Jump to content

CX25GTI

  • הודעות

    6,336
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

CX25GTI שיחק אותה בתאריך מאי 4 2023

התכנים של CX25GTI היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קריית חיים
  • תחביבים
    WRC
  • מקצוע
    שיווק

צפיות אחרונות בפרופיל

6,274 צפו בפרופיל

הנקודות של CX25GTI

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

984

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. הבנזינים הם צרכני דלק מטורפים, הטיגו 8 עושה אצלנו 10 קמ"ל ביום טוב, הכוונה להחליף אותם בהקדם עם הפלאג אין שהוצגו בשבוע האחרון.
  2. בדיוק, אני עדין עם נירו 21 ומושך את הרכב עד אשר תגיע אופציה עם תמחיר שפוי. פריסבי באגרסיביות משווקים את האריזו , המחיר בהחלט טוב, עבורי רכב כל כך גדול לא מתאים. נחכה לראות מה יגיע בחודשים הקרובים,ף מניח שיהיה מענין.
  3. עם נירו 21 ולא קיבלתי דרך הליסינג קריאה להחלפת פנסים, הריקול בנוגע לקלאץ בוצע .
  4. 2024 קיה נירו מחירון: קיה נירו היברידי EX - מחיר 178,990 ₪ קיה נירו היברידי פלאג-אין - מחיר 187,900 ₪ קיה נירו EV חשמלי - מחיר 199,900 ₪ תחילת 24 , ההבדל במחיר בין ההיברידי לפלאג אין כ 9000 שקל , נמתין ונראה איך היבואן יתמחר את הפלאג אין כיוון שבוודאות הוא יחזיר את הרכב להיצע כדי לנסות ולתת פייט לאופוזציה מסין, הרי ברור לו שהנירו הנוכחית עם 129 כ"ס דרדלה ורמת גימור של הסוכנות היהודית לא יכולה להתחרות בתוצרת הסינית המאובזרת לעיפה. מעבר לכך הרי המחיר של הנירו מופקע לצרכי ליסינג אז יש בשר להורדה.
  5. הם עסוקים בהבאת המותגים הסינים ... בנוגע לנירו , היבואן בבעיה קשה , ההיברידי נמכר ב 180, בכמה יתמחר את הפלאג ? 195 ?? , שם יושבת הגאקו 7 שגדולה הרבה יותר מהנירו..
  6. יבואנית קיה תפצה 4 אלף בעלי רכב מדגם ספורטאג' בסכום כולל של מיליון ש' מה עם בעלי הנירו אשר סובלים מאותה הבעיה ?
  7. רכבי הפלאג אין מכוונים ישירות לתחום הליסינג, ואם תהיה דרישה גם ללקוחות פרטים. חלק לא מבוטל מהמעסיקים אינם מעונינים להתקין עמדות טעינה לעובדים שלהם בבית הפרטי , העלות גבוהה וחבות הביטוח במקרה של שריפה יכולה להסתכם במיליוני שקלים. מצד שני פלאג אין בטווחים של 70-90 ק"מ מאפשרים הגעה לעבודה וטעינה במהלך יום העבודה , חיסכון בדלק מול רכבי בנזין והעובד משלם שווי שימוש מופחת. אין חרדת טווח , אין צורך לחפש עמדת טעינה ולקוות שאין תור לטעינה ואו שהעמדה תקינה , ולמי שיש ילדים אשר עושים שימוש ברכב יודע את המשמעות של זה... כמשתמש ליסינג עם נירו פלאג אין לי ברור שככל הנראה אחליף לרכב פלאג אין על פי ההיצע אשר יהיה בעוד כחצי שנה , מרוצה מאוד מהנירו ולכן הארכתי את החוזה לשנה רביעית. החברה מרוצה מאוד, צריכת דלק של 1:24 מתקבלת אצל המעסיק בברכה.
  8. ביטוח הוא שיקלול של מרכיבים רבים , לפני קניה כדאי לבדוק את העלות לרכבים אשר חושבים לרכוש. לגבי הנירו ועוד אופציות מענינות: צ'רי טיגו 4 2025 – רכב SUV עם מנוע טורבו, עיצוב חד ואבזור עשיר ג'אקו 7 2024 – רכב SUV עם עיצוב יוקרתי וביצועים מרשימים ג'אקו 7 PHEV 2025 – רכב היברידי פלאג-אין חזק ומשפחתי רנו ארקנה היברידי 2025 – ביצועים מרשימים, חיסכון דלק וסגנון קיה נירו היברידי 2025 – חווית נהיגה חסכונית וביצועים גבוהים קיה סלטוס 2025 – רכב SUV עם עיצוב דינמי וביצועים מרשימים
  9. בדיוק בגיל ללקסוס. לא הייתי פוסל את הגנסיס , קח בחשבון שבניגוד ללקסוס שהמחיר אינו ניתן למיקוח , בגנסיס זו נקודת התחלה בלבד.
  10. אם יש לך אפשרות לחכות לגאז אני הייתי עושה את זה . כבעלים לשעבר של ויטרה וארונה , הארונה רכב טוב יותר כמכלול ובפער לא קטן . הויטרה כולה פלסטיקית, רועשת מיושנת מאוד בעיצוב הפנימי שלה ואינה רכב מזמין לטעמי , נהנית מאמינות גבוהה מאוד, לשלם מעל מחירון בשום פנים ואופן לא.
  11. היאריס לא נוחה . אם יש אפשרות לעמדת טעינה הייתי שוקל רכב חשמלי כדוגמאת האטו3 , מבחר עצום של מכוניות מודל 24 למכירה ואם רוצים רכב חדש לחלוטין בהנחה דרך מסלולי יד 2 0 ק"מ. קורולה קרוס \ נירו כולל החשמלי שמוצע כיום ב 170K יכולים להיות אופציה מענינת .
  12. הרכב החשמלי סלל את הדרך דווקא לפלאג־אין הייבריד | כלכליסט כתבנ מענינת ולטעמי עם הרבה מאוד הגיון לצרכן הישראלי. למרבית הישראלים טווח יומי של 50-100 ק"מ מספיק בהחלט , ובסופי שבוע לא צריך לחשוש מזמינות עמדות טעינה כאשר אתה מתכנן יציאה לטיול, סה"כ להנות משתי העולמות. הגאקו 7 ביצע כניסה מרשימה לתחום , מענין לראות איך שני הדגמים של צארי יתאקלמו בשוק בחודשים הקרובים. מבחינת צרכני הליסינג יש פה אלטרנטיבה לא רעה לחיסכון כאשר ההטבה עומדת על כ 1100 שקל. מענין לראות אם יבואני הרכב האירופאים יגיבו לענין (בספק גדול), מענין לראות אם קיה יחזירו לפה את הנירו פלאג אין ובאיזה מחיר כיוון שהגאקו די מגבילה את היבואן..
  13. אני מניח שאם הרכב היה עושה את הממוצע השנתי של כ 17K לשנה המצב היה חמור הרבה יותר , 5K בשנה ולמרות זאת יש תחילה של התפוררות בקצוות זה בעייתי מאוד. קח בחשבון שאם לפתע הנסועה השנתית תקפוץ אולי כדאי יהיה לשקול החלפת טיימינג כל 3 שנים.
  14. CX25GTI

    רשמית: טסלה בישראל

    ניתן לטפל בנושא בקלות על ידי סקוץ רגיל לחלוטין.
×
×
  • תוכן חדש...