Jump to content

avri6

  • הודעות

    287
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של avri6

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

31

מוניטין

3

תכנים שנפתרו

  1. זה בציניות? ברכב הזה יש טיימינג ב TSI שמו שרשרת וואחרי זה חזרו לרצועה לא זוכר שנה מדויקת 15 או 16 כשעזרתי לבן שלי בזמנו לחפש רכב היו בודדים שעשו טיימינג
  2. לא ראיתי בשרשור שעשו בדיקת לחץ הפוך למנוע זה לא בודק את האטמים ישירות ? סתם מניסיון לא מכונאי נשמע הגיוני הכוון של אטם ראש. נכנס אויר למים ויוצר לחץ
  3. המשך העלילה במוסך שעשה את הבדיקה של הלחץ במנוע ( הוא מומחה בעיקר ביצרן אחר ) בדק שוב את הלחץ במערכת הקרור לטענתו יש נזילה קטנה מאוד בצינורות של הרדיאטור חימום ליד החיבור מנוע . אבל אי אפשר להשיג את הצינורות גם לא בחברה ואין לו זמן להתעסק עם התאמות של חליפיים לשלוח צינור ולחפש חליפי . (הוא טען שגם הפלאנץ שמחלק את המיים אולי צריך החלפה) עברתי במוסך חברה כדי לשאול על הצינורות ובדקו שוב והראו לי שמד הלחץ לא יורד (גם מעל הסף של לחץ המנוע) המלצה שלהם לא לגעת ולמלא מדי פעם ( לגבי הצינורות טוענים שאפילו במיציבושי אין , הרכב שווק עוד ב 2016) ( לגבי הפלאנץ שמפצל אין במנוע הזה גם AI טעה בגלל מנועים אחרים וגם באתרי חלקים) לגבי ההמשך מעדיף לפתור את הבעיה אם אפשר אם זה מהמנוע אז אין מה לעשות עד שימות. אבדוק אם אפשרלהשיג את הצינורת במחיר סביר בחו"ל לפני שאתעסק עם חליפיים
  4. לנסר קלאסיק 1600 יש עד 2009 , בעיקרון רכב אמין אבל ישן מאוד ב 2009 נמכרו מעט אז כדאי לבדוק ל על 2008. אם הרכב טופל ובלי המון ק"מ זו רכישה אפשרית מדחס יכול ללכת ועוד תקלות כמו לכ לרכב ישן ולבדוק שעשו טיימינג אם לא אז לעשות יש כל מיני מחלות קטנות , אטם שסתומים ועוד ( נתקלתי במוסכניק שהחליפ מפירוק את כל הידית הילוכים בגלל חתיכת פלסטיק שמשכפלים בתלת מימד שנשברה בתוךהידית ועולה 30 ש"ח ) מ-2009 היה לנסר 1500 עם שרשרת ולא רצועה ומ 2012 עד 2015 יש 1600 שהוא גם אמין אבל מעל 8.5
  5. תודה. כמובן בדקתי את התמונה באתר העיריה, המספר של הרכב בתמונה בכלל לא קרוב לשלי . ולא של רכב שהיה לי שלחתי שאילתא והם הגיבו מהר ובטלו את הדו"ח כתבו עקב טעות אנוש ועקב הזמן שעבר. אולי באמת טעות בהקלדת תעודת הזהות. אם כי זה עדיין תמוה כי אז זה היה נשלח עם השם הרשמי ולא בכינוי סוף דבר הדו"ח בוטל . מה ההסבר לטעות אני לא יודע אבל נראה שזו טעות מקומית בלי השלכות של גניבת זהות.
  6. של הבן שלי 1.4 2015 180000 ק"מ , המדחס והמעבה הוחלפו המאייד גם לא משהוא אבל כשהלך להסכם פשרה הייתה בעיה במדחס ולא הצליח לקבל , היה תיקון בסוויץ ( תקלה ידועה יחידה חשמליתץ ) ובלאי של עוד חלקים כמו קלאץ , משאבת מים ועוד , לעומת זו אוטו יפני פשוט מאותם שנים מזדקן יותר טוב
  7. בסוף הרכב תוקן נקווה יחזיק קצת עד שירצה להחליף
  8. הרכב לא שלי ולא הייתי שם יש צילום של הרכב בפרטי הדו"ח מספר הרישוי לא קרוב לאף ארב שאני מחזיק או שהחזקתי ב15 שנה האחרונות תעודת זהות והכתובת נכונים השם הוא עם כינוי פרטי במסמכים ממשלתים אני נקרא בשם מלא. דבר ראשון בדקתי באתר ההמשלתי של נוסף רכב נוסף על שמי. חוץ מלכתוב לאותה עיריה ולערער צריך לעשות עוד משוהא. איך נוצרת כזו טעות ( אולי נותנים ל AI לחפש בעלויות?)
  9. המוסך יכול להזמין צירה משופצת מאחת החברות המדייק או המדביק אם יש להם על המדף ולהחליף. אביזרים מחול יכולים להיתקע במכס אלא אם זה מוצר עם תקן ברור
  10. מעדיף לא קטן מאזדה 2 בא בחשבון אבל מתומחר בהתאם , יש יתרון שידני משאיר אותו ער אחרי משמרות, עכשיו יש פקקים אבל עוד כמה חודשים כוון הנסיעה ישתנה לפחות פקקים , על יאריס מבקשים מעל 10K מעל המחירון של לוי יצחק. אולי יפנית כמו הונדה סיוויק או ויטרה ? כמובן זה יתבטא בדלק
  11. פלאנץ הכוונה לחלק שאליו מתחברים הצינורות הראשיים ויש ממנו צינור דק למיכל עודפים אצלי הוא נפרד מהרדיאטור (עד עכשיו שמתי zerax) לא הוחלפו כל המים . לא נראה לי שזה אויר . יש בריחה קלה של מים ,הרדיאטור נשאר מלא כל עוד המים במיכל התפשטות לא התרוקנו , יתכן ואכן זו נזילה סמויה בבדיקה רגילה של לחץ לא מצאו. אשאל במוסך על בדיקה עם UV . הצעתי לעשות בדיקה אם יש בריחת גזים מהמנוע עם נוזל שבודק גזים אבל הוא אמר שזה לא אמין ( מניסיון העבר הרבה פעמים שיש נזילה בגלל לחץ זה כן בעיה במנוע שגורם ללחץ חזק )
  12. עד 2017 1.2 90 כח סוס אחרי זה עברו ל 1000 זה לבן שלי יש פקקים.
  13. הייתה בעיה בבנדים של הפלאנץ שהוחלפו . לפי הידוע המנוע לא התחמם ( אבל אולי לא שמנו לב) עדיין מאבד קצת מים ( נסיעה של 200 ק"מ יורד קצת במיכל עיבוי) בדיקת לחץ במערכת המים לא רואים נזילה. בדיקת לחץ הפוך במנוע לא רואים בעיה בראש מנוע. מוסכניק אומר שיכול להיות בעיה קטנה באטם של הראש מנוע שלא עולים עליה בבדיקה. יכול להיות עוד משהוא נגיד נזילה ממשאבת מים רק בזמן נסיעה? או רעיון אחר? בנוסף לא יודע אם קשור האוטו אוכל קצת שמן ( בערך ליטר ל 4000 ק"מ) האוטו נוסע מצוין סביר שאיו טעם לעשות ראש מנוע
  14. תודה . ההיגיון הוא להחליף רכב ולקחת את כספי הביטוח ולהוסיף אע"פ שמאתגר למצוא רכב אמין שנתון לפחות 2015 ואילך שסביר בצריכת דלק ל בין 20-30 אלף. איביזה ידני אפשר למצוא אשמח לעוד רעינות
  15. צריך דחוף רכב במקום איביזה 1.4 שהלכה טוטל לוסט (יש אפשרות להציל אותה הביטוח של צד ג שמודה ישלם חצי ואנחנו נוסיף עוד כמה אלפים .) מנונ של 1. 4 הוא עד 2015 ווכיד להתקדם צריך לעבור ל1.2 טורבו השאלה איך המנוע הזה? בדגש על ידני כדי לא להסתבך עם הגיר והאם יש חלופות אחרות לרכב בין 20-30 אלף ( מחירון של הנוכחי כ 16) לא חייב להיות ידני אבל מתאים לנסיעות בין עיריוניות. הקלאסי הוא מאזדה 2 אבל 2015 ( פחות מ 200 אלף ק"מ) מתחיל מעל 30 אלף איך הרנו קליאו 0.9?
×
×
  • תוכן חדש...