Jump to content

KipodYam

  • פרסום הודעות

    613
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

42 נייטרלי

אודות KipodYam

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לגבי הבית חולים - מסבירים להם שהכיסא מורכב ברכב ושיבואו איתכם ברכב. זה כי פעם לא היו קונים כיסא בטיחות. סלקל - תמיד השאלתי מחברים או משפחה. לפעמים החזיק 9 חודשים, לפעמים שנה וחצי, תלוי בגודל הילדון ואח''כ העברתי לכיסא. המאוורר שהזכירו כאן גאוני. לא חשבתי על זה. להעביר מושב מרכב לרכב? לא בטיחותי, אלא אם כו זה ברייטקס אמריקאי, ועדיין... רוב המושבים פשוט לא מותקנים נכון ורב החנויות לא מקצועיות. מוצצים בראשון לציון היא דוגמא בולטת לחנות חסרת כל מקצועיות בהתקנת כסאות , נכון ללפני שנתיים וללפני שנה. כיסא בטיחות נגד כיוון הנסיעה גורם להזזת מושב הנוסע משמעותית קדימה. לא מבינים את ז
  2. טמבון יושב בעיקר עם כל מיני תפסי פלסטיק, יש להם גמישות מסויימת ומרווח תזוזה מסויים לא חושב שיש לזה משמעות בטיחותית. אבל בורג, אין לו חופש תזוזה. לתפסים יש איזשהוא חופש תזוזה. בורג מחזיק מעולה, עד שהוא יקרע מהמקום שלו, ואז יכול להיות נזק מקומי גדול יותר ולפעמים קשה לסדר את זה.
  3. בדכ לא פחח יכניס בורג אלא מוסך מכונאות. הבעיה בבורג היא לא עכשיו, אלא יתכן שבפעם הבאה שמישהו יעשה על הרכב חניה ''תל אביבית''. שוב, לא יודע מה המצב שם, מכוני בדיקה לרוב מתעלמים מדברים כאלה, אבל לקנות רכב שהטמבון שלו חצי מפורק ומחוסר בקומבינה... עשיתי את זה פעם אחת, והחברת ליסינג החליפה לי טמבון על חשבונה אחרי הקנייה כי כל הטמבון התפרק אחרי שיפשוף למטה בחנייה.
  4. מחלת רצועת טיימינג שמתחילה להתפורר. כל רכבי הטורבו 1.2 של פגו וסיטרואן עד שנת 2016/7, תלוי תאריך יצור ולא עליה על הכביש. יש רכבים מצויינים ויש רכבים ששומר נפשו ירחק. חובה לבדוק מתי הוחלפה רצועה, היסטורית טיפולית מלאה לחלוטין כולל כל כניסה למוסך והאם יש תלונות אחרי ההחלפת רצועה, שזה חשוב מאוד כי לפעמים נגרם איזשהוא נזק מכל שבבי הפלסטיק. מאוד תלוי גם כמה נסעו ברכב אחרי נורת אזהרה לפני הכניסה למוסך. רכב שנמכר ישירות אחרי החלפה, הייתי נזהר בו. יש עכשיו ריקול רשמי שבו בודקים ולרוב מחליפים את הרצועה. שזה מצויין. מצד שני,יש דיווחים על בעיות אחרי זה. בקוצר, חפש רכב שטופל בזמן
  5. לקנות רכב לא מטופל כמו שצריך זה תמיד צרות. רוצה לחסוך? חפש צרפתי יד גבוהה יחסית עם קמ בינוני ותוודא שהיא טופלה באופן מתוקתק. עשיתי את זה לפני שלוש שנים, קניתי יד4 C4 טורבו חמישה מקומות ומכרתי אחרי שנה וחצי בגלל קבלת רכב חברה. מכרתי בפער סביר מאוד סהכ. הרכב הכי טוב שהיה לי מעולם. לא מבין למה מכרתי. C אליזה כולם כמעט היו רכבי ליסינג ביד1.
  6. רק הערה - מייבש אוויר לא יתן לך אוויר ללא לחות לחלוטין. לא מאמין שיש מייבש לחות בתחום הזה של צמיגי רכב שנותן אוויר יבש ב99.999% נקי. לגבי הפרדת חנקן - זה יקר ומסובך. כלומר, מי שממלא חנקן פשוט משתמש בבלון, כנראה באיכות %99.999. למעשה, יש מצב שזה לא כל כך יקר, במיוחד אם אתה רשת ואם אתה סוגר חוזה שנתי לאספקה. בעקרון זה גם די פשוט, בלון, צינור וזהו. בשביל לקבל צמיג ללא חמצן, צריך למלא ולשאוב בו זמנית, מה שלא אפשרי, אז למעשה לבצע מספר גדול של מחזורי מילוי חנקן וריקון לחץ. כלומר מצריך מכונה וזמן.
  7. אם ברכב יותר מנהג אחד וזה כיוון מושבים חשמלי ללא זכרונות, לדעתי האישית זה מכה ולא ברכה.
  8. לפעמים מעבירים את הצמה של החיישנים רוורס דרך הגג, ממש מאמצע הגג האחורי אל המראה האמצעית, מתחת לבד של הגג. שווה בדיקה.
  9. קיבלתי את הJabra 65t elite שנקנו ב65$ ועוד משלוח. שומעים טוב. לא ואוו אבל טוב. לא התקנתי אפליקציה או שיחקתי עם האיקולייזר. הבעיה שהם נפלו לי בזמן ריצה, אחת האוזניות פשוט קפצה מהאוזן. זה חזר בעוד ריצה שדחפתי אותו חזרה לאוזן בזמן. בקיצור - לא מספיק טובות לפעילות גופנית לדעתי. כנראה צריך אוזניות עם תפס על האוזן או כמו סנפיר שעוזר להן לא ליפול. אולי אזמין את הFIIL TX בסוף. הבעיה שכבר אין אותן במחיר נורמלי.
  10. מתחילים לראות את זה על מדרכות, כבישים ופארקים... זה ניצנים בינתיים. מסכן מי שהדבר הזה ידרוס אותו.
  11. יכול לשתף איזה מכשיר? תמונה?
  12. מה הבעיה? אצלי האבזם היה נכנס לתפס אבל לא משתחרר בקלות. יש מצב שצריך לשמן את זה. קרה לי וקצת קצת wd40 סידר את זה. מציע פתרון אחר. צור קשר עם מקומות שמתקינים חגורות בטיחות ומורשי משרד תחבורה לטכניון. נניח גדא בתל אביב. זה נשמע לי יקר בהנחה ומדובר על האבזם הנייד. צריך לפרק את החיבור לרכב בצד שמאל למטה (עבור כסא נהג). שזה די פשוט. הבעיה שיש כמו כפתור פלסטיק על החגורה שמונע מהאבזם ליפול עד למטה. צריך למצוא לזה פתרון. אולי אפשר לפרק אותו, אולי הוא בעצם בורג, אף פעם לא הסתכלתי על זה. אם מדובר על החלק הקבוע, אולי זה סביר אם זה כולל עבודה. יש שם גם צמה קטנה. למרות שזה עדיין חיבור ד
  13. יש הבדל במהירות בין השיאומי 12v לבין הנטען? לי אישית ספציפית עדיף ה12v נראה לי.
  14. נכנסתי אתמול לתחנת דלק לבדוק אם חסר אוויר. הצינור שלהם היה תקול. מה הבעיה? תחנת דלק על כביש מהיר... לא קלטתי בזמן שזה תקול ונשארתי עם צמיג בחוסר אוויר משמעותי. מזל שהעברתי לרכב הזה את הקומפרסור בוכנה אחת שנועד בעיקר עבור האופניים. לקח לו מעל חמש דקות להגיע מ25psi ל35. כשהוצאתי את החיבור תוך כדי שהוא עובד, ראיתי שהוא מוציא לא רק אויר אלא גם רסס של שמן... פעם ראשונה שבאמת הוא עבד קשה. בד''כ זה עובד כמה שניות. הבוכנה רתחה, החיבור צינור לבוכנה רתח. האם ללכת למשאבה תקינה ולעשות מספר מחזורים של הוצאת אוויר ומילוי כדי להיפטר מאדי השמן? האם השיאומי 12v שפורסם פה שווה משהו? נר
×
×
  • תוכן חדש...