Jump to content

itaimoto

  • פרסום הודעות

    83
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

אודות itaimoto

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אמנם אני לא יכול לייעץ בסוגיה המשפחתית היות שהשיקול ה"משפחתי" היחיד שהייתי צריך להתייחס אליו בזמן הרכישה של הברז היה "יהיה נחמד אם החברה תאהב את הצבע", אבל אני חושב שאתה לא צריך להמנע מרכישת ברז רק בגלל שהיא תהיה הרכב הספורטיבי הראשון שלך. היא בהחלט יכולה לנשוך, אבל אם תהיה זהיר מספיק תוכל להנות מעולם חדש ונפלא של הנעה אחורית מבלי לסכן את עצמך ואת הסביבה. מה זה זהיר מספיק? אם 21 אלף ק"מ על הרכב הספורטיבי הראשון שלי מהווים איזשהו מדד, אז אני: נהגתי ב 5000 ק"מ הראשונים בגישה של "הרכב הזה יהרוג אותי" נזפתי בעצמי בכל פעם שבה הבקרה נכנסה לפעולה (זה מאוד מורגש בברז) בכביש או במסלול וביצעתי עם עצמי מיני תחקיר על הסיבה שבגללה זה קרה העזתי לנסות את הבקרה במצב Track הליברלי יותר (לא בקרה מנותקת חלקית. בקרה ליברלית יותר) לראשונה ביום המסלול השלישי שלי ואחרי הדרכה אגב, לפני הברז תרגלתי לא מעט העברות משקל וקווים נכונים עם איביזה 1.0. יש הרבה מידע זמין ברשת, יש הדרכות נהיגה, ואפשר לעשות את זה עם כל רכב. לא צריך לקנות הוט האץ' בשביל זה.
  2. itaimoto

    למבו אוונטדור ז''ל

    אני עובר בפניה הזאת על בסיס שבועי. עד לתמונה הזאת ראיתי שם שני סוגי כלי רכב שמעורבים בתאונות: 1. בדרך כלל - רכבים נורמלים לחלוטין, בינהן פוקוס הפוכה, סוויפט מרוסקת, ועוד כמה משפחתיות שאני לא זוכר את הדגם שלהן כרגע. 2. אופנועים. וזאת למרות שמסתובבות שם קופרות, GT-R, ברזים ופורשה לרוב. רוצה לומר - לפני שקוטלים את כל בעלי הרכבים הספורטיביים באשר הם ועושים משפט שדה - אני מעריך על סמך סוגי הרכבים הפגועים שראיתי שרוב התאונות שנעשו שם הן של אנשים שלא היו ממוקדים מספיק בכביש (מישהו אמר טלפון?) ואין להם שום קשר לרכבים ספורטיביים. מי שבא לנהוג שם עם רכב ספורטיבי, מנסיוני, בדרך כלל סופר ממוקד בכביש וכן יודע להתאים את עצמו למגבלות הדרך, כולל שדה ראיה ורוחב נתיבים.
  3. אף פעם לא הבנתי אמירות כאלו. מה המטרה? לגרום לאנשים שלא קיבלו מליון ש"ח להרגיש יותר טוב שמישהו אחר קיבל X ולא Y? מי שקיבל מליון ש"ח, ח"ח לו ושיהיה לו לבריאות. זאת הפיכה נפוצה בתחום הקריירה של סיבה ותוצאה. הוא לא מקבל מליון שקל בגלל שהוא עובד ב Moovit, הוא מקבל מליון שקל בגלל שהיה לו את סט היכולות ש Moovit חיפשו כשהוא התקבל, הוא הוכיח את עצמו בתפקיד וייצר הכנסה נאה לחברה, ובבוא העת לחלק לחלק את הבונוס מהרכישה (שהוא לא יכול היה לדעת מראש שתקרה) המנהלים הקצו לו את את הנתח הזה לפי תרומתו לחברה שנגזרת מכישוריו.
  4. itaimoto

    איביזה .fr 2016

    הייתי בעלים של איביזה 3 דלתות FR ידנית 2017 אחרי שנים רבות של נהיגה ברכבים אוטומטיים. החזרה לגיר ידני לא הייתה בעייתי והצריכה ימים בודדים של הסתגלות כדי לנהוג בצורה נוחה. אחרי כמה חודשים ההעברה כבר מבוצעת בצורה אוטומטית כשלא חושבים עליה. יש לציין שגם אני לא נהגתי בפקקים. הרכב עצמו כיפי, נראה מצוין ושמר ערך בצורה טובה. המחירון עמד על 75% ממחיר הרכישה אחרי שנתיים וחצי כשעשיתי טרייד אין אצל יבואן (אחר). המודעה של הרכב במגרש שקיבל אותו הוסרה אחרי חודשיים (עקבתי) - לדעתי הרכב נמכר הרבה לפני כן אם לשפוט לפי קצב התחלופה ביד2.
  5. מרשים ביותר ברמה הטכנית והחזותית. אישית חבל לי קצת שאחרי ההשקעה המטורפת בחלקים מקוריים עד לרמת הבורג שהחלפת את הפנסים ללא מקוריים. גם אם מדובר במוצר איכותי, פנסים לא מקוריים (במיוחד Angels Eyes) תמיד נראים לי במראה כמו משהו זול מאיביי. מה גם שזה פרוייקט שעשית בעקבות הפטיש לדוגמנית מפלורנטין כשהיא הייתה חדשה ונטולת תוספות 😃 המצב הטוב של הגג, והצבע, אוי הצבע, מפתיע ביותר אחרי כל השנים האלו.
  6. איזו פנינה! כיף לראות שהיא מצאה בית ראוי. מרתק לראות ולקרוא.
  7. itaimoto

    יום מובילי דעה עם יונדאי i10

    רכבי מיני לעולם יישארו בנישה העירונית החמודה שלהם, סופגים מכות בחניות של תל-אביב מבלי שהלב שלנו יישבר יותר מדי. הגודל הקטן ומחיר המטרה הזול גורמים להם להיות מתוכננים עם פשרות Built-in כמעט בכל תחום מביצועים ועד לאבזור, ומי שסולד מפשרות (והממון בכיסו) קונה "רכב אמיתי" בדמות סופר מיני. התרגלנו לזה, ובתדריך שלפני הנסיעה נציג היבואן ניסה לרמוז בעדינות שה i10 מעיזה לקרוא תיגר על המעמד שאליו היא נולדה ולפזול למעלה. יומרני. מבחוץ הרכב צועק "מיני" קלאסי: הוא עגלגל, קטן וחמוד. החזית נראית מודרנית ומנסה להזריק מעט אגרסיביות עם חידוד פנסים וגריל גדול שמכסה כמעט את כל הפגוש. לטעמי השילוב נראה מוזר בפרופרציות האלו ואני לא התחברתי לעיצוב. בפנים הנדסת האנוש טובה וכל המתגים נמצאים במיקום שבו היית מצפה מהם להיות ברכב אסיאתי. המולטימדיה נוחה לתפעול עם שילוב של מסך מגע ומינון מתאים של כפתורים פיזיים לשמע ובקרת האקלים האוטומטית (ברמת הגימור Supreme שבחנתי), הבלוטות והאנרואיד אוטו מתחברים מהר ועובדים בצורה חלקה. איכות הסאונד מהרמקולים סבירה בלבד עקב מחסור מורגש בבאס. ההגה עבה ונוח לאחיזה. חבל שחסר לו מעט טווח כוונון בחלק התחתון, ואין כוונון למרחק. שתי הסוגיות האלו מנעו ממני תנוחת נהיגה מיטבית מה שעלול לגרום לעייפות בנסיעה ארוכה. ציפיתי שהגיר החד מצמדי יהיה נוראי - ואז התחלנו בנסיעה. אז זהו, שהוא בסדר גמור. מעט מהוסס ביציאה אבל צפוי אחר כך. יש זחילה בעזיבת הבלם כמו בגיר פלנטרי, אין כמעט נדנודים במעבר הילוכים, יש Hill Hold יעיל. הקיקדאון לא מפחד להוריד שלושה הילוכים בבת אחת כשסוחטים את הדוושה עד הסוף. לחובתו, אפשר לבלבל אותו בעקביות כשדרושים יותר כוח בעליה, ואז יש שניה של השתהות, שניה של הורדת הילוך לסל"ד קרוב מדי לקו האדום, ועוד חצי שניה של העלאת הילוך. ההחלפות אמנם איטיות למדי, וממושב הנהג אם יודעים מה לחפש מרגישים את הקלאצ' מתחבר ומתנתק. אבל, וזאת נקודת המפתח, אם לא חושבים באופן פעיל על פעולת הגיר בדרך כלל לא שמים לב אליו. ידוע, זה הסימן לטכנולוגיה טובה. צדק נציג כלמוביל שזמינות הכוח טובה, למרות נתון ההאצה המחפיר על הנייר בגרסה האוטומטית. בעיר ובין רמזורים הרכב מאיץ ללא קושי . בכביש המהיר המנוע מרגיש נינוח בשיוט למרות 3000-3500 סל"ד גבוהים יחסית. בידוד רעשי המנוע טוב. כשמוציאים אותו מאיזור הנוחות ודורשים כל טיפת הספק קיימת, מתחיל להגמר לו האוויר ב 110 קמ"ש והאצה אחרי 120 לוקחת הרבה זמן. לפחות עדיין קיימת האצה במהירות הזאת, ואפילו בתנאים האלו בידוד רעשי המנוע נשאר יעיל. בידוד רעשי הרוח והצמיגים פחות טוב. הרכב נשלט בקלות וההגה מתוגבר מאוד, אפילו יותר מדי. הוא אילם וחסר תחושה, אבל לא ציפיתי למשהו אחר וגם אין בכך צורך. זוויות הגלגול סבירות והריסון טוב - המתלים חוזרים לעצמם שניה וחצי אחרי בור או פס האטה שלקחת מהר מדי. תיקון הסטייה מנתיב עובד היטב ולא נכנס לפעולה מוקדם מדי. חבל שאין התרעה על מרחק מהרכב שלפנים, למעט עשיריות שניה בודדות לפני בלימת חירום אוטונומית, שעבדה מצוין במבחן שעשינו ב - 25 קמ"ש, כולל בסימולציה ריאלסטית של נסיעה קדימה תוך כדי התכתבות בווטסאפ. בשביל המדע. לא ברור באיזה ספר עתיק יונדאי מצאו את הכישוף שהם עשו כאן, אבל מרווח הרגליים מאחור נדיב ברמה מפתיעה, והוא לא בא על חשבון נפח תא המטען המרשים כשלעצמו. הרוחב מאחור טוב לקטגוריה, שני מבוגרים ממוצעי-גודל יסתדרו כאן בלי בעיה ואפשר לצופף גם שלושה. נוחות הנסיעה טובה מלפנים, אבל (וכאן נגמרו ליונדאי הכשפים כנראה) מאחור הרבה פחות. כל בליטה בדרך מורגשת בישבן וכבישים בעלי שיפוע משתנה לא יעשו חסד עם הרגישים לטלטולים. אולי זאת הישיבה ישירות על הסרן האחורי, אולי כל רכבי המיני כאלו - אין לי מספיק ניסיון בקטגוריה כדי להגיד. אם הנוחות מאחור חשובה לכם שבו במהלך נסיעת המבחן גם במושב האחורי כדי להחליט בעצמכם. ה - i10 , מלבד עיסוקה העיקרי כמשנעת אנשים, עוסקת גם בשבירת כל מיני קלישאות שהתרגלנו להגיד על רכבי מיני. היא מאובזרת למדי, מצויידת במערכות בטיחות אקטיבית, הגיר החד מצמדי שלה סביר מאוד, יש לה מרווח רגליים מרשים מאחור וגם תא מטען שימושי. היא תהיה בחירה טובה עבור שחיפש רכב מיני מלכתחילה, ויותר מכך - מי שמחפש רכב שייסע בעיקר בעיר והיו לו עד כה סיבות ענייניות באמת להמנע מהקטגוריה - גם הוא ראוי שיבחן אותה ברצינות.
  8. רכב חתיך, אחד העיצובים המוצלחים של סיאט במיוחד בגרסת ה 3 דלתות. שקלתי גם קניית אחת בגרסת ה 150 כ"ס איפשהו לפני הברז. תמשיך להנות.
  9. המנוע הזה נכנס לשימוש ב - 2015 בהרבה מאוד רכבים של הקונצרן, כולל באוקטביה הכבדה משמעותית מהאיביזה, ועד כה לא ידועות בעיות סדרתיות איתו. מניסיוני ספציפית עם איביזה - מנוע חזק וחסכוני (17 קמ"ל). סע בראש שקט.
  10. זה נקרא: כלכלה חופשית / השתכרות בהתאם לכישוריך.
  11. itaimoto

    מבחן דרך: מרצדס C63s

    פשוט כיף לקרוא את המבחן הזה והתמונות מהממות. האזכור של ה RUF החייתית בהתחלה באמת מכניס לפרופורציה. ממושב הנוסע ירדתי בתחושה שהרכב הזה יכול להוות עילה לחקיקה תקדימית בנושא תאוצה מירבית, היא פשוט לא נגמרת. מעניין כמה מהרוכשים אפילו ינסו להשתמש ביכולות הדמיוניות האלו, יש לי הרגשה שלא הרבה והמותג יהיה גורם המשיכה העיקרי. מי שהממון בכיסו ומחפש נהיגה טהורה יכול לרכוש 911 בסיסית במחיר דומה, היא מאיצה כמעט אותו הדבר (למרות שיש לה הרבה פחות כ"ס) וכנראה מערבת יותר לנהיגה. ברור שה C63 יותר נעימה ליומיום אבל אז נשאלת השאלה למה פשוט לא לקנות C43 והלשקיע את העודף במניות (טוב, לא בתקופה הזאת).
  12. בתחילת 2017 שכרתי ספארק ידנית משנת 14/15 במשך חודש. הרכב היה עם 100K ק"מ וכנראה עם תחזוקה לא משהו כרכב השכרה שממלא את נישת ה"תן לי את הרכב הכי זול שיש לכם". הרכב היה בסדר גמור לשימוש האישי שלי, מרווח דיו ואפילו קצת מהנה לנהיגה עם התיבה הזאת (האיץ ופנה טוב מהקורסה מהדור המקביל, שכביכול סגמנט מעל. הקורסה הרגישה כבדה מאוד עם הגיר האוטומטי שלה). צריכת דלק מדודה במשאבה 15 קמ"ל. הבלוטות עבד היטב עם המערכת המקורית (ללא מסך) אבל איכות הסאונד ברמקולים הייתה גרועה למוזיקה אם זה משנה לך. לא טרחתי לבדוק איזה מנוע היה מותקן, 1000 או 1200.
  13. itaimoto

    שנה על BMW M240

    אני אנחש שההתראה הזאת פשוט דולקת כל הזמן כפיצ'ר של המותג: "אדוני השוטר, ברור שאותתי אבל יש תקלה. הנה, תראה" 😄 נשמע שהרכב בנקודה אופטימלית של כיף ונוחיות, בעלות אחזקה לא מבוטלת יש להגיד - הביטוח והטיפולים יקרים. יצא לך להיות איתה במסלול?
  14. כמה התרשמויות שלי מנסיעות מבחן בשבועות האחרונים במסגרת חיפוש רכב חדש להורים - הדגש הוא על בטיחות, אמינות ושיקוף נוח לאנדרואיד אוטו עבור הוויז. טרם החלטתי. קיה ריו GX - כרגע נראית הבחירה המאוזנת ביותר. הנסיעה נוחה למדי. המנוע 1.0 טורבו + גיר דו מצמדי מאיצים היטב וחלקים דיים גם בעיר. שדה הראיה סביר ולא יותר. יש בקרת סטיה מנתיב אקטיבית, בלימה אוטונומית, מצלמת רוורס וחיישני רוורס. האינטריור הפתיע לטובה בעיצוב ובאיכות החומרים. מגיעה עם בלם יד מכני ואין מערכת Keyless - זה לחיוב היות שאני מעדיף את הפשטות בתפעול של שתי המערכות האלו עבור הההורים. המולטימדיה מקורית נוחה לתפעול ושיקוף טלפון. מגיעה עם 7 שנות אחריות על מנוע וגיר מה שמהווה יתרון משמעותי בסעיף האמינות. לחובה - העיצוב החיצוני אנמי משהו. מחירון + איתוראן + רישוי 107K. מבחינת סחירות - מצד אחד קיה, מצד שני כפי ש @dorsht כתב לא רואים את הרכב הזה על הכביש בכלל, כנראה בגלל העדפה לגרסת הג'יפון, הסטוניק. מכל מקום עבורינו הסחירות היא לא שיקול משמעותי. ניסאן מיקרה Acenta Plus - האופציה הלא שגרתית. מבוססת על שלדת קליאו דור קודם (2012) ובעצמה הושקה ב 2017. התלהבנו מהעיצוב החיצוני, אבל בפנים קצת אנמי. הגיר הרציף משתהה ביציאה אבל בסך הכל עובד חלק. תנוחת הישיבה גבוהה באופן מפתיע לגודל הרכב. שדה ראיה מצוין. נוחות הנסיעה טובה מאוד. המנוע (100 כ"ס) חלש ביחס לתחרות והרכב מרגיש כבד. יש בלימה אוטונומית, אין תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב אבל יש התראה אפקטיבית מאוד בדמות רטט בהגה. גם הרכב הזה מגיע עם בלם יד מכני ואין מערכת Keyless (טוב, כנ"ל). אין מצלמת רוורס ועבור חיישנים בהתקנה מקומית דורשים תוספת תשלום. המולטימדיה נראית סינית (?) ועובדת סביר. מחירון עם חיישנים, פוינטר, מרימי שמשות (עוד גובים על זה כסף?), הרחבת אחריות לחמש שנים ורישוי - 112K. יקר מאוד ביחס לתמורה, אבל נראית מצוין כבר אמרתי? הסחירות בעתיד עלולה להיות בעייתית - לא משמעותי עבורינו כנ"ל. רנו קליאו Intense - מרגישה הכי מודרנית והיא אכן הדגם החדש ביותר - הגיע ליבואן לפני שבועיים. מנוע (130 כ"ס) וגיר הטובים ביותר בחבורה. הנסיעה קשיחה יחסית לשני הרכבים האחרים אבל סבירה בסך הכל. הופתעתי לטובה מעוצמת הבלימה הפשוט מצויינת למרות בלמי תוף מאחור. יש בלימה אוטונומית, אין תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב אבל יש התראה עם רטט בהגה שלטעמי לא מורגש מספיק, בטח ביחס לזה שלמיקרה. פרט זה ההתראה התקשתה בכמה מקרים לזהות את סימון הנתיב ולא פעלה. רמת הגימור הזאת מגיעה עם Keyless, פחות מתאים להורים אבל לא דיל ברייקר. הנדסת האנוש "דורשת התרגלות" (או פשוט לא טובה, תלוי בכם) - אין כפתור ווליום בקונסולה המרכזית והוא מוטמע בתצוגת המולטימדיה, הכפתור שאמור לשלוט על הווליום "מההגה" מוחבא מאחוריו והייתי צריך עזרה מהנציג בשביל למצוא אותו, פקדי בקרת האקלים פחות אינטואיטיביים וידית כוונון המשענת נסתרת באיזה כוך ליד רגל שמאל. כרכב עבור ההורים שלי שרגילים לרכבים יפנים שבהם הכל מובן, או לפחות באותו מקום כבר עשרות שנים, זאת סוגיה בעייתית. מחירון + רישוי - 106.5K - מחיר מעולה כשלעצמו לרכב הכי מודרני. ב 116K קיימת רמת הגימור RS Line שמוסיפה גם תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב והתראה על שטח מת במראות. פחות טובה לאבא העובדה שהיא מוסיפה בלם יד חשמלי, זה ממש סעיף פוסל מבחינתו. אלמלא ההשגות בהנדסת האנוש יתכן שהייתי מנסה לשכנע אותו שהשד לא נורא והיינו בוחרים ברכב הזה ברמת הגימור הגבוהה. האמינות בסימן שאלה עקב מנוע חדש לגמרי וגיר שדווחו לגביו בעיות בקליאו הקודמת. גם כאן הסחירות בעתיד עלולה להיות בעייתית אך לא משמעותי עבורינו כנ"ל. נפסלו באולם: מאזדה 2 - פשוט לא נראית טוב לטעמינו. זה גם דגם ותיק (2014) ורמות הגימור הגבהות יקרות ביחס לתמורה. יונדאי i20 - נראית מבחוץ ובעיקר ממפנים כמו ריו מיושנת, כי היא אכן כזאת (2014). תוחלף בקרוב.
  15. באתר של דור אלון אפשר לסנן תחנות לפי זמינות של 98. https://www.doralon.co.il/station/
×
×
  • Create New...