Jump to content

DeiMoS

  • הודעות

    26
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של DeiMoS

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

7

מוניטין

  1. גם אם הרקסטון לא אמין יותר, בסופו של דבר כאשר הרכב נמצא על הכביש 24/7 אף רכב לא ישרוד יותר מידי. כבר ציינתי שלדעתי צריך רוטציה עם ניידות "במנוחה", למרות שגם זה לא בטוח ישפיע בצורה דרסטית על ההישרדות של הניידת. אבל לעומת השטח הוא ללא ספק יותר מצטיין מהסורנטו. בלי קשר לכך, יש כתבה בוואלה על הרקסטון והם ציינים שהוא זול יותר למשטרה מהסורנטו שזה עוד שיקול הגיוני לבחירה שלו שמצדיקה אותו. בנוסף לזה הוא אמור להחליף לא רק בסיור אלא גם את הלנדקרוזרים והפג'רו שכן נמצאים במערך (לא שיש יותר מידי מהם) אבל עדיין זה חסכון כלשהו. אני לחלוטין מסכים שהטנדר מתנדנד מאוד מצד לצד, אבל יש לו יתרונות אחרים ובמידה שאני משווה אותו לקורולה אני אעדיף אותו בגלל היכולת עבירות שלו. הטנדר לא נועד לסיור אבל לפעמים אין ברירה ומשתמשים גם בו ככה שהוא לא מוקד העניין כאן.
  2. דווקא אני כאחד שעבד בעיקר בחיפה, קריות, עכו. השימוש בשטח מספיק כדי להצדיק. כפי שציינו מעל, במרדפים הרבה פעמים זולגים לשטח, במדרכות, איי-תנועה וכו'. אבל גם באירועים פחות פליליים, כמו איתור נעדרים שברוב הפעמים מגיעים למקומות המבודדים האלה זה כלי חשוב. עדיף יכולת נוספת בארסנל שלך מאשר להוריד יכולת בשביל 10K לרכב, בסופו של דבר במכרז לא זכו גראנד צ'רוקי או טויוטה 4ראנר שהשתתפו במכרז גם כן.
  3. DeiMoS

    מבחן דרך - לקסוס IS300 F-Sport

    אחד מהרכבים בצי של אבא שלי אי שם מעבר לים זאת LC500. כאחד עם רזומה מאוד מרשים של רכבים הוא מאוד הופתע ממנה לטובה ומרוצה מכל רגע שהוא נוסע עליה למרות שהיא נועדה לאשתו והחליפה את הקורבט C7 עבורה שזה ניגוד קל בהתנהגות. פה בארץ אבל אני לא בטוח שתג המחיר שלה מצדיק אותה מול המתחרות בתג המחיר שלה.
  4. הייתי בכמה תחנות, בטוח שיש תחנות שלא נמצאות בכלל באיזור טבע (מניח שבאיזור תל אביב וירושלים יש תחנות בודדות שאין בגזרה שלהן שטח). הגזרות של התחנות לרוב גדולות ולהרבה ערים יש שטח של אדמה חקלאית (בין אם בשימוש חקלאי או בשלבי הפשרה לבנייה). אין תחנה במחוז חוף, צפון, דרום שאין לה שדות בתחום שלה, במחוז מרכז ברובן יש אם לא בכולן, היחידות שאני בספק לגביהן זה כאמור תחנות ספציפיות בתל אביב או בירושלים. זה שרוב העבודה היא באיזור עירוני זה נכון, אבל מספיק שבשביל 10% מהעבודה תצטרך יכולת שטח מינימלית כדי להצדיק רכב שמתאים לכך.
  5. כשוטר סיור אני יכול לתת קצת מהחוויות שלי. הקורולה למשל, נמוכה מידי וכל שביל קטן שיש צורך להגיע אליו, כל שדה וכל מדרכה במצד של מצוקת חנייה מרתיעות. הסורנטו מבלה יותר מידי במוסכים והשרידות שלה כאשר היא עובדת בצורה כלכך מאומצת לא מבריקה. (באידיאל כדאי שתהיה רוטציה בניידות בכל תחנה ככה שהן לא יצטרכו לעבוד 24/7). בנוסף לכך הסורנטו לא מצטיינת בשטח, בחורף כשהאדמה בוצית ואני נתקע בשדה בזמן שאני נמצא שם כי מצאו רימון. לא היה נעים להתקע במשך שעתיים עד שהגיע רקסטון למשוך אותי מהשדה. מה שכן, מהניסיון שלי עם כמה משמרות בהיילקס (גם בחדש וגם בקודם), זה היה מצויין. במיוחד כתקופה של ההצפות מהגשמים כשהוא פשוט הגיע לכל מקום. החסרון בטנדר זה שצריך גם תא עצורים וגם תא לציוד, הבגאז' של הסורנטו מלא כמעט עד 0 מקום בציוד שנחוץ.
  6. בגלל זה הספק שלי גם כן. אך המגיב לפנייך ציין שמדובר בגיר רטוב, בDSG למשל, הרטוב מגיע בגרסאות לא עממיות (אם ניתן להשוות בהתאמה בין הגירים האלה)
  7. המרווח מאחור לא כלכך מעניין אותי, הנוסע היחיד שיש אמנם גדול פיזית (כלב מסוג אקיטה) אבל כל עוד יש לו חלון הוא מוצא את התנוחה שמתאימה לו. אני מודע ליתרונות של הגיר של הקורסה, הגיר של הרנו משרת אותה ספציפית משנת 2018 או את כלל הרכבים שהוא חולק בישראל משנת 2018?
  8. לאחר ביקור בסוכנות רנו ונסיעת מבחן על הקליאו יש לי ספק אחד.. כבוגר הגיר הרובוטי הידוע לשמצה את פורד אני מקבל התקפי פוסט טראומה רק מצמד המילים "גיר רובוטי". הנסיעה על הרנו הייתה מדהימה, התגובות היו חדות, קיבלתי רמות גדולות מאוד של FUN. גם בנסיעה פקוקה אמנם הרגשתי רעידה קלה (מאוד מאוד קלה על גבול הלא מורגשת) במיוחד כשהייתי עסוק בלהינות מההפקר של רכב מבחן והסיפוק מהנסיעה שניסיתי רק לתת קיקים ולנהוג. האם הגיר ידוע כגיר בעייתי, יש לו מחלות? מלבד השנים הראשונות, בטווח הרחוק הוא עדיין אמין? *מדובר בקליאו עם המנוע 1.33 ליטר. ועוד שאלה לגביה היא מה טיב צריכת הדלק שלה? מלבד הרנו התלבטתי לגבי הקורסה אבל השירות של הסוכן היה הרבה פחות נעים, לא נסעתי עליה עדיין אך רק מהישיבה בה היא הרגישה לי כמו דיקט לעומת הרנו. אולי בכל זאת צריך לתת לה צ'אנס או יותר נכון מה היתרונות שלה על הרנו? הפיג'ו 208 אני חושש קצת יקרה מידי על אף הסקס אפיל והמשיכה ללביאה הזאת לכן רוב ההתלבטות היא בין קורסה לקליאו. כמובן שהצעות נוספות בטווחי המחיר הללו מוזמנות בהחלט.
  9. תבדוק מול חברת הביטוח שלך, אצלי הוצע לי להכניס את אמא שלי לפוליסה כנהגת נוספת כדי להוזיל אותה בגלל שיש לה ותק רב יותר על הכביש (אני בן 24 וכבר לא נחשב נהג צעיר אבל הותק שלי הוא 5 שנים ורק ב3 שנים האחרונות עם ביטוח מקיף ולא צד ג'). ההבדל היה 300 שקל. לפני כן ברכבים שקניתי שמתי אותה בעלים אבל המחיר נגזר מכך שהייתי נהג צעיר (עד 24) כך שזה לא היה משנה מי מאיתנו היה הבעלים.
  10. אוקי זה היה מעמיק ועשית לי די הרבה סדר בעניין הזה. תודה!
  11. אבל היה להן בלאי רב? או שהתחזוקה שלהן הייתה זהה פחות או יותר למקבילות עם המנועים הגדולים יותר?
  12. תהיתי באופן כללי לגבי מנוע 1.0 טורבו כי כביכול המאמץ זהה אך החבילה קטנה יותר נכון, אבל האם מנוע קטן לא נדחק עד לקצה כדי להפיק ממנו כוח רב יותר וזה מקצר את חייו כך? אני כמובן לא מומחה למנועים או מהנדס מכונות, כך שרני פשוט מנסה לחשוב מה עומד מאחורי זה ומנסה ללמוד מאנשים שכנראה יודעים דבר או שניים
  13. אני חושב אבל שיש הבדל מהותי בין 1.4 טורבו ל 1.0 טורבו לא?
  14. הגיר הרובוטי אבל נשחק יותר מהר בגלל המאמץ? או שהשחיקה שלו זהה בין אם מדובר 1.0 או 1.8?
  15. ראיתי שהרבה מכוניות מוצעות עם המנוע הזה ולרוב עם גיר רובוטי וטורבו, השאלה היא כמה רכב כזה מומלץ בתוואי הררי עירוני? המנוע לא נשחק מהמאמץ או צורך הרבה דלק בעקבות זאת? הוא עדיף על מנוע אטומוספרי גדול יותר כמו 1.6 או 2.0 מבחינת אמינות?
×
×
  • תוכן חדש...