Jump to content

CX25GTI

  • הודעות

    5,192
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

CX25GTI שיחק אותה בתאריך מאי 24

התכנים של CX25GTI היו האהובים ביותר!

מוניטין

238 טוב

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קריית חיים
  • תחביבים
    WRC
  • מקצוע
    שיווק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מי שיקנה את האיוניק יודע שיש לו יבואן ושירות , משיטוט קצר בקבוצות טסלה נראה ששם בדיוק הבעיה הגדולה. באופן אישי טסלה לא עושה לי את זה, כל הבאזז מסביב + העיצוב העצוב של ה 3 , תודה אבל לא תודה . נמתין לרכבי החשמל הבאים .
  2. עושה שכל שלא תהיה מחליפה לאיוניק כאשר יונדאי השיקו מותג חשמלי תחת השם הנ"ל , מכל מקום היבואן לא יוותר על ה]לח שוק הזה ואני מניח שעם העלמות האיוניק ההברידית האחנטרה תפוס את מקומה.
  3. אני יכול להרגיע אותך, גם הדור השני לא מצטיין בבידוד רעשים... , נוהג על הדגם המשופר והוא פשוט רועש.
  4. הויטרה מיושנת , רועשת , מולטימדיה בהרכבה מקומית ברמה נמוכה ובאופן כללי רכב מיושן יקר עם אופציות עדיפות אצל המתחרות. אני הייתי מעיף מבט לכיוון ה 2008 דיזל חדש ואו 3008 מיד 2 גם היא מונעת דיזל, רכבים טובים משמעותית מהסוזוקי , מנועי דיזל מעולים וחסכונים ואיכות נסיעה בכמה רמות מעל הסוזוקי הבינונית.
  5. מאיזו סיבה ביי לאיוניק ? מה שקובע הוא מחיר לליסינג וזמינות של היבואן. כל עוד הרכב לא מגיע דרך יבואן רשמי הרכב לא יעלה בכמות מסחרית לכביש.
  6. אם אתה מכוון להשאיר את הרכב אצלך לתקופה ארוכה של ארבע וחמש שנים הייתי הולך על הטיוניק במסלול יד 2 0קמ ב 126K שקל. באופן כללי שתי המכוניות משעממות , מבין השתים האיוניק טובה יותר לטעמי ולכן אני גם נוהג בה כרכב הצמוד שלי.
  7. באחד מהנסיונות שלי לנהיגה חסכונית עד כאב באיוניק ירדתי את הירידה של מעלות לנהריה עם מינימום שימוש במנוע הבנזין. הגעתי לצומת הכניסה הראשית לנהריה בממוצע של 45 קמ"ל. מה זה אומר ? כלום ושום דבר האמת, בעליות מהצד השני הרכב צורך 15קמ"ל , ולא , לא עושים ממוצע ומקבלים 30 קמ"ל , בממוצע משוקלל הצריכה נעה בין 18 -19 קמ"ל.
  8. CX25GTI

    קניתי רכב יד 2 ומתחרט

    הדאסטר נוחה הרבה יותר מהפחית הנקראת ספייס סטאר.
  9. בקבוצות וואטסאפ של האיוניק יש לא מעט אשר מתלוננים על אותם בעיות בדיוק ובעיקר: מרימי חלונות אשר שובקים מיסב הגה תקול ומרעיש קאליפר אחורי פגום אשר מדליק את התראת בלם יד ידני מסתבר שיש לא מעט שהחליפו סוללה היברידית... והכל בשקט תחת אחריות יבואן.
  10. עדכון לאחר החזרת הרכב. במוסך טוענים שהמנורה נדלקה עקב קולר EGR סתום. בוצעה שטיפה + טיפול 60,000... נקווה לטוב.
  11. 19 קמ"ל היא צריכה טובה מאוד , אין מה לבדוק פה.
  12. כן , האיוניק עדין סוררת... חודש וחצי אחרי החלפת הסוללה של המערכת ההיברידית שוב נדלקה לה מנורת המנוע... את הליסינג זה לא מטריד , הרכב חאסף למוסך רק ביום חמישי ועל הדרך יבוצע טיפול 60K. בעיה חדשה - חלון נהג אינו עולה בלחיצה , נתקע ומחייב לחיצות נוספות על מנת לסגור. הציפוי של הדשבורד מתחיל להתנפח ולהתנתק , בועות קטנות אשר בסופו של דבר יתפוצצו. סביר לרכב שעלה על הכביש ב 10.2019 ? מזל גדול שמדובר ברכב ליסינג, לא מצליח לתאר לעצמי את עוגמת הנפש של לקוח פרטי לרכב אשר בילה 6-7 פעמים במוסך ועבר החלפת חלק מהותי בתקופה כל כך קצרה...
  13. זה נראה כמו איכול כימי של הצבע, ואו זה המצב אין מנוס מצביעה כללית.
  14. רכב פלאג אין הוא אלטרנטיבה טובה למי שאין יכולת כלכלית לקנות רכב ב 200K , מזהם פחות מרכב בעירה פנימית בלבד. אתה יכול להתחייב שרכב חשמלי ישמור על ההטבה שלו , כיוון שזה בהחלט לא נראה ראלי בשום צורה ואופן, את אובדן הבלו יעמיסו ישירות על רכב חשמלי או בצורה של תעריף נפרד לטעינת רכב ואו במס נסועה גלובלי. לא מכיר רכבים בטווח של 400 ק"מ אשר מוצעים בתחום הליסינג , וגם אם יוצע שווי שימוש של 4000 שקל לאחר הטבה אינו רלוונטי לחלק לא קטן ממשתמשי הליס.
  15. הגיון בריא של מדינת ישראל. חסר כסף יאללה בוא נבטל את ההטבה על ההיברידי ונרוויח פעמים, הכנסות גבוהות למדינה על שווי שימוש + על דלק כי הרי ברור שביטול ההטבה תביא לקוחות לחזור לדגמי הבנזין \ דיזל הרגילים. דבר אחד שכרגיל המדינה אינה לוקחת בחשבון הוא התשלום על נזקי הבריאות אשר נגמרים בעקבות פליטות של רכבים , ובכלל קוצר הראות של המדינה בצורך להורדת פליטות אשר מהווה אתגר עולמי. טיפשות זה פה.
×
×
  • תוכן חדש...