Jump to content

davemustaine87

  • הודעות

    4,143
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

davemustaine87 שיחק אותה בתאריך מאי 23 2020

התכנים של davemustaine87 היו האהובים ביותר!

אודות davemustaine87

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של davemustaine87

כותב. הרבה.

כותב. הרבה. (11/14)

383

מוניטין

  1. תקן אותי אני טועה, אבל אם הרצועה נפגמת ולא החליפו אותה, אין עניין של צריכת שמן מופרזת? אלא רק עניין של דליקת מנורת לחץ שמן עקב סתימה? דווקא צריכת השמן המוגברת מתחילה לאחר החלפת הרצועה מסיבה כלשהי...
  2. הרכב באחריות לא? אם יהיה משהו עקב הטיימינג, זו לא בעיה שלך. רק תוודא שאכן הרכב עבר טיפולים לפי הספר(אחת לשנה או 15 אלף), שלא תהיה עילה לביטול אחריות יבואן.
  3. הדיל ברייקר מבחינתי לגבי הקקטוס, זה שההגה לא מתכוונן לעומק. אם קל לך למצוא תנוחת נהיגה טובה אז יכול להיות שזה לא משמעותי, עבורי זה מאוד משמעותי. ביחוד שהכיוונים ב-סי3 הם מעולים וטובים מהרבה רכבים שקיימות בהם האופציות הנ"ל. מלבד התובנות שכתבתי אחרי שבוע שימוש אין בנתיים משהו חדש. מצאתי דרך שהמזגן לא יעבוד אוטומטית בכול הנעה(פשוט להוריד את האיוורור ל-0 לפני שמכבים את הרכב) ושאר הדברים עדיין נשארו כמו שהם. אם יש לך שאלות ספציפיות אשמח לענות.
  4. אז נמכרה לה ה-I30 , ואיתה סיכום נוסף של חצי שנה ו-עוד 13 אלף קילומטר קצת מעט אחרי הסיכום הראשוני, הרכב נכנס לטסט וקבעו שצריך להחליף מסרק הגה. למה? כי שמעו תיקתוקים בעת סיבובים מאוד אגרסיבים של ההגה מצד לצד. בפועל אני בקושי שמעתי במצב קיצוני כזה, אבל הבוחן שמע, וזה מה שחשוב. 1400 שקל והוחלף המסרק, ועברתי טסט. מלבד זה היה טיפול רגיל כולל החלפת ברקסים מבחינת דברים לא צפויים במהלך השימוש היומ יומי - פעם אחת נדלקה לי מנורת ESP למשך 20 דקות, נכבתה ולא חזרה יותר. בתכלס הרכב לא היה מרגש בשום צורה. נסיעה קשיחה, התנהגות לא מרגשת. מנוע 1.6 אטמוספרי לא חזק במיוחד, בטח שלא מול שום רכב טורבו צנום נפח. אבל היה נעים לשבת בו, הכול עבד כמו שצריך, איכות ההרכבה הייתה טובה, שום פלסטיק לא התפרק ,דהה או התקלף. הבעיה היחידה שזה כבר יותר קשור לפיזיולוגיה שלי ולפריצת דיסק שיש לי- הרכב התחיל להכאיב לי מאוד בגב ובברך ולא הצלחתי למצוא תנוחת נהיגה טובה. ולכן הוחלף. אם לא זה, לא הייתי מחליף אותו ויש לי הרגשה טובה שהיה ממשיך עוד 50 אלף ללא בעיות מיוחדות. מחירון הרכב לפי יד 2- 39 אלף, מחירון לוי יצחק -37. דרשתי 38 ומהר מאוד ירדתי ל-36 תוך כדי מרווח התגמשות לכיוון 34-35 עם "מעבר לזה לא גמיש בכלל בשום צורה" ברור מאוד. פשוט כי נמאס לי מהמון ליצנים דבילים שהיו מתקשרים אליי עם הערות ושאלות מפגרות. בסוף הרכב נמכר ב-35, בלי דיונים או הצגות מיותרות. בא, בדק, קנה, נגמר. והערה כללית לגבי שוק היד 2 בתור מוכר- אם אתה בתור מוכר מטפל ברכב כמו שצריך , משקיע בחלקים מקוריים/מוסך מורשה בשביל שבעתיד זה יתן לך יתרון במכירה, אל תעשה את זה. מתוך כול האנשים שלא סיננתי בטלפון(והיו הרבה שסיננתי) ובאו לראות את הרכב, בדיוק 0 התעניינו בשגרת הטיפולים הכמעט מלאה שהרכב עבר, למרות שהצעתי להם לראות את הטיפולים. הם היו הרבה יותר עסוקים בלנסות להוריד מחיר על מצבר בן שנתיים או על זה שהטיפול הבא עוד 5 אלף קילומטר. וזהו מהותו של הישראלי הממוצע. תטפל ברכב פעם בשנתיים עם שמן קנולה וספוג סיני בשם פילטר אוויר, כול זה לא מעניין . יותר מעניין שתוריד מחיר כמה שיותר על מנת שהוא יוכל להתרברב מול חבריו איך הצליח להוריד את המחיר. עצוב, אבל ככה זה. לפחות ברכבים היותר עממיים. ובחזרה לנושא, ביי יונדאי, היית בת לוויה טובה, והרכב הראשון שלא התחשק לי באמת למכור אותו.
  5. אמנם לא קשור לשאלת פותח השרשור אבל מאוד עצוב שזה מה שנהיה ממחיר למשתכן. ממגורים במחיר סביר הפך להזדמנות לעשות "מכה". כמעט בכול מקום אני רואה את זה.
  6. ה-C3 ,C3 אייקרוס, C5 אייקרוס והקקטוס מכוניות יפות. הדבר הזה מכוער פיצוצים.
  7. בנסיעות בעיר איפה שהמאזדה שלך עושה 1 ל-12, הסוזוקי תעשה 1 ל-14. בקילומטראז ממוצע של 17.5 אלף בשנה, ההבדל בצריכת הדלק לפי דלק של 6.3 שקל לליטר, הוא סביב ה-100 שקל בחודש. לא הייתי מחליף רכב בשביל הבדל כזה.
  8. אלו בדיוק התקלות של רכב עם המון שעות מנוע בעמידה או נסיעות קצרות עם מזגן דולק, ופתחו וסגרו דלתות 200 פעמים ביום. זה בדיוק הבעיה, שאנשים מסתכלים רק על הקילומטראז, אבל אין להם שמץ מה עבר על הרכב בזמן הקילומטראז הזה. אני בעצמי הייתי עד לרכב השכרה שנסע 30 קילומטר ביום אבל היה מעביר כול יום 5-6 שעות עומד עם מנוע מונע ומזגן דולק. יום יום. ואגב, אני מחזיק יונדאי I30 בת 8 שעברה בשנה וחצי 50 אלף קילומטר(מ-95 עד 145 אלף). וחוץ ממסרק הגה(שהכריחו אותי להחליף בלי סיבה אמיתית בטסט, אבל זה כבר נושא אחר) לא היה לי שום תקלה חוץ מטיפולים שוטפים. זה ההבדל כניראה כשהרכב פרטי ואכפת לך ממנו לבין רכב שפתחו לו את התחת בליסינג.
  9. פשוט מדכא... השלב הבא זה פשוט לקנות קראוון.
  10. עוד יותר גרוע. לפני כמה שנים בעבודה הקודמת, היה אצלנו קבלן בניה עם פיאט פנדה עם לוגו של חברת השכרה שהייתה משנעת בשטח בלוקים, מלט ושאר דברים לבניה. באמת רכב ז*נה מהסוג הגרוע ביותר. פעם נסעתי איתו טרמפ, הרכב היה להערכתי עד גיל 3 עם 45 אלף קילומטר. ובלי קשר אם היה לך קרייזלר, פיאט או מותג אחר שמוכר בכמויות קטנות, הייתי אומר ניחא, אבל להשוות אמינות של מקרים בודדים יחסית מיצרן שמוכר ביום מה שפיאט מוכרת בשנה, זו פשוט שגיאה בסטטיסטיקה.
  11. טרי מהיום , פונה אליי קונה פוטנציאלי בוואטסאפ, מבקש פרטים, שואל שאלות, נמשך עוד קצת ואז שואל אותי "איזה רכב זה?" פה כבר התחלתי לקלל בקול, ואנשים בעבודה לא מבינים מה נסגר איתי. ביי יא אהבל, ואל תפנה אליי יותר.
  12. אני משתדל להמנע מלדבר על המחיר בטלפון. כול מחיר ש״תסגור״ בטלפון ,יהיה רק הסיפתח שממנו מורידים כשמגיעים לראות את הרכב בפועל.
  13. בשקט זה ממש לא, הם עושים המון רעש ולא נעים להפעיל אותם מתחת לבית זה הסיבה שוויתרתי על זה ומנפח בתחנת דלק(משאיר רק למצבי חירום)
×
×
  • תוכן חדש...