Jump to content

Platinum

  • פרסום הודעות

    779
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

6 נייטרלי

1 עוקב

אודות Platinum

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    השרון
  • עמוד הבית שלכם
    http://www.ecf.co.il/forum/

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מעדכן בסוף הסיפור. תואם לי תור ליום ראשון ה25/10 בבוקר. הגעתי עם הרכב אבל עברו שעתיים עד שהרכב הוכנס למוסך. אחרי כמה דקות קראו לי לשאול על איזה רעש מדובר. עניתי שהרעש מופיע אחרי נסיעה ונעלם אחרי שהרכב עומד קצת. נשלחתי לעשות סיבוב עם הרכב. וכך עשיתי. כשחזרתי, קראתי למכונאי, הוא קרא למנהל המוסך ועוד מישהו. הם הרימו מכסה מנוע, ביקשו שאלחץ על דוושת המצמד מס. פעמים תוך שהם מקליטים את הרעש. הפעם הגירסה קצת השתנתה ובמקום פלטת קלאץ, שיערו שהגורם לרעש הוא מיסב הלחץ. לאחר מכן, הודיעו שהם מעדכנים את קרסו היבואן כדי לקבל אישור להוריד גיר. הזהירו שאם ימצא שהגורם לרעש הוא לא באחריות א
  2. כן, זה רכב עם מנוע דיזל אז עדיף היה לצלם\להקליט את הרעש כשהמנוע כבוי כדי שיהיה ניתן להבחין בו בבירור. הרעש מופיע רק בלחיצה על דוושת המצמד. כאשר משחררים את הדוושה, אין רעש. הרעיון לבדוק בחו"ל הוא בהחלט רעיון טוב, אנסה לחפש עוד מקרה\ים כאלה. תודה לגבי שמאי, לא ידעתי ששמאים בודקים גם תקלות בחלקי\רכיבי רכבים ויכולים להיות ברי-סמכא בעניין. אני אמור להביא את הרכב למוסך ב25 לחודש לפירוק הגיר. אמשיך לברר עד אז ואולי מפה יגיעו עוד רעיונות
  3. אני בהחלט מבין שמצמד הוא רכיב מתכלה, בדגש על דיסק המצמד שמועד לשחיקה אם הרכב לא ננהג נכון. אני חוזר ומדגיש שאין לי תלונה הקשורה לבלאי דיסק המצמד. הוא מפריד ונצמד כהלכה ואינו מחליק כלל וכלל. פלטת המצמד לא אמורה להישחק מנהיגה נכונה. לכן ההתרעמות שלי. המצמד תקין, אך מרעיש ברמה שלא אמורה להיות ברכב חדש עם כ"כ מעט ק"מ יחסית. לא סביר בעיניי להטיל עלויות תיקון כאלה על הלקוח בתואנה של "אין אחריות" שאין לה הצדקה למעשה. (הייתי מבין אם המצמד היה מחליק שמדובר בהאשמה לגיטימית). אני לא מצליח לחשוב על גורם שיפטור את היבואן מאחריות. וחושש שלשם יפנו הדברים עקב חוסר האמון שלי בהתנהלות היבואנים כפי ש
  4. באוקטובר 2018 רכשתי דאצ'יה סנדרו סטפוואי ידנית עם מנוע דיזל. כדי שאוכל להוביל את אבי המבוגר לטיפולים ובדיקות יחד עם כיסא גלגלים ומטפל\ת פיליפיני (מה שאי אפשר היה ביונדאי גטס הקטנה שהיתה לי עד אז). כשהגעתי עם הדאצ'יה ל5,000 ק"מ. נדלקה נורת תקלה. במוסך הסתבר שהיתה תקלה בחיישן לחץ טורבו שהלך לעולמו. החיישן הוחלף וקיוותי שבזה תמה סאגת האמינות של רכבים צרפתיים עליה שמעתי לא פעם. הרכב גמע כ20,000 ק"מ בשנה הראשונה, עבר טיפול שנתי במוסך מורשה קרסו (אומגה בחדרה). ונראה שהכל בסדר. לפני כשבוע, הגיע מועד הטיפול השנתי השני. לאור איבוד עבודתי הקודמת והגבלות הקורונה השונות, הרכב נסע בשנה הזו
  5. יש לי רקע וידע עשירים בערוצים אחרים בשיווק באינטרנט אך למרות זאת אני מובטל מזה 6 חודשים ורוב מודעות הדרושים בתחום שלי דורשים גם ידע ברכישת מדיה, כלומר: קידום ממומן קיבלתי לבקשתי הפניה לקורס שיווק דיגיטלי (קידום ממומן, PPC) מלשכת התעסוקה. זוהי למעשה הפניה למפגש הסברה שיכלול הסברה, ראיון אישי ומבחן ידע ממוחשב. חיפוש באינטרנט לא הוסיף לי ידע על מה מצפה לי. אך למדתי שבמכללות אחרות הדרישה היא אנגלית ומתמטיקה ברמה של 3 יחידות. יש למישהו נסיון עם מבחן ידע ממוחשב כזה או דומה לו? אשמח לדעת למה לצפות, עברו 30 שנה מתקופת הבגרויות שלי וכיום אני רחוק מלזכור (או להצליח) את החומר.
  6. "שירות לא טוב, ליקויים בריהוט שלא מטופלים ובעלים שמסרב לעזור" זו אמירה גורפת ומכלילה. הניסוח הנכון יותר הוא בסגנון של "במקרה של הרכישה שלנו, קיבלנו רהיטים עם ליקויים וזכינו לשרות שאיכזב אותנו וסירוב לעזור מצידו של בעל העסק. חשוב להתמקד בחויית הרכישה האישית ולא להכליל התנסחות בוטה, עשויה לעלות לפות"ש הרבה כסף: https://www.mako.co.il/nexter-internet/social-networks-facebook/Article-18efb1ace6c9061006.htm
  7. גילוי נאות: אני לא עו"ד ולא משפטן. יצא לי להתעסק בנושא ואף להגיש תביעת דיבה בעצמי כנגד צד שלישי. חד משמעית, יש להם פה בהחלט קייס. אני לא הייתי מנסה להתגונן ללא עו"ד. כן, הרי ברור שפרסמת את הדברים כדי שיגיעו לעיניהם של אנשים שסביר להניח ששוקלים אפשרות רכישה בחנות זו. הדברים שפרסמת עשויים לגרום לאנשים לחכוך בדעתם ולהתרחק מחנות זו, כך שסביר שנגרם לה נזק כספי. הביקורת\חוו"ד שפרסמת מנוסחת באופן שרחוק מלהיות מעודן ומתחילה בקביעה הצהרתית גורפת "שירות לא טוב, ליקויים בריהוט שלא מטופלים ובעלים שמסרב לעזור" ככה לא מנסחים ביקורת באופן זהיר, ככה כותבים השמצה!!! ביקורת
  8. לאחר 7 שנים יחד, הגיע הזמן להיפרד. יונדאי גטס GLS מודל 2007 עם גיר ידני. 251,000 שנגמעו בעיקר בכבישים בינעירוניים. אני הנהג היחיד. אני היד השניה, טופלה אצלי בקפדנות והקפדה בחלפים מקוריים\איכותיים בלבד ובשמנים סינטטיים לחלוטין. הוחלף מצמד קומפלט לפני כשנה (בעזרת כנופיית הטיפולים השוטפים) בגלל שהפך קשה מזיקנה ולא בשל בלאי. טסט עד 6/2019 מחיר מבוקש: 9.000 ש"ח
  9. להבנתי, מסומן במספר 5 בשרטוט: [h=3]Fuse box in engine compartment[/h]
  10. לפי הדיאגרמה בדף הזה: https://www.autogenius.info/citroen-c4-mk1-2004-2010-fuse-box-diagram/ זה בתא המנוע
  11. אכן, הבדל ניכר. תודה רבה. וואוו, הגזמת לגמרי לטעמי עם התגובה הגסה שלך. אני בד"כ מתעלם מתגובות מתלהמות כאלה. אבל הפעם אגיב בקצרה. 1. אני יודע על משמעויות של שמן שעומד ברכב, לא מבין איך פספסת את הנקודה הזו. הרי בדיוק בעטיה נפתח הפוסט. במקום לקבל תשובות רציניות לגבי שאלה זו, קיבלתי סיפורי אלף לילה ולילה. 2. אין ולא היתה כל כוונה להכפיש את קרסו בפוסט. 3. לטעמי אין שום דבר מפוצץ בכותרת. ציינתי את שם היבואן משום שאולי עוד רוכשי מכוניות מקרסו נתקלו בסיטואציה דומה ויוכלו לספק את התשובות שקיבלו. הכפשה? כנראה שרק בעיניך. 4. מתנגח? אני? באמת? אני מציע שתקרא שוב את התגובה שלך
  12. יצר איתי קשר איש טכני אדיב בשם דב מקרסו, ניהלנו שיחה מאוד נעימה בה הוא הבין את החשש שלי. לדבריו, כל יצרן יודע כי לא כל הרכבים נמכרים תוך פרק זמן קצר (לעיתים מעל שנה) ולכן מנחה את היבואנים שלו באופן קפדני, מפורט ומפורש כיצד לשמור על הרכב כאשר הוא ממתין לרוכש שלו. אילו נוזלים להחליף, ומתי להחליפם ואפילו הנחיות לטעינת מצברי הרכב מפעם לפעם. נקודתית לגבי השמן הוא טען כי הנסועה הנמוכה של ק"מ בודדים טרם מסירת הרכב אינה פוגעת בתכונותיו מפני שאין בהם כדי ליצור די פיח שיפגע בתכונות השמן (בדגש על צמיגותו לפי מה שהבנתי). ולכן, אין סיבה לדאגתי. מעבר לכך, לבקשתי. יהיה אישור רשמי של קרסו על תקינו
  13. אני נוהג כבר 30 שנה, מאז 1988. כשלמדתי נהיגה, היתה מותקנת מראה פנורמית ברכב הלימוד כך שהתרגלתי להשתמש בה ומצאתי שהיא מאוד נוחה לי. לאחר הוצאת הרשיון, המכוניות הראשונות שלי היו משלהי שנות ה60 ושנות ה70. בשנים ההן, מראות צד ימניות לא היו שכיחות כפי שהן כיום ולכן, המראה הפנורמית היתה ממש הכרח עבורי. כיום, מותקנת בכל מכונית גם מראת צד ימנית ולמרות זאת, אני מוצא שהמראה הפנורמית עדיין יעילה. אני לא מסוגל לנהוג בלעדיה, מרגיש כמו סומא בכביש. כשאני נוסע לחו"ל ושוכר רכב. אני לוקח איתי מהארץ מראה פנורמית (clip on) שאני מחזיק במיוחד לשם כך. עם כל הכבוד לאלה שטוענים שהיא מעוותת מרחקים.
  14. אוקיי, יכול להיות שלא הבהרתי את עצמי מספיק טוב. בהחלט יכול להיות. אבהיר כי אין לי שום כוונה להתלהם מול קרסו, זה ממש לא פוסט "אכלו לי, שתו לי" למה אני מצפה מקרסו? אני מצפה לתגובה רשמית ב ר ו ר ה וחד משמעית!!! שאין שום בעיה עם שימוש ברכב במשך 20,000 ק"מ עם שמן המנוע שמגיע עם הרכב מהמפעל. התשובות שקיבלתי מנציגי המכירות איתם הייתי בקשר נשמעות כמו סיפורי אלף לילה ולילה. הן לא מספיק טובות לי. ציפיתי שנציגי המכירות יבררו את העניין בשבילי מול המחלקות הרלוונטיות ולא ימציאו לי סיפורים מתחמקים על קצת שמן וכולי. אם קרסו לא יכולים לתת תשובה מוסמכת בכתב כי אין בעיה עם שימוש ברכב, אז אני
×
×
  • תוכן חדש...