עלויות ביטוח ותחזוקה גבוהות יותר מרכב עממי רגיל, לא נורא בסה"כ. יש פירוט בשרשור שלי.
צריכת דלק משולבת של 9 קמ"ל כולל טיולי נהיגה בתוואי של כ 50% בינעירוני ו 50% עירוני (בזמן, לא בקילומטרים).
לרווקים/זוג ללא ילדים נפח אזורי המחיה והאחסון סבירים, רק קח בחשבון שחפצים גדולים שלפעמים רוצים לשנע כמו כסאות או קרטונים לא ייכנסו.
לדעתי הנוחות היא החסרון העיקרי שאתה צריך לשקול. הרכב קשיח ונמוך. נסיעה בכביש משובש היא חוויה מלחיצה ומעייפת של איתור והמנעות מבורות. על פסי האטה צריך לנסוע בחצי מהמהירות של רכב רגיל (לפעמים 10 קמ"ש, תלוי בכמה גרוע הם בנויים) ובכביש מגורד מאטים ל 70 קמ"ש. ירידה מאספלט לא רלוונטית בכלל. אם אתה מתכוון להשתמש ביכולות הספורטיביות של הרכב זאת פשרה שדי קל לקבל - אני עושה את זה ב 7 השנים האחרונות. אם לא, אתה כנראה תתעייף מהמצב הזה מהר.