Jump to content

Jeka88

  • פרסום הודעות

    664
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

29 נייטרלי

2 עוקבים

אודות Jeka88

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שני הרכבים שהצעת הם עם ק"מ די גדול, הייתי ממליץ לך להתרכז ב508. בוולבו עם מנוע של פורד אני אישית לא הייתי נוגע, במידה ובוולבו T5 יש מנוע וגיר פלנטרי של וולבו זה אופצייה טובה יותר למרות שיש לה ק"מ מטורף ולכן הייתי מוותר גם עלייה. אלטימה תהיה לפי דעתי אופצייה טובה למרות ששוב, הייתי מחפש במקומך 508 משנת 2015(וארשום שוב, תוודא שברשיון הרכב רשום שלרכב יש 165 כ"ס).
  2. אמרת שיש לך שלושה ילדים ולשניים מהם יש עדיין כסאות בטיחות, הייתי מציע לך ללכת לכיוון של סיטרואן C4 פיקאסו זה ייתן לך את הנוחות המירבית והרכבים האלה מגיעים עם אותו המנוע של 1.6 165 כ"ס כמו ב508(מזכיר לך שוב, אל תתקרב למנוע 1.6 טורבו עם *156* כ"ס).
  3. הרכב הזה יחסית נדיר בארצינו אבל יש אותו המון בארה"ב, היה לי את הדגם החדש יותר בזמן שהייתי בירח דבש בארה"ב, אתה חייב לעשות עליו נסיעת מבחן בשביל להבין אם אתה מתחבר לגיר הרציף שלו כי אופי הפעולה שלו שונה מגיר אוטומטי פלנטרי,זכור לי שהיו תלונות בקשר לגיר שלו ואפילו היצרן נתן אחריות על הגיר ל10 שנים או 160 אלף ק"מ, בארץ אני לא יודע מה קורה מבחינת האחריות הזו.
  4. הוולבו שיכנסו לתקציב הזה יהיו עם המנועים של פורד עדיין והם פחות מומלצים, ממליץ לך להכניס למשוואה גם פיג'ו 508 משנת 2015 עם מנוע 1.6 טורבו עם 165 כ"ס(אל תתקרב למנוע 1.6 טורבו עם 156 כ"ס).
  5. היה את דגמי האקובוסט עם 203 ו-240 כ"ס, אם לרכב יש 270 כ"ס אז כנראה מדובר בשיפור כלשהו.
  6. היא מוכרת ככל הנראה כי אנשים נוהגים עם גיר רציף כאילו זה אוטומטי פלנטרי אז ברור שיתחילו בעיות בטווח הארוך...ככה זה בכל רכב, תקרע לו את הצורה אז דברים יתקלקלו.
  7. שוב, אתה מתייחס לכל הגירים הרציפים של ניסאן כאילו זה אותם גירים, תסתכל באינטרנט ותראה לבד שהגירים בגרסת ה1.6 ובגרסת ה2.0 הם שניהם גירים רציפים, אבל הם שונים זה מזה.
  8. הגיר שונה בין גרסת ה1.6 לגרסת ה2.0, הגיר בגרסת ה2.0 נחשב למאוד אמין, כמובן שאם קרעו את הרכב ונסעו כל הזמן בסלד גבוה(איזור ה3500+ בסל"ד) אז בטווח הארוך יהיו יותר בעיות מאשר בגיר אוטומטי פלנטרי, אבל בסה"כ הגיר בסדר גמור בגרסת ה2.0.
  9. מתוך ה7 אלף האלה תוריד את עלות הרצועה,ואת הטיפולים הבסיסיים של הבלאי(שמן,רפידות דיסקים ושאר הבלאי הרגיל..), כמה על. ניקוי השסתומים והקולר?זה היוצא דופן שלך בלבד. לגבי הקשקאי,ככל הידוע לי מדובר בגיר אמין jf011 ולא הגיר שהגיע במנועי ה1.6 בפלואנס/אלטימה(jf015). מניח שמי שהוחלף אצלו הגיר בקשקאי נהג ברכב כאילו זה גיר פלנטרי רגיל ויצר שם בלאי מטורף,בדיוק כמו שאם ינהגו בציבות הדו מצמדיות של פולקסווגן יצטרכו גם להחליף גיר מאוד מהר, צריך להבין את אופי הפעולה של הגיר ולנהוג בהתאם.
  10. מבחינתי כל מה שמוגד כמשמעות גבוהה זה BIG NO NO, בשביל מה להכניס ראש בריא למיטה חולה?? חס וחלילה תהיה תאונה וחס וחלילה מישהו ייפגע...אתה לא תסלח לעצמך בחיים ותאשים את עצמך בזה שיכולת להגן על הקרובים שלך טוב יותר. זיו.
  11. כמה עולה ניקוי כזה? אני יודע שדבר כזה היה במנוע ה156 THP.
  12. אצלי הרכב עושה 1-14 כדרך קבע אבל רוב הנסועה שלי היא בינעירונית... מניח שזה מאוד קשור לנהג עצמו.
  13. אפרופו סקרי אמינות, תסתכל מי מוביל באותם סקרים של JD Power
×
×
  • Create New...