Jump to content

bnaya029

  • פרסום הודעות

    270
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות bnaya029

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הבנתי שבשנת 2011 ה308 עברה מתיחת פנים. אשמח אם מישהו יכול לפרט מה בדיוק כללה מתיחת הפנים לדגם 1.6 האטמוספרי (מעבר לחיצוניות) בדגש על מנוע וגיר.
  2. bnaya029

    תחליף לפוקוס 2007

    יש הסדל הכלל בין פוקוס 2008 לפוקוס 2010? הבנתי שבשנת 2008 בוצע שדרוד בטיחותי מסויים, ובהמשך הרכב התחיל להגיע עם גיר בעייתי. מישהו בקיא ויכול לעשות סדר?
  3. הרכב של אמא שלי פוקוס 2007 הושבת בטוטל לוס. אמי נהנתה שנים ארוכות מהרכב, שלמעט תקלות נקודתיות קטנות הפגין אמינות מרשימה. השימוש שלה הוא נסיעות קצרות בעיר (לנסיעות הארוכות יש את הרכב החדש יותר של אבא שלי). אני חושב לחפש לה שוב רכב כזה או לשדרג אותה במעט בתקציב של עד 15K (הביטוח נותן על הפוקוס 7,000 ש"ח). הדרישות הן אמינות ומזגן טוב. הסחירות לא מעניינת אותי, מאוד מעניין אותי למצוא רכב שטופל באהבה. אשמח להצעות מעניינות רצוי עם גיר 5 הילוכים (פוסל קטיגורית את הצרפתיות עם הגיר AL4). חשבתי להתמקד בדגמים: * מזדה 3 2009 (שנה ראשונה של הדור השני) * סוזוקי סוויפט 2006 או 2011 (השנים הראשונות של הדור השני או השלישי בהתאמה) * יונדאי I30 2008 * ניסן טידה 2008 * סובארו בי 3 2008
  4. ללבונסקי יש את הטרייד המושלם עם אחריות. רכשתי מהם בעבר רכב. אני עד היום בכאסח איתם. האחרויות הזו יותר מחוררת מגבינה שוויצרית, אבל היא טובה יותר מכלום. אל תסמוך על אף אחד בשום מגרש. מה שאמור לעניין אותך זה הרכב הספציפי והעיסקה הספציפית. אתה יכול לקנות יופי של רכב מאנשים לא נחמדים ואוטו לא מוצלח ממוכר דובון אכפת לי. אם תרצה עוד עצות לגבי ההנהלות מול לובינסקי טרייד דבר אתי בפרטי.
  5. מישהו יכול בבקשהלעשות לי סדר בדגמים של הג'טה והגולף בשנים 2006-8 בייחוד לגבי המנועים והגירים? (ולחשוב שפעם הייתי נציג מכירה של פוקלסווגן באולם תצוגה...)
  6. איזה גיר יש לטידה? היום אני נוהג על פיז'ו 308 2011 טורבו עם גיר 6 הילוכים יפני של אייסן ואני מבסוט ממנו עד הגג. מה החלופות הכי זולות היום בשוק לרכב עם גיר כזה או משו מקביל? מאוד לא אוהב את הגירים 4 הילוכים המיושנים. מעדיף ממש 5 הילוכים לפחות גם אם זה אומר להשקיע קצת יותר...
  7. הרכב של אמא שלי פוקוס 2007 הושבת היום בטוטל לוס. אמי נהנתה שנים ארוכות מהרכב, שלמעט תקלות נקודתיות קטנות הפגין אמינות מרשימה. השימוש שלה הוא נסיעות קצרות בעיר (לנסיעות הארוכות יש את הרכב החדש יותר של אבא שלי). אני חושב לחפש לה שוב רכב כזה או לשדרג אותה במעט בתקציב של עד 15K (הביטוח נותן על הפוקוס 7,000 ש"ח). הדרישות הן אמינות ומזגן טוב. חשבתי אולי לנסות למצוא לה מונדיאו חדשה יותר בתקציב - בעיקר בגלל העניין הבטיחותי. הסחירות לא מעניינת אותי. אשמח להצעות מעניינות רצוי עם גיר 5 הילוכים (פוסל קטיגורית את הצרפתיות עם הגיר AL4)
  8. שלום לכולם, בבעלותו של אחי (הסטודנט) רכב מסוג שברולט ספארק ידני מודל 2014 (עלה לכביש 11/2014). אחי הוא יד שניה והרכב עשה בסה"כ 50 אלף קילומטרים. אתמול במהלך נסיעה בינעירונית הוא לא הצליח לשלב את ההילוך החמישי, וסיים את הנסיעה בהילוך רביעי (עד הילוך רביעי הרכב נוסע סבבה). היום הוא לקח את הרכב למוסך בירושלים (לא מורשה) והאבחנה הייתה שנשבר ההילוך החמישי, ומאחר ואי אפשר לתקן רק את החמישי, אין מנוס מלהחליף את כל הגיר בעלות של כ- 5,000 ₪. אחי נוהג ברכב במתינות ונראה לי בלתי סביר בעליל להחליף גיר ידני לאחר 50 אלף קילומטרים. האם מישהו מכיר את התקלה הזו השברולט ספארק? האם זו "מחלה" ידועה של הדגם הזה? האם ניתן לפנות ליבואן במקרה כזה והוא ייקח אחריות על התקלה? אשמח לתגובותיכם
  9. עדיין תמורה נהדרת לכסף בלי שום פרופורציה למקום השני
  10. bnaya029

    טויוטה ראנקס 2003

    כשהרכב הזה יצא הוא הקדים את זמנו, והיה קפיצת איכות משמעותית מבחינת טויוטה (בכלל כל הדגם הזה של הקורולה). הוא גם הזדקן יפה, אבל כעת הוא כבר לא רלוונטי הן מבחינת בלאי מצטבר, הן מבחינת אבזור בטיחות מאוד דל והן מבחינת התמורה לכסף. יש לך חלופות הרבה יותר "חכמות" בתקציב של 60K...
  11. הפיז'ו החדש רכב מצויין ומהנה לנהיגה. תמורה מהדרת לכסף. ןאם אתה מוכן לסטיישן - לובינסקי טרייד (הידועים לשמצה... מתקנים את המכוניות בעסקאות הללו בחלפים סיניים...) מציעים מכוניות כאלו במחיר מצויין. רק תבדוק בעצמך את הרכב ואל תסמוך עליהם...
  12. מבלחינתי - קליאו (מנוע טורבו) בלי למצמץ. הרבה יותר רכב. יושב יותר טוב על הכביש, יותר בטיחותי, מנוע טורבו ושילוב עם גיר רובוטי מוצלח. עולם אחר -גם אם תרד בשנתון אחד. חפש אחד שמור ועשית עסקה מצויינת. ונהגתי על כל הרכבים הללו. קליאו מרגיש רכב. האחרים - גוף פח עם מנוע של מכונת כביסה...
  13. המסך מגע לא מעצבן? מתרגלים לזה? האם הוא מגלה אמינות לאורך השנים?
  14. זה לא רק מנוע. זה גם שיפור אדיר בבידוד ובחומרים בתא בנוסעים, וכמובן : גיר 6 הילוכים יפני של אייסן . השאלה היא עד כמה השלדה הישנה אמורה להוות פרמטר בכלל...
  15. התייעצות עבור חבר המתלבט בין שני הרכבים הללו. הוא עשה נסיעה בפיז'ו באיזה מגרש ואהב את הנסיעה והשילוב גיר (6 הילוכים) ומנוע (טורבו 130 כ"ס). הוא לא אהב את זה שכמעט אין כפתורים והכל מנוהל דרך מסך המגע. נציג של המגרש יצר עימו קשר טלפוני והציע לו את הסיטרואן מאותה שנה. לדבריו מדובר באותו רכב בדיוק מבחינת גיר-מנוע ובסיטרואן ישנם לחצנים פיזיים (ולא מסך מגע) וכי מדובר ברכב יותר "מפנק". עד כמה שזכור לי, ה -308 קיבלה בודי חדש לחלוטין ואילו בסיטרואן מדובר למעשה באותו בודי משנת 2009... אשמח לחוות דעתכם בעניין, בעיקר לגבי הסיטרואן, ודעתכם לגבי מנוע 3 הצילינדרים המשותף לשני הרכבים.
×
×
  • Create New...