Jump to content

davemustaine87

  • פרסום הודעות

    3,563
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

davemustaine87 שיחק אותה בתאריך מאי 23

התכנים של davemustaine87 היו האהובים ביותר!

מוניטין

64 נייטרלי

אודות davemustaine87

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אם זאת הדרישה, אז אלטו תעשה אחלה עבודה
  2. בדיוק היום שמעתי פודקאסט שדן בנושא "שאלות ובקשות לעיצה", ואחד הדברים שדיברו עליהם שאם מישהו שואל שאלות מאוד כוללניות(מעיד שהוא לא טרח ללמוד את הנושא לעומק), אז ברוב המוחלט של הפעמים הוא לא באמת מעוניין בעיצה/תשובה, אלא יותר מחפש "אישור" עבור הפעולות שלו. מעניין...
  3. לא ראיתי בבדיקה שכתוב שהמצמד תקין. איפה בדיוק? דבר שני, מצמד זה כמו ברקסים, זה חלק שנשחק ומתבלה. היום הוא יכול להיות תקין, עוד שבוע - כבר לא. אם לא מפרקים את הגיר אי אפשר לראות באמת מה המצב שלו(בניגוד לברקסים), ובבדיקות לא עושים את זה. דבר נוסף , רק עכשיו שמתי לב שכתוב שמנורות ה-ABS, ESP ולחץ אוויר דולקות. זה יכול להיות סתם שטויות(איפוס מחשב וניפוח צמיגים) או שזה יכול להעיד על חיישנים תקולים. צריך לבדוק את זה.
  4. בסכומים האלה זה לא באמת משנה. הרכב שווה לכול היותר 8 אלף שקל.
  5. החלק המתבלה בגיר הזה זה הקלאצ' והוא לא נכלל בשום אחריות על הגיר במקומך הייתי מברר אם הרכב עבר בעבר החלפת קלאצ', אם טרם, אני מהמר בסבירות גבוהה(אלא אם את נוסעת ממש קצת) שזה יפול עלייך- סיפור של סביב ה-3000 שקל
  6. אם זה אותו גיר כמו שיש בקרוז של אותם שנים(מהמר שכן), אז זה נבלה סרוחה שמועדת לתקלות.
  7. הייתי מציע לך לא לשקלל כול דבר במחירון, כי זה ממש המון פרמטרים ואתה יכול בקלות להגיע למצב של "מרוב דובים, לא תיראה את היער) צא מנקדות הנחה שרכב במצב מצויין, יד פרטית, קילומטראז די נמוך שווה בערך מחירון. מכאן והלאה תשאל את עצמך "בעד כמה הנחה הייתי מוכן לקנות רכב שהיה בליסינג? ומה לגבי יד3-4 ? ומה לגבי תאונה?" ומשם תיראה מה מתאים וכמה שווה לשלם. ואגב, הייתי ממליץ לך בחום בתור קונה פרטי, לוותר על הקונספט של: ברוב המקרים אתה תכווה מזה.
  8. גם אל תתייחס לכול פרמטר במחירון כאל תורה מסיני. למשל קורולה 2012 יד 2 המחירון שלה הוא 42. אבל לעומת זאת אותה קורולה יד 7 המחירון שלה יהיה 38 אלף, כאשר במציאות אף אחד בחיים לא ישלם 38 אלף על קורולה יד 7 אלא משמעותית נמוך יותר.
  9. בדיוק אתמול בדקתי שמן, כבר נסעתי סביב ה-800 קילומטר אחרי ההחלפה, ועדיין צבע השמן זהוב. אין שום סיבה שהצבע ישנה את צבעו אחרי 80 קילומטר.
  10. @EliC25 החתימה שלך לא מביאה קישור לטופיק עצמו
  11. גם אני לא חשבתי שנוחות זה לא קריטי, בגלל זה קניתי ספייסטאר. בהתחלה זה היה קצת לא נעים בגב, אבל אחר כך זה נהיה דלקת בגב התחתון שהקרינה לעצבים ברגליים ולא יכולתי ללכת יותר מ-5 דקות רצוף. באמת שאל תזלזל בזה. חיסכון של 200 שקל בחודש על דלק, לא שווה את זה.
  12. אף אחד לא קונה טויוטה כי היא היא מכונת נהיגה מדהימה. קונים כי יש לה מוניטין אמינות טוב, שמירת ערך מצויינת, והיא לא מפשלת בשום תחום.
  13. בכבישים שאני נוסע בהם המהירות המותרת ברובם היא 90 כאשר יש לא מעט מצלמות. בלי קשר שהתנועה יחסית עמוסה ויש הרבה רמזורים, אז אתה ממילא אתה לא יכול לנסוע 120 בצורה נורמלית. בלי קשר כשהייתה לי מיצובישי ספייסטאר הייתי מקבל צריכת דלק של 1 ל-18.5, אבל כשיצא לי לנסוע בכביש החוף(בשעות עמוסות יחסית) על 110, קיבלתי צריכת דלק של 1 ל-20. כניראה העובדה שאין רמזורים, והתנועה גם אם עמוסה, זזה ולא עומדת, עושה את ההבדל.
  14. כאחד שהייתה לו ספייסטאר ועבר איתה טיפול החלפת שמן גיר, וראה פה בפורום ספרות לגבי אחזקת הגיר, אני יכול להגיד בוודאות שבארץ לא מטפלים בגיר הזה כמו שצריך, גם לא במורשה. אני יכול להבין אולי למה- בגלל עלויות מאוד גבוהות של שמן הגיר. לכן אני לא אתפלא אם הוא לא מאריך חיים בנסיעה יחסית אגרסיבית. באופן כללי, למרות היתרונות של הגיר הזה לעומת רובוטיים חד מצמדיים, הייתי נמנע לרכוש רכב עם הגיר הזה, קל וחומר יוצא צבא.
  15. נדירה? לא הייתי אומר. בכנות. רוב האנשים לא בודקים בכלל צריכת דלק. ובטח שלא לאורך זמן ובאותה משאבה(כבר היה יוצא לי צריכת דלק של 1 ל-13 ומצד שני 1 ל-17, תלוי באיזה תחנת דלק תדלקתי- גודל וסוגי אקדחי תדלוק שונים). לכן לא יודעים מה הצריכת האמיתית. וצורת הנהיגה שלי היא מאוד פשוטה- בקרת שיוט על 105, מוריד גז לפני רמזורים, אבל מצד שני לא מתייבש להביא קיקים ולעקוף רכבים כשצריך. לא רואה פה שום דבר חדשני או מסובך שרוב האנשים לא היו עושים.
×
×
  • Create New...