Jump to content

motior

  • הודעות

    913
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    השרון
  • איזה רכב יש לך?
    טויוטה אוריס, טויוטה יאריס
  • תחביבים
    קריאה, טבע, טיולים, כתיבה
  • מקצוע
    מנתח מערכות ומנהל פרויקטים בחברת תוכנה

צפיות אחרונות בפרופיל

4,764 צפו בפרופיל

הנקודות של motior

משקיען

משקיען (5/14)

157

מוניטין

  1. ברור שזה לא אומר שהרכבים שלהם גרועים. זה אומר שאי אפשר לדעת אם עברו תאונה רצינית באותה רמת ודאות כמו עם רכב מיד פרטית
  2. הרוב המוחלט של האנשים הפרטיים יבטחו במקיף רכב בשווי גבוה ויתבעו את הביטוח אם תהיה תאונה רצינית. הרוב המוחלט של חברות הליסינג/השכרה לא מבטחים בביטוח מקיף. זה הבדל די ברור לטעמי...
  3. ככל הידוע לי - לא מדויק. אם אתה מתפטר, אתה מקבל את הפיצויים שבקרן בלבד (ולעיתים נדירות גם אותם לא) אם אתה מפוטר והסכום בקרן נמוך ממשכורת אחרונה X מספר שנות עבודה - המעסיק מחויב להשלים את ההפרש.
  4. בספטמבר עבדנו רק מהבית (לא שהיו הרבה ימי עבודה) בשבועיים הראשונים של אוקטובר חצי במשרד חצי מהבית וכעת חזרנו למשרד באופן מלא המנכ"ל לא אוהב את העבודה מהבית... מנהלי דרג ביניים מנסים לשכנע שאפשר לעבוד 1-3 ימים מהבית בשבוע גם אם אין קורונה
  5. קרה לי לפני שנתיים בפתח תקווה. שלחתי ערעור וצירפתי צילומי מסך המראים שבפנגו רשומות אצלי שתי מכוניות ושהופעלה חניה על המכונית השנייה מזאת שקיבלה דו"ח. אחרי די הרבה זמן קיבלתי הודעה שהדו"ח בוטל "מלפנים לשורת הדין". באמצע דיברתי שלוש פעמים עם מחלקת החניה - וטוב שכך, כי בפעם הראשונה ביקשו שאמלא טופס הסבת הדו"ח (הרכב לא היה רשום על שמי) אחרת הערעור לא יטופל ובפעם השנייה ביקשו אותו דבר כי למרות ששלחתי למייל שנתנו לי מיד לאחר השיחה הראשונה, הם לא מצאו את הטופס...
  6. ואם תובעים צריך גם לדעת על מה... מה הנזק הכספי שנגרם בכלל הפלאגים הלא מתאימים?
  7. הכלל העיקרי בקניית רכב היברידי משומש (בנוסף לדברים הרגילים בקניית כל רכב) הוא לוודא שהסוללה באחריות. בפריוס אחריות היצרן היא עד 5 שנים אם 100K ק"מ ואפשר להאריך תמורת תשלום עד גיל 12 של הרכב (התשלום כ-400 ש"ח בשנה). יתרונות הסוללה: חסכוני בדלק חסרונות: אם צריך להחליף את הסוללה שלא באחריות מדובר על הוצאה של כ-10,000 ש"ח. לדעתי בתקציב שלך לא כדאי לקנות פריוס. מה הדרישות שלך מהרכב? מה הנסועה?
  8. ושכחת את 3 - הייתה בליסינג בצבא...
  9. לא הייתי קונה רכב שהיה בליסינג צבאי. אולי (ורק אולי) ב-10,000 פחות מהמחירון.
  10. motior

    רשמית: טסלה בישראל

    אני חושב ש- eitanuch התכוון שאם היו רק מכוניות טסלה (או רק חשמליות) בארץ לא היו מיכליות סולר ולכן המשאית לא הייתה עולה באש
  11. הערה אחת - רוב החוזים של ליסינג תפעולי הם ל-20,000 ק"מ בשנה. אתה נוסע יותר ולכן תשלם יותר ממה שמוצג כמחיר הרגיל.
  12. אני לא יודע לגבי אמינות אבל אני מניח שברכב בן 11 עם קילומטראז' גבוה יש בלאי אפילו אם הוא טויוטה. לגבי האחריות לסוללה - אם הסוללה באחריות, אפשר להאריך אותה עד גיל 12 של הרכב. זה לא הרבה זמן לרכב 2010. עלות החלפת סוללה למיטב ידיעתי כ-10,000 ש"ח. לטפל ברכב צריך כמו ברוב המכוניות כל 15,000 ק"מ או שנה מה שבא קודם. מה הצרכים שלך? כמה אתה נוסע בשנה? מה חשוב לך ברכב?
  13. אחריות ממגרש לרוב כוללת הרבה פחות מאחריות יבואן.
  14. לדעתי התכווצות האוכלוסייה היא דבר רצוי, אם כי לא בקצב גבוה (כמו ביפן שם הממוצע הוא פחות מילד אחד למשפחה כנראה), לכן דווקא מספר של 2 ילדים למשפחה הוא מוצלח (שמירה על כמות האוכלוסייה). הבעיה אצלנו שגידול האוכלוסייה נובע בעיקר מאוכלוסיות חלשות שמביאות הרבה ילדים שבסופו של דבר רובם לא תורמים לכלכלה ולא משרתים בצבא. הגדלת הקצבאות שדובר עליה נועדה בפירוש למשפחות החרדיות (ועל הדרך גם הערבים נהנו). זה בפירוש היה תשלום על עשיית ילדים ולא למען הילדים - מכיוון שהוא הלך וגדל ככל שמספר הילדים גדל. הרי ההוצאות על כל ילד דומות (כמו בדוגמאות של טיפול שיניים) אז למה צריך לשלם קצבה גבוהה יותר לילד חמישי מאשר לילד ראשון? כדי שמי שבין כה עושה הרבה ילדים יקבל הרבה יותר.
  15. כמו שכתבו לפניי לא "כולם מביאים 3" וההחלטה היא בסופו של דבר בינך ובין אשתך. אני רציתי פעם 3 ילדים. אשתי רצתה 2 (ליתר דיוק, אחרי שהשני נולד היא החליטה שהיא לא מוכנה לעבור עוד לידה). אז יש שניים והם בריאים ומקסימים ואני מרוצה. היום אני גם מרוצה יותר מבחינת אקולוגיה - יש יותר מדי בני אדם בעולם ואני חושב ששני ילדים למשפחה (כלומר ריבוי אפס) זה מספר מצוין.
×
×
  • תוכן חדש...