Jump to content

menir1

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    4,781
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

121 טוב

1 עוקב

אודות menir1

  • דירוג
    אחראי פורום

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ליד ההגה
  • תחביבים
    Cars, Kartings
  • מקצוע
    מוהנדס

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אתה מודד על משטח מפולס?
  2. איך אמר איינשטיין - הכל יחסי 🙃 בהשוואה לטרופי, ה-GTi היא C5 (אבל אמיתית של פעם)
  3. הצטרפתי לסיבוב קצר כנוסע - זאת גרסה מוכוונת מסלול של הקליאו, ונראה שעל המסלול היא עם התנהגות יותר חדה, אבל נוחות הנסיעה זוועתית. מבחינתי ממש לא רכב לדיילי, מה גם שאין גיר ידני. בסך הכל, אני חושב של-208 נוסחה מוצלחת וכהוט האץ׳ מודרנית היא טובה מאד.
  4. אני מניח ששילוב של השניים Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  5. התיבות הרובוטית כפולות המצמד משתפרות כל הזמן, ובתנאי הנסיעה שלכם לא צפויות להן חיים קשים, אז לא הייתי פוסל. על פניו, הפוקוס החדשה מציעה חבילה אטרקטיבית עם תמורה גבוהה לכסף כל עוד היא עונה על צרכי המרווח ושימושיות תא המטען. הקורולה 5 דלתות צפופה מאחור (בסיס הגלגלים שלה קצר מהסדאן והסטיישן), אך בכל מקרה היא היברידית.
  6. כן, כל דגמי הביצועים של המנוע הזה (ה-THP200/8, THP225, THP270) דורשים תדירות החלפה של כל 20K. האמת שמהסתכלות על המצתים, הם היו במצב סביר אך נראה שיחזיקו לא יותר מעוד 10K ק״מ. במנועי הזרקה ישירה מוגדשים המצתים עובדים בתנאים קיצוניים ביחס למנוע סטנדרטי.
  7. וניו מרגיש הכי פשוט והכי פחות מלוטש משלושתן. חבילת הכח שלו שייכת לעשור הקודם (מיושנת). בין הארונה לסטוניק, אני מצאתי את הארונה מוצלחת יותר (למעט העיצוב החיצוני), הן במרווח, בנוחות הנסיעה וחבילת הכח המוצלחת יותר.
  8. מנועים שיוצרו החל ממרץ 2017 (5.3) יוצרו עם רצועה מעודכנת, לכן העדף מכונית שיוצרה (להבדיל מעלתה על הכביש) כמה שיותר מאוחר ואז לא תהיה מוטרד מעניין הרצועה.
  9. PSA באופן קונסיסטנטי ולכל הדגמים שלה מפרסמת נתוני ביצועים עם נהג בלבד ולא לפי התקן (שכולל נהג + נוסע וכד'). בפועל נתוני ההאצה ל-100 קמ"ש של גרסת ה-165 כ"ס היו בקרוב 9.8 שניות לערך.
  10. גלישה בסרק מבזבזת דלק בהשוואה לגלישה תוך כדי שילוב גיר, כי כל עוד המנוע מסתובב בסיבובים מספיק גבוהים (נניח 1000+ סל"ד) אין הזרמה של דלק - לעומת זאת בסרק, חייבים להזרים דלק כדי שהמנוע לא ייכבה. אלא אם כן, מדובר במצב של גלישה איטית לקראת עצירה והמחשב S&S מדומם את המנוע לפני עצירה מוחלטת.
  11. גם מבחינת חיסכון בדלק, לא הגיוני להעביר את הגיר לסרק כל עוד המנוע מסתובב ביותר מ-1000+ סל"ד בזמן שהמכונית מתגלגלת.
  12. לא יכול לעזור לך עם מידות הברגים, אבל להשיג אותה בזול אפשר אצל ג'אן - תקנה רק מקורי (עלות החלק + החלפה במוסך מתמחה כ-300 ש"ח).
  13. גם לדעתי זאת צריכת שמן גבוהה מדי - בחישוב גס, צריכה של מעל 2 ליטר ל-10K ק"מ. אצלי במנוע שמבלה מוגדש שמבלה פה ושם ב-6K סל"ד צריכת השמן ב-10K ק"מ היא אפסית.
  14. ה-RCZ לא זכתה מעולם לקבל את מנוע ה-165, היא ירדה מפס הייצור ב-2015 ולא קיבלה את מנועי היורו 6.
  15. בפורום יש בפינה השמאלית העליונה פונקציית חיפוש - כדאי ומומלץ להשתשמש בה כי מן הסתם יש הרבה מידע כללי כמו מה שאתה מחפש בפורום. ראה לדוגמה: https://carsforum.co.il/search/?q="208 דיזל"&quick=1
×
×
  • Create New...