Jump to content

אברהם א

  • הודעות

    163
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    מאזדה 323

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של אברהם א

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

50

מוניטין

4

תכנים שנפתרו

  1. במיוחד שעכשיו BYD טוענים שיש להם רכב שנטען ב5 דקות, אם זה אכן יעבוד מסתבר שתוך כמה שנים זה יהיה סטנדרט בכל העולם,
  2. תא כפפות לא טוב, עדיף מתחת מושב הנהג,
  3. מעניין האם הגניבות שלו הם כמו איוניק 5
  4. הנזקים אצלי הם בעיקר טמבון, אצל המשטרה נזקי פח לסביבת הדלת הקדמית, דו''ח אין, יצויין שדי לפליאתי השוטר היה אנושי לגמרי, הוא אמר שהוא מוסר את הפרטים לביטוח והם יטפלו בהנ''ל, כך שהתביעות קשורות לביטוח, ולא למשטרה,
  5. מסכים בהחלט לביקורת עלי, רק בשביל לאזן אכתוב שבחיים אני לא עוקף פקק בשול, רק לא ראיתי בדיוק היכן מתחיל הנתיב פנייה, הייתי סבור שהוא מתחיל מול מקום הפנייה שלי, [לפי זכרוני הוא מתחיל כמה מטרים אחרי, ולא כמו התמונה שלדעתי היא לא מעודכנת,] מולי פקק של רכבים שרוצים לפנות לשמאל, כך שזכות קדימה לא תהיה לי בכלל כי האופק אף פעם לא יהיה פנוי, והנהג הישראלי לא בדיוק מפרגן למישהו זכות קדימה שלא מגיעה לו, אז בשביל שלא יחסמו אותי ויתעצבנו עלי סימנתי והתכוונתי ליסוע לימין, וחשבתי שהפנייה מתחילה שם, דרך אגב לפי החוק מה אני אמור לעשות כשאין מצב שיהיה לי זכות קדימה כי הנתיב פקוק? זה יכול לקרות בהרבה מקרים בכביש קטן לכביש פקוק לנתיב הרחוק ממך, לבקש מנהג זכות אפילו שלפי החוק אין לך זכות זה חוקי? אני ממש לא אחד מהנהגים האלה, תקרא את הודעתי הקודמת, אני נוהג כחוק בענין זכות קדימה וכדו', רק היה כאן סיטואציה מסובכת קצת,
  6. 20250525232035_0037 (2) 00_00_23-~1 00_00_10-.mp4
  7. גם לי נראה שהצילום לא מעודכן, והתוואי שונה, הבעיה היא שמשום מה אחרי התאונה נכבה לי המצלמה, אבל התאונה מצולמת, אני יעלה בהמשך,
  8. המיקום: צומת בית האלה וכביש 38, אני [ מסומן באדום ] באתי לפנות מהכביש הקטן שהוא היציאה מתחנת דלק פז לכיוון כביש 375 ואז רציתי לפנות ימינה, כביש 375 לכיוון השמאל היה פקוק ולכן התכוונתי לפנות שמאלה ואז בין הרכבים לפנות הישר לשול הימני שהיה פנוי [לא פקוק], מכיון שהיה רכבים לא ראיתי בדיוק היכן מתחיל השול ופניתי, השול התחיל כ5 מטרים לאחר הפניה, פניתי ואז רכב משטרה [מסומן בתכלת ] שנסע בשול פגע בי מכיון שנכנסתי לשול, אני נפגעתי בטמבון הימני, והוא בדלת, מי אשם?
  9. אברהם א

    המלצות לטיולי כביש

    היא היתה על תקן ה''מובילאיי'' , באמת הכביש של מבוא חמה מעולה, אבל מה שחבל בו שבגלל שאתה הנהג קשה להנות מהנוף, מומלץ לעצור במצפה מבוא חמה,
  10. בניסאן טידה שלי יש התראה קולית, אם לא הורדת את הבלם יד עד הסוף אתה יכול ליסוע ולא להשים לב,
  11. ומי יכול להשפיע על השופטים? להם ולמשפחתם לא גנבו רכבים? הם לא רואים שזה מכת מדינה? איפה הם חיים? או שהם מגלגלים את זה על המשטרה?
×
×
  • תוכן חדש...