טוב תודה רבה - עדין קשה לוותר עליה- פשוט הלוק,הקלימוטרז נמוך,והמחיר..Berlina Enjoy סדאן אוט' 1.6 (180 כ''ס) בכל אופן זה מה שראיתי ביד 2 ב25000 -2013 בטוח שגם זאת בעייתית ??
אני מחפש בתקציב של 10000- 15000 אלף אחרי הנחות רכב מ2008 ומעלה , אני מתלבט בן טויוטה פריוס או סתם טויוטה אמינה , למיצבושי לנסר או אופל 2012 ומעלה שמתאים למשפחה זוג פלוס 2 עם פגש שיכיל גם מזוודה ועגלה ולגבי האופל נראה שיש שם מציאות גם חזק גם חסכוני וגם זול וגם בלי תקלות .. תעשו לי סדר בבקשה .. תודה.. ! 🙂