Jump to content

פבל

מנהל הפורום
  • פרסום הודעות

    3,849
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    34

פבל שיחק אותה בתאריך אפריל 6

התכנים של פבל היו האהובים ביותר!

מוניטין

1,576 יודע על מה הוא מדבר

1 עוקב

אודות פבל

  • דירוג
    מנהל הפורום

ספרו לנו עליכם

  • עמוד הבית שלכם
    http://www.carsforum.co.il/cars

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לובינסקי משיקה את אופל קרוסלנד המחודש שמקבל את גרסת 130 כוחות הסוס של מנוע ה-1.2 ואבזור עשיר יותר. כל הפרטים בידיעה: https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3593/חדשות/אופל-קרוסלנד-המחודש-בישראל
  2. פבל

    רשמית: טסלה בישראל

    אני לא בטוח שהם לא הגזימו עם ה"10 אפליקציות" אבל זה באמת איום ונורא. וזה איום ונורא לבעלים של כל רכב חשמלי ולא רק טסלות מן הסתם. אני לא יודע מי האידיוט שהחליט שכדי לשלם על משאב כלשהו אני חייב קודם להגיד מי אני, איזה רכב יש לי (כולל מספר רישוי) ושאי אפשר פשוט להעביר אשראי ולקבל מוצר כמו ליטרלי ב-100% מהמקרים האחרים בהם מעורבים לקוח, מוכר ומוצר, אבל זה כל כך עקום שזה לבדו יכול להוציא אדם מדעתו. כמובן שגם אין דרך לקבל מידע מרוכז וכולל בזמן אמת על אילו עמדות תפוסות ואילו פנויות, שלא לדבר כמובן על כל מיני "חונים איפה שבא להם". עכשיו, מילא אם טעינה הייתה לוקחת 5-10 דקות או שבכל מקום היו 10 עמד
  3. 0.28cd, שזה לא רע. זה לא A קלאס, אבל לא רע.
  4. תודה. אכן צריך לתקן. היה שם יותר מדי חשמל/בנזין/חשמליים/גרסאות והסתבך לי המוח 😅
  5. הבוקר השיקה כלמוביל את ה-EQA, המקביל החשמלי של מרצדס GLA. וברגע חשיפת המחיר עברה לי בראש המחשבה "רגע, יש מצב שזו הפעם הראשונה בישראל שרכב חשמלי מושק במחיר יותר זול - או לפחות לא הרבה יותר יקר - מהמקביל הבנזיני שלו?" שאלתי כמה אנשים, וכולם איששו את המחשבה הזו. מעניין איזה מותג גרם לשינוי הזה... 🤔 עוד פרטים בידיעה המלאה: https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3592/חדשות/מרצדס-EQA-בישראל--השוק-נשבר?
  6. פבל

    רשמית: טסלה בישראל

    צפית בסרטון? הקשבת למה שהבנאדם אומר? כי אם כן אז אני לא מבין מה עניין שמיטה להר סיני. אני מדבר על מישהו שעשה חישובים, שכל אחד יכול לעשות בעצמו, והציג את התוצאות שלהם. אתה מדבר על מישהו שהפיץ את הדעות שלו שיש עליהן וויכוח, והקהילה המדעית ברובה מתנערת מהן. אני לא מבין אם אתה מנסה לנהל דיון נורמלי או בא להטריל.
  7. שתיהן לא מהנות במיוחד לנהיגה (מבחינת התנהגות ספורטיבית). הסיוויק למיטב זכרוני נוחה ושקטה יותר וכנראה תהיה קצת חזקה יותר ביומיום ובפער קצת יותר גדול תחת עומס כי הלאון הידנית היחידה היא עם מנוע 1.4 שמפיק מומנט מאוד דומה לזה של הסיוויק אבל יש לו נחיתות בהספק. בגזרת המשפחתיות+מהנות+ידניות משנת 2017 ומעלה אין ממש אופציות. אולי אלפא ג'ולייטה 170 אם היא לא יקרה מאוד. לא מצליח לחשוב על משהו אחר.
  8. מדובר על מנוע אחר לגמרי. 2.5 ליטר טורבו 5 ציל' (למיטב ידיעתי אותו אחד שהיה בפוקוס ST דור 2). פתח שרשור בנוגע אליו ואני בטוח שתקבל תשובות.
  9. פבל

    רשמית: טסלה בישראל

    עוד כשלון הסברתי של VW. במקום להחליק את האצבע אפשר "לגעת" וכל נגיעה כזו מעלה/מורידה בחצי מעלה. *ברור שעדיף חוגה בולטת עם קליקים מוחשיים, אבל מכל הפתרונות הגרועים, אני חושב שזה אחד הפחות איומים.
  10. אני פחות בקטע של ה-hate train כלפי S&S, אז אני לא חושב שזה כזה יתרון, המחיר של מצבר הוא בהחלט חסרון. עם זה אין מה לעשות. כדי לקבל כוח צריך לשרוף דלק
  11. פבל

    רשמית: טסלה בישראל

    הרבה מהביקורת מופנית כלפי כפתורי המגע על ההגה וכפתורי המגע ששולטים על האורות משמאל להגה ומערכת התפריטים של המולטימדיה. יכול להיות ואני בכלל לא בטוח, שחלק מהביקורת מגיעה בגלל שלא הסבירו איך לתפעל את פסי המגע האלה אז אותם מבקרים מתלוננים כי הם נאלצים לתפעל את המיזוג דרך המסך. אני ממש במקרה הייתי בהשקה העולמית של הקאמיק, שהיה הדגם הראשון להשתמש במערכת המולטימדיה/ב.אקלים החדשה והחבר'ה של סקודה הסבירו לנו על התפעול שלה. אם לא הייתי שם ולא הייתי מקבל את ההסבר הזה, יש מצב שגם אני הייתי מתלונן, כי זה לא הכי ברור.
  12. לא ידעתי על זה, ממש ממש מעולה לשמוע שהם באמת לקחו את הנושא לתשומת ליבם וטיפלו בו מראש. כל הכבוד להם ואם זה המצב אני לגמרי לוקח חזרה את הדיס-המלצה שלי על המנוע הזה.
  13. פבל

    רשמית: טסלה בישראל

    ההיפסטר ביוטיוב לא אמר "אמ.... נראה לי שיהיה סבבה". הוא פשוט מהנדס שיודע חשבון ועשה את החישובים הרלוונטיים. אני בטוח שמישהו שיודע חשבון מספיק טוב (כלומר, לא אני) יכול לעשות בדיוק את אותו חישוב גם עבור ישראל. דווקא וואג (או לפחות סקודה ממה שראיתי) עשו את זה בצורה חכמה. יש מין שני פסי מגע (אחד לכל צד) מתחת למסך והחלקה של האצבע עליהם מעלה/מורידה את הטמפ' בהתאם לכיוון. בנוסף, יש כפתור Auto, ותכלס - אין סיבה לגעת בדברים נוספים במהלך הנסיעה. או בכלל. אני לא זוכר מתי כיוונתי ידנית באוטו שלי את מהירות המאוורר או את כיוון יציאת האוויר. כל שאר ההגדרות נגישות דרך תפריט שאפשר לשחק איתו בחנ
  14. פבל

    רשמית: טסלה בישראל

    אני חושב שכבר צירפו את הסרטון הזה לפני כמה זמן, אבל כבר עברו כמה עמודים אז הנה הוא שוב: אמ;לק: טעינת רכבים חשמליים תשפיע מעט מאוד על רשת החשמל ולא תהיה לה שום בעיה לעמוד בעומס.
×
×
  • תוכן חדש...