-
הודעות
278 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
3
הנקודות של Gosser1860
נהג צעיר (3/14)
1.4 אלף
מוניטין
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Gosser1860 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
איפה כתבתי השמדה שיטתית של אוכלוסיה? מחירים שדיברתי עליהם כוללים למשל תקופות של שפל כלכלי, מחסור בביטחון תזונתי ואבידות רבות בחזית. לנצח טרור זה קשה, לנצח מדינת טרור זה קשה אפילו יותר. אין ולא תיהיה לנו התמונה המלאה שהיו למקבלי ההחלטות (וגם להם אין בהכרח את מלוא המידע) ועל בסיס איזה מודיעין ותחזיות החליטו לצאת לפעולה. יהיה נכון לבחון את זה לאורך זמן. בנתיים זה לא נראה מדהים. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Gosser1860 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
סלח לי, אבל זו הבחנה מעט ילדותית. אני, וזו לא טענה מקורית במיוחד, מאמין שאין כזה דבר "לסיים את העבודה", בפרט "כמו שצריך". אין היתכנות כזו, כל עוד העולם המערבי (וישראל בתוכו) לא מוכן לשלם את המחירים הנדרשים. ככל שעובר הזמן נראה שהמסמך הנוכחי דומה לאותה עסקת שלום בעזה, כל מה שחשוב שזה שלב א'. מה יקרה בשלב ב'? לא מעניין. שלב א' הוא תכלית הכל. ופה אנחנו מדברים על מסמך כוונות המקדים את ההסכם הסופי, כלומר זה לא באמת יקרה. זה נראה רע עבור ארה"ב (וגם ישראל) אבל זה גם לא יקרה. האיראנים לא ידללו את החומר תחת פיקוח, לא משנה אם על אדמה איראנית או על הירח. ארה"ב לא תעניק לאייתוללה 300 מיליארד לשקם את עצמם ואת הפרוקסיז. יסגרו את המיצרים? יחזור המצור עליהם. יתקפו תשתיות נפט? יתקפו את התשתיות שלהם. "אל תזרוק אבן כשהבית שלך זכוכיות וכו". ניהול כאוס, זה הכל. מבאס לחיות ככה, אבל לפחות חיים. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Gosser1860 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
LoLz. החרדים מעבירים ביקורת על התנהגות המשטרה זה אירוני מאוד. החרדים הוציאו עצמם מההוויה הישראלית בצורה מעוררת השתאות, ואז הם מתפלאים- על מה בדיוק? אם בקורונה זה לא היה מספיק ברור לכלל האוכלוסייה אני מקווה שאחרי ה3 שנים האחרונות האסימונים יתחילו ליפול לאוכלוסייה הכללית, אחרת יהיה מאוד לא נעים. ההתפכחות תגיע ואיתה גם נפח הגיוס של חרדים והשילוב בשוק העבודה, אין באמת דרך אחרת. -
אווו וייי (תדמיינו בקול של מורטי), אם מה שהודלף הוא ההסכם אזי ארה"ב לא רק "הפסיקה כי נמאס לה" אלא החליטה להיכנע מלא מלא לאיראן. התיאבון של ציר הרשע (סין,רוסיה וכו') רק ייגבר. במקום שי אני מחר הולך על טאיוואן - למה מה יעשו לו? איזה טירלול. אני מתפלל שהכל הצגה.
-
איחלתי לחייל בהצלחה. תחביא את השלטים של הטלוויזיה, כלב דומה אצל חבר בלע את הסוללות ב-3 מקרים שונים -- אנחנו עשינו ביטוח בפניקס. בזמנו (לפני שנתיים בערך) היתה טבלה השוואתית שרצה בפייסבוק, לא יודע כמה היא רלוונטית היום. אנחנו העדפנו להמשיך ללכת לוטרינר הקבוע שלנו ולשלם מנוי [עבור כלב במשקל שלנו (50), זה די משתלם] שמכסה חיסונים, כלבת וביקור ראשון חינם (שאינו קשור לחיסונים הקבועים).
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Gosser1860 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
חייב להגיד שדי מצחיק להיכנס לפה אחרי 3 ימים ולעבור על ההודעות והשתלשלות האירועים. -- כמו תמיד, אין הרבה מה לעשות חוץ מלמשוך זמן עד שמשהו (קריסת האייתוללות, חיזבאללה וכו') יקרה. טוב שתקפו בלבנון וגם באיראן, ולדעתי היו צריכים להסלים משמעותית, אבל מגבלות הכוח וכו'. ממש עצוב שאין מנהיג בישראל שמסוגל לעמוד מול העם ולתקשר את המורכבות של המציאות. כן, יש הרבה איומים, כן יש הרבה תלויות ומורכבויות וניצחון מוחלט יש רק באגדות, או במחירי מלחמת העולם השניה, וגם זה לא בטוח. טראמפ עושה מה שטראמפ עושה, המלחמה לא פופולרית וכנראה שאין עוד הרבה מה להשיג מבלי לסכן חיי חיילים רבים וספינות מלחמה. גם לא צריך לצפות ליותר מידי מפופוליסט. הצד השני הרבה יותר אידאולוגי ועקשן. הפרסים הם אויב משמעותי והזלזול בהם פשוט מגוחך ("צ'יקן" וכו'). צריך לשנס מותניים ולהתכונן לסיבוב הבא. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Gosser1860 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
1. עמימות גרעינית 2. איראן תאיים להפעיל את הגרעין שלה (וקצת תמים לחשוב שאין לה..) -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Gosser1860 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
זה שהוא טפלון (או מנסה להיות) אומר שהוא לא אפס? ברור שהוא אפס, אם היה ספק. עזה? הגזמת. כבר ממלחמת ההתשה צריך להיות ברור שישראל ועימותים בעצימות משתנה לאורך שנים פחות הולך ביחד. הבעיה שישראל היא לא המחליטה הבלעדית. זה כבר סתם תמימות. הוא רושם משהו אחד בבוקר ומשהו אחר בערב. חלק ממערכת ההפעלה. קשה לעקוב. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Gosser1860 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
המטרה היתה, כמו תמיד, לרקוד על שתי החתונות. אם לא היה לחץ והאיראנים היו מפקירים את חיזבאללה, אז ביבי "הנחה". מצד שני, היה לחץ אז קיבלנו שביבי "הנחה" אבל אבא טראמפ לא הרשה. טפלון נשאר טפלון. ברמה הטקטית, מעבר לאגו פגוע מעט, לא ברור אם זה הפסד ישראלי בסיבוב הזה. האמריקאים כפו הפסקת אש #2 בעוד שישראל ממשיכה להעמיק אחיזה בלבנון, לגרוע עוד יכולות מחיזבאללה ולתפוס עוד שטח מה שמקשה על חיזבאללה להשתקם בדרום ולהוציא מתקפות נגד יישובים בצפון. מצד שני, המחיר של ההתקדמות הזו כבד מאוד ובלי מאבק של צבא לבנון בחיזבאללה, קרי מלחמת אזרחים, ישראל וחיזבאללה ימשיכו בסבבים האלה. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Gosser1860 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
איך אתה יודע? לא מימשו את היכולת בהיקף הנדרש בשום שלב. כמובן שלא. בטח לא אם זה נאכף באמצעות חוק. כבר ענו. ע"ע אוקראינה. סליחה על הביטוי, אבל חבוב - אתה לא מחובר. החלו לגייס בצו 8 אנשים בעלי פטור, הקלות, משפחות ומה לא. זה יתחיל לאט לאט אבל גם לחרדים יגיעו. בטוב או ברע. כל עוד המצב המלחמתי ימשיך ותפיסת הבטחון תתבסס על משרתי מילואים פעילים, אין ספק שזה העתיד. וספציפית בנושא הזה, מהבור שההנהגה החרדית חופרת לעצמה יהיה מאוד קשה לצאת. -
זה כבר חדשות ישנות, בויקטורי כבר מוכרים דירות..
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Gosser1860 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
מה יותר אלים ממלחמת עצמאות וחילופי אוכלוסין? הארץ ידעה אלימות קיצונית במיוחד גם לפני 30 ו-40 שנה, מעשים שהיום לא יתוארו בכלל. יש שיגידו שציונות זה סוג מסוים של לאומנות. מעבר לכך, שוב, מסכים. יש הדרדרות רוחבית ברשויות השונות, במערכת החינוך וכו'. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Gosser1860 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
לא חושב שיש מתאם בין הדברים. החלק הראשון נכון, אין ספק. אבל החלק השני? פחות. ישראל במצב מלחמתי on/off מאז 48' (וגם לפני כמובן). האוכלוסיה תמיד היתה אלימה במידה זו או אחרת. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Gosser1860 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
ולכן זה רק מחזק שהוא צריך תוכנית יציאה, וזו החנינה. האם הוא יוכל לסובב את אי-ההצלחה במלחמה/סבבים הנוכחיים כדי לגרוף מספיק מנדטים? אולי. אבל זה די uphill battle להרכיב קואליציה חדשה ולתחושתי, במצבו הרפואי, זה יהיה מאוד מאתגר. אם טראמפ מקפל את האירוע באיראן/לבנון ומשאיר את המצב באותו סטאטוס פחות או יותר - ביבי יילך על התוכנית יציאה שלו בכל הכוח. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Gosser1860 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
הבייס לא מעניין אותו. הוא לא הצליח לבצע השתלטות עוינת מלאה ולכן הוא הולך על אופציה ב' שהיא חנינה (בעזרת טראמפ כמובן). אולי איזה מסלול עוקף דרך הסדר טיעון ומשם חנינה או כל מאמבו ג'אמבו משפטי אור. סורג ובריח החבוב לא ייראה. ומשם למיאמי כמובן. ואחריו? המבול. יש יותר ויותר מהלכים שהוא/עוזריו/שותפיו עושים שמראים שזה הכיוון אליו הולכים. יש לי תחושה חזקה שאחרי שהאבק יישקע נגלה שלביבי היה/יש מקרה "גולדה 2" מבחינת מצבו הרפואי והטיפול שהוא קיבל/מקבל.
