רכבי הפלאג אין מכוונים ישירות לתחום הליסינג, ואם תהיה דרישה גם ללקוחות פרטים.
חלק לא מבוטל מהמעסיקים אינם מעונינים להתקין עמדות טעינה לעובדים שלהם בבית הפרטי , העלות גבוהה וחבות הביטוח במקרה של שריפה יכולה להסתכם במיליוני שקלים.
מצד שני פלאג אין בטווחים של 70-90 ק"מ מאפשרים הגעה לעבודה וטעינה במהלך יום העבודה , חיסכון בדלק מול רכבי בנזין והעובד משלם שווי שימוש מופחת.
אין חרדת טווח , אין צורך לחפש עמדת טעינה ולקוות שאין תור לטעינה ואו שהעמדה תקינה , ולמי שיש ילדים אשר עושים שימוש ברכב יודע את המשמעות של זה...
כמשתמש ליסינג עם נירו פלאג אין לי ברור שככל הנראה אחליף לרכב פלאג אין על פי ההיצע אשר יהיה בעוד כחצי שנה , מרוצה מאוד מהנירו ולכן הארכתי את החוזה לשנה רביעית.
החברה מרוצה מאוד, צריכת דלק של 1:24 מתקבלת אצל המעסיק בברכה.