Jump to content

itaimoto

  • הודעות

    111
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של itaimoto

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

60

מוניטין

  1. הדרך הארוכה בעולם לפנות ימינה.
  2. מקווה שיינתן משקל משמעותי לחלקים שמוחלפים בתדירות גבוהה המשקפים את העלות השוטפת שרוב בעלי הרכב יחוו - בלמים, מסננים, מצתים וכו' ואולי גם חלקים כמו פגושים שנפוץ להחליף במקרה של תאונה. חלקים שמוחלפים פעם ב 100-200 אלף ק"מ באמת קשה יותר להשוות כי אורך החיים שלהם יכול להשתנות מאוד בין יצרנים ודגמים. יוזמה טובה לדעתי ואני בדרך כלל נגד רגולציה.
  3. המתחם גדול עם כמה אזורי חניה ומפגשים. צריך מיקום מדוייק, ההכוונות הלא מדויקות והמעברים גרמו לי להסתובב 10 דקות וטרם מצאתי.
  4. זאת נקודה טובה, בהחלט צריך להיות ערניים לתנים שחוצים את הכביש בלילה. מה שכן, נראה לי שהתדירות שהם מופיעים בה עונתית - בחודש האחרון יוצא לי לראות 1-2 בלילה, בחודשים הקודמים לא ראיתי בכלל. מנסיוני (רק שיישאר ככה...) הם לא "מתאבדים" וחוצים את הכביש מספיק רחוק ומהר כשרכב מתקרב. מצד שני גם ראיתי גם פגרים דרוסים על הכביש.
  5. אם המטרה היא נטו נהיגה ולא נוף או רגיעה, אחרי 1 בלילה לרוב האזור נקי מהפרעות מכל סוג בכל יום בשבוע (אפשר להתקל בעבודות בכביש לאורך מקטע פעם בכמה חודשים). קח בחשבון שנסיעה אינטנסיבית שם בלילה מצריכה להכיר את הכבישים בעל פה כי ברובם הם נטולי תאורה.
  6. אם אני לא טועה בכל מקרה צריך לחדש ציפוי ננו אחת לשנה עד שנתיים, ולמען האמת עוד לא החלטתי אם זה שווה את ההשקעה (הפעם הראשונה הייתה לנסיון ובהחלט הורגש שקל יותר לנקות את האוטו). בחיפוש זריז בגוגל דווקא ראיתי שהקונזצנזוס הוא שלא אמורה להיות בעיה מיוחדת בשימוש ב ONR עם ציפוי ננו, גם נאמר כאן בפורום. בכל מקרה, ONR הוא הדרך הכי נוחה מבחינתי לשטוף על בסיס קבוע מחוץ למכון שטיפה שיכול לגרום לסווירלים, ולכן אם אצטרך "לבחור" בינו לבין ציפוי ננו מכיוון ששטיפה עם חומרים מבוססי ננו מצריכה ממני... ובכן, שטיפה 😃, אז ה ONR יישאר.
  7. מאז שביצעתי ציפוי ננו עברתי לשטוף בעיקר בעצמי עם כפפה ומגבת איכותיים בשיטת ONR שמתאימה לי בול כי אני חונה בחניון תת קרקעי ללא נקודת מים. פעם בכמה חודשים אני מבקר במכון שטיפה ידנית. אין סווירלים נראים כרגע, אז לכל הפחות קצב הצבירה שלהם הואט משמעותית. PPF יקר מדי לדעתי, פותר את בעיית הסווירלים והנזקים רק חלקית ומצריך תחזוקה כמו שנאמר כאן.
  8. הגירוז בוצע ללא עלות במוסך. לגבי החלפת החלק, הקלאץ' כולו אינו באחריות וזה כולל את מיסב הלחץ המדובר. יש בעלי ברזים שחיכו להחלפת קלאץ' בשביל להחליף גם את המיסב על מנת לא לשלם פעמיים על עבודה. דווחו בקבוצת בעלי הרכב גם מקרים של אנשים שהצליחו להחליף את המיסב במסגרת אחריות - אני מניח שזה הצריך התעקשות ותלוי ק"מ ומצב קלאץ' כיוון שרשמית זה לא חלק שמכוסה.
  9. בזריקות זנב קטנות בכיכרות ופניות ההבדל קטן, ה PS4 צריכים עוד 3-5 קמ"ש לפני שהם משחררים אחיזה שאפשר לקזז עם זווית היגוי או גז. קח בחשבון שבמסלול אני כמעט תמיד מחפש קווים נקיים ולא מתחבר כל כך לדריפטים, אז YMMV.
  10. הברז בת שנתיים שבמהלכן נסענו 40000 ק"מ עגולים. עדכון שנתי: בק"מ 28000 הצמיגים הוחלפו ל Pilot Sport 4 בעלות של 2300 ש"ח. הפרימאסי שהגיעו עם הרכב היו טובים ללמידת רזי השליטה ברכב בזכות אחיזה נמוכה יחסית (לא טעות) בשילוב תקשורת טובה והרבה רעש כשמתקרבים למגבלות. ה PS4 מהווים שדרוג טוב לאחיזה ללא פשרות ביומיום למעט עלות - הם מגיעים לטמפ' עבודה מהר גם בנסיעות רגילות, לא פוגעים בצריכת הדלק ולא רועשים יותר בנסיעה מנהלתית (ובנסיעה חזקה הם שקטים יותר ליד המגבלה). מבחינת ביצועים בפועל, הורדתי שניה מזמן ההקפה בכל אחד מ-3 המסלולים בפעם הראשונה שביקרתי בהם איתם ומאז אני מוסיף לשפר זמנים. בק"מ 34000 בוצע טיפול קטן "45000" הכולל שמן מנוע, מסנן שמן ומסיר פיח בעלות של 860 ש"ח. בנוסף בוצעה החלפת רפידות בלם קדמיות בעלות של 800 ש"ח. בק"מ 39000 בוצע טיפול גדול "60000" שהוקדם קצת עקב רעשים בזמן בלימה. הטיפול כולל שמן מנוע, מסנן שמן, מסיר פיח, שמן גיר, פילטר אוויר ונוזל בלמים בעלות של 1800 ש"ח. כמו כן הוחלפו גומיות מוט מייצב קדמי שפיתחו חופש בעלות 630 ש"ח. בנוסף בוצעה חריטה לצלחות הבלמים האחוריות והוחלפו הרפידות מאחור בעלות של 900 ש"ח. איזור דוושת הקלאץ' גורז עקב השמעת חריקות לסירוגין בהפעלה והגירוז הפחית את הרעש כמעט לגמרי. מחלה ידועה של הרכב היא מיסב הלחץ של הקלאץ' שמרעיש לאחר עשרות אלפי ק"מ בודדים (ללא השפעה על התפקוד). פתרון מצריך החלפת הרכיב מה שמחייב הוצאת גיר מהרכב בעלות לא מבוטלת, אבל ייתכן שזה לא מה שגרם לרעש אצלי מכיוון שהגירוז לבדו עזר, בינתיים לפחות. אני מחזיק אצבעות כי אני רגיש לרעשים למינהם. אגרת רישוי שנתית: 2407 ש"ח. ביטוח: 4500 ש"ח. צריכת דלק: 10.5 ק"מ לליטר כולל טיולים. העלויות מוסיפות להיות שפויות ביחס לכיף שהרכב נותן. במיוחד, יש את התענוג שבהתמודדות עם רכבים חזקים משמעותית במסלול או בטיולים בזכות השלדה המאוזנת והמשקל הנמוך, מה שמקזז פערי הספק בפניות ובאזורי בלימה - מעין קסם בעיני.
  11. זאת רציונליזציה קלאסית. בהתחשב במה שאני רואה בכבישים, אני הרבה יותר מודע למה שקורה סביבי מכל רכב "גבוה".
  12. בוא נניח שאם פות"ש לא היה קונה את הרכב הזה ומשקיע את הכסף בלימודים ובמוסך הוא היה פותח אותו בעוד 3 שנים. ונניח עוד שעם הרכישה של הרכב הוא יפתח את המוסך בעוד 4 שנים, שבמהלכן הוא ייסע על החלום המוטורי שלו. מה יותר טוב בכללי? פות"ש החליט מה יעשה לו יותר טוב ואי אפשר להגיד שהוא טעה כי אין אמת כאן. קח כל מיליונר ותראה שהוא לא חי בדירת שני חדרים עד שהוא הגיע למה שיש לו היום אלא כנראה עשה Scaling לרמת החיים שלו באופן מתמשך, למרות שמבחינה כלכלית טהורה כל רכישה עכבה אותו בהתקדמות לרמת החיים הבאה.
  13. אתה מסוגל לדמיין בחורה בין צפון ת"א להרצליה שנוהגת בקורסה? (גילוי נאות: הייתה לי חברה שגרה בצפון ת"א לפני שעברנו לגור ביחד. אבל היא ממש לא הייתה כמו כולן, היא נהגה במיני).
  14. מה שאתה אומר מובן מאליו. לעניין הדיון דעתי היא שהמחיר הזה לא כדאי. רוצה עוד המחשה להגזמה? קיימן מתחילה בארצנו ב - 30k פחות עם הספק דומה (300 כ"ס).
  15. גם ה BRZ לא הגיעה לארץ ברמת הגימור הנמוכה. בכוונה השתמשתי ביחס ה MSRP רק כדי לכפול את המחיר של תצורה "טיפוסית" לא נמוכה ולא ניסיתי להמיר אותו לשקלים.
×
×
  • תוכן חדש...