Jump to content

DeiMoS

  • פרסום הודעות

    18
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות DeiMoS

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תבדוק מול חברת הביטוח שלך, אצלי הוצע לי להכניס את אמא שלי לפוליסה כנהגת נוספת כדי להוזיל אותה בגלל שיש לה ותק רב יותר על הכביש (אני בן 24 וכבר לא נחשב נהג צעיר אבל הותק שלי הוא 5 שנים ורק ב3 שנים האחרונות עם ביטוח מקיף ולא צד ג'). ההבדל היה 300 שקל. לפני כן ברכבים שקניתי שמתי אותה בעלים אבל המחיר נגזר מכך שהייתי נהג צעיר (עד 24) כך שזה לא היה משנה מי מאיתנו היה הבעלים.
  2. אוקי זה היה מעמיק ועשית לי די הרבה סדר בעניין הזה. תודה!
  3. אבל היה להן בלאי רב? או שהתחזוקה שלהן הייתה זהה פחות או יותר למקבילות עם המנועים הגדולים יותר?
  4. תהיתי באופן כללי לגבי מנוע 1.0 טורבו כי כביכול המאמץ זהה אך החבילה קטנה יותר נכון, אבל האם מנוע קטן לא נדחק עד לקצה כדי להפיק ממנו כוח רב יותר וזה מקצר את חייו כך? אני כמובן לא מומחה למנועים או מהנדס מכונות, כך שרני פשוט מנסה לחשוב מה עומד מאחורי זה ומנסה ללמוד מאנשים שכנראה יודעים דבר או שניים
  5. אני חושב אבל שיש הבדל מהותי בין 1.4 טורבו ל 1.0 טורבו לא?
  6. הגיר הרובוטי אבל נשחק יותר מהר בגלל המאמץ? או שהשחיקה שלו זהה בין אם מדובר 1.0 או 1.8?
  7. ראיתי שהרבה מכוניות מוצעות עם המנוע הזה ולרוב עם גיר רובוטי וטורבו, השאלה היא כמה רכב כזה מומלץ בתוואי הררי עירוני? המנוע לא נשחק מהמאמץ או צורך הרבה דלק בעקבות זאת? הוא עדיף על מנוע אטומוספרי גדול יותר כמו 1.6 או 2.0 מבחינת אמינות?
  8. בדקתי זאת גם לא מזמן, גם כן אצל שלמה סיקסט. השוואתי אותם לסוכנויות המורשות של הרכבים כדי לראות עד כמה ההבדל משמעותי, תוסיף את המקדמה של ה8 אלף בערך שהם רוצים שזה עוד כ650 שקל בחודש למחיר של כל רכב קודם כל. בסוכניות הרכב ראיתי שאני יכול לקחת את אוטו הרכב ברמת אבזור גבוהה יותר (בשלמה זה הבסיס ועל כל רמה גבוהה יותר יש הבדל משמעותי במחיר) כולל אם אני מוסיף את הביטוח המקיף שלי בתשלום חודשי למחיר שלהם כולל ביטוח. הביטוח שלהם גם עולה בכל שטות שמנסים להכניס לך כמו וישרים להחלפה או חילוץ במצב של פנצ'ר וכו' וכו' וזה מייקר עוד יותר את ההפרש ובמידה ואתה משווה לביטוח המקיף שאתה מפעיל אתה יכול להוציא את אותם הדברים (אצלי זה יצא זול יותר). במידה ואתה או אשתך עצמאיים ואז אתה יכול לרשום את הרכב כהוצאה מוכרת אז כן יש היגיון בליסינג פרטי תפעולי. יכול להיות שהרכבים משחקים הבדל, אבל אני אחרי שהלכתי והשוואתי וראיתי את ההצעות של הסוכנויות הרשמיות זה יצא לי הרבה יותר משתלם.
  9. תודה רבה על התגובה המפורטת! לא כזה קריטי לה עניין הבטיחות כמו העניין הכלכלי, לכן אומנם הסקודה אולי בטיחותית יותר אבל החשש הוא מDSG ועלויותיו ואם התחזוקה של הסקודה יקרה בצורה משמעותית היא תעדיף את אחת מהסוזוקי. מה ההבדל בין הסיאט ארונה לקמיק? מה פחות מצויד בה? בכל מקרה, המנוע 1000 מומלץ לחיפה או שהוא ישחק מהר (או שהטורבו ישחק?)
  10. אמא שלי שוקלת רכב חדש בעקבות המבצע של סוזוקי לכוחות הרפואה ובעקבות זאת החלה התייעצות בין הדגמים של סוזוקי: סוויפט ויטרה קרוסאובר ובגלל שהמחיר של קמיק זה די קרוב והיא תמיד חלמה על סקודה אז היא גם נכנסה למשוואה. מבחינת הצרכים שלה, הנסיעות שלה ברובן מהבית לעבודה ומידי פעם כשסבא מגיע לארץ היא הנהגת מונית הצמודה שלו. חוץ ממני יש לה ילד בן 9 אז לא משנה העניין של כסאות בטיחות וכו'. העיקר הוא אמינות ואחזקה לא יקרה (DSG?), היא מעדיפה צריכת דלק טובה, היא מתגוררת באיזור חיפה וכל הנסיעות שלה כוללות עליות אז קצת מרתיע אותה העניין של מנוע בנפח 1,000, יש באמת ממה לחשוש? היא עד היום נוסעת על גרוטאות למיניהן, סיטרואן קסנטיה שנת 2001 ולאחר מכן הונדה סיוויק שנת 97 (הייתה בעבר עם גולף VR6 אבל היא לא נקודת ההשוואה לסיפור הזה) ככה שכל רכב יהיה התקדמות ואין יותר מידי בררנות.. תודה על כל רעיון ועזרה
  11. כן אני יודע שגם הן עם גיר כפול מצמד, פשוט לא רציתי להתלונן גם על זה אצלן 😅 כאילו אם השיקול הראשי הוא חסכון והשקט לא לחשוב על הC5? כי ההבדל בקג"מ כלכך משמעותי (14.5 לעומת 30.6) ואני מפחד שאחרי שתרד לי ההתלהבות של הCH-R אני ארגיש שהיא חלשה מידי.. בפוקוס לשם השוואה מאוד קשה לי עם החוסר כוח שלה למרות שאני יוצא מנקודת הנחה שהיא כבדה בגלל הסטיישן ושהמנוע החשמלי יתן לי את המומנט בצורה די זמינה כדי לא לסבול כמו עם הפוקוס.
  12. די נשבר לי מהפוקוס סטיישן 2014 מסיבות מובנות אז החלטתי ללכת על כיוון אחר ורגוע לאחר הרפתקאות עוד מלפני שלקחתי את הפוקוס. לאחר השתלשלות אירועים כלשהי הגעתי מסקרנות לסוכנות טויטה, הוצעה לי טויוטה CH-R ברמת אבזור S-HIC. מבחינה חודשית זה מחיר שאני יכול לעמוד בו ללא חשש אך מכיוון שלא צפיתי שאקנה עכשיו רכב (וכי נמאס לי מלאכול מרור מפוקוס ועוד טעויות שהיו לפניה) אני רוצה ראש שקט עד כמה שניתן ולפחות לחסוך בהוצאות הדלק ובמינימום דברים שיהרסו להם (כל מיני גירים כפולי מצמד). אחרי נסיעת מבחן היא כן קצת חלשה אבל עולה את העליה של נשר לאוניברסיטה על 100 בקלילות (מעבר לזה היא קצת מתנגדת). בשביל שקט נפשי אמנם אני יכול לותר על חווית נהיגה אך אני עדיין רוצה להתייעץ עם אנשים בעלי הבנה.. הנציג אמר לי שהקורולה יכולה להיות יותר מעניינת עבורי כי היא חדה יותר בתגובות אבל הסדאן נראית זקנה מידי וההאצ'בק נראתה קטנה מידי ויש חשק שעד שאני קונה אוטו חדש מהחברה שיהיה בו קצת משהו אחר. השאלה היא כמה הקורולה האצ'בק יותר זריזה שבאמת כדאי ללכת עליה (לא הספקתי לנסוע עליה). כרגע ראיתי שבלובינסקי יש הנחות והסיטרואן C5 בדיזל יכולה להיות אופציה מסקרנת כי המחיר שלה יוצא דומה לCH-R אז אני משער שגם התשלום החודשי יהיה דומה. מבחינת שקט נפשי ל5 שנים הקרובות ניתן להשוות ביניהן ויש מה לפזול לסיטרואן? אני רוב הזמן נוסע לבד או עם הבת זוג, לא צפויה בשנים הקרובות התרחבות משפחתית או משהו כזה לכן לא אכפת לי כמה יסבלו מאחור. אני כן רוצה להינות מהרכב וכן ביצועים סבירים אך שיהיה חסכוני ועם ראש שקט מבחינת הטיפולים. יש לי כרגע טראומה מגיר כפול מצמד ככה שDSG מרתיע אותי לא משנה כמה תציעו לי משהו רציוני מVAG ולחילופין הקיות/יונדאי נראות פנסיונריות מידי לטעמי (בעולם ההיברידי לפחות)
  13. היי אשמח לדעת איזה יונדאי הייתה לך , i30? ואיזה שנה
  14. היי קודם כל תודה על התגובה , התקציב שלי עד 30,000 שקלים
  15. היי מתלבט עבור רכב לאשתי לנסיעות בחיפה ומידי פעם גם לתל אביב. מצאתי הונדה סיוויק 2010 עם 83,000 קילומטר יד 02 פרטית ומצאתי גם יונדאי i30 יד 02 שנת 2012 עם 115000. ידוע לי כי ההונדה אמינה מאוד , אך מצד שני המנוע שלה 1800 ואשתי חוששת מצריכת הדלק . אשמח לעצות מה עדיף , בהתחשב בשנים גם . מחפשים אוטו אמין , חזק לעליות בחיפה , ולא יקר לתחזוקה .
×
×
  • Create New...