Jump to content

פבל

מנהל הפורום
  • פרסום הודעות

    3,576
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    21

פבל שיחק אותה בתאריך ינואר 10

התכנים של פבל היו האהובים ביותר!

מוניטין

1,174 יודע על מה הוא מדבר

1 עוקב

אודות פבל

  • דירוג
    מנהל הפורום

ספרו לנו עליכם

  • עמוד הבית שלכם
    http://www.carsforum.co.il/cars

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. חברים, בבקשה - סימוכין או שזה לא קרה. אנחנו לא חזקים בתאוריות קונספירציה באתר הזה, ולא מאפשרים הצגת דעות כעובדות.
  2. הנקודה שלי היא שב-99% מהמקרים, הבעיה נובעת מליקוי/טעות של יצרנית הרכב או ספקית המשנה, ולא כי "הטכנולוגיה לא אמינה". אני לא מכיר רכיב אחד שידוע כלא אמין across the board. או במילים אחרות, סוג של רכיב (לא דגם של יצרן ספציפי, כמו תיבת ההילוכים של Getrag שכשלה גם בפורדים וגם ברנוים) שמתפגר בטרם עת בכל רכב שמתקינים אותו.
  3. אחרי כמעט 200 מצביעים, הגיע הזמן להכריז על המנצחים. במקום השלישי, איש-עם-חליפת-מירוץ-כובע-מצחיה-דגלים-ידיים-משולבות-לוגו-קארספורום-מכונית-מירוץ של @DareDevil במקום השני, האבטיח הכל-כך איקוני שלנו, של @A_lex ובמקום הראשון, בפער של כמעט פי שניים מהמקום השני, מד הסל"ד של @Adani תפקחו עין על תיבת ההודעות הפרטיות שלכם, בקרוב תנחת שם הודעה.
  4. את הטורבו של הספורטאז' מייצרת בורג וורנר. וכאמור - אם זה מקרה שקרה באותו דגם, באותו רכיב וסביב אותו קמ"ז', ייתכן שזה פאק בייצור. קלאצ'ים זה חלק מתכלה שלא "הולך", הוא נשחק וצריך להחליף אותו. כמו ברקסים. אני לא יודע מאיפה הגיעה התפיסה שקלאץ' צריך לחיות אותו זמן כמו האוטו. לפני 40 שנה באותם 75 אלף ק"מ כבר היית כנראה אחרי פעמיים ראש מנוע ולקראת שיפוץ גיר מלא. ברכיבי ליבה (לא מולטימדיה שלא קוראת את הכונן UBS) המכוניות היום פי כמה וכמה יותר אמינות מפעם.
  5. אתה שוכח שאנחנו מדברים על אנשים שיכולים להבדיל בין מכוניות לפי הצורה של מראת הצד שלהן. אבל מישהו נתן לי רעיון בפרטי ואותו אולי נצליח ליישם.
  6. קלאץ' שמחבר בין כמה חלקים של יחידת הנעה הוא לא חריג בכלל. זה קיים בהרבה מאוד מערכות הנעה כפולה ואני בטוח שאם נבדוק נמצא שזה בדיוק אותו סידור גם במכוניות היברידיות אחרות, פשוט לא מספרים על זה. בדקתי, גם בפריוס (לפחות בדור השלישי, זה הראשון שבדקתי לגביו) זה בדיוק אותו סידור. כמה אנשים אתה מכיר שהחליפו קלאץ' בפריוס שלהם? הא? בימינו? לפני 30 שנה, טורבואים אולי היוו נקודת חולשה כי הם הותקנו על מנועים שלא תוכננו לקבל אותם והם היו ענקיים וגדשו באיזה 3 וחצי גזיליון באר. אבל הטורבואים הפצפונים של ימינו? שהמנועים מפותחים ביחד איתם וסביבם? כמה* מכוניות אתה מכיר שהטורבו שלהן שבק תוך זמ
  7. אנחנו נעשה פעם איזו השוואה מגניבה כזאת בין כמה מכוניות ישנות לכמה חדשות. חבל שנהיגה היא פעולה שמחייבת שימוש בעיניים, אחרת היינו עושים מבחן עיוור. היה יכול להיות מעניין.
  8. א. אני חולק עלייך. אין לי ניסיון ספציפית עם 306, אבל כן כאמור עם שתי האחיות שלה. אני גם חולק לחלוטין על הקביעה ש"המתלים היו טובים יותר יותר" - 30 שנה ולא רק שלא היו שיפורים, הלכו אחורה? קשה לי להאמין. לגבי שאר הדברים, אני חושב שאתה פשוט שבוי חזק בנוסטלגיה. אני התניידתי ביומיום בוולקן כשהיו מסביבי מכוניות מודרניות. כיף גדול זה לא היה, מקסימום סביר. ועם כל הכבוד, הביצועים של ה-306XSI לא "סבירים להיום" ולא נעליים. היא עושה 0-100 בחצי שניה לאט יותר מלאון 1.2 וחצי שניה מהר יותר מקורולה האץ'. ה-1.8 עושה את זה ב-12.2 שניות. אז בוא... הפיג'ויים הישנות האלה הן משהו מאוד כיפי להיזכר בו או לעש
  9. לא דובר על אלנטרה מול סדרה 3, אלא על 306 מול קורולה. אני לא יודע בן כמה ואדים, אבל בתקופה שהסתובבו על כבישי ישראל 306ים בכמויות סבירות, אני מוכן להמר שהרבה מיושבי הפורום לא היו מספיק מנוסים/מודעים כדי לעמוד על ההבדלים. והיום הם פשוט חוזרים על מה שהם הרגישו וחשבו אז. אני בטוח שאם היום ואדים ימצא את עצמו ב-306 טובה ורעננה, והוא ידחוק אותה למגבלות הוא יוכל לעמוד על ההבדלים. הם לא בהכרח יעשו לו משהו, אבל יש לי תחושה חזקה שהם לא יעברו לו מעל הראש. *גילוי נאות, היתה לי וולקן, להורים שלי הייתה קסארה, נהגתי באותה תקופה בקורולה, לנסר, מגאן קופה, ואפילו רנו 5 ופיאט אונו. להגיד שהצלחתי לנתח
  10. תבצע את החיפוש עם מרכאות: "ג'טה" ולא ג'טה. כנראה משהו בגרש כשהוא לבד משבש את החיפוש. אבל אם אתה מחפש את המינוח המדויק הוא מוצא גם ג'טה וגם גטה (עם ובלי גרש).
  11. הא? התיבה היא פלנטרית. יש שם מצמד אחד שמחבר בין מנוע הבנזין לגיר כשהוא מונע. הוא לא אחראי בשום צורה על העברת הילוכים. יש הסבר על הגיר באחת ההודעות הקודמות שלי. ההסבר, כפי שניתן לי ע"י לובינסקי: מדחס המזגן הוא חשמלי, אז פועל בכל מצב, גם כשהרכב נוסע על חשמל. ככל שידוע בשלב זה (נדע יותר כשהרכב יהיה פה) , גם לחימום, אמור להיות נגד חימום חשמלי שפועל גם ללא קשר למנוע הדלקי.
  12. באופן מאוד לא שגרתי, אני אצא להגנתו של ואדים (בניגוד לשאר חברי האתר הלא-מתעניינים-במכוניות) בגלל סיבה אחת עיקרית - כן מעניין אותו, פשוט דברים אחרים. כשבנאדם אומר שמשהו עבורו ברכב הוא Must, הוא בהכרח מתעניין/חובב. הוא פשוט לא חובב את אותם דברים כמו אחרים. בן אדם שלא מתעניין מתאפיין בחוסר אכפתיות, ובפעמים שהוא כן מנסה להפגין איזשהו מצג של העדפות, הן תמיד תהיינה אותו סט של העדפות מיינסטרים ממוצעות ולא יהיה לו אכפת לסגת מאחת או יותר מהן. הוא תמיד ירצה שהאוטו שלו יהיה הכל (בתוספת "כמה שאפשר" אצל המהדרין) - אמין, נוח, מרווח, יפה, מאובזר, זול, שומר ערך, יסחוב בעליות וכו'. מי שלא מתע
  13. לצערי קצת מאוחר להפעם. אבל אחרי שנתחיל במכירת המרצ'נדייז אני מבטיח לפתוח שרשור נוסף לטובת העלאת רעיונות מוכנים פחות או יותר שנוסיף להיצע העיצובים שלנו גם ללא תחרות.
×
×
  • תוכן חדש...