Jump to content

motior

  • הודעות

    749
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    השרון
  • איזה רכב יש לך?
    טויוטה אוריס, טויוטה יאריס
  • תחביבים
    קריאה, טבע, טיולים, כתיבה
  • מקצוע
    מנתח מערכות ומנהל פרויקטים בחברת תוכנה

צפיות אחרונות בפרופיל

4,557 צפו בפרופיל

הנקודות של motior

משקיען

משקיען (5/14)

114

מוניטין

  1. היו לי ואשתי לא מעט מכוניות ומעולם לא הייתה לי נורת התראה על נורה שרופה (כול בסובארו ג'סטי ובסובארו DL שתיהן שנת 1990) לכן לא ידעתי שהדבר קיים... בכל אופן זה לא נפוץ כמו שאפשר להתרשם מהשרשור
  2. אני בודק את האורות במכוניות שלי מפעם לפעם ואני יודע שבמסוך בודקים כל פעם שהרכב נכנס לטיפול אבל קצת קשה לי (לבד) לבדוק אם אורות הבלם עובדים... אולי הגיע הזמן שימציאו נורות התראה לנורות שרופות
  3. אין לי עמדת טעינה פרטית, אין לי אחת ליד מקום העבודה, אין לי אחת ליד הבית. אני לא חושב שאני יוצא הדופן בנושא. אני מניח שהמצב ישתנה בשנים הקרובות אבל היום זהו המצב
  4. עדיין להרבה מאוד אנשים בישראל אין אפשרות להתקין עמדת טעינה בבית. משום מה הרבה מחסידי הרכב החשמלי מתעלמים מהעובדה הזאת.
  5. אם אתה נוסע בדרך מכפר סבא לפתח תקווה בפקקים, רכב היברידי יחסוך לא מעט בנזין
  6. "משלמים רק את ירידת הערך" זאת הסיסמה של החברות המציעות ליסינג תפעולי פרטי. אם זה היה נכון, הן היו מפסידות כסף על העסקה וקל להבין שהן לא מפסידות.
  7. מרגיז. אולי זה אמצעי לעודד את אפליקציות התשלום המקרטעות... ואולי המחשבה היא שמי שנוסע קבוע בתחב"צ קונה חופשי-חודשי ולא טוען ערך צבור. ואולי סתם אין מחשבה.
  8. נצפו היום בסוכנות יונדאי בהרצליה פיתוח איוניק 5 וקונה חשמלית. לטעמי האיוניק 5 ממש יפה.
  9. לא נראה לי שיש התניה בטיפול במוסך מורשה להארכת האחריות - להלן התנאים כפי שמצאתי ברשת https://hyundai-h6.co.il/wp-content/uploads/2021/04/תנאי-הצטרפות-לתוכנית-הארכת-האחריות-לסוללה-ההיברידית.pdf כשנגמרת האחריות זה לא אומר שהסוללה תמות מיד... רק כשיש בעיות צריך יהיה להחליף. ההחלפה היא אכן בסכות חמש ספרתי, אבל חמש ספרתי נמוך - בסביבות 10,000 ש"ח (ולא 99,000...)
  10. אין לי ניסיון עם איוניק אבל גם אני שוקל לקנות כזאת. בסה"כ נראה שזה רכב מומלץ. בתקציב שלך אולי עדיף לקנות באמת את דגם הליסינג (פרימיום) כי תוכל לרכוש רכב משנתון גבוה יותר. רצוי לא כזה שהיה בליסינג אמיתי אלא מליסינג יד 1 - 0 ק"מ - גם כאלה יש לא מעט. בהצלחה
  11. לאיוניק יש שתי רמות אבזור- פרימיום וסופרים. הפרימיום היא הנמוכה יותר והיא נמכרת בעיקר לליסינג (כולל יד 1 0 ק"מ) ולכן נפוצה בהרבה. החלפת סוללה - אם הסוללה "תיגמר" החלפה שלה תעלה הרבה כסף (כנראה בסביבות 10,000 ש"ח). אבל יש תכנית הארכת אחריות במסגרתה אתה משלם סכום קבוע כל שנה ואם תהיה בעיה תוחלף הסוללה ללא תשלום נוסף. 40-50 ק"מ ביום מצטברים להרבה בשנה - החיסכון בדלק יכול להצדיק בקלות את תשלום האחריות על הסוללה. (הקאטצ' הוא שהאחריות מוגבלת בקילומטרז' / זמן - יכול להיות שתצטרך להחליף סוללה בשלב בו לא ניתן להאריך אחריות)
  12. אכן בשרשור מקביל (שפתחתי בשלב מוקדם יותר של ההתלבטות) קיבלתי הרבה המלצות על הנירו. תודה
  13. איוניק יד 2 0 ק"מ גם מעל התקציב שלי וגם מדובר בדגם הפחות מאובזר. מעדיף את הדגם היותר מאובזר משנתון ישן יותר. תודה
×
×
  • תוכן חדש...