Jump to content

ay115

  • פרסום הודעות

    175
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות ay115

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שאלה נוספת שאתה צריך לחשוב עליה: מה האלטרנטיבה? בהנחה שלא תקנה את הרכב הנוכחי, ואתה צריך/רוצה רכב: 1. להיכנס לחוזה ליסינג נוסף? 2. לקנות רכב אחר (בן 3-5)? 3.לקנות רכב חדש מהסוכנות/0 ק"מ? אני לא חושב שהחלופות האלו יהיו יותר משתלמות/טובות מהאופציה הנוכחית.
  2. למרבה ההפתעה זה קרה גם אצלי (פיג'ו 108 1.2 ידני) כ-שלושה חודשים אחרי תום האחריות. לא היה לי כח לנסות לגרד מחווה של רצון טוב והלכתי לגבע, עלה לי כ-430 כולל הכל. לא נעים, אבל גם לא ככ נורא
  3. מעניין איך הגרסה הבחירה (119,000) תתמודד עם המתחרה מבית - פיג'ו 2008 החדשה, שמתחילה מאזור ה130,000 ומציעה עיצוב עדיף (לפחות בשוק הישראלי שאוהב ג'יפונים ומיני ג'יפונים).
  4. QUOTE=NoKa;5989401]היי אני בעלים של התאומה שלה (c1 ידנית 2017) האם הheadunit משתגע אצלך בקיץ (הבלוטות' מפסיק לעבוד וצריך המון כיבויים והדלקות של המערכת עד שהוא מתחבר כמו שצריך) אין לי בעיות מיוחדות עם הבלוטות... בטח שלא בגלל מזג האויר. אני לא חושב שאפשר להשוות בין האלטו ל108, נהגתי על שתיהן - והאלטו נופלת ממנה בכל פרמטר, הפרמטר להשוואה יכול להיות אולי ה107. לא מתוך רצון לזלזל באלטו, אלא נטו פער הדורות (האלטו נמצאת בדור של ה107 והסלריו בדור של ה108) אם תעבור מהאלטו ל108, ככל הנראה תרגיש שדרוג מסויים.
  5. סיכום שנה 4: עוד שנה עברה, למעט התקלה שפורטה בהודעה הקודמת - (אמל"ק - תקלה ביוניט מאוורר שגרם לכך שמאוורר המנוע לא נכנס לפעולה במהירות נמוכה, נזק של 430 ש"ח) ק"מ עדכני - 40,500. את ה7,500 ק"מ האחרונים הרכב בילה על כבישי 4/איילון בשעות הבוקר/ערב הפקוקות פרופיל הנסיעה העדכנית "פגעה" משמעותית בצריכת הדלק, ומ- 19.5 ק"מ לליטר ירדתי ל16 ק"מ לליטר - החיים בפקקים עם רכב מיני ידני לא מדהימים, אבל אי אפשר להתעלם מזה שהרכב חסכוני... הרכב יצא מהאחריות במרץ שנה שעברה, ולכן תכננתי לעבור לטפל ברכב ב"גבע" - אבל לצערי הם לא עובדים בימי שישי, אז חזרתי למוסך היבואן באשקלון (רמ"ר) השנה הטיפול היה יותר יקר מהרגיל - 1445 ש"ח בנוסף להחלפת שמן + פילטר שמן וכן הוחלפו פלגים ורפידות קדמיות אחרי הטיפול נסעתי לטסט, וכמו שנה שעברה ללא הפתעות מיוחדות והרכב עבר טסט הצמיגים מתחילים להראות סימני התייבשות (4 שנים ו40,000 ק"מ עושים את שלהם) ואני מניח שיוחלפו לכל המאוחר בטיפול הבא. בסה"כ הרכב ממשיך לגלות אמינות סבירה, וחסכוניות נהדרת. טיפה מדגדג לי להחליף אותו (והייתי די קרוב לכך בתחילת השנה) השילוב על רכב ידני ופקקים הוא שילוב די מעייף, ובנוסף הייתי שמח לאבזור כמו משענת יד ומערכת תומכת andriod auto (אני מניח שאת שניהם אפשר לסדר בעלות מסויימת גם ברכב הזה, אבל אני מעדיף לדבוק באבזור המקורי). עד לשנה הבאה (או לעדכון החריג...)
  6. בתקציב הזה הוא יכול למצוא דאצ'יה דאסטר (אוטומט) שנת 2019 (ואולי אפילו ישאר לו כמה שקלים עודף) והרכב בגרסה ה4x4 יכול לאכול טיפה יותר משבילי עפר
  7. יש לשים לב שההוצאות "שכבדות לך" - לא יעלמו גם אם תעבור לרכב יותר ישן/זול. ביטוחים: ביטוח חובה לרכב ישן (עם פחות מערכות בטיחות) לנהג חדש יכול להגיע ל1800-2000 ש"ח, צד ג' יצא לך עוד כמה מאות שקלים, ואולי אפילו יותר. טיפול וטסט? אם עכשיו יקר לך רכב שעולה לך בשנה 2,000 ש"ח - מה יקרה אם תהיה לך ברכב הישן תקלה של 3,000 ש"ח? לגבי הדלק,זאת הוצאה סובייקטיבית - כמה שנסעת זה כמה ששלמת... הפיקנטו לא ידועה כרכב חסכוני - אבל אני בספק אם רכב ישן יהיה יותר חסכוני... בשורה התחתונה - החיסכון העיקרי שצפוי לך במהלך כזה זה חסכון ירידת הערך (שאותו דווקא לא הצגת בהודעה שלך) וגם חיסכון זה הוא לא ככ משמעותי מניח שכ-4,000 ש"ח בשנה, אבל מספיק תקלה אחת משמעותית ברכב הישן בשביל לחסל את החיסכון הזה, בלי לדבר על עלויות של רכישת רכב חדש - התרצצויות, בדיקות רכב, ישור קו בשורה התחתונה יהיה לך הכי זול להישאר עם הרכב שלך, אבל אופציה נוספת היא לוותר על רכב לגמרי.
  8. ay115

    פיגו 208

    שאלת תם, מה העסקה שלובינסקי טרייד מציעים על רכב כזה? (והאילו רמות גימור מדובר, אקסס או אקטיב?)
  9. מקפיץ את השרשור ומעלה תהיות לגבי השילוב של מנוע 1,600 וגיר AL4 במגוון דגמי PSA, בתקציב מוגבל (בעיקרון מתוך בחירה מודעת שזה ככל הנראה יהיה רכב לחצי שנה ואז רכב סופ"שים) רכבים בסגנון ה-208 עם השילוב הנ"ל נראית כמו אפציה סבירה, אבל משום מה המחיר שלהם די טיפס לאחרונה ל30,000 ל2014-+... מצד שני 207 עם אותו שילוב - (על חשבון האבזור הנחות) עולה כ10,000 לשנת 2010 וכ15,000 ל2012... לכן אופציה נוספת שחולקת את יחידת ההנעה הנ"ל היא הסיטרואן C4 - שמגיע באבזור די מכובד, במחיר של כ20,000 לרכב משנת 2013. השאלה אם מדובר באופציה כלכך רעה שלא שווה להתקרב?
  10. לגבי ביטוח צד ג' - ראה שרשור מהיום https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?682125-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%9C%D7%90-%D7%91%D7%99%D7%98%D7%95%D7%97-%D7%A6%D7%93-%D7%92 הבחור חסך בביטוח צד ג', ושילם על תאונת טמבון 8,600 - וזה בלי לערב ביטוח/שמאי... אני מניח שהסכום הזה היה מכסה לרוב האנשים ביטוח צד ג' ל5 שנים.
  11. נראה שנעשו קצת שינויים במנועי הפיורטק, בעבר היו 3 מנועים: 1.2 אטמוספרי עם 72 ואחכ' 82 כ"ס (הגיע בארץ ב108/208/2008 והקקטוס הידניות), 1.2 טורבו עם 110 כ"ס (קקטוס אוטומט/ידני ו-208 אטומט) ו1.2 טורבו עם 130 כ"ס (C4 אטומט, 308 אוטומט). ב208 החדשה המונעים המוצעים הם: 1.2 אטמוספרי עם 75 כ"ס, 1.2 טורבו עם 100 כ"ס ו1.2 טורבו עם 130 כ"ס. מעניין מה השינויים שנעשו בשני הדגמים הראשונים שהביאו להורדת ההספק בצורה די ניכרת (כ10%)
  12. ay115

    פולקסווגן אפ GTI.

    למיטב ידעתי - היצור של אפ GTI הופסק באזור פברואר-מרץ השנה, אז אם באמת מדובר ברכב כזה - אולי באמת מדובר בייבוא אישי.
  13. בהשכרה דרך אופרן (מתווך ישראלי) ניתן לרכוש ביטוח מורחב הכולל החזר נזקים למרכב תחתון ולקלאצ'. לא פותח האשכול, אבל ביולי האחרון הייתי באיטליה וגם אני קבלתי פיאט טיפו דיזל ידנית (כאשר הזמנתי רכב מסגנון C3 cross טורבו-בנזין) ובילתי בחברתה 1500 ק"מ ו9 ימים - כוללים נסיעות בעיר העמוסה, באוטוסטרדה במהירות גבוהה ובהרים בעליות קשוחות. בהחתחלה לא אהבתי את הרכב, הוא הרגיש מגושם וגמלוני (סובייקטבי בשבילי, מגיע מרכב מיני 108 ידנית) אבל אחרי כמה מאות ק"מ התרגלתי לרכב, והוא הרגיש מצויין 1. מזגן מדהים (ביקרתי בשיאו של גל חום, שהגיע ל45 מעלות...) 2. זמינות כוח מעולה (מנוע 1.6 טורבו דיזל עם 120 כ"ס ומומנט של משאית קטנה) 3. אבזור סביר (היה אנדואיד אוטו וחיישני רוורס, אבל לא הייתה מצלמת רוורס) 4. בידוד רעשים ממוצע 4. צריכת דלק מצויינת - כ1/16 בנסיעה משולבת (אטוסרדה מעל 130 קמ"ש + נסיעות בהרים בעליות קיצוניות בהילוכים הנמוכים 5. מרווחת מאוד נסעתי עם אחי מאחורה - 192 על 100 קילו) שלא התלונן אפילו בניסעות מעל שעה.
  14. המחיר שקיבלת מאוד ריאלי, אני לא חושב שתקבלי הרבה יותר על הרכב בשוק הפרטי (אם בכלל). השאלה כמה זה עולה לך, ז"א בדרך כלל בעסקת טרייד-אין מעבדים חלק מההנחות הניתנות לעסקת מזומן - ואז ה15,000 למעשה שווה הרבה פחות...
×
×
  • Create New...