הסיטרואן הזו בהחלט שווה הרבה יותר מ50 אלף ש״ח וזה אחלה עסקה וגם אחלה מנוע, אבל אמרת שאתה הולך לנסוע באיזור ה25 אלף ק״מ בשנה, צפה לצריכת דלק של 1 ל12 ק״מ גג במנוע הזה(יש לי את אותו המנוע והגיר ב5008 שלי).
שים לב שבסכומים שלך אתה יכול למצוא גם 3008 משנת 2019 עם אותו מנוע וגיר ברמות אבזור גבוהות יותר.
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/p1ih3twt?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=13&pagination=1
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/78bdvl3b?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=5&pagination=1
הקליאו תהיה חסכונית יותר אבל כמובן שלסיטרואן/פיגו יש את היתרונות שלה שזה גודל ונוחות.
נ.ב - אין לי שום קשר לאף אחד מהרכבים ואני ממש לא מכיר את הרבים הספציפיים במודעות.