Jump to content

itaimoto

  • פרסום הודעות

    93
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

37 נייטרלי

אודות itaimoto

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הרכב עבר טיפול דיטיילינג יסודי וציפוי ננו דו-שכבתי. הזרז לכך היה הופעת סווירלים עדינים (מאוד) על מכסה המנוע. אמנם שטפתי את הרכב במכון שטיפה ולא בעצמי, אבל הקפדתי שזה יבוצע בשטיפה ידנית במכון שהיה לי ניסיון טוב איתו. את האיביזה שהייתה לי שטפתי באותו המקום במשך שנה וחצי ולא היה זכר לסווירלים, למרות שהיא הייתה בצבע אפור כהה שמדגיש סווירלים יותר מהלבן של הברז. ליאור מ Detail Monkey הסביר לי בסבלנות שהלכה של היפניות לרוב רגישה יותר מזאת של האירופאיות. למדתי (וכן, אני יודע שאין תחליף לשטיפה בעצמך, אבל אני מתעצל. כאמצי זהירות אני אספק להם כפפה ומגבת
  2. אתה צודק בכך ש - BRZ כחולה מקבלת משמעותית יותר תשומת לב בכביש / ברחוב מלבנה. גם אני התלבטתי בין שני הצבעים האלו בקניה והשיקול שהכריע את הכף מבחינתי לטובת הלבן היה הרצון למשוך פחות תשומת לב, בהתחשב בכך שזה הדיילי שלי.
  3. מנסיוני עם שתי איביזות בשנים האחרונות הביטוח באמת יקר עקב העובדה שמדובר ברכבים גניבים (אחת מהן אכן נגנבה 😬)... לפחות חלקית זה בגלל שהם חולקים מכלולים עם רכבים של הקונצרן שמשמשים כמוניות מה שמעלה את הביקוש לחלפים זולים. אני שילמתי כ - 5500 ש"ח למקיף וחובה (נהג יחיד, מעל 30). לא מכיר מחירים בקטגוריה של האוקטביה. בהשוואות שעשיתי מול סוכני ביטוח המחירים ב Wobi דווקא היו מייצגים.
  4. טיפול ראשון היה ב 12 אלף ק"מ, טיפול שני ב 22 אלף. הרכב רואה מסלול בכל כמה שבועות ונסיעות בכבישי נהיגה, אז אני מקדים לו"ז טיפולים באופן כללי (לא הולך לטיפול בעקבות טיול או יום מסלול ספציפיים). הטיפול של ה 1600 ש"ח אכן היה לפי הוראות היצרן במוסך היבואן, אחרי הנחה. אלו מחירי היבואן ל"טיפול גדול" ברכב הזה. אגב, טיפול ראשון היה זול (650 ש"ח) אז בינתיים בממוצע העלויות לא רעות בכלל לרכב ספורט שנעשה בו שימוש ככזה. כמובן שאפשר. אני מעדיף את הטיפול במוסך על פני להתעסק בעצמי עם השמן (באופן בכללי אני לא DIY בנוגע לטיפול ברכב) אז אני כבר מקדים את כל הטיפול מה שגם טוב לשקט הנפשי ש
  5. כל הכבוד על הגשמת החלום למרות הקשיים שבטח עברו בראש בנוגע לבעלות על פורשה בארץ הקודש. מאחל לך שתסע בדרכים כיפיות. כאחד שגם חוטא לפעמים במחשבות על רכבים של פורשה, אני מצטרף לבקשות שהועלו בשרשור לשמוע חוויות יומיומיות ועלויות שוטפות. הרכב נראה פשוט מצוין אחרי הדיטיילינג. גם לי זה נשמע מפחיד, מצד שני הסיכוי להזדקק לביטוח מקיף פוחת משמעותית ברכב לא גניב בעליל ושלא משמש כדיילי ואני מניח שזה היה בשיקולים של פות"ש.
  6. כן, ואני עדיין מגלה דקויות של הרכב ומשפר טכניקה. גם אני מרגיש שהזמן עבר מהר. מה ש @Morningstar כתב ובנוסף אני מקדים טיפולים מה שמשמר את איכות שמן המנוע. בשורה תחתונה זה רכב שיוצר לנהיגה ספורטיבית ואני רק עושה איתו את מה שהוא נולד עבורו. יש בעלי ברזים שמגיעים למסלול בתדירות הרבה יותר גבוהה ממני ולא חווים בעיות כלל.
  7. עדכון יומולדת: הברז בת שנה בדיוק ונסעה 23000 ק"מ. סיכום קולע של התקופה, באדיבות עובר אורח שדיבר איתי היום ברחוב: "רכב משגע, בטח כיף לך בכל נסיעה, הוא נראה קרבי אבל לא של ערסים (הערה: כנראה במיוחד כשהנהג בעל חזות אשכנזית למדי ולובש פולו לבנה), ובטח אמין כמו סובארו!". מדוייק 😎 מבחינת ההתפתחות שלי כנהג, בזמן שחלף מהעדכון הקודם ולא מעט בזכות ריבוי ימי מסלול אני מרגיש שהפנמתי כמה קונספטים חשובים שקריאה עליהם לבדה לא הספיקה כדי לגרום להם לחלחל, כי למידה דרך הישבן היא כלי חזק ביותר. למשל עד כמה שב"רכב מומנטום" חשוב לקחת קו חלק ולייצר יציאה מהירה גם אם באמצע הפניה המהירות איטית יותר מ
  8. אולי, אבל לא תמיד. סיפור שקרה באמת: המיקום: צומת מרכזי בזלצבורג, אוסטריה הרכב: סדרה 4 קבריולט מצב הגג: פתוח ווליום שמע: גבוה שעה: סוף היום סיטואציה: עומד בפקק מחליט להיעזר בווייז לראשונה בטיול הזה. מפעיל ומזין את כתובת המלון. ואז, בעברית ובטון צורם מאוד כמו שרק סיוון יודעת: "בעוד - 200 - מטרים. פנה ימינה!!!!" *כל* הנהגים והולכי הרגל ברדיוס של 50 מטרים מסתכלים עלי. אני: סוגר את הגג
  9. ב - 5 חודשים שבהם הרכב עמד המחירון ירד באלפי שקלים ולכן ניתן להגיד שההצעה שלך שלא השתנתה התקרבה לבקשת היבואן (בהנחה שהוא מתמחר יחסית למחירון) ולא להיפך. כמה אנשים פונים לקיצוניות השניה של טרייד אין שבה הם מקבלים עבור הרכב שלהם מחיר נמוך משמעותית ממה שהם היו יכולים לקבל בשוק הפרטי? הרבה יותר מהקומץ שמבקש מחירים גבוהים. המון, למעשה, ועל כך יעידו מגרשי הרכב וחברות הטרייד הגדולות. אז אני מתקשה לקבוע שמדובר בתופעה או תכונה של ישראלים. במקרה של דגם עם זמן אספקה ארוך מהיבואן כמו הברז לקבלה המיידית יכול להיות ערך כספי משלה. אני ב
  10. הרכב מהנה לנהיגה בנסיעה יומיומית בגלל הפידבק מהשלדה ומההגה שמאפשרים להרגיש את מידת האחיזה בכל פינה של הרכב, הישיבה הנמוכה, הסאונד של הבוקסר בשילוב מערכת הפליטה המקורית, היכולת להוציא את החלק האחורי לדריפט קטן גם במהירות אפסית והאפשרות לפנות בקווים אגרסיביים תודות לשלדה ומרכז הכובד הנמוך בעיקולים או בפניה מזדמנת, כמובן על פי יכולתך ובכביש פנוי. במונחים מוחלטים המנוע לא מבאס ולא מת בנסיעה יומיומית, להגיד את זה זאת היסחפות שקצת יצאה משליטה. יש מומנט זמין עד 3000 סל"ד, ירידת מומנט בין 3500-4500, ומעל זה הוא חוזר לחיים ושם גם נמצאים כל 200 כוחות הסוס. אלא מה, שאם שופטים את המנוע מבעד למ
  11. אמנם אני לא יכול לייעץ בסוגיה המשפחתית היות שהשיקול ה"משפחתי" היחיד שהייתי צריך להתייחס אליו בזמן הרכישה של הברז היה "יהיה נחמד אם החברה תאהב את הצבע", אבל אני חושב שאתה לא צריך להמנע מרכישת ברז רק בגלל שהיא תהיה הרכב הספורטיבי הראשון שלך. היא בהחלט יכולה לנשוך, אבל אם תהיה זהיר מספיק תוכל להנות מעולם חדש ונפלא של הנעה אחורית מבלי לסכן את עצמך ואת הסביבה. מה זה זהיר מספיק? אם 21 אלף ק"מ על הרכב הספורטיבי הראשון שלי מהווים איזשהו מדד, אז אני: נהגתי ב 5000 ק"מ הראשונים בגישה של "הרכב הזה יהרוג אותי" נזפתי בעצמי בכל פעם שבה הבקרה נכנסה לפעולה (זה מאוד מורגש בברז) בכביש או במסלול וביצע
  12. אני עובר בפניה הזאת על בסיס שבועי. עד לתמונה הזאת ראיתי שם שני סוגי כלי רכב שמעורבים בתאונות: 1. בדרך כלל - רכבים נורמלים לחלוטין, בינהן פוקוס הפוכה, סוויפט מרוסקת, ועוד כמה משפחתיות שאני לא זוכר את הדגם שלהן כרגע. 2. אופנועים. וזאת למרות שמסתובבות שם קופרות, GT-R, ברזים ופורשה לרוב. רוצה לומר - לפני שקוטלים את כל בעלי הרכבים הספורטיביים באשר הם ועושים משפט שדה - אני מעריך על סמך סוגי הרכבים הפגועים שראיתי שרוב התאונות שנעשו שם הן של אנשים שלא היו ממוקדים מספיק בכביש (מישהו אמר טלפון?) ואין להם שום קשר לרכבים ספורטיביים. מי שבא לנהוג שם עם רכב ספורטיבי, מנסיוני, בדרך כ
  13. אף פעם לא הבנתי אמירות כאלו. מה המטרה? לגרום לאנשים שלא קיבלו מליון ש"ח להרגיש יותר טוב שמישהו אחר קיבל X ולא Y? מי שקיבל מליון ש"ח, ח"ח לו ושיהיה לו לבריאות. זאת הפיכה נפוצה בתחום הקריירה של סיבה ותוצאה. הוא לא מקבל מליון שקל בגלל שהוא עובד ב Moovit, הוא מקבל מליון שקל בגלל שהיה לו את סט היכולות ש Moovit חיפשו כשהוא התקבל, הוא הוכיח את עצמו בתפקיד וייצר הכנסה נאה לחברה, ובבוא העת לחלק לחלק את הבונוס מהרכישה (שהוא לא יכול היה לדעת מראש שתקרה) המנהלים הקצו לו את את הנתח הזה לפי תרומתו לחברה שנגזרת מכישוריו.
  14. הייתי בעלים של איביזה 3 דלתות FR ידנית 2017 אחרי שנים רבות של נהיגה ברכבים אוטומטיים. החזרה לגיר ידני לא הייתה בעייתי והצריכה ימים בודדים של הסתגלות כדי לנהוג בצורה נוחה. אחרי כמה חודשים ההעברה כבר מבוצעת בצורה אוטומטית כשלא חושבים עליה. יש לציין שגם אני לא נהגתי בפקקים. הרכב עצמו כיפי, נראה מצוין ושמר ערך בצורה טובה. המחירון עמד על 75% ממחיר הרכישה אחרי שנתיים וחצי כשעשיתי טרייד אין אצל יבואן (אחר). המודעה של הרכב במגרש שקיבל אותו הוסרה אחרי חודשיים (עקבתי) - לדעתי הרכב נמכר הרבה לפני כן אם לשפוט לפי קצב התחלופה ביד2.
  15. מרשים ביותר ברמה הטכנית והחזותית. אישית חבל לי קצת שאחרי ההשקעה המטורפת בחלקים מקוריים עד לרמת הבורג שהחלפת את הפנסים ללא מקוריים. גם אם מדובר במוצר איכותי, פנסים לא מקוריים (במיוחד Angels Eyes) תמיד נראים לי במראה כמו משהו זול מאיביי. מה גם שזה פרוייקט שעשית בעקבות הפטיש לדוגמנית מפלורנטין כשהיא הייתה חדשה ונטולת תוספות 😃 המצב הטוב של הגג, והצבע, אוי הצבע, מפתיע ביותר אחרי כל השנים האלו.
×
×
  • Create New...