Jump to content

ramik33

  • פרסום הודעות

    1,494
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

79 נייטרלי

3 עוקבים

אודות ramik33

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בפקק
  • איזה רכב יש לך?
    מרצדס
  • תחביבים
    רכב, ספורט וטכנולוגיה
  • מקצוע
    מהנדס מפעל

צפיות אחרונות בפרופיל

3,112 צפו בפרופיל
  1. המזגן הכי קר Ever שנתקלתי בו היה בפיז'ו 406 שהייתה לאבי לפני כמה שנים. קליאו 2002 (הרכב הראשון שהיה על שמי), מזגן מצוין. אבל כשהוא עבד, הרכב בקושי נסע במזדה 3 2009 היה מזגן טוב, כנ"ל בלנסר 2008. קליאו 2017 בינוני, I35 2016 בינוני +. הכי גרוע היה במונדאו 2009 שהייתה לי שלא שונה בהרבה בעליבותו מדגמי המונדאו/Smax החדשים יותר. המזגן הנוכחי יוצא מן הכלל (מרצדס E). בטח בהתחשב בגודל מרחב הפנימי ושהאוטו שחור וגם בפנים הכול שחור כולל העור. לפני שבועיים ירדתי לאילת והיה מאוד חם. ההורים שלי שישבו מאחור, סגרו ופתחו לסירוגין
  2. אני אישית חיכיתי וחיכיתי, ונשברתי.. הלכתי הפעם (לבנתיים) על xbox series X, שעל פניו קניה נהדרת. מדובר בקונסולה אימתנית ובשילוב עם הgamepass לא חסר במה לשחק. היה לי xbox one שמכרתי, ואין מה להשוות. חוויה אחרת לחלוטין. אפילו משחקים של xbox 360 נראים לא פחות ממדהים (gears of war 2,3). אני מניח שמתישהו בהמשך הדרך אקנה ps5, אבל רק כאשר יצאו מספיק אקסקלוסיביים שווים. (god of war חדש, חדש horizon, uncharted חדש, קשה לי להאמין אבל the last of us חדש וכו') בנתיים הps4 שיש לי, מספיק טוב בשביל כל האקסקלוסיביים של הדור הנוכחי.
  3. חזון אחרית הימים? סתם לדוגמא, טורבו/מנוע מת = צריך לקחת משכנתא לא שזה אמור לקרות ברכב חדש ומטופל. אבל shit happens.. מצד שני, תקלות מהסוג הזה לא בדיוק זולות גם ברכבים עממיים יותר כגון סקודה פיזו' וכו'. אבל שוב, לא מדובר ברכב בעייתי או מחלתי. אם תמצא אחת שמורה, ותטפל כמו שצריך ובזמן, אני בטוח שתהנה לאורך זמן מבלי לבלות יותר מדי במוסכים.
  4. לנסר ידועה כזללנית לא קטנה (מניסיון שלי גם), ולכן מבחינת צריכת הדלק לא צפוי שינוי דרמטי. טיפולים שוטפים יעלו קצת יותר בוולוו אבל לא באופן קיצוני (תלוי כמובן גם באיזה מוסך), אך יש הבדל עצום בעלויות של תקלות רציניות. סביר גם שחלפים בוולוו יהיו יותר יקרים, אך גם כאן תלוי מהיכן, מקורי/תחליפי וכו'. לא מכיר מחלות ספציפיות שקשורות לS60 (מהשנים האלה). אבל, בעוד שלנסר הוא רכב מאוד אמין! וזול לתחזוקה, הוולוו (שגם אמינה יחסית) התברכה במנוע עם טורבו, ומפוצצת בטכנולוגיה, וכל תקלה משמעותית תעלה לא מעט כסף. מה שכן מעודד זה שמדובר בגיר אוטומטי
  5. שלום חברים. לא מעטים הם המקרים שבהם חברי פורום חרוצים (כולל אותי ) משתפים פעולות DIY כאלה ואחרות שעשו. אני רוצה לתת דוגמה קטנה נוספת שחסכה לי כ1000 שקל. בתקווה שזה יעורר השראה גם באחרים. כבר תקופה שנורה שמאל (קסנון אפטר מרקט) עובדת לסירוגין עד שהחליטה להתפגר סופית. (או היא או הבאלסט, I dont give a shit) (המחיר שקיבלתי על ההתקנה של קסנון/טורבו לד הזוי - בהתחשב בעובדה שערכה כזאת עולה גרוש ורבע בaliexpress). הבעיה מבחינתי נבעה מהעובדה שהבאלאסט קבור עמוק מתחת לגובה פנסים וכדי להגיע אליו צריך לפרק גלגל, בטנה ואולי אפילו פגוש. זה נ
  6. אוקטביה יצאה לי מכל החורים יש לאחי אחת מ2017 שאני נוסע עליה לא מעט. לא מסוגל לראות את הרכב הזה כבר (על אף מתיחת הפנים) אגב, הרכב שלו נסע סה"כ 120K ק"מ, ונוסע כ"כ רע שזה פשוט מאכזב. הוא סיפר שהיה בצפון ופשוט כמעט התייאש ולא הצליח לעלות בעליה קצת תלולה, הגיר פשוט השתגע. גם בתנועה רגילה הגיר עושה בעיות לא ברורות. מבחינת חברת הליסינג? תקין. סביר יותר שאקבל בעיטת Roundhouse לפרצוף עם נעל "אלגנט" מאשר לקבל יונדאי G80 😆
  7. הצי שלנו מורכב בעיקר מספורטאז'ים וטוסונים (לא רוצה ג'יפון 👺). יש יאריס אחת (שאני מעדיף תחב"צ ולא יאריס) וספארק אחת (חמוד אבל יהיה קשה להתרגל), סידים וקנגואים שזה יותר לטוחני הק"מ בחברה. קיצר אני מבואס מעניין כמה פתוחים יהיו לתת לי לבחור משהו מעניין 🤣 טסלה מליסינג ? 🤯 (הטיעון יהיה החיסכון בדלק חחח כאילו אכפת לי)
  8. שלום חברים ומועדים לשמחה. אני שמח לעדכן שאחרי כמעט שנתיים שהרכב ברשותי (עוד חודשיים) וכ18K ק"מ , החלפתי קידומת הרכב חצה סוף כל סוף את ה300K, ואפשר לומר שתקופת ההרצה של המנוע נגמרה 🤣 על הצד הטכני, 0 תקלות מהעדכון הקודם (למעט נורה שמאלית שרופה 😄), ובקרוב הרכב ייכנס לטיפול קטן של החלפת שמן ופילטרים. יש לציין שכנראה שהרכב יימכר בקרוב (לא ממש מרצון). אני ככל הנראה הולך לקבל רכב מהעבודה בשבועות/חודשים הקרובים (מנסה להמיר את רוע הגזירה לתוספת כספית ראויה, מקווה שאצליח).
  9. לא יודע מה אתכם אבל אני רואה בתמונה קקה (2 קה אחת ליד השניה) 🤣
  10. תודה על התגובה. אכן הזמנתי זוג, זהה לחלוטין למה שמותקן היום (מבחינת החיבורים, לא סגור על הגוון של הצבע). מקווה מאוד שאכן מדובר רק בנורה, ולא בבאלסט עצמו. בכל אופן הנורות די זולות אז עדיף להתחיל מהקל לכבד. כשיגיעו הנורות, או שאוריד גלגל ובטנה בעצמי, או שאעשה את זה על הדרך בטיפול 10K הקרוב.
  11. טוב. עדכון. ניסיתי לפרק את הקונקטור, ואי אפשר. כנראה שאזמין מחו"ל את זה https://www.banggood.com/TXVSO8-55W-H7-Car-Xenon-Headlights-HID-Bulbs-Kit-4300K-5000K-6000K-8000K-2PCS-p-1420073.html?utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc_organic&gmcCountry=IL&utm_content=minha&utm_campaign=minha-il-en-pc&currency=ILS&cur_warehouse=CN&createTmp=1&ID=3324&utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc_bgs&utm_content=sandra&utm_campaign=ssc-il-all-0624-20lp&ad_id=444281261029&gclid=Cj0KCQiAv6yCBhCLARIsABqJTjajyp2yyF8J9MNmbhsDar3o
  12. שלום חברים. ראשית כל, מדובר במרצדס E200 2010, ובנורה ראשית שמאל. כבר תקופה שהנורה הזאת עובדת יום כן, יום לא, יום למה לא. אך נראה שהיא התפגרה סופית. ניתקתי את המצבר, ובקושי רב הצלחתי להוציא את הנורה ממקומה ולצלם את מה שהיה אמור להיות החלפה סופר פשוטה. אך לצערי מדובר בפנסי קסנון (לא מקוריים) ואני קצת אבוד. מה שהצלחתי להבין עד כה מחיפושים, זה שמדובר בנורה מסוג H7, אבל יש כל מיני סוגים לפי מה שאני רואה. לא ממש עוזר לי כדי לצמצם את האפשרויות. מישהו יכול לומר לי איפה אני קונה נורת החלפה ל@#%^ הזה? ועוד יותר חשוב, האם אפש
  13. כשלראשונה ראיתי את הפיאט קובו, זה ממש הרתיע כי בגרוזינית קובו זה קבר 😄
  14. מניח שעדיף. הסיבה שלא קניתי אותו כי הוא בא עם תנינים שמתחברים למצבר (רואים את זה גם בתמונה שצירפת). קצת פרטיזני מידי בשבילי. העדפתי את הפשוט יותר כי הוא בא עם חיבור לשקע מצית. אגב בסניפים, המחיר גבוה מזה שבאתר. אני ביקשתי מהמוכרת שתשווה את המחיר והיא עשתה זאת.
  15. לא חושב שאני צריך יותר ממה שיש לי עכשיו. על אף שהוא די מסכן, אנלוגי ופשוט. הקומפרסור עלה 79 שקל במבצע. אם וכאשר נצטרך אני משוכנע שיעשה את העבודה.
×
×
  • תוכן חדש...