Jump to content

KipodYam

  • פרסום הודעות

    501
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

אודות KipodYam

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. גמיש במחיר. רכב שקט, זריז ומעולה. 054 שבע 886064
  2. גם אני נתקלתי בזה באותו מיקום, בשלישי בבוקר. בסוף המחלף חנתה ניידת קיה סורנטו לא מסומנת אבל תיקנית (כלוב מעצר וכו). זה לא היה נראה לתחושתי בדיוק כמו DSLR. אבל לא ממש יכולתי להסתכל לאדון שוטר בעיניים באמצע הסיבוב.
  3. בית פרטי זול יחסית זה המון מפלסים. היום אני מפעיל irobot בדירה שעוזר לשמור עליה נקייה. עם ילדים קטנים נראה לי סיוט. מי נמצא איפה. ואם היום הם משחקים בסלון, עם מיליון מפלסים אתה מפסיק לראות אותם והסלון מפסיק להיות מרכז הבית לתחושתי. בית מרובה מפלסים זה סיוט כשמזדקנים. דירת גן? שמעתי סיפורי זוועה שזורקים מגבונים, זבל, חיתולים, מסטיקים. אבל אפשר לעשות בריכונת או גקוזי. בדירה עם מרפסת אסור לשים בריכה. ..
  4. קאמיק רכב מעולה. מאוד מרווח בפנים. מרווח כמעט של משפחתית. משמעותית מהארונה. אבזור טוב. לא סגור אם יש בקרת שיוט גם מתחת ל30 קמש . מנוע 1.0 בגרסאת הליסינג. פרטי יש גם 1.5
  5. SAVE אתה צודק. אבל צריך להציג את זה בצורה הנכונה. גם אישה הריונית תבין. וחנות מקצועית תעדיף למכור לך מוצר מתאים מאשר כיסא ענק. הרוב המכריע של החנויות לא מבינות כלום בהתקנת שלושה כסאות. לא בטוח שמבינות בכלל גם בהתקנת כסא בודד. הייתי השבוע בחנות גדולה מאוד ש''המתקין טען שאסור להתקין כסא באמצע עפ התקן'' אם המושב מחולק. אמרתי לו שהוא מוזמן לבוא להסתכל על הרכב ולהסביר לי מה הבעיה, ביקשתי ממנו להראות לי את התקן. הוא לא רצה לבוא לרכב ולא היב מוכן להסביר לי מה זה התקן הזה. אמרתי לו שאני הולך לצאת ויצאתי. הפסיד בין 1 ל2 אלף שח. אם היצרן מתיר למבוגר לשבת באמצע אז למה לא להתקין כסא? העדיפות היא שכולם ישבו בכסאות עם חמש רצועות. שיהיה קל לחגור את כולם. קל להתקין למרות שען שלושה כסאות עדיף לא לגעת בהם בכלל. ההעדפה זה לסחוב כמה שאפשר נגד כיוון הנסיעה בדיוק מאותה הסיבה. כי הסטטיסטיקה אומרת שלרוב עפים קדימה ולשבת נגד כיוון הנסיעה גורם לכך שבתאונה הפעוט ''נדבק'' עם הגב לכיסא. ולא נמחץ על הרצועות אם היה יושב עם הפנים קדימה. בדיוק מאותה הסיבה שכל רכב מירוצים לא נחגר עם חגורה רגילה. אחרי זה האיכות של הכסאות. עדיף שהגדול ישב על בוסטר תחת? פחות אוהבים אותו??? זה בסדר שהוא יעוף קדימה והחגורה בקושי תצליח לעצור אותו? או בזמן התאונה הוא בדיוק ישן או ירכון הצידה לעבר איזה אח/אחות? הכי מפריע לי אנשים עם רכבים מיני ואן מרווחים ונוחים להתקנת כסאות כמו 3008 5008 ששמים ילדים קטנים מדי בלי כסא נורמלי. או אנשים עם רכבים יקרים שנוסעים עם כסא מדבקה סיני.
  6. לי יש את הC4 1.2 והוא מצויין. החלפת הטיימינג נעשתה אצל הבעלים הקודמים, ומאז שקט. אני חושב שכל רכב שעבר מעל 15kאחריההחלפה והכל טוב יהיה בסדר. מחיר מצחיק לעומת יפנית או קוריאנית רועשת שלא זזה. היבואן ירה לעצמו ברגל כנראה. במדינה כמו ארהב זה היה מצריך recall או לפחות בדיקה בטיפול השנתי. הרכב נהדר ושקט וברמה מאוד גבוהה. יותר שקט ונוח מרוב המכוניות בסגמנט הזה משמעותית.
  7. אני עובד בחברה שיכולתי לבחור בין תוספת הוצאות נסיעה לבין לקחת ליסינג על חשבונם וכמובן לשלם שווי מס. להחזיק רכב שני במשפחה שנוסע 35k בשנה וכשהרכב הראשון נוסע גם הוא 20-25k? החשבון לא מזהיר וזה משתלם רק בהינתן התנאים הבאים - השוואה מול רכב חדש וירידת ערך שלו קמ שנתי גבוה דלק יקר יחסית שכרגע זה לא המצב ורק על זה אנשים עוד יחזירו רכבים מי שיש לו נהג חדש בבית הרבה מאוד אנשים הפסיקו עם הרכב ליסינג. מי נשאר? בעיקר מי שגר רחוק או המבוגרים שחייבים שקט נםשי וגם מקבלים סיפיק נפשי מלהכניס את הרכב לשטיפה חינם שחלק מהעסקת ליסינג בעבודה. הרצון לא להתעסק עם אחזקת שתי מכוניות והצערת הצי המשפחתי הוביל אותי להזמנת הרכב ועדיין שוקל דחיה של ההזמנה בכלל.
  8. ערימת שטויות כותבים פה. שני מרחקים קובעים - רוחב מושב בחלק התחתון הפנימי והלמרחק בין הדלתות בין הידיות בחלק הכי בולט. תשכח בדרך כלל מאיזופיקס. 3 מושבים עם חגורות. מאיזו פיקס קשיח בכלל תשכח. בקיצור בעיקר מושבים אמריקאים לגדולים. ממליץ על גואי סטאדי לקטנים יותר. בוסטר עם חגורה יהיה קשה לחגירה. עדיף לסחוב עם בוסטר שיש לו רצועות פנימיות. גם לחנות רצינית עם מתקין רציני. לא ביום שישי. לא מכיר את הגולף. אין בעיה עם האוקטביה למשל. אתה צריך להתאים את הכסאות ולהחליף את חלקם או כולם. כלל האצבע - עדיף שכל הילדים יהיו בכסאות גם אם לא הכי יקרים מאשר להעביר ילדים לשימוש בבוסטר תחת. תזכור - במבחני ריסוק סטנדרטיים יש סלקל וכסא בטיחות מאחורה. אין ילדים בבוסטר תחת. גם אין שלושה מבוגרים. למעשה אפילו לא מבוגר אחד. ממליץ להתחיל מפה - https://blog.toyland.co.il/4-כסאות-בטיחות-וסלקל-אחד-לרכב-צפוף/
  9. זה בדכ צרות של אחרים. זה מכוניות שקונים בעיקר כדי לנסוע הרבה. גם אם המנוע תקין לפעמים הכסף הוא שאר האחזקה, בולמים, תושבות, קלאץ. מזרקים זה בערך עלות הרכב.
  10. לעיתים כל תאונה קטנה מקמטת מכסה מנוע. לעיתים הקימוט של מכסה המנוע שובר את השמשה. ברור שזה יכול להיות משהו רציני. זה יכול להיות גם רוורס של משאית חונה שפוגעת במכסה מנוע גבוה יחסית ומזיזה אותו. אתה לא תמצא רכב במצב טוב אצל מגרש קטן לרוב. אלא אם כן מישהו פרטי איכשהוא מכר לו אותו ועדיין - מישהו פרטי בד"כ יעשה טרייד אצל היבואן. הבעיה שבמגרשים הגדולים הם לפעמים רוצים מחירון ולא מורידים שקל. אפילו יוצאות ליסינג, לוי יצחק המציא להן שיש השבחה שמעלה 8% במחירון.
  11. מחיר מעודכן 33K. המחיר הנמוך רק בשל היד. הרכב נוסע נהדר. פנים שלם ובמצב חדש. היד הקודמת עזבה את המדינה לרילו וכנראה לתמיד, כמו שכבר כתבתי פעם מזמן בפורום. יד1 היתה תאל במיל מכובד ומבוגר. הרכב נהדר, בעלים פרטיים וטופל אך ורק במורשה ותמיד בזמן. ולא שונה בכלום מאף רכב יד1. ארבעת צמיגי מישלן פרימיום פרימסי 4. מצבר חדש יחסית של וארטה עם אחריות לשנתיים. עבר טיפול בחודש מרץ. מזגן מעולה. מערכת מולטימדיה מקורית. 054 שבע 886064
  12. לרוב, רכב שהיה מבוטח בביטוח מקיף ונפתחו כריות אוויר, הוא ברוב המקרים טוטאל לוס, לרוב אובדן להלכה. חברת הביטוח משלמת לבעל הרכב את השווי שלו, ומוכרת את הרכב לסוחר אם הנזק איכשנוא ניתן לתיקון. לרוב הסוחר יתקן ויעלה אותו לכביש. אין לדעת מה טיב התיקון. יש המון חלקים כאלה שאין להם חלופיים.
  13. למיטב זכרוני רק רכב בבעלות פרטית לא צריך טסט למשך 3 שנים. רכב חברה עושה אחרי שנתיים אאלט
  14. בהנחה שהחברה יד ראשונה היא חברת ליסינג, זה שרשום ירידת ערך בהיסטוריה הביטוחית זה נובע רק מכך שצד ג פגע ברכב הזה וצד ג היה מבוטח. חברות ליסינג לא מבטחות מקיף וגם בדכ לא צד ג. תסתכל בדוח ותבדוק האם ומתי הרכב היה מבוטח. בנוסף, חברות ליסינג מוכרות בעצמן רכבים טובים ואת הלא טובים מוכרות לסוחרים. במקרה הרע היה פה אובדן להלכה שלא רשום בספרים כי הרכב לא מבוטח. כלומר הסוחר קנה רכב חצי גרוטאה ושיפץ.
  15. איזופיקס זה 30 או 33 (לא זוכר )משקל כולל ילד לכסא ביחד. כלומר גם משקל הכסא משחק פה תפקיד. יש כסאות של קרוב ל14 קילו ויש 8 קילו. איך הצלחת לחבר איזו פיקס בצדדיים כשיש כיסא באמצע?? באיזופיקס מנסיון שלי כשהכסא לא ממוקם בדיוק מול החיבורים זה בעייתי. בדקת ששהם לא מפעילים כח על הכסא האמצעי בגלל הזויות שיוצר האיזופיקס?
×
×
  • Create New...