Jump to content

menir1

אחראי פורום
  • הודעות

    6,966
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    8

menir1 שיחק אותה בתאריך מאי 10

התכנים של menir1 היו האהובים ביותר!

3 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ליד ההגה
  • איזה רכב יש לך?
    סובארו BRZ (Gen 2)
  • תחביבים
    Cars, Kartings
  • מקצוע
    מוהנדס

צפיות אחרונות בפרופיל

10,795 צפו בפרופיל

הנקודות של menir1

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

1.3 אלף

מוניטין

9

תכנים שנפתרו

  1. אני סבור שהדגם הזה ייכשל כשלון חרוץ, בדומה לאבארט׳ 500 החשמלית. לשחרר מכונית ספורטיבית עם טווח של 350 ק״מ זאת בדיחה - הדרך היחידה להנות ממנה במסלול, זה לגרור אותה לשם. באספקט הדינאמי, להבדיל מהדור האחרון המוצלח של ה-208, ששקלה 1160 ק״ג בלבד, הדגם הזה משמעותית יותר כבד מה שאמור להשפיע דראמטית על הניהוג.
  2. אני מניח שאתה מגיע מדרום לתל אביב, אז בלה-גארדיה קח ימינה (במקום שמאלה) וסע ליגאל אלון ואז פנה שמאלה ביצחק שדה - הרבה יותר סימפטי, בטח בשעות הבוקר המוקדמות לפני הפקקים ביצחק שדה לתוך תל אביב.
  3. האוונסיס גמאה עוד 8k ק״מ, ניצלתי את העובדה שאשתי בחו״ל והכנסתי אותה לטיפול החלפת שמנים. אין רג׳קטים נוספים (חודש שעבר עברה טסט ללא רג׳קטים גם כן). מד הנסועה עומד על 141K ק״מ.
  4. menir1

    טיוטה אוונסיס

    יש לי אוונסיס שנת 2011 (מנוע 2.0 ליטר) בשלוש שנים האחרונות - תוכל לראות אץ השרשור תחזוקה שלה כאן. מכונית אמינה מאד המציעה חווית נסיעה טובה יותר מהקורולה המקבילה, ולרוב תהיה זולה יותר ממנה. עד שנת 2015 כולל, היא שווקה רק עם מנוע 2.0 ליטר. ב-2016 החל ייבוא עם מנוע 1.8 שהפך להיות המנוע היחיד (כחלק ממאמץ היבואן להוזיל את המחיר מול מתחרות מודרניות ממנה). שני המנועים די זהים (למעט הנפח).
  5. menir1

    התקנת איתורן ברכב חדש

    הבעיה שהרבה יבואנים עובדים על אוטומט ואם מחיר רכב עובר סף מסוים, הוא מחויב באיתוראן. ה-BRZ למשל, זה אחד הדגמים הכי פחות גניבים, כך שהוא לא אמור היה להיות מחויב בזה. מעצבן.
  6. menir1

    פיג'ו 3008

    הערך של מכון בדיקה כללי בכל הקשור לאבחון מכאני הוא אפס.
  7. אם לא מבינים/יודעים, עדיף לא לכתוב. מה שכתבת זה שטויות. המיאטה לא רואה את כל האחרות בכל הקשור למה שהוא מחפש
  8. menir1

    פיג'ו 3008

    אכן ה-1.6 בנזין מומלץ, אבל למרות שהאמינות הבסיסית שלו מצויינת, יש לחלק מהרכיבים בלאי מוקדם יחסית כמו הקטליזטור למשל (שהוא גם הרכיב הכי יקר). הכי חשוב לוודא היסטוריית טיפולים מסודרת. במנוע כזה (טורבו הזרקה ישירה), בטח עם תוואי הנסיעה העיקרי הוא עירןני/פרוורי, כדאי להעלות תדירות טיפולים לפעם ב-10K ק״מ. כדאי להעדיף מכונית שהיד הראשונה שלה הייתה פרטית ולא מציי רכב.
  9. menir1

    התקנת איתורן ברכב חדש

    וואלה? לא מצאתי הצעה זולה יותר מ-AIG שמתעקשים על איתוראן (אני משלם מקיף + חובה כ-6300 ש״ח)
  10. אין שום צורך בדיקה - בזבוז כסף. וזמן, במיוחד עם המכונית מבעלות פרטית.
  11. שילם מחירון לא משוקלל, כי זה מה שהבעלים דרש. אם היה דורש יותר, היה מקבל יותר 🙂
  12. menir1

    התקנת איתורן ברכב חדש

    איתוראן ריאקטיבים לגמרי. הם מנתרים את היחידה שלהם שמותקנת ברכב ויכולים לזהות אם מנתקים מצבר או מנסים להתחבר למערכות הרכב ואז להגיב. אבל זה כאשר הגנבים כבר מתעסקים עם המכונית, ואז לרוב עניין של דקות עד שמשתלטים על המכונית והיא בדרכה לשטחים. לרוב, עם מתח הסוללה למשל יורד מתחת לסף מסוים הם מתקשרים או שולחים הודעה לבעל הרכב.
  13. הבן שלי רכש לפני כ-9 חודשים פוקוס 2020 עם כ-10k ק"מ, יד ראשונה. היא טופלה לפי הספר במוסך מורשה, כל שנה בדיוק, האז אין בעיה.
  14. לצערי זה מחיר די הגיוני. היבואנים ״דופקים״ מחירים הזויים לחלקי חילוף חיצוניים שמי שנהנה ממנה הם המוסכים - יש על השולחן רפורמה בכל הקשור לחלקי חילוף שכרגע נעצרה ע״י שרת התחבורע כי זה נגד האינטרס של כמה מתפקדי ליכוד... רק פנס קדמי בקלות עובר 10K ש״ח בשווי שלו, ואם בעקבות הפגיעה הפגוש הקדמי גם נפגע ה-LiDAR אז בכלל העלות שלו לא הגיונית בעליל.
×
×
  • תוכן חדש...