Jump to content

Or05230

  • פרסום הודעות

    2,565
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

57 נייטרלי

אודות Or05230

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

3,795 צפו בפרופיל
  1. השן ששומרת על הכידון זקוף מתמגנטת, כלומר קח מגנט ותראה שהוא מתמגנט לשן הזו. נדמה לי גם על האריזה רשום גרסא 1.13 שמסמן את זה. בגרסא הזו השן לא תשבר. אבל מעבר לזה, כל עוד לא תפעיל משקל על הכידון( לומדים לעשות את זה וככה הרכיבה צריכה להתנהל) אז לא יהיו שום שברים גם בגרסא הישנה. אני הפעלתי משקל ענק על הכידון כשרכשתי את הקורקינט ולכן זה קרה. אני עם השיאומי השלישי שלי כשאת הראשון רכשתי ב 2017, כיסיתי מעל 5000 קילומטר איתו ופרט לסקוטאיר אני לא רואה את עצמי רוכש קורקינט אחר, וגם את הסקוטאיר הייתי מפחד לקשור בחוץ לכמה דקות, את השיאומי אני קושר איפה שאני רוצה (כמובן למספר דקות). Sent from my HD1900 us
  2. לשיאומי כמו לכל כלי יש חסרונות, אבל מבחינת vfm הוא מנצח. את עניין השן הנשברת הם תיקנו בגרסא החדשה. לעניין הקורקינט שברשותי, עוצמת הבלימה החשמלית (סיבובי נגד) מאוד חזקה ואפילו היא ממותנת, כלומר אפשר שתהיה יותר אגרסיבית. התקלה היחידה שיכולה לקרות זה ש2 המנועים יחדיו ישבקו חיים ואז לא תהיה בלימה בכלל, אבל מאחר ושניהם מחוברים כל אחד לבקר נפרד הסיכוי לכשל כזה הוא אפסי. גם קורקינטים יקרים סובלים מכשלים כאלו ואחרים, הכשלים של שיאומי בתחילת הדרך בהחלט היו מסוכנים (אני הראשון לדעתי בארץ ששבר את השן בקורקינט אחרי 600 קילומטר ועף ב 25 קמש וכמובן שזה לא כוסה באחריות היבואן הרשמי), אבל הם השתפרו עם הזמן
  3. השיאומי הוא כלי מעולה. בגרסת הפרו החדשה הוא מגיע עם מנוע 350. בארץ הגרסא היא הרגילה עם מנוע 250. החסרון של הכלי הוא המומנט, אין כח בעליות ואין כח בסחיבת אדם מעל 100 קילו. הפתרון הוא הרכבת 2 מנועים הפרוייקט בוצע על ידי חבר פורום והקורקינט כעת אצלי, בתמונה המצורפת ניתן לראות את 2 המנועים(גם הסוללה הכפולה שמוסתרת בתיק). כעת המהירות המקסימלית היא 40 קמש, אבל זה באמת לא מעניין אלא המומנט, המהירות המקסימלית נשארת קרובה מאוד ל 40 גם בעליות, ולכן כעת לטעמי זה הקורקינט המושלם. המצרכים זה 2 קורקינטים שיאומי, דרמל, מתאם למנוע אחורי (למי שרוצה לעשות, יש לי מתאם ספייר שרכשתי). Sent from my HD1900 using
  4. היי בוקי. הדבר הכי קריטי בקורקינטים זו הסוללה, שנשחקת עם הזמן. לכן יש לבדוק את הקילומטראז על הכלי, ככלל ברזל אני לא לוקח קילומטר שגבוה מ 1500. יש כלים שניתן לראות את הקילומטר באפליקציה ויש כלים שניתן לראות על הצג. נכון-ניתן לאפס או לזייף אבל לא תמיד. ולכן המבחן האמיתי יהיה לנסוע עם הקורקינט לאורך המרחק המקסימלי המוצהר על ידי היצרן, לא תגיע למרחק הזה, אבל כמה שתגיע יותר קרוב אליו כך הסוללה במצב טוב יותר. מאחר ותלך לפי אופציה א ככל הנראה, פשוט תבדוק איך נראה הקורקינט והאם לדעתך עבר את הקילומטר המוצהר, לא קשה להבין זאת. מעבר לסוללות, אין מה לבדוק, כלי מאוד זול לטיפול והחלפת חלפים, פרט לסוללה.
  5. שאפו, לא יודע איך רק עכשיו הגעתי לשרשור. קורא לא מעט פרוייקטים בחו"ל ורואה פרוייקטים בארץ שלא מתקרבים בכלל לרמה של שם, פה התעלת על כל פרוייקט שקראתי בחו"ל. שיטת הניקוז אוויר ממערכת הבלימה לא טובה, אבל לא מורגשת מבחינתך כי במשפחתיות זה פחות מורגש, הבדלים כשיש בועיות אוויר קטנות שנתקעות במערכת מרגישים תחת עומס בלימה וברכבים ספורטיביים בדרך כלל. Sent from my HD1900 using Tapatalk
  6. מה קורה יאיר? מה שאתה אומר רק מוכיח את הטענה שלי לגבי המוסכים בארץ. המוסך שטיפלת בו הוא באמת הכי טוב לf4r ולכן יחסית הטיימינג בוצע טוב. היו 2 פאקים: 1.כמו שאמרתי הכנסנו את הפרסה לפני הפירוק כדי לקבל מושג מה רמת הדיוק של הטיימינג, הפרסה נכנסה ממש בקושי, אחרי הפירוק היא נכנסה חלק, ההבדל במקרה הזה מינורי אבל זה ההבדל בין לעשות את זה נכון לחלוטין או כמעט נכון, יכול להיות פלסיבו אבל הרגשתי לאחר מכן גם הבדלים מינוריים בעמידה בסרק ודחיפה מסלד נמוך. 2.חלק ממותחן רצועת האביזרים נשבר במהלך ההרכבה, חלק שלא משפיע על מתיחת הרצועה אבל מראה על עבודה לא נכונה במתיחתו וסגירתו. Sent from my HD1900 using Ta
  7. צריך לבדוק, אולי דרוש מתאמים. כמו שאמרו לך, בדוק מה הרפידות הכי קיצוניות לרכב שלך ותקח אותן. אני עם קליפר בוכנה אחת על רכב ספורטיבי חזק, רפידות ds 1.11, סופר קיצוניות, תסע איתי ולא תאמין שהקליפר כזה קטן. הכל מתחיל ונגמר ברפידות. Sent from my HD1900 using Tapatalk
  8. מה יאמרו בעלי הBRZ שירד להם ערך הרכב כאשר סובארו הורידו מחירים? ומה יאמרו כאשר הבינו שעד שנתון מסויים הדגם שלהם נתון לבעיית מנוע (הולך מנוע)? ובשנה שלאחר מכן הכל הסתדר? אני מעריך שפורד שינו את המתלה למתלה ישן בדיוק מהסיבה שאמרו בכתבה, לא כדי לחסוך אלא כדי לגרום להתנהגות ספורטיבית טובה יותר, אין להם סיבה לחסוך דווקא על הדגם הבכיר שלהם עם מתלה שכבר *קיים* והם לא צריכים לתכנן אותו במיוחד רק לדגם ה ST. כשפורד ניגשו לדגמי 2021, הם הבינו שהם לא יכולים לשים את המתלה שיש בדגמי 2018, מאחר והוא לא מספיק ספורטיבי (בדיוק כפי שחשבו ב 2020), אבל מצד שני הלכו על מתלה שהוא לא מה שהיה ב 2020 וגם לא ב
  9. לא הבנתי מה הבעיה, יצאה גרסא חדשה ושינו בה את תצורת המתלים האחורית? לא רואה איך זה ישפיע עליכם, כדי שלקוח יד שנייה יעדיף משמעותית את דגם 2021 צריך יותר מרק שיפור במתלים האחוריים... בייחוד שיש כל כך מעט פוקוס כאלו על הכביש, אם תצוץ למכירה 2020, אף אדם שמחפש פוקוס ST יגיד "לא, רק 2021 עם מתלה אחורי אחר". בקיצור הסר דאגה מלבך לפי דעתי.
  10. כמו שאמרתי, רוב העבודה על הרכב הזה פשוטה, להחליף חיישן או כמעט כל דבר אחר זה כל מוסך יעשה ויעשה טוב, אבל להחליף חיישן לוקח 10 דקות. יש מספר דברים ברכב הזה בגלל הבנייה המיוחדת שלו שעבודה עליהם צריכה להתבצע על ידי מי שיודע, יש פה מוסכים עם ניסיון בקליאו ספורט, אבל לא מספיק. ואני לא מאשים אותם, אין מספיק רכבים כאלה על הכביש. תהליך כמו טיימינג - כדי להתבצע נכון, כולל לא מעט שטיקים שצריך לעשות על מנת שזה יקרה, ה״שטיקים״ האלה הם הוראות יצרן מאוד מסוימות (כמו לפרק את הפלאג ולתקוע מברג בצילינדר מס׳ 1...) שנשמעות שטותיות אבל מאוד חשובות. ההבדל בסופו של דבר בטיימינג לדוגמא מתבטא ב 11 כ״ס, ובר
  11. אכן הוא מכר למי שמכר לי. ניתן להסב לגרסא החשמלית למען האמת. והיא יותר טובה כי אפשר לקנות נגד ולשנות את ההתנגדות, ההסבה מאוד נפוצה (ואם ידוע לך האם בארץ יש הגה חשמלי בקליאו דור שני, אשמח לדעת ואולי למצוא אחד מפירוק כדי לעשות הסבה). Sent from my HD1900 using Tapatalk
  12. הודעת לו 30 יום מראש שאתה מעוניין בחופשת יום כיפור? אתה מבין שאתה הולך איתו דווקא בשביל 6 שעות עבודה? Sent from my HD1900 using Tapatalk
  13. ערב יום כיפור הוא יום עבודה מקוצר. צווי ההרחבה וההסכמים הקיבוציים קובעים כי ערב יום הכיפורים יהיה יום עבודה בן 6 שעות, אך ישלמו בו שכר מלא. הוא יכול לחייב אותך לעבוד 6 שעות אבל ערב יום כיפור נחשב ליום בחירה. המשמעות היא כי עובד רשאי לבחור מועד זה כיום חופשה על חשבון ימי החופשה השנתית, כאשר למעסיק אסור לסרב לחופשה במועד זה. במגזר הציבורי ועל פי הסכמים קיבוציים שונים, עובדים רשאים להיעדר בימי הבחירה בנוסף לימי החופשה השנתית. לשם מימוש זכותו של העובד עליו לפנות אל המעסיק לפחות 30 יום מראש ולהודיע לו על כוונתו לצאת לחופשה בערב יום כיפור. על המעסיק לאשר א
  14. ה 197 פחות מתנהגת ומתקשרת, בקליאו 200 (סוג של מתיחת פנים) הם סידרו כמה דברים והיא קצת יותר טובה, אבל הרגשת הקארט שיש ב 172 לא קיימת ב 197 באותה המידה. לא מספיק לך פיג׳ו גוססת? והתשובה היא לא בשלב הזה, אלא אם תגיע הצעה שלא אוכל לסרב לה...
  15. כשהוצאתי לפני כ-10 שנים רישיון (כן, צעיר יחסית.) היה לי notes בטלפון עם מספר רכבים חלומיים אך אפשריים : מיאטה nb, קליאו ספורט b ii (אחרי מתיחת הפנים, בכוונה), golf gti mk5 וכמובן wrx כמו שכל ילד חולם. ב 2015 בעודני חייל רכשתי כמעט את אותו רכב שהיה ברשימה, קליאו ספורט b 2001, כשהשתחררתי והתפנה לי עוד כסף החלטתי לשדרג, חיפשתי הנעה קדמית יותר עדכנית או miata nb. על nb כמעט סגרתי והבדל של כ 2000 ש״ח הפריד בין הסגירה שלה, ראיתי את ה ds3 וחשבתי על עוד אופציות כמו קליאו 197. פרט למיאטה, כל רכב שהשוותי מול הקליאו היה אמנם עדכני ממנו, אך זה לווה בחסרונות של דינמיות, תקשורת, ובקיצור כל
×
×
  • Create New...