Jump to content

פבל

מנהל הפורום
  • פרסום הודעות

    4,083
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    39

פבל שיחק אותה בתאריך יוני 13

התכנים של פבל היו האהובים ביותר!

מוניטין

1,788 יודע על מה הוא מדבר

1 עוקב

אודות פבל

  • דירוג
    מנהל הפורום

ספרו לנו עליכם

  • עמוד הבית שלכם
    http://www.carsforum.co.il/cars

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. פבל

    רשמית: טסלה בישראל

    איזה מזל שיש עיתונאים ישראליים שיכולים לנתח היסטוריה ענפה של ארבעה חודשי פעילות ולנבא מה ייקרה לחברה כזו או אחרת באיזה יום עתידי נסתר שאף אחד לא יודע מתי יגיע. כי להסתכל על מה קורה לאותה חברה בעולם קצת פחות מ-10 שנות פעילות אחרי הכניסה שלה למיינסטרים יחסית (לפני תחילת שיווק המודל S ב-2012 היא הייתה מאוד נישתית) זה אי אפשר לסמוך על זה... 🤦‍♂️ לעיתים קרובות אני חוטא בחטא היוהרה והחטא הכל כך ישראלי של לדעת יותר טוב מכולם, אבל זה כבר באמת לקוח מעולמות האבסורד. אתה יודע מה אומרים על "אנשי שוק ההון", שאם לוקחים את התוצאות של כל החלטות ההשקעה שלהם מאז שקמה הבורסה בוול סטריט,
  2. נכון, צודק. ה"ספורט" שלהם זה הוואנטאג'. אני לעולם לא אפסיק להתבלבל בליינאפ שלהם.
  3. פבל

    הפורום נעלם מ-tapatalk

    וזו בדיוק הסיבה שהפסקנו את התמיכה - בלתי אפשרי לשלוט על מה מוצג למשתמשים ולעדכן אתכם על דברים כאשר אתם גולשים באמצעות טאפאטוק.
  4. התשובה הקצרה היא שאם זה 'גרסה של' או שיש גרסה לא ספורטיבית, זה נכנס תחת "ספורטיבי". אם כל הגרסאות של האוטו הן מוכוונות ביצועים/התנהגות, האוטו הזה נכנס תחת ההגדרה "רכב ספורט". אבל שוב, זה סתם סמנטיקה וקטנוניות של פלצנים. בפועל יכול להיות רכב ספורטיבי שיותר טוב בכל פרמטר ספורטיבי מרכב ספורט. עכשיו תנסה להגיד את זה 3 פעמים מהר
  5. רכב ספורט זה סובארו BRZ, טויוטה סופרה, אסטון מרטין DB11, פורשה קאיימן או 911 וכו'. או במילים אחרות - זה רכב שנועד קודם כל לביצועים והתנהגות. פולו GTI היא רכב ספורטיבי - כלומר רכב רגיל שעבר הסבה לטובת שיפור הביצועים וההתנהגות, הוא נמצא יחד עם 208GTI, לאון קופרה, מגאן RS, אאודי RS7 ולמבורגיני אורוס. אני יודע שזאת פלצנות וקטנוניות משהו היסטרי, אבל היי, בשביל זה (כאילו... חלקית לפחות) אנחנו פה ולא בקבוצה בפייסבוק.
  6. באמת? לא מכיר את זה. בטח לא ביחס לפוליקרבונט (שאחד השימושים הכי נפוצים שלו זה כוסות, שעמידות במים היא חלק די מהותי מדרישות התפקיד שלהן), אבל אם זה באמת המקרה אז זה אכן יתרון. תו"כ שאני כותב את זה, הפיקסל 5 של אשתי עשוי מפלסטיק ועמיד במים (אולי פחות, מבחינת עומק/לחץ? יכול להיות, לא יודע).
  7. זה אתה שפרסמת אותה בקבוצת הפוקוסים ומכרת לפני שהייתה לי אפילו הזדמנות להתקשר?! יא קקה אחד! ראיתי אותה בלילה כשפרסמת ואמרתי לעצמי "נאאאאא אני אתקשר מחר בצהריים, זה לא כאילו הוא ימכור אותה תוך שעה". ואז אתה מוכר אותה תוך שעה?! כאילו, תתחדש וכל זה, אבל אני עדיין כועס.
  8. שזה חשוב, כשזה הדבר שאתה תמיד לא מסתכל עליו אפילו פעם אחת אחרי שהוצאת אותו מהקופסה.
  9. יואב יצא לפגוש את הנין של מי שאחראי במידה לא מבוטלת לשגעת הג'יפונים בישראל. האם ליונדאי טוסון החדש יש את מה שצריך כדי להמשיך להיות שם נרדף פחות או יותר לקטגוריה? https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3606/מבחנים/יונדאי-טוסון--מבחן
  10. אחלה מכשיר, החסרון העיקרי שלו זה חוסר עמידות במים אם אני זוכר נכון, או משהו שטותי אחר. על פני פיקסל, היום? שום סיכוי. ואני אומר את זה כבעלים של S10+. מתכת זה לא רק מיותר, זה מונע טעינה אלחוטית. גב זכוכית זה באמת אידיוטיזם שאני כבר שנים לא מצליח להבין את התועלת שלו למשהו. עזוב שזה כשלעצמו שביר, זה חומר מאוד קשה, אז הוא לא באמת סופג אנרגיה מנפילה, זה מתחיל להחליק אחרי שאתה מחזיק את הטלפון 8 שניות כי האצבעות מתחילות להזיע, זה "תופס" טביעות אצבע לייק א מאדר. יש בזה ליטרלי אפס דברים טובים.
  11. אה, אוקיי, אתה מדבר על יחסי העברה ארוכים בהילוכים הראשונים ולא "גיר מסרס". יחד עם זאת, יצרני רכב יודעים שזמני 0-100 מופיעים בכל פרוספקט ולכן לרוב דווקא יעשו את המאמצים ההפוכים (כמו ששלייקס כתב בתגובה שלו) ויקצרו את ההילוכים הראשונים או יכיילו את הדוושה להיות אגרסיבית בתחילת המהלך כדי להקטין את הנתון הזה ככל האפשר. "מרגישה כמו" זה לא בדיוק פרמטר מדיד או אמפירי. לא. הוא לא. לא רכב ספורט ולא הוט האץ'. אפילו לא קרוב. יש לו בדיוק את אותו מנוע וכיול כמו של הדגמים האחרים, הוא פשוט יותר מאובזר. זה גם לא 208GT אלא GT ליין, מילה שבדרך כלל מסמלת "נראה כמו". אחלה מכוני
  12. פבל

    רשמית: טסלה בישראל

    ושוב, זו התייקרות עולמית, שהפעם מגיעה אחרי הורדת מחירים בפברואר. אבל כנראה שלעשות חיפוש בגוגל וללחוץ על התוצאה הראשונה זה עבודה יותר מדי קשה. https://www.caranddriver.com/news/a36519279/tesla-model-3-model-y-price-increase/ https://www.cnbc.com/2021/06/01/teslas-vehicle-price-gains-due-to-supply-chain-pressure-elon-musk.html https://www.industryweek.com/the-economy/public-policy/article/21993450/tesla-raises-uk-prices-after-brexit-vote *נשבע שלא ניסיתי להדביק את הלינקים באורך עולה. זה יצא לגמרי בפוקס.
  13. סליחה על השאלה, אבל... מה?! אם הגיר מסרס את הביצועים אז זה בסדר כי... מה? אפשר לנתק אותו ולנסוע בלעדיו? הביצועים של רכב, ובכלל זה גם זמן ה-0-100, מושפעים מהרבה מאוד גורמים (על קצה המזלג - מנוע, יעילות הגיר, יחסי ההעברה של 2-3 ההילוכים הראשונית, משקל, צמיגים, אווירודינמיות), אבל כל עוד מה שמגביל הוא לא חלק שניתן להחליף (שזה בגדול רק צמיגים), אז זה ממש לא משנה מה הרכיב ש"מסרס" את הנתון הזה, זה מה יש.
  14. אם ככה אז הקורסה תהיה לך מעולה. איכות החומרים שלה קצת פחות טובה מזו של הפיג'ו והמסך מחוונים שלה מעוצב דפוק (ה"שקע" עבורו מעוגל/טרפזי, אבל המסך עצמו מלבני), אבל מעבר לזה היא ממש סבבה.
×
×
  • תוכן חדש...