Jump to content

davemustaine87

  • פרסום הודעות

    4,011
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

davemustaine87 שיחק אותה בתאריך מאי 23 2020

התכנים של davemustaine87 היו האהובים ביותר!

מוניטין

298 טוב

אודות davemustaine87

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. קח בחשבון שברכבי רנו(ובכלל בהרבה רכבים עם גיר רובוטי דו מצמדי) מלבד עניין הקלאץ', יש לפעמים תקלות גם במחשב הגיר שדורש החלפה. קיה סיד / קיה פורטה / יונדאי אלנטרה / יונדאי i30cw - סיד עם גיר רובוטי, פורטה ואלנטרה עם גיר אוטומט רגיל בדגמי הבנזין. I30 מכול הסוגים קיבלה משנת 15 גיר רובוטי. בלי קשר מסיבות שציינתי למעלה, לא הייתי ממליץ על גיר רובוטי, גיר אוטומט אמנם יהיה פחות חסכוני בסביב ה-10-15 אחוז, אבל אמין יותר ולא דורש אחזקה מיוחדת. הסיטרואן פיקאסו עם המנוע דיזל וגיר אוטומט רגיל, נשמעת אופציה מעניינת מאוד.
  2. זה דיון די מיותר, בכנות. זה משנה אם טיפול יעלה 500 או 800? או צמיגים ב-1200 או 1500? אז הוא יעשה 2 טיפולים בשנה, באמת קריטי אם הם יעלו לו 83 שקל בחודש או 130 שקל? צמיגים הוא יחליף כניראה פעם אחת ב-3 שנים. באמת ישנה אם הם יעלו 33 שקל לחודש או 41? זה התעסקות בשטויות. הדבר העיקרי זה הירידת ערך , הוצאות על דלק, ואחזקה של חלפים יקרים יחסית- טורבו, גיר דו מצמדי/רציף שיחסית רגיש. כול השאר סתם שטויות.
  3. מצטער, אני לא מבין את החישובים שלך. אתה עושה מיקס בין חישובים ל-3 שנים ומחשב אותם לשנה, ירידת ערך של 18 אלף בשנה שאין לי מושג מאיפה הבאת אותה, מגזים לגמרי של החלפת צמיגים ומצבר וטיפול על חשבון הליסינג. אפילו מגזים בחישוב ביטוח. בוא אם אכפת לך בכלל, אני אפרט כמה אני משלם שוב, בדברים שהליסינג כביכול מכסה לך תמורת אותם 3500 שקל, מנסיון של מישהו שקנה רכב בסביב ה-50 אלף, ונוסע 35 אלף. ניסיון בפועל, לא תיאוריה, אחרי שנה ו-4 חודשים ו-47 אלף קילומטר, כאשר נגיד ואמכור את הרכב אחרי 3 שנים. ירידת ערך- 13 אחוז בשנה שנותנים בעוד שנתיים מחירון של 32 אלף. קניה ב-47 כשהמחירון 49,
  4. שילך הגיר +המנוע, ובעצם שהרכב יעלה באש תוך כדי שאין לי ביטוח מקיף. במקרה הכי גרוע - הלך הרכב -40 אלף שקל. זה עדיין זול בהרבה מלשלם 2100 תוספת כול חודש( 75.5 אלף בסיכום 3 שנים). ובלי קשר, אני מדבר על רכב עם מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי שלא ידועות עליהם שום בעיות או אחזקה מיוחדת.
  5. יש כאן בחור שעובד במוסך מתמחה לרכבי רנו(מורשה יבואן לשעבר אם אני לא טועה), שטוען שזו העלות של החלפת קלאצים + גלגל תנופה בגיר רובוטי דו מצמדי ברכבי רנו. 5 ספרות.
  6. אני מניח שזה כוון אליי. חישבתי לך בדיוק את ההפרשים. רוצה פירוט יתר? הרכב שלי נקנה לפני שנה וחצי ב-49 אלף. בעוד שנתיים יהיה שווה במחירון 32 אלף. אתה חושב שאי אפשר יהיה למכור יונדאי פרטית עם 210 אלף קילומטר ב-22-24 אלף? לדעתי כן, וזה משקף 750 שקל בחודש ירידת ערך. ביטוח ל-3 שנים- 10 אלף שקל- 280 שקל צמיגים+מצבר בתקופה+ טיפול בסיסי אחת לשנה- 100 שקל הפרש על דלק בגלל צריכת של 1 ל-15 ולא 1 ל-20 - 250 שקל. מה קיבלנו? 1380 שקל חודשי. סיפורים על רכב חדש ב-150 אלף והירידת ערך שלו, לא רלוונטים בכלל לשרשור. האם למישהו שווה לשלם עוד 2100 שקל בחודש ע
  7. אני יכול להביא דוגמא מהרכב שלי ב-3 שנים הקרובות: ירידת ערך צפויה עם קילומטראז סופי של סביב ה-200 אלף+ ביטוח חובה ומקיף+ תשלום אקסטרה על דלק(הפרש של 3000 שקל בשנה לרכב שעושה 1 ל-15 במקום דיזל כלשהו שעושה 1 ל-20) +תשלום על טיפול +צמיגים + מצבר יוצא סביב ה-1300 שקל בחודש. 3500 זה הרבה הרבה יותר גבוה. זה כמעט 80 אלף שקל הפרש ב-3 שנים. אתה חושב שאני אגיע בתקלות של רכב בן 8 למשהו שהוא אפילו מתקרב לזה? בנתיים אחרי שנה ושליש ו-47 אלף קילומטר, הסכום על תקלות עומד על 1900 שקל. ככה שמקווה שאני לא פותח פה לשטן, אבל יש לי עוד דרך ארוכה...
  8. לא לגמרי לחינם, זה לגמרי יכול להיות גם מסרק הגה. לפחות שללת את עניין הקונפלוג. אגב, לא כול כך רואה מהצילום, האם מדובר על קונפלוג מפלסטיק קשיח במקום גומי?
  9. האנלוגיה הכי טובה שאני יכול להביא, שזה כמו חולצה זולה מאלי אקספרס. מבחינה מילונית זה אכן חולצה- "פריט לבוש מבד שנלבש על חלקו העליון של הגוף" אבל ניכר שאף אחד מעולם לא השקיע שום מחשבה בהאם הגזרה מחמיאה למישהו? האם הבד נסבל על הגוף? ככה גם האלטו. זה אכן "כלי רכב ממנוע עם 4 גלגלים", אבל לא היה שום מחשבה ב"איך זה מרגיש לנהוג בדבר הזה?"
  10. הכי טוב? לא היה לי עדיין רכב שאני יכול להגיד עליו "וואו". מקווה בעתיד שהקילומטראז יירד קצת, אז כבר אוכל לחשוב על משהו כזה. הכי גרוע? סוזוקי אלטו אוטומטית. פשוט באמת אשפה מוטורית. גם בצריכת דלק. בושה שיש כזה רכב ב-20 שנה האחרונות.
  11. הרבה מופתעים מהצריכת דלק שלי, כך שאני אהיה זהיר ואולי המקרה החריג הוא אצלי ולא אצל אחרים(מצד שני אני לא יודע איך אחרים נוסעים. אני נוסע על 100-105 לרוב, ב-90 אחוז בינעירוני.) 1. אין לי מושג לגבי משפחה, הרכב משמש אצלי מקסימום 2 אנשים, אין לי מושג איך הוא מרגיש מאחור. ה-I35,I30CW, קיה פורטה הם עם אותו גיר ומנוע. הסיד עם אותו מנוע אבל עם גיר רובוטי דו מצמדי(פויה). 2. היום הרכב שווה בערך 40 אלף(לרמת גימור פרימיום) עבור שנתון 2013.
  12. אני עמדתי באותה התלבטות כמו שלך( גם עבור 35 אלף קילומטר בשנה וגם אותו תקציב פחות או יותר). כאשר אני לא יכול להרשות לעצמי רכב מושבת. ובסוף בחרתי באופציה האמינה יותר על הנייר(יונדאי I30) ועם צריכת דלק פחות טובה. שאר האופציות לצערי פשוט לא אמינות מספיק/דורשות רמת אחזקה גבוהה. מה שפוגם לי באיכות חיים, וגם על הדרך מקזז כול חיסכון בדלק. היברידי- כמו שאמרת, ביטוחי סוללה, וקושי במציאת רכבים שלא עברו קילומטראז גבוה, וכמו כן, אנחנו חיים בישראל לכן לא תמיד כדאי להסתמך פה על ביטוחים למינהם(שלא ימצאו לך בטעות קורוזיה בסוללה או שיט אחר ולכן הביטוח לא מכסה) דיזל- קילומט
  13. סתם מתוך עניין, יש השערה למה המנוע פתאום שבק חיים?
  14. רק שישים לב שהמכישר דור 4, ולא 5. כרגע זה חסר משמעות, אבל אולי בטווח הארוך זו תהיה בעיה.
×
×
  • תוכן חדש...