Jump to content

menir1

אחראי פורום
  • הודעות

    5,551
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

menir1 שיחק אותה בתאריך ינואר 3

התכנים של menir1 היו האהובים ביותר!

מוניטין

470 טוב

2 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ליד ההגה
  • איזה רכב יש לך?
    Peugeot 208 GTi
  • תחביבים
    Cars, Kartings
  • מקצוע
    מוהנדס

צפיות אחרונות בפרופיל

7,009 צפו בפרופיל
  1. לא מכיר, אז לא יכול לחוות דעה. אבל סביר להניח שבימר מזדקנת תדרוש יותר התעסקות מאשר הלקסוס.
  2. כן, הם יקרים יותר כיוון שיש להחליף שמן גיר כל 60k ק"מ ועלות לא זולה. עלות החלפת סט מצמדים זולה יותר משלוש החלפות שמן. לא הבנת אותו, כוונתו לזחילה תוך כדי לחיצה עדינה על דוושת הבלם ללא גז. במצב זה, הרכב מתקדם על חצי קלאץ'. זחילה כזאת בצורה ממושכת, גורמת לחימום יתר של המצמד ושחיקתו המוקדמת. ברכב המצוייד בגיר רובוטי כפול מצמד, יש להתקדם ללא לחיצה על הבלם (למעט בזמן חנייה).
  3. menir1

    לקסוס is250.

    תפנה ל- @elibaba יש לו אחת, שנת 2008. עשיתי עליה סיבוב והיא נחמדה מאד.
  4. יש לה מנוע V6 עם 208 כ"ס. היא מאיצה מהר יותר ממזדה ספיריט, וההתנהגות שלה מהנה.
  5. חבל שלא בנו חיפוי מקורה, כי השיפוץ היפה ייהרס מהר מאד תחת כיפת השמים.
  6. לקסוס IS250. בתקציב שלך, שנת 2009-2010.
  7. כנראה היית פריצת אטם ראש מנוע שגרם לערוב שמן במים - עוד טרואמה למנוע.
  8. זאת אכן ההמלצה שלי, לא לגעת במנוע הזה במכוניות שיוצרו (להבדיל מעלו על הכביש... ) לפני יוני 2017 - הרצועה הוחלפה ע"י היצרן בפעם הראשונה במרץ 2017, אך לייתר בטחון הייתי מחפש מכונית שיוצרה לפחות שלושה חודשים אחרי ההחלפה.
  9. איפה ראית שמן במערכת הקירור? בכל מקרה הייתי מוותר על האקזמפלר הזה
  10. תראה, הרכב עבר קריאת שרות של החלפת רצועת התזמון, אך כחלק מהטיפול החליפו משאבת וואקום - כלומר היו חלקיקי רצועה במעברי השמן. זאת נורת אזהרה ראשונה - יש מצב שהמנוע סבל מהרעבת שמן (כתוצאה מחסימה של מעברי שמן בשבבים מהרצועה הישנה), ויש סיכון שהמנוע יתחיל לצרוך שמן ויזדקק להחלפת טבעות אטימה. יש לא מעט דיווחים על כך לאחר ביצוע קריאת השרות הזאת ואני מניח שזה תלוי אם המעברים היו סתומים או לא (רכב שנסע בעיקר נסיעות בין עירוניות, רב הסיכויים שהרצועה שם במצב טוב יותר, כך שיש פחות סיכוי לשבבי רצועה במעברי השמן). נורת אזהרה שנייה - הרכב עבר תאונה מאחור שבה הוחלפה הדלת בין היתר. שורה תחתונה, הייתי מוותר.
  11. בתל אביב יש לך את "ליטל" - לא הייתי אצלם אף פעם, אבל יש עליהם פידבקים טובים. אני מטפל ב"שרתון" בראשון ויש את המרכזי בשורק שהוא כמו מפעל. לגבי מצתים, יש להחליף כל 20K ק"מ. לפי הגדרת היצרן עושים טיפול כל 20k או שנה מה קודם. אני עושה כל 10k, כך שיוצא טיפול קטן/גדול. עלות המצתים לא יקרה.
  12. יש הבדל בין סתימת פיות לפגיעה בשם הטוב! שמישהו מאשים אותי ואת חברי שאנחנו מקבלים הוראות מיבואנים ומוחקים הודעות כי יבואנים הפעילו עלינו לחץ, זאת הוצאת דיבה! כל המנהלים פה, עושים זאת בהתנדבות ואנחנו לא דופקים חשבון לאף אחד.
  13. לא בהכרח, מוסכים רבים מציעים ללקוחות מקורי או תחליפי. החליפי לא פעם באיכות נמוכה מאד,(כפי שרון הדגים לא פעם)
  14. חפש 208 או קקטוס דיזל (תפורות לתוואי השימוש שלך, חזקות, נוחות וחסכוניות). וודא של מכוניות היסטוריה מסודרת במוסכי היבואן. היה ריקול בנושא פולי של רצועת טיימינג וקריאת שרות נוספת על מיכל האוריאה.
×
×
  • תוכן חדש...