Jump to content

פבל

מנהל הפורום
  • פרסום הודעות

    2,484
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • Days Won

    3

פבל שיחק אותה בתאריך מרץ 23

התכנים של פבל היו האהובים ביותר!

מוניטין

85 נייטרלי

אודות פבל

  • דירוג
    מנהל הפורום
  • תאריך לידה 01/01/1971

Personal Information

  • עמוד הבית שלכם
    http://www.carsforum.co.il/cars/רכב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מהקל לכבד: 1. איזון גלגלים (לא נראה לי הגיוני לאור ה"זז מצד לצד" והקושי בסיבוב ההגה) 2. כיוון פרונט 3. צמיגים 4. מערכת היגוי
  2. לצערי אין אופציה כזו. גם אני הייתי שמח לפונטים גדולים יותר אבל משום מה זה פשוט לא ניתן לשליטה משום מקום במערכת. אפשר רק לשנות את הגודל של הפונט ה"עיקרי" (זה של ההודעות) באופן גורף דרך הקוד, שזה מה שעשינו, והמצב הנוכחי הוא הפשרה הכי טובה. גודל יותר זה גדול מדי ביחס לפונטים האחרים וקטן יותר זה קטן מדי לקריאה. הפתרון בינתיים הוא להגדיל את גודל הפונט המינימלי דרך הדפדפן (על הדרך גיליתי שאצלי למשל, הוא מתאים יותר לרזולוציה שהשתמשתי בה לפני 150 שנה בערך). הגדרות -> חיפוש: דפדפן. משם זה כבר די פשוט.
  3. תודה רבה. אעביר את זה הלאה. מכירים, זה בטיפול. אתם אוהבים לעשות לי עבודה קשה? קשה לשים לינק? 😀 במקרה הספציפי הזה אני חושב ש"מבאס" יכול להתאים. יש שלוש תגובות נייטרליות (כמופרט פה😞 זו אותה בעיה שציין XVSTI, אנחנו בודקים את הנושא.
  4. פבל

    יום מובילי דעה עם יונדאי i10

    כמה שאני מתעב את הפיצ'ר הזה... אבל האשמה כאן על גוגל. הוא דורש עצירה מלאה (ולפעמים אפילו הרמה של בלם היד) בכל רכב.
  5. תמיד רציתם לעשות קורס דיאגנוסטיקה אבל התעצלתם לצאת מהבית או שלא היה לכם זמן? תגידו יפה תודה להסגר, וללדיקו, כי עכשיו גם יש לכם מלא זמן ואתם גם לא צריכים לצאת מהבית.
  6. 🙋‍♂️ היי, שלום. הנה אחד שנהג ב-208 ו-308 ולא התחבר. באופן מצחיק בג'יפונים המצב הרבה יותר טוב (אולי כי אני מראש מתכונן לתנוחה יותר גבוהה עם הגה יותר נמוך). והמשפט שלך היה בדיוק הכוונה שלי ב"פחות שלם" - זה לא הופך אותו לפחות טוב, אלא זה משהו שהוא מחוץ לנורמה וצריך להצדיק/להסביר אותו. בפוקוס זה לא קורה כי הוא "רגיל" יותר (אפשר גם להשתמש במילה הזו). אגב, סתם בשביל האנקדוטה - בתנוחת ישיבה נכונה ההגה כן מסתיר את לוח המחוונים. אישית, לדעתי, לא ברמה שצריכה להטות את הכף לטובת ה-308. צודק, התכוונתי להגיד שהוא יותר קטן ממה שהוא היה יכול להיות כי חלק מהאורך "התבזבז" על בסיס הגלגלים. כמובן לא שהוא יותר קטן מתא המטען של ה-308 האצ'. לגבי העלאת הספק - קודם תגיע למצב שאתה מנצל למקסימום את מה שיש לרכב לתת, רק אחרי זה תחשוב על שיפורים. לגבי הצפיפות - גם הפוקוס וגם ה-308 לא מכוניות מרווחות מאוד (להוציא 308 סטיישן). לא יצא לי לשבת בהן מיד אחת אחרי השניה, אבל עד כמה שאני זוכר הפערים ביניהן לא דרסטיים. שתיהן צפופות במושב האחורי. לגבי תא המטען, ראה מה שעניתי ל-gkiller.
  7. פבל

    יום מובילי דעה עם יונדאי i10

    חלילה. אנחנו לא מנסים לשכנע אף אחד לשום דבר. להיפך, כל הרעיון של הימים/אירועים האלה הוא להביא כמה אנשים שיחוו דעה כנה ואמיתית ויבואו לספר. אני לא חושב שהייתה אפילו הודעה אחת בה לא התייחסו וביקרו את פעולת הגיר. ויחד עם זאת, אל לנו לקפוץ למסקנות על אמינות וכו', כי בבסיסו לגיר רובוטי אין שום פגם אינהרנטי שאמור לגרום לו להיות לא אמין. כל מה שאני מנסה להגיד זה שבמכלול הדברים שהרכב ויחידת ההנעה נותנים - איבודי כוח, צריכת דלק, והתנהגות הגיר, החלק האחרון לא כזה נורא ועצם זה שקוראים לו "רובוטי", לדעתי לא צריך להוות עילה יחידה ומוחלטת לפסילה של הרכב. לא אמרתי שאם יהיו תקלות אז הבעלים לא יחווה אותן, זה משפט חסר היגיון - ברור שאם יהיו תקלות, מי שיהיה הבעלים באותו רגע יחווה אותן. אמרתי שאני לא רואה סיבה מובנית שהגיר יתקלקל, ואם הוא לא יתקלקל, אין סיבה שהבעלים הראשון, השני או השלישי יצטרכו להתעסק עם תחזוקת הגיר. אפילו ציינתי בסוגריים - אלא אם כן תתגלה תקלה. לסיום, בוא, אם הייתי רוצה להעליב את האינטליגנציה של הקוראים שלי, הייתי הולך לכתוב במקום אחר, ולא במקום שמתרכז כולו סביב פידבק מקהילת הגולשים. לא חסרים מקומות בהם אתה שולח את הטקסט שלך אל האינטרנט והוא נשאר שם לנצח בלי שאף אחד יערער עליו. אין סיכוי שיונדאי יתקינו תיבה כפולת-מצמדים ב-i10. זו תיבה יקרה משמעותית מחד-מצמדית. עדיף כבר ללכת על גיר רציף או פלנטרי.
  8. פבל

    יום מובילי דעה עם יונדאי i10

    אני בטוח שגם יונדאי היו שמחים לגיר פלנטרי 5 הילוכים, אבל תקנות הזיהום מכתיבות פתרונות אחרים. לגבי אמינות - למה שגיר רובוטי יהיה פחות אמין מפלנטרי? נכון שהוא דורש יותר תחזוקה - החלפות קלאץ' בהתאם לאופי הנהיגה ואופי הנהג, אבל זה עניין שאמור להיות זול יחסית, וגם במצב הכי חמור שאני יכול לחשוב עליו, עם כמות הכוח שיש למנוע והפעולות שננקטו שם כדי למנוע מצב של חצי קלאץ', קשה לי מאוד להאמין שהיא תצטרך החלפת קלאץ' בתדירות גבוהה יותר מ-100-150 אלף ק"מ לפחות. זה אמנם יותר תחזוקה (לכל מיליון ק"מ) ביחס ל-150-200-250 אלף ק"מ שתוכל לשרוד תיבה פלנטרית לפני שיפוץ, אבל גם יהיה הרבה יותר זול, כי שיפוץ של תיבה פלנטרית יעלה 5000-6000 שקל בקלות. בכל מקרה.... כך או כך, קשה לי מאוד להאמין (אלא אם כן תתגלה איזו תקלה, מה שלא באמת קשור להיותה של התיבה רובוטית) שהבעלים הראשון והשני או אפילו השלישי יצטרכו להתעסק עם אמינות או תחזוקת התיבה.
  9. הפוקוס רכב יותר "שלם" מה-308. יש לו פחות מוזרויות (פקדי מיזוג, מיקום וגודל הגה) וגם נשמע שהוא יותר מתאים לדרישות של פותח השרשור. הוא יותר חזק, יותר מתנהג והוא גם לא כל כך פחות מודרני מה-308. יחד עם זאת, כמו שאמרו כבר, קשה לי להאמין שתוכל למצוא אחת טובה מדגם הטורבו בתקציב שלך. דרך קלה מאוד להבדיל בין דגם הטורבו (1.5) לבין הלא-טורבו (1.6) הוא ע"י שנה - הטורבו התחלה להימכר בתחילת 2016, אז בתכלס כל רכב עד 2015 הוא לא ההוא שאתה רוצה. עוד הבדל גדול הוא בצורה של הגריל והפגוש הקדמיים. תסתכל על אחת מ-2015 ואחת מ-2016 ותראה את ההבדל בקלות. לגבי ה-308, בנוסף לכל מה שנאמר פה - שים לב שדגם הסטיישן מרווח יותר מההאצ'בק בגלל בסיס גלגלים (המרחק בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים) ארוך יותר. מה שהופך, על הנייר, את התא המטען לקטן יותר. למרות שהוא לא באמת קטן יותר אם מקפלים את המושבים. עוד דבר שחשוב לשים לב הוא לגבי תאי מטען באופן כללי: במכוניות סדאן, הנפח שכתוב הוא כל הנפח. במכוניות האצ'בק או סטיישן (או בעצם כל רכב עם 3 או 5 דלתות - גם ג'יפונים) הנפח שכתוב הוא הנפח עד גובה המדף שנמצא בדרך כלל בערך באמצע הגובה. מה שאומר שתכלס, יש להם בערך פי שניים נפח. כשמוסיפים את זה לנקודה שברכב האצ'/סטיישן אפשר לקפל את המושבים בקלות ולהעמיס שיט מאיקאה עד הגג, הופך את התצורה הזו לה-ר-ב-ה יותר שימושית. לכן, עצתי היא, בכל רכב שיש אופציה להאצ'בק - לקנות את ההאצ'בק. קל וחומר סטיישן (אם יש צורך).
  10. שלילי. בדקתי במערכת הקודמת, כתוב שם 4,436.
  11. יואב יצא לפגוש את הטיקרוס של פולקסווגן ומצא קרוסאובר עירוני חביב ונאה.
  12. כן, זה איזה באג כללי של כרום, קורה יותר כשהאינטרנט איטי (כמו עכשיו). יש תאוריה שאומרת שזה קשור למודעות של גוגל, אבל היא עדיין לא אומתה. נכון לרגע זה אין פתרון מלבד אותו רענון.
  13. או כמו שאמר ModChip, לנסוע איתו לעבודה (או לסופר) מדי פעם, או - אם יש חניה פרטית - אפשר לקנות מטען מצבר כזה או כזה (אני לא מכיר את המוצרים האלו, סתם דוגמאות. כן שמעתי דברים טובים על החנות אישטח). שים לב שאתה צריך מטען מצבר שמתחבר לשקע חשמל, לא בוסטר (סוללה ניידת). מבחינת טעינה - כדי לטעון מצבר ריק צריך בין 30 דקות לשעה, כך שאם המצבר במצב טוב, אני לא רואה סיבה ש-10-15 דקות לא יספיקו.
  14. עברתי עכשיו וחוץ מלינק שבור אחד לא מצאתי משהו לא תקין. אתה יכול למקד אותי? מה שבוקי אמר. לגבי עריכת נושא - כנ"ל, במסגרת 30 הדקות. אם אתה רוצה לערוך אותו מאוחר יותר, אפשר לבקש מאחד המנהלים. כותרת השרשור מופיעה בראש כל עמוד של השרשור. אנחנו עדיין מתנסים עם דברים ועיצובים שונים, ברגע זה ממש אני עובד על Layout מעט שונה (עם מה שהיה בצד, למטה). אני מאמין שבתקופה הקרובה נמשיך לשנות ולהחליף דברים, עד שנגיע למשהו שיהיה השילוב הטוב ביותר בין ההעדפות של המשתמשים הוותיקים לבין הצורך בניהול ומיקסום התנועה של אורחים (שעדיין מהווים מעל 50% מהתנועה באתר).
×
×
  • Create New...