בקפדנות והקפדה בחלפים מקוריים\איכותיים בלבד ובשמנים סינטטיים לחלוטין. הוחלף מצמד קומפלט לפני כשנה (בעזרת כנופיית הטיפולים השוטפים) בגלל שהפך קשה מזיקנה ולא בשל בלאי. טסט עד 6/2019 מחיר מבוקש: 9.000 ש"ח
  5. להבנתי, מסומן במספר 5 בשרטוט: [h=3]Fuse box in engine compartment[/h]
  6. לפי הדיאגרמה בדף הזה: https://www.autogenius.info/citroen-c4-mk1-2004-2010-fuse-box-diagram/ זה בתא המנוע
  7. אכן, הבדל ניכר. תודה רבה. וואוו, הגזמת לגמרי לטעמי עם התגובה הגסה שלך. אני בד"כ מתעלם מתגובות מתלהמות כאלה. אבל הפעם אגיב בקצרה. 1. אני יודע על משמעויות של שמן שעומד ברכב, לא מבין איך פספסת את הנקודה הזו. הרי בדיוק בעטיה נפתח הפוסט. במקום לקבל תשובות רציניות לגבי שאלה זו, קיבלתי סיפורי אלף לילה ולילה. 2. אין ולא היתה כל כוונה להכפיש את קרסו בפוסט. 3. לטעמי אין שום דבר מפוצץ בכותרת. ציינתי את שם היבואן משום שאולי עוד רוכשי מכוניות מקרסו נתקלו בסיטואציה דומה ויוכלו לספק את התשובות שקיבלו. הכפשה? כנראה שרק בעיניך. 4. מתנגח? אני? באמת? אני מציע שתקרא שוב את התגובה שלך
  8. יצר איתי קשר איש טכני אדיב בשם דב מקרסו, ניהלנו שיחה מאוד נעימה בה הוא הבין את החשש שלי. לדבריו, כל יצרן יודע כי לא כל הרכבים נמכרים תוך פרק זמן קצר (לעיתים מעל שנה) ולכן מנחה את היבואנים שלו באופן קפדני, מפורט ומפורש כיצד לשמור על הרכב כאשר הוא ממתין לרוכש שלו. אילו נוזלים להחליף, ומתי להחליפם ואפילו הנחיות לטעינת מצברי הרכב מפעם לפעם. נקודתית לגבי השמן הוא טען כי הנסועה הנמוכה של ק"מ בודדים טרם מסירת הרכב אינה פוגעת בתכונותיו מפני שאין בהם כדי ליצור די פיח שיפגע בתכונות השמן (בדגש על צמיגותו לפי מה שהבנתי). ולכן, אין סיבה לדאגתי. מעבר לכך, לבקשתי. יהיה אישור רשמי של קרסו על תקינו
  9. אני נוהג כבר 30 שנה, מאז 1988. כשלמדתי נהיגה, היתה מותקנת מראה פנורמית ברכב הלימוד כך שהתרגלתי להשתמש בה ומצאתי שהיא מאוד נוחה לי. לאחר הוצאת הרשיון, המכוניות הראשונות שלי היו משלהי שנות ה60 ושנות ה70. בשנים ההן, מראות צד ימניות לא היו שכיחות כפי שהן כיום ולכן, המראה הפנורמית היתה ממש הכרח עבורי. כיום, מותקנת בכל מכונית גם מראת צד ימנית ולמרות זאת, אני מוצא שהמראה הפנורמית עדיין יעילה. אני לא מסוגל לנהוג בלעדיה, מרגיש כמו סומא בכביש. כשאני נוסע לחו"ל ושוכר רכב. אני לוקח איתי מהארץ מראה פנורמית (clip on) שאני מחזיק במיוחד לשם כך. עם כל הכבוד לאלה שטוענים שהיא מעוותת מרחקים.
  10. אוקיי, יכול להיות שלא הבהרתי את עצמי מספיק טוב. בהחלט יכול להיות. אבהיר כי אין לי שום כוונה להתלהם מול קרסו, זה ממש לא פוסט "אכלו לי, שתו לי" למה אני מצפה מקרסו? אני מצפה לתגובה רשמית ב ר ו ר ה וחד משמעית!!! שאין שום בעיה עם שימוש ברכב במשך 20,000 ק"מ עם שמן המנוע שמגיע עם הרכב מהמפעל. התשובות שקיבלתי מנציגי המכירות איתם הייתי בקשר נשמעות כמו סיפורי אלף לילה ולילה. הן לא מספיק טובות לי. ציפיתי שנציגי המכירות יבררו את העניין בשבילי מול המחלקות הרלוונטיות ולא ימציאו לי סיפורים מתחמקים על קצת שמן וכולי. אם קרסו לא יכולים לתת תשובה מוסמכת בכתב כי אין בעיה עם שימוש ברכב, אז אני
  11. תודה, אין ספק שיש בלאי ודאי (ורב יותר) לשמן שנמצא במנוע עם שעות עבודה רבות. לגבי הוראות היצרן - תמיד יכולים ליפול דברים בין הכסאות. אני די לא בוטח באינטרסים האמיתיים של היבואן. תסלח לי שאני מגזים לתפיסתך, ונסה לראות את נקודת המבט שלי ולו לרגע אחד קצר. פניתי ליבואן והסברתי מפורשות ובאופן מפורט את טענתי. את התשובות התמוהות שקיבלתי כבר תיארתי בפתיחת הדיון. האם זה נראה לך לגיטימי שלקוחות שמשלמים במיטב כספם צריכים לקבל תשובות תמוהות ולא באמת מנומקות מהיבואן ולהסתפק בהן? זו אשמתי שאני רוצה לקבל תשובה הגיונית ומנומקת? אסור לי להתרעם על תשובות לא מספקות?
  12. זה מעציב ומרגיז לגלות שזו ההתנהלות של קרסו, דרך נהדרת להרחיק לקוחות עם טעם מר בפיהם. אני לא רוצה טיפול ראשון חינם. למעשה, לא רוצה בכלל לטפל אצלם, אין לי אינטרס לשלשל עוד כסף לכיסם. אני מעדיף לשלם למוסך מורשה אחר ולאגור חשבוניות כהוכחה למקרה שיהיה חלילה צורך לממש אחריות. אתה מתכוון לומר שהשמן שוכב בקרטר הסגור (אך לא אטום) בשמש הקופחת בבונדד בחום של ימי הקיץ הלוהטים.
  13. ומה עשיתי בזה? כל הרעיון הוא שאם אני קונה רכב חדש, מגיע לי לקבל אותו במצב מיטבי ולא שאצטרך להתחיל לקחת אותו לטיפול במקום היבואן.
×
×
  • Create New...