Jump to content

davemustaine87

  • פרסום הודעות

    3,739
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

davemustaine87 שיחק אותה בתאריך מאי 23

התכנים של davemustaine87 היו האהובים ביותר!

מוניטין

145 טוב

אודות davemustaine87

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש גם הרבה אנשים שקצת קשה להם לקבל את העובדה שהם חייבים להתפשר כאשר מדובר ברכב ישן. שזה אומר אולי גם להבליג כאשר מדובר על רכב שעבר תאונת שילדה(כול אחד ומה חשוב לו יותר) לחשוב שתיקנה רכב שנושק ל-20 שנה על הכביש והוא יהיה בעל אותם תכונות של רכב בן 5-10, מצפה לך המון אכזבה או עיסוק בילתי פוסק בחיפושים. יש לי חבר כזה, שכבר ראה קרוב ל-15 רכבים ומחפש בערך חצי שנה, ולא מוכן להפנים את זה. אז הוא עדיין ממשיך לחפש, וגם ימשיך לחפש עוד חצי שנה.
  2. אני מקווה שאתה מבין שהחיסכון שלך הוא לא באמת חיסכון כמו שאתה חושב. אתה חוסך משמעותית פחות מה-23 שאתה חושב, ואתה חוסך בעיקר את המועקה של ה-1000 מימון בחודש(שזה גם משהו, אבל בעיקר פסיכולוגי) אני לא חושב שהרכב שלך ימכר במחירון בפועל(רכב סופר מיושן) אבל זה יונדאי ואנשים משלמים על השם, אז אולי אני טועה. בלי קשר, ירידת ערך על רכב ב-50 אלף יהיה סביב ה-20 אלף ב-3 שנים, רכב ב-30 - סביב ה-12 אלף. תוסיף לזה שהאמינות של רכב שאתה קונה ב-30 אלף כניראה לא תהיה מושלמת ותצטרך פה ושם להשקיע בתיקונים. אני חושב שבפועל ב-3 שנים הללו, תחסוך אולי 5 אלף לעומת הינודאי שלך(אולי יותר אם תבחר לא לב
  3. מדהים שאפילו במצב כזה של קורונה, מה שמנחה את הישראלי זה - "ביבי לא שומר ריחוק , כוס אומו, אני גם לא אשמור" עוד פעם תרבות הלא לצאת פראייר שבכלל לא קשורה לכלום. לא שהיה צריך קורונה בשביל לשקף את זה, אבל אנחנו ממש רפובליקת בננות עם הייטק.
  4. הנסיון שלי מראה כשבנאדם שלא גולש בקארספורום, לא מבין ברכבים, ואולי עשה בדיקה אחת בחיים שלו(אם בכלל), ומקבל בדיקה "שחורה", לא יעזור שתגיד לו שזה כסתח"ים של מכון, הוא לא יקנה את הרכב. ה-500 שקל הללו, שהבנאדם השקיע, לא הופכים אותו ללקוח שבוי.
  5. בנסיון שלי, ברכב בן 16 שהיה שווה במחירון 9 אלף, לקחו פעמיים את הרכב לבדיקה, ופעמיים הכסתחים היו מעבר לכול דמיון , והקונים חשבוו שמרוב "ריג'קטים", הם עושים טובה שהם יקנו את הרכב ולא חס וחלילה אני זה שצריך לשלם להם בשביל שיקחו אותו. אמרתי תודה על בזבוז של בוקר יום שישי יפה, אני יותר לא עושה את החרא הזה. מי שהתעקש על בדיקה במכון, נפנפתי אותו. עד שהגיע בחור עם חבר מכונאי שבדק כול ס"מ ברכב, ואמר לו "תחטוף". המכונים האלה זה טוב לקונים כי מרוב השטויות שהם רושמים שם זה נותן אופציה להורדה במחיר, אבל לבנאדם שבאמת רוצה להשתמש בזה בשביל לקבל מידע מכני לגבי רכב ישן, סתם בזבוז של ז
  6. המכשיר השני שלי הוא אייפון se גם כן. מכשיר מעולה. חומרה של 2015 עם ios 14 ועובד ממש סבבה. לגרושים שהוא עלה לי(280 שקל למשומש) לא יודע איזה מכשיר מתקרב אליו בכלל. מה שכן, הסוללה באמת איומה. לרוב צריך להקפיד על הסוללה עד שמגיע הבייתה מהעבודה.
  7. לדעתי גם, כמה שאולי יגידו שזה לא נכון מבחינה מחקרית ובלה בלה בלה, יש חשיבות עצומה לכמויות הרכבים הנמכרים. לי קשה להתייחס ברצינות יתירה לדיווחים פה ושם על גיר רציף בטויוטה או מנועים שהלכו בפיקנטו כאשר הרכבים האלה נמכרו בעשרות אלפי יחידות. אני אתייחס הרבה יותר לבעיות ברכבים שנמכרו במספרים קטנים משמעותית.
  8. כול המגילה הזאת, ולא התייחס אפילו פעם אחת לתוכן של מה שכתבתי. אולי תתייחס אליו במקום להביא לי דוגמאות על יזמים או מכחישי קורונה?
  9. אתה יודע מה זה רכב לא אמין? רכב שמוכר סביב ה 5 אחוז ממה שנמכרות טויוטה/יונדאי/קיה ועדיין אתה שומע בפורום על יותר תקלות וחוסר אמינות ממנו דווקא. הא, בעצם טעות שלי, יש את אותם תקלות גם אצל היצרניות הנ"ל, פשוט אצל הבעלים שלהם זה נחשב לבלאי טבעי ובעלי פיז'ו רצים להתלונן בפורום. זה מה שתמיד אומרים פה, לא?
  10. כשמכרתי רכבים ישנים, גם סירבתי ללכת לבדיקות, כי סתם יוציאו מלא תקלות ,הקונה לא יהיה מעוניין, ואני והוא שרפנו מלא זמן. אבל שהסיבה היא שלרכב אין ביטוח? נשמע מאוד לא מעורר ביטחון. אני הייתי נמנע
  11. אמנם זה לא מייצג, אבל כיום יש 50 אלף מאובחנים פעילים ו-800 חולים קשה מונשמים? בטוטאל היו 200 חולי קורונה מאובחנים בישראל? זאת אומרת אם אני עושה חישוב ישיר זה אומר 3200 חולים קשה ומונשמים. מתוכם מתו 1200 איש , קרי סביב ה-35 אחוז. 700 מתים ביום כשאר הרפואה לא מתפקדת ברמה של היום(נגזים תמותה של 70 אחוז?) זה אומר 1000 חולים קשה ביום- 120 אלף חולים קשה ב-4 חודשים. seriously?
  12. נו אז יותר מחזק. איך 700 מתים כיום(בהנחה ולוקחים שירותי רפואה שלא מיומנים עם קורונה) כאשר בטוטאל ממרץ ועד היום , בהגזמה היו ויש 3000 חולים קשה ומונשמים?
  13. איך 700 מתים ביום אם חולים קשה+מונשים יש לך בטוטאל 800?
  14. רכב בן 5 שעובר 120 צובר בלאי מטורף. ממש. יש לי חבר שלפני שנה מכר סיוויק 2005 עם סביב ה 300 אלף קילומטר, והיא הצריכה פחות עלויות של תיקונים ונסעה הרבה יותר באותו פרק זמן. ןפותח השרשור, באמת מקווה בשבילך שלפחות לתקופה הקרובה זה יגמר בזה.
  15. אני מתחנן שיגיע היום שאנשים יתחילו להתסכל טיפה, רק טיפה , רחב יותר מהבועה של "1 ל-13 או 1 ל-15".
×
×
  • Create New...