Jump to content

menir1

אחראי פורום
  • הודעות

    5,677
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

menir1 שיחק אותה בתאריך ינואר 3

התכנים של menir1 היו האהובים ביותר!

3 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ליד ההגה
  • איזה רכב יש לך?
    Peugeot 208 GTi
  • תחביבים
    Cars, Kartings
  • מקצוע
    מוהנדס

צפיות אחרונות בפרופיל

7,382 צפו בפרופיל

הנקודות של menir1

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

524

מוניטין

5

תכנים שנפתרו

  1. menir1

    Megane rs tropy vs golf gti

    לא מיובאת יותר (ופותה"ש מחפש חדשה למיטב הבנתי)
  2. בהחלט גם שירותית, ליצרן הזה היסטוריה רצופה ארועים של כשלים אשר הוא לא טיפל בנחישות הראויה. שירותיות ממנו והלאה.
  3. שים לב שבשנתון הזה קיים כשל במנוע 2.4 בנזין שמצריך החלפת מנוע.
  4. 208 GTi - קרה לי פעמיים-שלושה בשלוש שנים שהיא אצלי שבהנעה המסך היה שחור - להערכתי כשל בתהליך ה-boot של המערכת בידור.
  5. 308GT היא לא ספורטיבית, ההבדל בינה ל-GTi משמעותי.
  6. לא נדירה בניסן וגם לא בסוזוקי. ולסובארו הייתה סדרת מנועים שהתחילו לבלוע שמן בגלל תכנון לא נכון של הרינגים. להונדה אינסייט הלכו מנועים כמו גרעינים. לקיה סורנטו ויונדאי סנטה-פה דור קודם, היה כשל במנוע 2.4 ליטר שהלכו מסבים ונדרשה החלפת מנוע. אצל רוב היצרניים האסייתיים, יש אחריות של רצון טוב, אבל לא תמיד.
  7. קשור לכך שעלות אחזקה של רכב יפני לא בהכרח תמיד זולה או נטולת פאקים... כל דגם לגופו.
  8. תחזור לדווח כמה עולה שיפוץ של גיר רציף.
  9. נכון, ולכן פותה"ש פנה לפורום הנכון 😉 אז לסיכום: כן, יש סיבה לסטיגמה, ומקורה לא בגזענות. מנוע פיורטק בשנתונים הראשונים לא מומלץ, פשוט כי לא ניתן לדעת בוודאות אם המנוע ידרוש החלפה כתוצאה מהרעבת שמן או לא. גם מנוע רנו 1.2TCe לא מומלץ בשנתונים הללו. במקרה של סופר-מיני צרפתית בשנתונים 2014-15, אפשר לשקול את ה-208 1.6 אטמוספרי עם גיר ה-AL4. המנוע בשנתונים הללו אמין וגם הגיר נטול מחלות ואחזקתו זולה מאד. תמורה מעולה למחיר הנמוך. אם ידנית זאת אופציה, אז הקליאו 0.9 טורבו היא אופציה מעולה.
  10. הדיון כל הזמן חוזר ל"מכנה המשותף" ולהכללות וזאת נקודה לא נכונה להשוואה. התמונה הרבה יותר מורכבת - יש דגמים בעייתים ולא מומלצים ויש דגמים שהם סבבה (גם אם אין להם אמינות של טויוטה קורולה עם מנוע אטמוספרי מלפני 30 שנה). גם לא כל דגם ממותג יפני, הוא ערובה לשקט נפשי בגזרת ההוצאות הבלתי צפויות.
  11. ה-1.4 122 כ"ס ללא בעיות בכלל. הייתי מוותר על ה-160.
  12. שוב, אי אפשר להכליל, כל גרסת הינע לגופה.
  13. אם אתה מחפש 208, אז הדגם 1.6 אוט' לפני מתיחת הפנים, בשנתונים האחרונים (2014-15) יהיה קנייה טובה. חטיבת כח פחות נמרצת, אך אמינה יחסית ללא הפתעות המלוות בעלויות יקרות.
  14. תלוי בדגם - אני נוהג ב-GTi ומחייך...
  15. תלוי... אם הבעלים של המכונית, חובב רכב וקורא בקארזפורום וקרא על בעיית הרצועה ודאג לבדוק שאצלו אין חסימה של הרשתית באגן השמן ודאג להחליף את הרצועה מבעוד מועד, אז מעולה. אבל רוב האנשים, לא חובבי רכב ולא יודעים שהמנוע שלהם הוא פצצה מתקתקת בגלל אותה רצועה. לכן לא ניתן לדעת אם מנוע ספציפי סבל מהרעבת שמן או לא. מעבר לכך, אין טיפול מיוחד למנוע הזה. הקפדה של שמן בתקן היצרן הכי חשובה.
×
×
  • תוכן חדש...