Jump to content

vladclar

  • פרסום הודעות

    19,030
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

vladclar שיחק אותה בתאריך ספטמבר 1

התכנים של vladclar היו האהובים ביותר!

מוניטין

339 טוב

1 עוקב

אודות vladclar

  • דירוג
    מגובב מוביל

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    רמת-גן
  • תחביבים
    נושף
  • מקצוע
    מרעיש

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אצלי טויוטה כזאת אחרי יותר מ-150 אלף קילומטרים מרגישה כאילו ירדה אתמול מפס הייצור. ההוצאה היחידה חוץ מטיפולים , צמיגים, בלמים ומצבר ( החזיק מעמד מעל 4 שנים ) , זאת היתה החלפת משאבת מים. וזהו. היו לי לא מעט רכבים מיצרנים שונים, ראיתי איך כל אחד מהם מזדקן - אף אחד לא משתווה לוורסו בהיבט הזה. ראיתי כאן כמה שרשורים על סיטרואן פיקאסו , כולל מודעת מכירת הרכב של המגיב מעלי ( אותו השנתון כמו הוורסו שלי, עם פחות קילומטרים ) וכל הרשימה של תיקונים : https://carsforum.co.il/topic/684793-%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%A1%D7%95-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%9C%D7%95%D7%A1%D
  2. שני הדגמים שרשמת טובים מאוד לרכב שלך ( בתנאי שגודייר לא תוצרת טורקיה ). תבדוק מה זמין במלאי ותאריכי ייצור ( שיהיו לפחות מ 2020 ). אם כבר אתה מחפש צמיגי נוחות ברמה הכי גבוהה, אני ממליץ לך על Michelin Primacy 4 https://tires4u.co.il/tire-service?tire=4851&cs=1&diameter=5&aspectRatio=15&width=16 אם אתה מחפש משהו לא יקר, יש את Falken ze310. https://tires4u.co.il/tire-service?tire=6300&cs=1&diameter=5&aspectRatio=15&width=16 לגבי קוד מהירות - הכל נכון. אם ברישיון הרכב רשום T, מותר להרכיב צמיגים בעלי קוד H יותר גבוה. מותר גם שיהיו מקדימה זוג T ומאחורה זוג H.
  3. אם אתה שואל אותי, בקצב של 10 אלפים קילומטרים בשנה אין סיבה לעשות רוטציה לצמיגים איכותיים. הם בכל מקרה יוחלפו אחרי 3-4 שנים בגלל התייבשות, לפני שיגיעו למצב השחיקה אשר דורש החלפה. בכל מקרה אל תעשה הצלבה אלא החלפה בין קדמיים לאחוריים באותו הצד. הכי טוב זה בזמן הטיפול כאשר הרכב כבר על הליפט. ובמיוחד כאשר מחליפים בלמים.
  4. לא כל כך. בדרך כלל זה מזרח אירופה ( למשל פולין ), אבל הכל יכול להיות. פאלקן כנראה מיוצר בתורכיה או תאילנד.
  5. מישלין יותר שקטים ובעלי הרגשה של רכות, כאילו הרכב מתגלגל על שטיח ( לפחות בהתחלה, עד שמתרגלים ). Dunlop FM800 צמיגים ברמה יותר נמוכה.
  6. מישלין הרבה יותר שקטים ונוחים. אני עם אותה המידה כמו שלך ומישלין פרימסי 4 - צמיגים נהדרים. אבל אני נוסע המון ומנצל עוד יתרון שלהם - מסוגלים להחזיק מעמד 90 אלף קילומטרים ב 3 שנים במצב שחיקה תקין.
  7. תחפש falken ze310. תמורה טובה למחיר. אפשר גם kleber HP4.
  8. מצבר אשר מתאים לרכב שלך של חברת Varta גרמנית עם 24 חודשי אחריות יעלה 850-900₪ . שים לב, תבצע החלפה רק במקום שמחבר מצבר גיבוי ולא מנתק זרם חשמלי מהרכב. אחרת המולטימדיה תינעל ותידרש להזין קוד פתיחה. מערכת שמזהה את המפתחות בתוך הרכב עלולה להשתבש והרכב יינעל עם המפתחות בתוכו. כל זה מניסיון עם קפצ'ור 2017.
  9. לי זה נראה שהביטוח שילם 29 אלף₪ בגין אבדן מוחלט לרכב אחר, שהיה מעורב בתאונה עם הרכב שרכשת. כי רשום שזאת תביעה כצד ג'.
  10. קנית רכב לפני שנתיים וחצי. לא היית צריך לעשות לו טסט? לשלם אגרת רישוי? אם זה רכב שמוגדת "טוטל לוס" ( אבדן גמור), לא היית יכול לחדש רישיון הרכב.
  11. גם זה גרוע - להגיע למקום כלשהו מרוחק ( או עם פקקים ) דוגמת מקום עבודה ולגלות שאי אפשר לכבות את הרכב.
  12. האוטו ימשיך לנסוע עד לכיבוי מנוע. אחרי זה לא יניע שוב. ( מכיר כמה אנשים שיצאו מהרכבים עם המפתח בכיס, ובת זוג המשיכה לנהוג האלה). לדעתי, זה החסרון העיקרי של השלטים האלה.
  13. ברנו קפצ'יור 2017 של חמותי זה קרה אחרי החלפת מצבר ( יחד עם עוד תופעות כמו נעילה של מערכת מולטימדיה ודרישה לקוד פתיחה ). השלט נשאר ברכב נעול, למרות שזה לא צריך לקרות.
  14. לא מכיר את הדבר הזה. אם יחזיק מעמד , לא משנה מה המותג.
  15. יכול להיות Mutlu? אם כן, זה מצבר טוב. אצלי בטויוטה המקורי של החברה הזאת עדיין חי ( מעל 4 שנים ).
×
×
  • Create New...