שלום ברשותי קיה סיד דיזל 2018
158 ק''מ
הרכב מאבד מים מהרדיאטור
מיכל עודפים נשאר מלא
האגזוז זורק מעט מים
בדיקת לחץ במערכת הקירור במשך 40 דקות הראתה לחץ תקין
זוהי התשובה של המוסך:
לדעתי דליפה באטם ראש מנוע
יש סימני התחממות וניר4ה שהחליפו הרבה צינורות מים ורדיאטור
כניראה מייצר לחץ פנימי
ניסיתי לאתר לא מצאתי נזילה
גם בשעון לחץ בקושי ירד הלחץ גם אחרי 40 דק שהיה מחובר
האם עושים בדיזל ראש מנוע ?
והאם זה מומלץ?