Jump to content

menir1

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    5,497
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

menir1 שיחק אותה בתאריך ינואר 3

התכנים של menir1 היו האהובים ביותר!

מוניטין

442 טוב

2 עוקבים

אודות menir1

  • דירוג
    אחראי פורום

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ליד ההגה
  • איזה רכב יש לך?
    Peugeot 208 GTi
  • תחביבים
    Cars, Kartings
  • מקצוע
    מוהנדס

צפיות אחרונות בפרופיל

6,758 צפו בפרופיל
  1. כן. העברת הילוכים לכשעצמה לא גורמת להתחממות או שחיקה משמעותית.
  2. לא נכון! השחיקה נובעת מזחילה תוך לחיצה עדינה על דוושת הבלם, מצב מקביל להתקדמות עם חצי קלאץ'. כדי לשמור על הגיר, פשוט המנע עד כמה שאפשר מזחילות תוך כדי לחיצה על הבלם. יחס העברה של ההילוך הראשון מאד קצר כדי לאפשר התקדמות איטית. ברגע שאתה מסיר את הרגל מדוושת הבלם, מחשב הגיר משלב לראשון ומצמיד את המצמד לגלגל התנופה והמכונית מתחילה להתקדם. אם לוחצים בעדינות על הבלם, המצמד מוחזק בדיוק בנקודת הביניים.
  3. בעקבות המידע הרב שכבר קיים ברשת על הטסלה, ברור שהיא מנפקת ביצועים בליגה משל עצמה, אך מכונית מהנה לנהיגה היא לא. אז אם חוסר ההתאמה של הקופרה לצרכים הוא בעקבות קיצוניות יתר (חוסר נוחות למשל), אבל כן יש רצון להנאה מנהיגה, אז כנראה שהטסלה לא מועמדת רלוונטית. קוריוז - מישהו מכר 308 GTi לאחר 3 שנים ורכש טסלה במקום (🙄) - הטסלה הגיעה, ולאחר שבוע היא פורסמה למכירה...
  4. זאת צריכה גבוה מאד. גם אם החלפת בצורה יזומה (לפני הידלקות נורת לחץ שמן) יכול להיות שהמצב בפועל הייתה של הרעבה חלקית.
  5. המנוע עצמו, מצויין. חזק, חסכוני ואין איתו שום כשלים מכאניים או של רכיבים פריפרייאליים כמו משאבת דלק לחץ גבוה, טורבו וכד'. מה שאנחנו כן יודעים בוודאות הן העובדות הבאות: במנוע הזה, כמו לא מעט מנועי הזרקה ישירה, קיימת תופעה של דילול השמן בדלק החומציות בשמן המדולל תוקפת את הרצועה היצרן עדכן כבר פעמיים את הרצועה - פעם ראשונה במרץ 2017 ופעם שנייה ביוני 2020. נראה שהרצועה שהוחלפה ב-2017 עמידה משמעותית לעומת הרצועה המקורית - לא ברור עדיין עד כמה הרצועה הנ"ל עמידה במנועים שיצאו מפס הייצור לאחר אותו עדכון, ומטפלים לפי הספר (פעם ב-15K ק"מ או שנה). כנראה שהיו סיבות ליצרן ל
  6. אין קשר לאיכות הדלק (ולמיטב ידיעתי, איכות הדלק שיוצא מבתי הזיקוק בארץ היא בסדר גמור - יש תחנות בודדות ששם יש מהילות אבל זה סיפור אחר), העובדה שדלק מגיע לאגן השמן ומדלל את השמן ותוקף את הרצועה. מנועים שמבלים הרבה בסרק או בתוואי עירוני כבד, דילול השמן בדלק יהיה חריף ומהיר יותר. מנועים בשמבלים בשיוט בין עירוני רוב הזמן, יסבלו פחות מהתופעה. אותה בעיה של דילול שמן בדלק קיימת בעוד מנועי הזרקה ישירה כמו בזה של הונדה (ושם יש חיישן שמודד חומציות ומודיע על צורך בהחלפת שמן), הבעיה במנוע הספציפי הזה היא שרצועת התזמון חשופה לאדי שמן ומכאן הפגיעה הישירה בה.
  7. אני לא חושב שהתחזוקה בדיזל מורכבת ויקרה, מנוע הדיזל בבסיסו מאד מוצלח. העדכונים לתקן יורו 6.2 הכניסו מורכבות נוספת בכל הקשור לאוריאה.
  8. תאכלס, היום המנוע המוצלח ביותר של הקונצרן הוא ה-1.6 בנזין שבגרסת היורו 4/5 האכיל מרורים. לאחר אבולוציה הוא הפך למנוע אמין. הוא חזק עם זמינות כח מצויינת ומאד נעים בנהיגה. הוא גם חסכוני מאד בנהיגה מנהלתית.
  9. יש שני מנוע בנזין, המוצלח יותר מבינהם הוא ה-1.6.
  10. אם הנסועה היא בין עירונית בעיקר, עדיף דיזל.
  11. בין היתר - תצורה הרבה יותר שימושית שמאד תעריך בחופשה המשפחתית ו/או שתקנה איזה רהיט באיקאה.
  12. מאכזב מאד. כדי להבטיח אורך חיים, הדרך המומלצת היא להכפיל את תדירות הטיפולים (על 7.5K ק"מ) וכל טיפול שני להוריד קרטר ולוודא שאין חסימה של הרשתית בסיבים.
  13. חידשת לי - במבחנים שקראתי (טרום FL) הטרופי הייתה קשיחה יותר מה-CUP
  14. טויוטה קורולה סטיישן היא משפחתית מצויינת וסולידית, בהנחה שביצועים חזקים לא בראש סדר העדיפויות שלך. ציינתי בכוונה את הסטיישן, כי היא עדיפה משמעותית על הסדאן בכל הקשור לשימושיות.
  15. אם המנוע טופל לפי הספר, הוא ישרוד עוד מאות אלפי קילומטרים - מדובר במנוע מאד אמין. השאלה היא לגבי מכלולים אחרים שמתעייפים כעמו בולמים, חלקי מתלים וכד'
×
×
  • תוכן חדש...