Jump to content

איש שמח

  • הודעות

    730
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי איש שמח

  1. דאצ'יה לדוגי דיזל 2018 נורת מנוע יחד עם נורה מעין גלים במחשב נותן תקלה במסנן חלקיקים מישהו יודע מה הלאה?
  2. אני צריך מק"ט של המשאבה מס' רכב 9861738\
  3. מה זה אומר תביעת ניזוק כצד ג'? זה נזק לרכב הזה? או ששולם לרכב אחר?
  4. החל מדגמי 2011 לא ניתן להתקין מערכות גז במזדה 6
  5. אז מה כן? שמתי פקק 1.1
  6. משהו מעניין שפתחתי את הפקק של המים אחרי 7 שעות שהרכב היה כבוי עדיין היה בריחה של אוויר (כמו פתיחה של בקבוק סודה) מה יכול להיות?
  7. החלפתי פקק לא פתר מה שמעניין שפתחתי את את הפקק חרי שהרכב היה מכובה שעתיים וחצי ועדיין השפריץ לי קצת מים החוצה כשהרכב מונע אין לחץ בצינורות
  8. איש שמח

    משאית בטון

    לא מכיר במשאיות בטון אם הם מחכות למשאבה או לא\מכיר משאיות זבל להם בטח מחכים...
  9. רדיאטור דיי חדש אחרי שהחלפתי טרמוסטט וירדן המים מילאתי 2 ליטר ומאז הוספתי עוד פעם אחם חצי ליטר לאחר שבוע עוד חצי ליטר ואז היה נראה שהמים בסדר תקופה עכשיו הרכב עמד שבוע והסופתי ליטר שלם ואין נזילה יש קישור?
  10. איך בודקים בעיה בראש מנוע?
  11. קצת הסבכתי מישהו יכול לענות לי פשוט ?
  12. לא עשו בדיקת לחץ הפוך עשו רק בדיקת לחץ למערכת קירור הרכב התחמם לפני חודש והחלפתי טרמוסטט ומאז אני עוקב על המים ברדיאטור בעצמו
  13. שלום ברשותי קיה סיד דיזל 2018 158 ק''מ הרכב מאבד מים מהרדיאטור מיכל עודפים נשאר מלא האגזוז זורק מעט מים בדיקת לחץ במערכת הקירור במשך 40 דקות הראתה לחץ תקין זוהי התשובה של המוסך: לדעתי דליפה באטם ראש מנוע יש סימני התחממות וניר4ה שהחליפו הרבה צינורות מים ורדיאטור כניראה מייצר לחץ פנימי ניסיתי לאתר לא מצאתי נזילה גם בשעון לחץ בקושי ירד הלחץ גם אחרי 40 דק שהיה מחובר האם עושים בדיזל ראש מנוע ? והאם זה מומלץ?
  14. ערב טוב יש לי סיד דיזל 2018 158 ק''מ היום ביצעתי טיפול אצל המוסך שלי שמתמצא בעיקר ברכבי בנזין הוא אומר שיש האה מצינור הטורבו לא היה חסר שמן באוטו כלל הבנתי שזה אופייני לרכבי דיזל טורבו רציתי לדעת האם זה נכון?
  15. מפרסם עבור חבר מאזדה 3 ספיריט מנוע 2000 טסט ע ינואר 2025 236 ק''מ יד שניה פרטית (01 ברישיון) שמורה מאוד הוא רוצה 23 גמיש לפנות אלי ואקשר 0556708066 ד''א את המנורה השבורה מאחורה הוא החליף
  16. למה יכול להיות שהיה השכרה? ברוב המקרים שהיה השכרה מופיע "השכרה" לבד
  17. רכב מומלץ מאוד אמין וחסכוני גם המחיר ממש מעולה
  18. הכי מומלץ זה אאוטלנדר עם הסבה לגז בסורנטו גם מנוע פחות אמין וגם מערכת גז בעלות כפולה עקב הנעה בהזרקה ישירה
  19. אני רק סיפור חבר שנכנס בפזיזות ובמהירות לתחנת דלק איבד שליטה נכנס ברכב עם גברת נחמדה שהיתה באמצע לתדלק עם רכב מונע נהיה פיצוץ והרכב שלה החל לבעור החבר לא איבד עשתונות יצא החוצה שבר שמשה ופשוט משך אותה החוצה אם הרכב היה כבוי כנראה שהפיצוץ היה נמנע
  20. הוא דורש 25.500 גמיש ליד הרכב
  21. מפרסם בשביל חבר לפנות אליו בלבד! יד שלישית פרטית (עברה עכשיו יד) 88.000 ק''מ טסט ל10 חודשים צמיגים ומצבר חדשים נדירה במיוחד אדיר - 0534566670
  22. אני יכול להגיד לך איפה התקנת את המערכת בלי שתגיד לי וזה נכון מאוד אם המערכת מותקנת במקום לא מקצועי ולא מכוונת כראוי יש לי חבר עם קורולה 2010 עם 700.000 ק''מ על גז והאאוטלנדר תופס גז יותר טוב מקורולה אם מעניין אותך אני נותן ייעוץ ללא עלות בכל עיני הרכב והגז תוכל לחייג אלי 055-6708066
  23. כן מיצובישי אאוטלנדר מוסבת לגפ''מ אם זה מעניין דבר איתי בפרטי יש רעיון
×
×
  • תוכן חדש...