Jump to content

nglancer

  • פרסום הודעות

    181
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

15 נייטרלי

אודות nglancer

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. להבנתי, מדרסים מותאמים עדיפים על מתקנות, זה כמו לקנות חליפה מוכנה או ללכת לחייט, ועם המדרסים דווקא נעליים נטרליות עדיפות.
  2. עוד כלל: הבנקאי לא חבר שלך. אני משקיע בקרנות מחקות, שנים השקעתי דרך הבנק ואז התברר לי שיש לאותה חברה 2 קרנות שעושות בדיוק אותו דבר, אחת לוקחת 0.1% והשניה לוקחת 2.0%, תנחש באיזה קרן הבנק השקיע לי את הכסף? כשהבנתי את זה (אחרי טיפ מאתר הסולידית, ממליץ), וביקשתי לעבור לקרן הזולה, הודיעו לי שזה יגרור העלאת עמלות. בקיצור הבנק לא חבר שלך.
  3. הייתי מוסיף לשיקולים גם את הTronsmart צליל מצוין במחיר שפוי. למשל : Tronsmart Force Bluetooth Speaker 40W IPX7 Waterproof , 40w , 15 Hours Playtime,Bluetooth 5.0
  4. אל עדיף לסבול בהתחלה ולרכב במנח גוף נכון, ולא לדפוק את הבריאות. ברכיבה הרגל אמורה להיות כמעט ישרה כשהפדל למטה, ישיבה בכסא נמוך עלולה לדפוק את הברכיים. תתחיל מפה https://bikepanel.com/טיפ-אופניים-3-שיטות-לקביעת-גובה-האוכף-א/
  5. מעדכן, התיקון נראה בסדר גמור : והאוטו שחזר לשאפט לא הניע בגלל ממשאבת דלק + צמת חשמל שרופות. ע"מ לתקן את המשאבה צריך לפרק את כל מיכל הדלק לא נראה שיש דרך לקשר את הבעיה במשאבת הדלק לתאונת הגרירה. מקווה שזה סוגר את העניין, עוד לא עשיתי את הבדיקה עם הצינור שהציעו לעשות.
  6. לא, החזרתי אותו אתמול, כשהייתי בטוח שהאוטו יגיע היום למוסך, ולא רציתי להתחיל לההסתבך עם חיובים מיותרים(אפילו עם היו מחזירים לי את הכסף בסוף).
  7. האם זה נכון שאם מגדלי התאומים היו בנויים מבטון הם לא היו קורסים?
  8. עכשיו מסתבר שזה לא היה דוח שמאי (הרשתי לעצמי לצטט את חבר הפורום m3x7r3m3 עם תגובתו)
  9. הטענה בזמנו היתה שברוב המכוניות מהירות השיוט המתאימה ביותר היא כשהמחוג בדיוק באמצע הסקלה, ברנו מגאן דור ראשון זה על 120 יונדאי גטס לעומת זאת, באזור ה100 זה גם מסביר למה הספידומטר מגיע עד מהירויות שלא קשורות ליכולת הרכב.
  10. מישהו ביקש שאני אפרסם את דוח השמאי
  11. "אמרתם לי"! מעדכן, הרכב לטענת המוסך שאליו הוא נגרר תוקן עוד ביום חמישי, אך יש רק בעיה קטנה, הרכב לא מניע, (יצא ביום רביעי תקין משאפט), ולכן היום הם יגררו אותו בחזרה לשאפט כי זה כבר לא בעיה שלהם. תוך כדי שאני כותב את ההודעה ומתכוון לספר שהרכב עוד לא הגיע למוסך, ולא קיבלתי את דוח השמאי, מודיע לי "אחראי הלקוחות" שהיה להם לחץ היום, ולכן בכל מקרה הם לא מתכוונים להחזיר לי את הרכב היום, יגיע רק מחר. הגישה של להיות בסדר כנראה באמת לא עובדת בעולם הרכב .
  12. מה הקשר לשמאי??? אם משהו עולה בזול גם אם באחוזים הערך שלו ירד הרבה, בפעל ההפסד קטן.
  13. רק מעדכן, האוטו כרגע במוסך התיקון אמור להתבצע עד יום ראשון. הרכב אהוב ואין לי שום חשק להשבית אותו, מה גם שהקילומטרז נמוך והרכב אמין למדי. אני הייתי כנראה פחות "אדיש" אם הרכב לא היה כ"כ ישן והמחירון עצמו היה נמוך מאוד, ככה שבכל מקרה אין אובדן ערך רציני, ואני מעדיף לנסוע עליו עד שהוא יתפגר. כיף לראות את הדאגה של האנשים, ואיך אנשים מזדהים איתך ולוקחים את הבעיה שלך אפילו יותר קשה ממך.
×
×
  • Create New...