Jump to content

menir1

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    5,305
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

menir1 שיחק אותה בתאריך ינואר 3

התכנים של menir1 היו האהובים ביותר!

מוניטין

361 טוב

1 עוקב

אודות menir1

  • דירוג
    אחראי פורום

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ליד ההגה
  • איזה רכב יש לך?
    Peugeot 208 GTi
  • תחביבים
    Cars, Kartings
  • מקצוע
    מוהנדס

צפיות אחרונות בפרופיל

6,498 צפו בפרופיל
  1. גיר AL4 מסתגל למי שנוהג בו. לא רואה בעיה, ובשנים הללו הוא גיר אמין וזול מאד לתחזוקה. גם המנוע (שסבל בתחילת דרכו מכשל בשרשרת) בשנים 2014-15 אמין ונטול בעיות. הפיג'ו או הסיטרואן יתנו כנראה את התמורה לכסף הגבוהה ביותר ויאפשרו רכישה של שנתון מתקדם יותר מהאסייתיות. וותר. הצרפתיות מוצלחות יותר (הפיאסטה בשנתונים הללו עם גיר רובוטי עם מוניטין מפוקפק)
  2. ראה כאן: ב-2016 זה כבר מנועים שלא סובלים מהבעיה הנ"ל.
  3. מנוע כפול מגדשים מעולם לא שודך לייטי. מנוע 1.4 150 כ"ס הוא אחד המנועים הנפוצים של הקונצרן שמשודך לכל הדגמים (מאודי A1, אוקטביה, סופרב, גולף פאסאט ועוד).
  4. אין אף קליאו RS ידנית (מדור 4) - לא יוצרה כזאת.
  5. מסכים לגבי איכות הגימור היא נמוכה. חד משמעית אתה חייב לנהוג בה כדי לוודא שהיא לא תבאס אותך ביום-יום.
  6. בקליאו זה לא שהיא מרוסנת (שזה הכרחי להתנהגות מתגמלת), כיול המתלים הוא קיצוני לצד הקשה - בגרסה הזאת (הקיצונית ביותר של הקליאו) זה כיול מותאם למסלול ולא לכביש ציבורי.
  7. הקליאו טרופי אכן חדה ומהנה אך שוברת עצמות - לטעמי ממש לא מתאימה כדיילי (אלא אם כן אתה גר מרחק קצר מהמסלול...)
  8. הגיר הרובוטי בלוגאן הוא חד מצמדי - אין מה להשוות לדו-מצמדי.
  9. ה-2x4 כוללת את ה-DQ200 היבש. ה-DSG6 אמין מאד - זה הגיר שמשודך למוניות האוקטביה 2.0 דיזל והם גומאים מאות אלפי קילומטרים ללא בעיות. אתה פוסק בבטחון מידע מוטעה.
  10. דגם 4x4 שודך לתיבה הרטובה. המנוע מצויין. אישית הייתי מעדיף את דגמי ההנעה הקדמית, דגמי ההנעה הכפולה כבדים משמעותית והייטי היא לא באמת חיית שטח, כך שאין ממש ערך מוסף להנעה הכפולה.
  11. זה מצויין - בקודמת שלך, גם היה מתלה רב חיבורי מאחור בכל הדגמים. בדור 3 השאירו אותו רק בדגמים עם מעל 150כ"ס.
  12. מסכים עם @אורי מ. - בארץ רוב הנהגים לא בודקים אפילו לחץ אוויר בצמיגים ולא יודעים איך לפתוח מכסה מנוע. כמות גדולה מדי של מכוניות עוברות תחזוקה מינמאלית ביותר על גבול התחזוקת-שבר, ומבחן הרישוי השנתי הוא לרוב הגורם העיקרי שמאלץ אותם לסור לטיפול לפחות פעם בשנה לפני ה"טסט".
  13. הספייססטאר כמכלול היא מכונית נחותה - "בילוי" של יממה הספיק לי לפסול אותה כרכב שני פוטנציאלי. עדיף לרכוש סופר-מיני טובה גם אם בשנתון יותר נמוך.
  14. כמובן שהוא לא מתוכנן להחזיק לנצח, והייתי שוקל להחליף לאחר כ-160K ק"מ. במנוע THP156 השרשרת המקורית הייתה מתחילה להימתח כבר אחרי 30K ק"מ....
×
×
  • תוכן חדש...