לדעתי, לא היה לגמרי ברור מה הנהג של הונדה מנסה לעשות לפני שנסע אחורה.
הוא כאילו פנה שמאלה ונעצר, הוא פינה לגמרי את הכביש.
כדי לתת לו לחנות, היה צריך לתת בלימת חירום. הצפירה כבר היתה מאוחרת מדי.
גם מזג אוויר לא תרם לסיטואציה.
לא, לשמן גיר יש שגרת טיפולים שונה.
פעם זה היה 6 שנים או 80 אלף קילומטרים, כיום 4 שנים.
לא הייתי מושך החלפה מעבר ל 60 אלף קילומטרים או 4 שנים בשמן לגיר רציף.
האם יש תיעוד של החלפת שמן גיר ברכב שלך? הרי הוא מ 2016.
תשתמש בשמן 5w-30 סינטטי מלא בתקן API SM או API SN ( היותר חדש).
https://www.justmotor.co.il/items~140~0~16514-16535.htm
חלק מהשמנים בלינק עומד גם בתקן ACEA הנדרש. אין חובה שיעמוד בשני התקנים.
לא חייב שמן יקר, זה למשל, עולה 150₪ ל 5 ליטרים ועומד בדרישות לשני התקנים:
https://www.justmotor.co.il/product/שמן-eurol-plx-5w30-סינטטי-מלא-1
לא לשכוח להחליף שמן גיר רציף לפי הוראות היצרן, רצוי בשמן מקורי.
ראב 4 גם רכב יותר יקר וגם גונבים אותו יותר ב 50%.
https://www.meida.org.il/15635
באופן כללי, כפי שרואים בטבלת EXELL בלינק שצירפתי, בשנתיים האחרונות יש עליה מטורפת של כמות רכבים היברידיים שנגנבו.
לדעתי, קונה היברידי יכול להתאים.
גם מאזדה CX30, כי לצריכת דלק יש פחות משקל בכמות הנסיעות שלהם. הביטוח של CX30 פחות יקר מאשר CX5 .
אני לא רואה סיבה אמיתית לרכוש ג'יפון גדול יותר מאשר CX30.
הכי חשוב - נסיעת מבחן, להרגיש את רכב, את המושבים, נוחות וגובה של כניסה/ יציאה.
אין דבר כזה מנוע חדש ב 9 אלפים₪.
זה יהיה מנוע מפרוק ( מיובא מחו"ל) מרכב שירד מהכביש.
לא ברור כמה בדיוק המנוע הזה נסע, אבל אין אלטרנטיביה שפוייה לסידור הזה.
מה התקציב עכשיו, שנה בדיוק מאז ששאלת?
כמו שכתבתי בעבר, רכבים סביב שנת 2017 - טויוטה אוריס,
יונדאי איוניק, קיה נירו.
יאריס כנראה תהיה צפופה, אלא אם אתם אנשים בגובה פחות מהממוצע.
רכבים יותר חדשים ויותר יקרים - קורולה היברידית, יונדאי קונה, יאריס קרוס.