Jump to content

KipodYam

  • פרסום הודעות

    468
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

15 נייטרלי

אודות KipodYam

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  • תאריך לידה 01/08/1979

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש לה אמנם 140כס אבל הדגם ממש לא מהיר ותיבת ההילוכים ממש לא עובדת טוב עם המנוע. הכ"ס הם בעיקר על הנייר. ממש לא טורבו חזק קלאסי. סיטרואן C4 1.2 יתן לך הרבה יותר וגם יותר אמינות. כנל 308. אוקטביה ושאר vag בשנים האלה סובלות יתכן ועדיין ממחלות גיר. איזה סוכנות? שלמה? למה הם העמידו למכירה רכב עם נזילה? תוציא היסטורית מוסך מלאה כולל תלונות הלקוח למרות שבליסינג זה יכול להיות מלא חורים. איך הרכב עוד לא נמכר? בן 5? מוזר מאוד.
  2. הבנתי שזה הפוך. שיגיע רק עם 1.0. לא היה לי מתי ואיך לעשות השוואות. אמור להיות מרווח מאחורה כולל רוחב ספסל כולל מרחק ביו ידיות.
  3. איך הבידוד רעשים ורעשי רוח של אוקטביה? איך הנוחות נסיעה וספיגת מהמורות? אני כנראה צריך גם לקחת אוקטביה 1.5. אני מניח שזה ירידה ברמה מהסיטרואן C4 הפרטית שיש לי היום. חשבתי שהמולטימדיה הוחלפה ב2018 באוקטביה. היום באוקטביה בדגם ליסינג אני יודע שיש אוטו אנדרואיד ולא מקבלים את הדרעק של גיל-קאר או שאר ההתקנות המקומיות. יש היום כל מיני התרעות אבל אין זיהוי רכב בשטח מת ואין מצלמת רוורס שזה קצת מצחיק. נראה לי שלא בעיה להוסיף מצלמת רוורס פרטית אם ממש צריך. תוהה האם שווה לחכות? האם יהיו אופציות מעניינות לרכב חברה ליסינג שהוחזר? כי אמורים להגיע רכבים מעניינים כמו הדור החדש של האוקטביה. כנראה יגיע לליסינג בסוף השנה ועם המצב הזה עוד יגיע רק ב 2021 וכנראה רק עם מנוע 1.0. הנירו לא עבר איזה שידרוגון? כי הבנתי שהאיוניק עבר שידרוגון. מצד שני צריכת דלק לא מעניינת אותי והאוקטביה נראית בחירה טובה יותר מהאיוניק. לתחושתי יהיו מיליוני רכבים במצב מעולה עם ק"מ נמוכה שחברות הליסינג ירצו להיפטר מהם. מניח שיהיה אפשר לקחת עסקה לשנתיים-שנה וחצי על רכב משומש קלות.
  4. אמלק – סיטרואן C4 מנוע 1.2 טורבו 130כ"ס. אחלה אוטו, זריז, די מרווח, מנוע מעולה ותיבת הילוכים נהדרת. שקט מופתי בנהיגה במהירויות יפות... מזגן נהדר עם גישה ישירה ולא דרך תפריט מחשב. חסרונות - לעיתים רחוקות מאוד יש קצת רעידות, ממש לא מטריד. אמינות כמעט מופתית פרט לנושא החגורה שהוחלפה כבר מזמן. היו היתה אלמרה, עברה במשפחה שנים, שנים היתה אצלנו. שירתה אותנו בכבוד. הזדקנה ועשיתי טעות ולא נפטרתי ממנה שנה קודם. האכילה אותי מרורים. הייתי צריך רכב לא יקר, בטיחותי, נוח. לא רציתי להשקיע הרבה כי לא ידעתי לכמה זמן אחזיק אותו. היה גם אפשרות לקבלת רכב חברה שהתעכבה. מה עושים? מנסים למצוא גם וגם וגם. שקלתי גם C4 פיקאסו שיהיה עוד יותר מרווח לילדים. הסתכלתי קצת על פיזו 308, ראיתי איזה 301 עצובה בלובינסקי טרייד . נפלתי על בחור שמכר סיטרואן 2015 C4 ושכח למכור אותה שנייה לפני רילוקיישן יותר נכון ירידה מהארץ. נשמע מופרך. הפעלתי מומחה מכוניות שיבדוק שזה לא סוחר שמוכר לי סוס מת. הבחור אישר שהכל תקין והרכב במצב תצוגה. . באתי לראות את הרכב. צבע אדום יין מגניב. מספר שריטות שטחיות מבחוץ על דלת אחת. בפנים הרכב במצב תצוגה, ממש לא רכב של 88km באתי לעשות העברת בעלות. לא עוברת. חופר ברשיון. לא מבין מה הבעיה. הרשיון משולם. הבעלים שבערב עוזב עם משפחתו את ישראל, מראה לי איזה נייר שהילדה קשקשה עליו. מסתבר שהוא שילם אגרת רישוי אבל לא ביצע טסט. חבר אמר לו שלא צריך. כלומר למעשה הבחור נסע חצי שנה עם רשיון רכב לא בתוקף. הבחור נסע לבצע טסט, ממש לחוץ, כי בערב הם על המטוס וכל הבית ארוז. עשה טסט, עבר, ונסע משם. כמובן בלי האישור... החזרתי אותו לקבל את המדבקת טסט ואת החותמת על הרישיון... עדיין אי אפשר להעביר טסט כי מחשב משרד הרישוי לא התעדכן. אם עד אותה נקודה הייתי לחוץ שמדובר בסוחר ממש מתוחכם, הבנתי שמדובר באיש שלא כך לא מבין בדברים האלה ונרגעתי. הרכב עבר לידי לאחר מספר ימים נוספים באמצעות יפוי כח. השם ירחם. העברתי לו כסף בהעברה בנקאית. הרכב נוסע מעולה. מנוע טורבו גמיש לדעתי, פעם ראשונה שיש לי מנוע טורבו בנזין. התיבה הילוכים מכוילת על הצד החסכוני כלומר מעלה הילוך בזריזות אבל עדיין שומרת על כח. מצב ספורט שבדקתי אותו פעם אחת מושך את ההילוכים וגם לדעתי מחדד את תגובת המצערת לדוושת הגז. הבנתי שיש גם נעילת ממיר מומנט בתיבה שתורמת גם לביצועים (המומנט מעיף אותך קדימה) וגם לחיסכון בדלק. מאוד נוח להעביר הילוכים ידנית, להזיז את הידית למצב M ואז דחיפה עדינה קדימה או אחורה. הרכב מעביר אותם בזריזות ובאמת בנוי לאפשרות הזאת שבהרבה רכבים מאוד מאוד לא נוחה. 99% מהזמן אני על D. לפעמים בירידה ארוכה מוריד הילוכים גם ידנית. מאוד נוח לנסוע ברכב, מושבים מצויינים, מערכת שמע טובה עם מסך מגע 7 אינץ עם בלוטוט ודיבורית. יש אפשרות להתקין אנדרואיד ומצלמה בנוסף מבירור שעשיתי אבל כרגע לא רואה בזה צורך. שדה ראייה מעולה לכל הצדדים, חלונות אחוריים ומטען מושחרים מקוריים. אני רוב הזמן שומע מוזיקה דרך ספוטיפיי, עובד מעולה כולל שליטה מההגה. הרדיו גם מעולה. יש גם בקרת לחץ אוויר בגלגלים. נא לשים לב – יש חיישן בכל גלגל והוא מדווח מה הגלגל הסורר ולא רק שיש בעיה. בהחלפת הצמיגים הם התלבלבו ושמתי לב לזה דרך התפריט והחזירו כל גלגל למקום שלו. אין בעיה להחליף בין הגלגלים, רק שאם יש לחץ אוויר נמוך הגלגל הרלוונטי יהיה במיקום אחר... מזגן – המזגן הכי טוב שהיה לי אי פעם. זה בקרת אקלים עם כיוון טמפ נהג ונוסע. המפוח אימתני. נדמה לי שיש לו 7 או 8 רמות עוצמה. ברמה המקסימלית הוא עושה רעש אבל מזיז אוויר באופן מטורף. רוב הזמן הוא על רמה 1/2. הקירור עצמו נהדר והוא מצליח לקרר את הרכב בצורה אפקטיבית מהר מאוד. איכות ההרכבה מעולה. אין רעש של שום דבר. רעשי צמיגים ורעשי רוח לדעתי מאוד נמוכים. תענוג. אתה סוגר את החלון ויש שקט. הדבר היחיד שמשמיע רעש זה הלוח מקשים של הקודנית שמשום מה נמצא על תושבת קטנה ולא מודבק. חשבתי להוריד את התושבת ולהדביק אבל אז חשבתי שכל הקודנית מיותרת. כרגע היא שם. תזכורת לעצמי - צריך לדחוף שם חתיכת מחק. חלונות חשמל – כולם אוטומטיים כלפי מעלה ומטה. יש לרכב קטע שאנשים לא מבינים – אם אתה רוצה לסגור חלונות אחרי שנעלת – צריך לחיצה ארוכה על השלט. זה קטע בטיחותי. זה הופך את סגירת החלונות לאחריות של הנהג. הרעיון של מרים חלונות חשמליים שפועל תמיד הוא לא בטיחותי ויכול לגרום לאסון. טופל כמו שעון שוויצרי בלובינסקי. עלה על הכביש ב 9/2015. בעלים ראשון הוא איש צבא קבע לשעבר מבוגר פנסיונר שנסע על הרכב קמ מכובד. לא היו בעיות משמעותיות שאילצו כניסה לא מתוכננת. עבר בעלות באיזור ה73k. בעיות כן משביתות – הרצועת טיימינג שהוחלפה אצל הבעלים השניים. הבעלים השניים קנה את האוטו, נאלץ להכניס אותו לטיפול גדול. זמן קצר אחרי הטיפול הלכה הרצועה... לא פלא שהוא החליט למכור. הבעלים השלישיים, נסע ברכב תקופה קצרה יחסית ונאלץ למכור בגלל רילוקיישן, יותר נכון שהם כנראה עזבו את המדינה לתמיד ☹ אני הרביעי 😊 בהעברת בעלות קיבלתי שובר לטיפול קטן. הכנסתי את הרכב ללובינסקי שורק, שם בוצעה החלפה פילטר + שמן + פילטר אוויר. יש אחריות על מנוע וגיר עד 5 שנים או 100k לאחר מספר חודשים נדלקה נורה אזהרה. נסעתי לשורק. האבחנה – חיישן VVT וגם תרמוסטט. אני בטוח ב100% שהתקלה שהם מצאו על התרמוסטט היתה ישנה ונוצרה בטיפול הקודם (בכל תקלה יש את הקמ, שעה ומצב הרכב והמהירות). אין שום בעיה בטרמוסטט במנוע הזה (בניגוד למודלים הקודמים). לא מבין למה לא התווכחתי איתם. יש שרשור ישן שפתחתי על זה ויש לי תצלומים של כל התקלות. קיבלתי הנחה משמעותית והחליפו תרמוסטט וחיישן VVT. גם הקפיצו אותי לרכבת ואספו אותי למחרת. חבל מאוד שלא החליפו את החיישן עם החלפת הטיימינג. מאז הכל היה שקט. הרכב לא נוסע הרבה יחסית, פעם בשבוע נסיעה בינונית ופעם בשבוע נסיעה קצרה. זה רכב שני, והראשון גדול יותר. הצמיגים שכולם היו סיניים (וזוג אחד מהם אפילו הותקן בלובינסקי שזה בושה) עשו קצת רעשים בסיבובים, במיוחד בחורף ונראו קשים. במסגרת העובדה שאני מתרחק מחלפים סיניים ובעיקר מצמיגים, נקנתה רביעיית צמיגים מישלן פרימסי4 בגלגלי המגן. אם כבר רכב צרפתי אז שיהיה צמיגים צרפתיים, מה שהסתבר בעייתי כי הצמיגים תוצרת גרמניה... הרכב מאז דבוק לכביש ואין רעשים בסיבובים... המצבר החזיר נשמתו לאלוהי הצפרדעים אחרי מעל 4 שנים. לא מפתיע כי הstart stop כבר הפסיק לעבוד עוד לפני שקניתי את הרכב. יתכן שהיה אפשר להחליף אותו עוד באחריות. הוחלף מצבר אחרי התעצבנות על איציק מצברים. ממליץ להגיע אליהם ולא שמישהו יגיע אליך. במיוחד ביום חם. יש שנתיים אחריות וזה מצבר של וארטה AGM. סביר להניח שיחזיק כמה שנים, במיוחד שאני מקפיד לבטל את ה start stop. נשרפה נורת ברקס אחורי – נדלקה נורת סרויס והודעה במסך על הנורה הספציפית. נהדר. אחרי שעה נעלמה ההתרעה. אחרי שבוע חזרה. הלכתי לאוטו דיפו – הגיע בחור צעיר, אמר סיטרואן, לך למוסך, בעיות חשמל בלה בלה, רכב צרפתי בלה בלה. קראתי לטכנאי האמיתי שם, שלף את הנורת להט שבמקום להשרף באמצע החוט, החוט התנתק בצד אחד ולפעמים כן עבד ולפעמים היה נתק. נשרפה גם נורת אור מעבר. גם עליה היתה אתרעה. נהדר (בלי ציניות). הלכתי לאוטו דיפו אבל זה היה מיותר כי מסתבר שהיה ממש פשוט להחליף אותה והיא ממש נגישה. הרבה יותר נגישה מכל המכוניות היפניות והקוריאניות האחרות שלי ושל המשפחה במשך כל השנים. כדי לוודא שלובינסקי לא יכניסו לי צפרדע בדמות סט בלמים מיותר, הכנסתי את הרכב לבדיקת בלמים ע"י המכונאי הותיק שלי, אמר שאין מה לגעת בהם. הרכב עבר טיפול שוטף עכשיו בלובינסקי, שכרגיל יצא לא זול, אבל יש עדיין אחריות על המנוע והגיר.
  5. KipodYam

    שאלות? השקת סקודה קאמיק

    עפ הקטלוג באתר הישראלי - אוקטביה רוחב פנים שורה שנייה 1449ממ קאמיק רוחב פנים שורה שנייה 1425ממ לא ברור אם זה מרווח כתפיים או מתניים או רוחב מושב. אם מישהו יודע אשמח שישתף. לא יודע איך מבנה המושב - 1. בליטה באמצע המושב שמטרתה ליצור הפרדה בין מושב ימין לשמאל, לעיתים מפריעה למיקום המושבים, לרוב פתיר עם שימוש במגבות לצמצום הפרשי גבהים (זה מאושר עי יצרני הכסאות בדכ). 2. מיקומי החגורות - יש דבר שנראה הצלבה safety belt overlap , כלומר החגורה של הנוסע האמצעי יוצאת מתוך האיזור ישיבה של הנוסע השמאלי (החגורה יוצאת מהמושב וימינה ממה יש את האבזם לחיבור של הנוסע השמאלי). זה חתיכת בעייה בטיחותית. פשוט לא עושים שום מבחני ריסוק עם 3 בובות או מושבי בטיחות.
  6. KipodYam

    שאלות? השקת סקודה קאמיק

    מה לגבי 3 כסאות בטיחות צרים יחסית לעומת האוקטביה? המושב שטוח יחסית? האוקטביה נחשב יחסית אחד המרווחים בקטגוריה.
  7. ללא בקרת שיוט אדפטיבית או רק ללא זיהוי שטח מת? יש גירסא לליסינג?
  8. KipodYam

    שאלות? השקת סקודה קאמיק

    איך המרווח הפנימי - כסאות בטיחות ושורה שנייה בהשוואה בין קאמיק לבין אוקטביה? דהיינו מרווח כתפיים ומרווח מותניים תעזבו כרגע תא מטען
  9. אני חושב שאחרי שטויוטה הראו לכולם שאפשר להעלות מחירים ומר ישראלי הוא פראייר שחושב שהוא לא פראייר, ופיגו גם עשו את זה עם ה 3008 (לא יודע מי עשה את זה קודם), כולם מנסים להעלות את המחיר מחירון, גם עבור הליסינג וגם עבור הלקוח הפרטי. זה שהיורו מרוסק זה לא קשור לעולמנו אנו (בהתעלם כרגע מהקורונה)
  10. יש הבדל ב PAF PSA בין התוכנה שמורידים מאמזון (חינם או בתשלום) והגירסא החינמית מהplay store? הגירסא מplay שהיא ממש חדשה מלפני חודש ואפילו תומכת בתיבת שמןנה הילוכים, לא מצאה ECU... התקנתי torque lite והוא עובד.
  11. KipodYam

    שכירת רכב באיטליה רומא

    איך jeep compass כרכב מייצג? מה מקבלים שם? מישהו מתמצא בקטגורית G? שזה crossover. לעומת F שזה SUV. אוויס לא מציינים ארבע אותיות כמקובל. משום מה בחברות אחרות היא IFMR כלומר רכב בגודל intermediate מסוג suv לא בא לי להזמין רכב יקר יותר ולגלות שקיבלתי ניסאן גוק או פיזו 2008. האם קרוסאובר יהיה מרווח כמו סטיישן קומפקט? הזמנת מהנציג הישראלי של חברות ההשכרה מספיק טובה? או שעדיף להזמין מהאתר העולמי שלרוב יקר יותר? אנחנו בטיול כוכב עם מוקד בודד. כיסוי תא מטען זה בעיה בכל העולם. בארהב ובאירופה. סטיישן לרוב מגיעים בלעדיו. כנל רכבי שבע מקומות שבהם הרבה פעמים מקפלים את השורה האחורית. הדרך היחידה להבטיח כיסוי למטען זה לקחת סדאן.
  12. KipodYam

    שכירת רכב באיטליה רומא

    נהגתי בארהב, מינכן, אוסטריה וצפון איטליה. גם בסקוטלנד ואירלנד עם ידני. כנל קרואטיה סלובניה. הייתי ברומא, אבל בלי רכב. מכיר את החוקים, אני אעשה לעצמי רענון. טסים בסוף אוגוסט. אני מנסה להבין לעצמי האם לשדרג או לא. הZTL שלהם עשה לי דוח באיזור ונציה, רק אלוהי האיטלקים יודע איך. ניצור ערכת הגנה נגד זה בבוא הזמן. עכשיו צריך לסגור רכב.
  13. צריך להזמין רכב לאיטליה לשבוע. רעיונות, הערות והארות יתקבלו בברכה. מתלבט איזה רכב, אנחנו בהרכב של שני מבוגרים עם שלושה קטנים - בוסטר ישיבה ושני כסאות בטיחות. יש לנו כסאות בטיחות צרים והיום הכל נכנס ביונדאי i30cw דור ראשון. מזוודה אחת ושני טרולי או שתי מזוודות וטרולי. עגלת בייבי גוגר. נסיעה מקסימלית תהיה למלון של שלוש שעות לטוסקנה. נסיעה יומית עד כשעה לכיוון. הוזמן כבר סטיישן רכב מייצג פיגו 308 סטיישן. לדעתי אמור להיות בסדר. נעשה דרך אוויס. מעוניין לא להשתמש בברוקר צג ג במידת האפשר ומבחינתי חובה ביטול השתתפות עצמית ולא "החזר" או "ביטוח". תוהה אם לשדרג - Intermediate Wagon Peugeot 3008 or similar Automatic Transmission לא ברור איך 3008 מוגדרת כסטיישן ולא כsuv. חשבתי לתומי שזה אמורה להיות קטגוריה כמו פאסט סטיישו, מונדיאו סטיישן וכו. האם ב3008 שורה אמצעית מתכווננת? אופציה יותר זולה Intermediate SUV Manual Jeep Compass or similar לא מכיר את הרכב הזה. אני יודע שבחלק מהsuv יותר קשה למקם כסאות בטיחות וגם התא מטען לא תמיד גדול. אופציה נוספת ומאוד יקרה זה שבע מקומות ולקפל שורה אחורית. נראה כמו רכב גדול שיהיה קשה להתנייד איתו... רעיונות, הערות והארות יתקבלו בברכה.
  14. מטריד מאוד. לדעתי הצמיגים לא נראים טוב מבחוץ, וכדאי שלא יראו עוד שמש ושלא יראו עוד עין קונה הותקנו הפוך. מסוכן מאוד. ככה חושבים שהצמיג במצב טוב. אף חברת צמיגים לא מדריכה להפוך צד. יש בקשה להצלבה. יש הרבה שטוענים שהצלבה מלאה לא טובה כי תגרום לגלגלים לנסוע בכיוון ההפוך לכיוון שנסעו בו עד עכשיו. העברת צמיגים אחורה קדימה בלבד היא פתרון ביניים מעולה. בטוח עדיף על לא להעביר כלום. כאשר מתקינים צמיגים בצד פנימי בכיוון החוצה יתכן שהם הותקנו בכיוון ההפוך לכיוון הנסיעה הקודם שלהם. אז יש לך צמיג עם כיווניות שמותקן הפוך ולא יפנה מים ובנוסף נסע עשרות אלפי קמ בכיוון ההפוך. די ברור למה הרכב מושך...
  15. יש "שמתי על הרכב צמיגים חדשים" - רק ש600 שח ופחות לרביעיה סינית זה לא נחשב מבחינתי. יש "היסטורית טיפולים מלאה" - אבל אין מסמכים ואולי היד הראשונה טיפל במורשה ומאז אין כלום. בקיצור, יש ויש. אני כן מסכים שאם הרכב עבר טיפול גדול ועם ברקסים זה לדעת שבקרוב אתה לא אמור להוציא כסף על הבלמים.
×
×
  • Create New...