Jump to content

KipodYam

  • הודעות

    623
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של KipodYam

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

44

מוניטין

  1. יש להם בכלל 700 יחידות? נראה לי שמוכרים פה overbooking ואז תצא עם איזה seat mii
  2. KipodYam

    אכזבה מצמיגים

    לפני שנה וחצי רציתי premium contact5, ולקחתי בסוף primacy4. אבל הפנצריה גלגלי המגן המעולה הוציאה לי גם את הeco contact6 שאני אסתכל עליהם. הם קיבלו אותם ממש כמה ימים קודם ועוד לא הספיקו כנראה להתקין על אף רכב. גם בדקתי אז במרשתת והתגובות לא היו טובות, בעיקר על שחיקה, לא זוכר שדיברו על אחיזה. כפי שכתבו ברשת, ובדקתי, עומק החריצים נמוך משמעותית בeco contact, יש לצמיג הזה פחות איזה 2ממ משמעותים לעומת הprimacy4. אולי הוא ירוק בעיקר מבחינת הייצור שלו... להערכתי האישית, החלפת צמיגים קדימה אחורה פעם בשנה משפרת משמעותית את אורך החיים של הצמיגים.
  3. המכון לא הבעיה אם מדובר בחברה גדולה. ''הוחלף תומך רוחב ופגוש אחורי'' - לא יודע מה זה תומך רוחב. יש רשימת קודי תקלות מטרידה מאוד. כתוב גם שצריך לבדוק אותן במוסך. אולי הן מאוד ישנות, אצלי ברכב הקודם המחשב חברה המקורי היה יודע להוציא מתי התרחשה התקלה.
  4. תבדוק טוב. אין חיה כזאת inspire יד ראשונה פרטי. זה דגם שהובא ותומכר רק לליסינג וחברות. זה דגם עם מחיר מחירון רשמי נמוך ב1אלף שח ועם איבזור נמוך בהרבה מהפרטי (supreme נראה לי). בעיות ידועות - חושב שעדיין יש בעיות בקופלונג מסרק הגה, איזה גלגל שיניים מסכן מפלסאיק במנגנון הגה כח. לפעמים עלול להוביל לצורך בהחלפת כל המנוע הגה כח או נזקים נוספים. הכוחות סוס הם בעיקר על הנייר, צריך לחיצה טובה והרבה סלד ורעש לקבל כח. הרכב כן רגיש לשמן לא סינטטי מלא ועלול לפתח בוצה עם מירווחי טיפולים גדולים, שמן חצי סינטטי ושניהם ביחד שלא נדע. נדמה לי שהם הגדילו מרווחי טיפול ל30k או שנה... אגב, רכבי ליסינג שנמכרו ליד השנייה דרך החברת ליסינג עצמה זה קצת יותר טוב, רכב ליסינג שנקנה ב2016/7 אצל סוחר, כנראה היה עם לפחות אחד מהגורמים הבאים- קמ גבוה/תאונות משמעותיות/אובדן להלכה/מצב פנימי/חיצוני מזעזע.
  5. אני חושב שיש פער גדול מאוד בין השירות שמקבלים בארץ ובין בארה''ב. זה מקור הבעיה. למשל יונדאי וקיה לקחו אחריות בסופו של דבר על הגלגל שיניים המסכן מפלסטיק בכל הרכבים שלהם מ2007 בערך עד 2015 בערך. אבל רק בארהב. בארץ? אחרי צעקות קיבלתי 50% הנחה, שזה יצא מחיר זול יחסית של מוסך מתמחה. יצאתי עם הגה מוסט ב5%, כנראה שהליצן שפירק את ההגה החזיר אותו למקום בסטיה של שן. אנשים בארץ שילמו גם 1000 ומעלה ואם הלך המנוע הגה אז בכלל. לפעמים נתקלו בטוח במוסך מרושע שעל הדרך השחיל להם החלפת מנוע הגה.
  6. סתם לסבר את האוזן, החלפתי רפידות דיסקים מאחורה ביונדאי 2011 i30 עכשיו, ב140k כאשר הקודמות הוחלפו ב60k עי הליסינג. זה תלוי רכב (אם הבלם גדול יחסית), נהיגה ומוסך - עד כמה המוסך גורם לך להחלפות מיותרות. קדמיות החלפתי גם לפני שלוש או ארבע שנים וכבר שנתיים מביא רפידות חדשות למוסך והוא אומר לי שלא צריך... רק עכשיו השתמשתי באחוריות שקניתי...
  7. אגב, משפחה שתהיה מעורבת בתאונה, והילדים לא היו חגורים, כנראה תתפרק. עוד אגב, אני לא בטוח שהמדינה לא יכולה לתבוע גם על רשלנות וכו וגם על עלות טיפול רפואי. במדינה מתוקנת זה היה קורה. מטפלים ושולחים תביעה. ועוד עוד אגב, בתאונה הנוראית ליד מחלף גדרה, שבה רכב שעמד בשול (שול רחב מאוד) ונהג משאית סטה משמעותית ונכנס בו, היו ברכב זוג הורים, ילדה בכסא בטיחות ותינוק שהניקו אותו, הילדה יצאה כמעט בלי פגע. רכב מעוך לחלוטין.
  8. אי אפשר להכניס שלושה מושבים בדכ באאוטלנד בשורה 2. הוא גרוע מאוד למשפחות עם ילדים קטנים. הסיטרואן נהדר. תבדוק מה אתה צריך להכניס לרכב, מה הדרישות חובה שלך בשביל המשפחה שלך. זה לא רק ארבעה גלגלים והגה. יש אנשים שמובילים את הילדים שלהם כמו תרנגולות וראיתי את זה בכל המגזרים ורמות ההכנסה. אני למשל בקצה השני.
  9. היה לי רכב כזה. נהדר. במיוחד שאחרי שזרקתי את הצמיגים הסיניים (שלפחות שניים מהם הותקנו אצל לובינסקי) וכולם הוחלפו במישלין פרימסי4 שנקנה במחיר נורמלי במקום שאוהב להתקין תוצרת מערבית ולא זבל סיני. זה פשוט שטיח נוח שקט ואוחז. מדהים. הרכב הכי שקט שהיה לי עד היום בהינתן צמיגים נורמליים. בידוד רעש מעולה לרכב משפחתי סטנדרטי. לדעתי צריך למצוא רכב שמי שמוכר לך אותו מספר לך בשקט את כל ההיסטוריה ויש פה היסטוריה. זה מה שעשיתי. זה מה שעשו לפני. עד היום לא ממש מבין למה מכרתי. אחריות יצרן שנת חמישית היא לא מלאה. אצלי נתנו לי 50% הנחה על החלקים והעבודה. יש מצב שזה המחיר הרגיל אצל מוסך מומחה כמו גבע. הייתי בזהירות ממליץ לשקול טוב את היחידה הספציפית הזאת בגלל כמה סיבות - הטיפול החלפת טיימינג - כלל גם דברים שבד"כ לא מחליפים אלא אם כן נראה שיש נזק - כמו משאבת וואקום. די מוזר שהרכב הזה לא נכנס על תקלת טיימינג עוד קודם לכן. נראה לי שגם חלק מהאטמים שם לא בתוך הטיפול, אני ממש לא בטוח בזה כי חשבתי שכל העסק מוזמן כמק"ט של קיט טיימינג ופה אני רואה פירוט חלקים. צריך להבין האם יש צריכה מופרזת של שמן אחרי הטיימינג כי יש עדויות שכן ויש אנשים שהגיעו להחלפת מנוע. צריך להבין טוב טוב האם תוזמן תור לטיימינג או שבוצע עקב תקלת נורת מנוע. מצד שני, אם עשו החלפת טיימינג מורחבת אולי זה דווקא יעזור למניעת הצריכה המופרזת של השמן. אצלי נעשתה החלפת טיימינג אצ הבעלים קודם (בגלל תקלת מנוע, עוד לא היה ריקול אז) והרכב נסע אחרי זה לא מעט. אצלי גם לא נרשמה צריכה מיוחדת. הרכב אצל חבר פורום אחר כיום. 9.10.2020- הרכב נכנס לקריאת ריקול על כריות אוויר. עד כה הכל טוב, יש מיליוני מכוניות בכל העולם עם קריאות כאלה עקב יצרני יפנים כושלים של כריות אוויר. אבל יש שם הערה של רעשים עקב כשל בבולמים קדמים וחייב החלפת בולמים קדמיים, ניתנה הצעת מחיר ללקוח והלקוח סירב. זה משהו שדורש בירור. אולי זה קישקוש. יש החלפת מדחס מזגן במדחס משופץ. שים לב שגז מזגנים (או מקררים) בכל מקרר, מזגן או מכונית מהשנים האחרונות הוא מאוד מאוד יקר. ודורש בכלל חלק מההסמכות של טכנאי גז בישול. זה גז עם ארבעה מספרים, שכחתי מהם. אם המזגן תקין הוא מקרר מעולה ושקט יחסית. הכי טוב שהיה לי עד היום. כולל יפניות. כולל אוקטביה. 24/12/2018 יש טיפול 75 שנעשה תכלס ב76.5 ואחרי יותקר משנה וחצי באוגוסט 2020 יש עוד טיפול 75 בקמ של כמעט 80. אז יש פה איחור בטיפול אבל אין פה נסועה. יתכן שהרכב עמד במגרש. מזה לא הייתי מתרגש. אגב, שני צמיגים נקנו בלובינסקי באפריל 2018, בגלל שצמיג נורמלי שם יקר, כנראה התקינו סיני שהגיע זמנו לפח היום בוודאות. יותר מטריד קצת - יש עסק עם דלת שמאל קדמית ואחורית. הוחלפו, תוקנו וכו. אולי בגלל זה החלון לא עובד. לפני זה פחחות וצבע פגוש קדמי וכנף שמאל. מאוד מאוד כדאי להוציא היסטורית ביטוחית
  10. לדעתי אין ABS עובד כשהנורה הזאת דולקת. תטפל בזה. תתחיל בלמצוא מוסך שלא לוקח 300 שח על בדיקה ועדיף אחד שמתמצא בדגם. עוד אופציה זה למצוא חבר שיש לו קורא תקלות, ולהתייעץ פה, אבל לא בטוח שקורא תקלות גנרי ותוכנה בפלאפון יקראו תקלות של כל המערכות.
  11. רק הערה, רכב שלא מתאים למבוגרים גם לא מתאים לכיסאות בטיחות בד''כ ובטח ובטח שלא לכיסאות או סלקלים נגד כיוון הנסיעה. כלומר יתאים בעיקר לילדים קטנים יחסית ללא כיסאות.
  12. לגבי הבית חולים - מסבירים להם שהכיסא מורכב ברכב ושיבואו איתכם ברכב. זה כי פעם לא היו קונים כיסא בטיחות. סלקל - תמיד השאלתי מחברים או משפחה. לפעמים החזיק 9 חודשים, לפעמים שנה וחצי, תלוי בגודל הילדון ואח''כ העברתי לכיסא. המאוורר שהזכירו כאן גאוני. לא חשבתי על זה. להעביר מושב מרכב לרכב? לא בטיחותי, אלא אם כו זה ברייטקס אמריקאי, ועדיין... רוב המושבים פשוט לא מותקנים נכון ורב החנויות לא מקצועיות. מוצצים בראשון לציון היא דוגמא בולטת לחנות חסרת כל מקצועיות בהתקנת כסאות , נכון ללפני שנתיים וללפני שנה. כיסא בטיחות נגד כיוון הנסיעה גורם להזזת מושב הנוסע משמעותית קדימה. לא מבינים את זה בהתחלה. יכול לגרום לישיבה לא בטיחותית של הנוסע. במיוחד ברכבים קטנים או אם הנוסע/ת גבוהים. סלסל לרוב קומפקטי יותר מהבחינה הזאת. צריך לזכור שאחכ לרוב יהיה סלקל מאחורי הנוסע וכיסא בטיחות מאחורי הנהג כשיש שני ילדים.
  13. טמבון יושב בעיקר עם כל מיני תפסי פלסטיק, יש להם גמישות מסויימת ומרווח תזוזה מסויים לא חושב שיש לזה משמעות בטיחותית. אבל בורג, אין לו חופש תזוזה. לתפסים יש איזשהוא חופש תזוזה. בורג מחזיק מעולה, עד שהוא יקרע מהמקום שלו, ואז יכול להיות נזק מקומי גדול יותר ולפעמים קשה לסדר את זה.
  14. בדכ לא פחח יכניס בורג אלא מוסך מכונאות. הבעיה בבורג היא לא עכשיו, אלא יתכן שבפעם הבאה שמישהו יעשה על הרכב חניה ''תל אביבית''. שוב, לא יודע מה המצב שם, מכוני בדיקה לרוב מתעלמים מדברים כאלה, אבל לקנות רכב שהטמבון שלו חצי מפורק ומחוסר בקומבינה... עשיתי את זה פעם אחת, והחברת ליסינג החליפה לי טמבון על חשבונה אחרי הקנייה כי כל הטמבון התפרק אחרי שיפשוף למטה בחנייה.
  15. מחלת רצועת טיימינג שמתחילה להתפורר. כל רכבי הטורבו 1.2 של פגו וסיטרואן עד שנת 2016/7, תלוי תאריך יצור ולא עליה על הכביש. יש רכבים מצויינים ויש רכבים ששומר נפשו ירחק. חובה לבדוק מתי הוחלפה רצועה, היסטורית טיפולית מלאה לחלוטין כולל כל כניסה למוסך והאם יש תלונות אחרי ההחלפת רצועה, שזה חשוב מאוד כי לפעמים נגרם איזשהוא נזק מכל שבבי הפלסטיק. מאוד תלוי גם כמה נסעו ברכב אחרי נורת אזהרה לפני הכניסה למוסך. רכב שנמכר ישירות אחרי החלפה, הייתי נזהר בו. יש עכשיו ריקול רשמי שבו בודקים ולרוב מחליפים את הרצועה. שזה מצויין. מצד שני,יש דיווחים על בעיות אחרי זה. בקוצר, חפש רכב שטופל בזמן ורק ממוכר ששולח לך קובץ טיפולים מפורט משירות לובינסקי או מוסך מומחה בצרפתיות. בלי זה, אין מה לקחת רכב לבדיקה.
×
×
  • תוכן חדש...