Jump to content

ay115

  • פרסום הודעות

    179
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות ay115

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ספציפית לגבי סוגיית היטל ההשבחה בתכנית הרבעים בת"א - אני מעדיף שלא לחוות דעתי, אני מצוי בקשרי ידידות עם עורכי הדין שמטפלים בחלק נכבד מהתיקים לטובת עיריית תל אביב, הסוגיה של החיוב בהיטל ההשבחה בגין תכנית זו הובא לפתחה של ועדת הערר בעשרות (אם לא מאות) עררים שהוגשו על ידי עיריית תל אביב על הכרעות שמאים מכריעים, ושם הפערים באמת חריגים, למיטב ידיעתי כדיון בתיקים אלו מצוי בראשיתו, אבל מדובר על נושא שהוא משפטי בעיקרו - ואני מניח שתהא התוצאה אשר תהיה הצדדים יגיעו לערכאות נוספות.
  2. רק לדייק ולחדד כמה דברים, המסגרת הנורמטיבית לעניין תשלום היטל השבחה זה חוק התכנון והבניה התשכ"ה-1965, ובפרט סעיף 196א והוראות התוספת השלישית לחוק. היטל השבחה משלמים בשל השבחה תכנונית (אישור תכנית/אישור הקלה/אישור שימוש חורג) ברגע שיש מימוש הזכויות - יש חבות בתשלום היטל השבחה בשיעור של 50% מהיקף ההשבחה הכולל. היטל ההשבחה נקבע על ידי שמאי מקרקעין שמעריך את שווי המקרקעין לפני ואחרי המאורע המשביח בהתאם לנורמות שמאיות. לאחר מכן נשלחת לבעל המקרקעין העתק השומה ודרישת תשלום, ואז עומדות בפניו 2 חלופות, האחת לשלם והאחרת להתווכח, במידה והוא חולק על עצם החיוב, או שיש
  3. אין פה מחשב ראשי או משני, ברגע שיש חשבון גוגל אחד (לצורך העניין חשבון GMAIL) והסנכרון פעיל, הנתונים שלך יהיו קשורים לחשבון ולא למחשב או לדפדפן הספציפי.
  4. אני מניח שהכוונה היא לנתונים הקיימים בדפדפן הכרום, במידה ומחובר חשבון לדפדפן והאופציה של הסנכרון מופעלת (לחיצה על הצלמית משתמש ליד ה-3 נקודות בשורות המשימות בדפדפן תאפשר לך לבדוק את זה) אז הנתונים האישיים שלך, סיסמאות, מועדפים, וכיוב' - אמורים להיות מסונכרנים לכל המכשירים שמחוברים או שיחוברו לאותו משתמש.
  5. בתיקון לחוק השכירות והשאילה, תשל"א-1971 - נקבעו הוראות חוק לדבר התשלומים בהאם יהא חייב השוכר, והשתלומים בהם יהא חייב המשכיר, ראה סעיף 25ט, המדובר על סעיף בעל חזקה ממעטת, קרי כי כל הוצאה שלא נקבעה בסעיף הנ"ל, החובה תהא על השוכר. עכשיו - אתה יכול להתווכח אם התקנת מזוזה או שתילת שתילים הינם חלק מההחזקה השותפת של המבנה או לאו. על מנת לסבר את האוזן, בדברי ההסבר להצעת החוק הנ"ל - עשו שימוש בדוגמא להתקנת רשתות לדירה, שם ציינו אם ההתקנה נעשית לבקשת השוכר הוא ישא בתשלום, ואם נעשה ביוזמת המשכיר, הוא ישא בתשלום. * גילוי נאות, עו"ד, אבל לא מתמחה בתחום,
  6. אני יכול להרחיב על הדגם הידני (108) בשנת 2016 בחנתי את האפשרויות לקניית רכב מיני ידני, בין היתר בדקתי את הניסאן מיקרה, את ה-C1, קיה פיקנטו ואת הסיאט MII (עם 75 כ"ס), לכל אחת היה את היתרונות והחסרונות שלה, דווקא הסיאט MII זכורה לי לטובה, אבל היא נפסלה על ידי ב-3 פרמטרים עיקריים: 1. בטיחות: היא מגיע עם 4 כריות אוויר בלבד, לעומת 6 ברוב רכבי המיני מאותה שנה. 2. אבזור: הרכב מגיע "ערום" גם בגרסאות הבכירות. 3. המנוע מספק 75 כ"ס, אבל בפועל מדובר על מנוע 1 ליטר - והספק שמגיע בסל"ד גבוה לא מחפה על מחסור במומנט (ששם היה יתרון קל ל-108 ולניסאן מיקרה - שמגיעות עם מנוע
  7. דווקא הפוך, לגיר הזה יש ניצולת טובה ביחס לגירים אחרים (שהם לא רובוטיים), בדגם הקודם היה גם דגם אוטמטי עם 4 הילוכים ומנוע 1 ליטר. מה שכן, המחיר ממש לא תחרותי, היו מוכרים את ה-108\C1 עם תצורה דומה ב57,500 ב-0 ק"מ וב-65,000+- מהיבואן. והרכבים האלו הגיעו עם מנוע עם 72 כ"ס, אבזור מכובד (אנדרואיד אוטו\אפל קאר פליי\ מערכת בלימה אקטיבית במהירות עירונית)
  8. סיאט מיי מגיע ב-2 הספקי מנוע 60 ו-75, בהספק השני היא דווקא מאוד נחמדה לנהיגה - עם גיר מאוד נעים וידית קצרה ונוחה. החסרון המהותי ברכב הנ"ל הוא האבזור או המחסור בכזה, ובגלל התצורה המוזרה שלהם (המערכת סטריאו נמצאת מתחת לבקר המזגן) מאוד קשה להתקין מערכת אפטרמקרט. לאור העובדה שציינת גם את הסיאט מיי וגם את הפיאט 500 נראה שאין לך בעיה עם רכבי מיני - אז כדאי לך לבדוק גם את הפיג'ו 108 - היא חולקת את אותו מנוע שיש ב-208 הידנית, והיא מאובזרת (ביחס לרכב מיני). אני מחזיק אחד כבר 4 וחצי שנים ללא תקלות משמעותיות (אפילו בגזרת הרצועה)
  9. אם מדובר על קו חלוקת חבילות - אני מניח שלא מדובר על 300 ק"מ רצופים, אלא על הרבה ניסעות קצרות במקרה זה - וככל שאין מגבלה לרכב ידני ן/או דרישה לרכב בגודל מסויים/יכולת העמסה. תחפש לך איזה C1/107 תוכל למצוא אחת בת 7-8 ב10,000 לפני מיקוח.
  10. שאלה נוספת שאתה צריך לחשוב עליה: מה האלטרנטיבה? בהנחה שלא תקנה את הרכב הנוכחי, ואתה צריך/רוצה רכב: 1. להיכנס לחוזה ליסינג נוסף? 2. לקנות רכב אחר (בן 3-5)? 3.לקנות רכב חדש מהסוכנות/0 ק"מ? אני לא חושב שהחלופות האלו יהיו יותר משתלמות/טובות מהאופציה הנוכחית.
  11. למרבה ההפתעה זה קרה גם אצלי (פיג'ו 108 1.2 ידני) כ-שלושה חודשים אחרי תום האחריות. לא היה לי כח לנסות לגרד מחווה של רצון טוב והלכתי לגבע, עלה לי כ-430 כולל הכל. לא נעים, אבל גם לא ככ נורא
  12. מעניין איך הגרסה הבחירה (119,000) תתמודד עם המתחרה מבית - פיג'ו 2008 החדשה, שמתחילה מאזור ה130,000 ומציעה עיצוב עדיף (לפחות בשוק הישראלי שאוהב ג'יפונים ומיני ג'יפונים).
  13. QUOTE=NoKa;5989401]היי אני בעלים של התאומה שלה (c1 ידנית 2017) האם הheadunit משתגע אצלך בקיץ (הבלוטות' מפסיק לעבוד וצריך המון כיבויים והדלקות של המערכת עד שהוא מתחבר כמו שצריך) אין לי בעיות מיוחדות עם הבלוטות... בטח שלא בגלל מזג האויר. אני לא חושב שאפשר להשוות בין האלטו ל108, נהגתי על שתיהן - והאלטו נופלת ממנה בכל פרמטר, הפרמטר להשוואה יכול להיות אולי ה107. לא מתוך רצון לזלזל באלטו, אלא נטו פער הדורות (האלטו נמצאת בדור של ה107 והסלריו בדור של ה108) אם תעבור מהאלטו ל108, ככל הנראה תרגיש שדרוג מסויים.
  14. סיכום שנה 4: עוד שנה עברה, למעט התקלה שפורטה בהודעה הקודמת - (אמל"ק - תקלה ביוניט מאוורר שגרם לכך שמאוורר המנוע לא נכנס לפעולה במהירות נמוכה, נזק של 430 ש"ח) ק"מ עדכני - 40,500. את ה7,500 ק"מ האחרונים הרכב בילה על כבישי 4/איילון בשעות הבוקר/ערב הפקוקות פרופיל הנסיעה העדכנית "פגעה" משמעותית בצריכת הדלק, ומ- 19.5 ק"מ לליטר ירדתי ל16 ק"מ לליטר - החיים בפקקים עם רכב מיני ידני לא מדהימים, אבל אי אפשר להתעלם מזה שהרכב חסכוני... הרכב יצא מהאחריות במרץ שנה שעברה, ולכן תכננתי לעבור לטפל ברכב ב"גבע" - אבל לצערי הם לא עובדים בימי שישי, אז חזרתי למוסך היבואן באשקלון (רמ"ר)
×
×
  • Create New...