Jump to content

elera

  • הודעות

    620
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של elera

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

69

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. 12₪. וגם דוח הסליקה הזה רחוק מלהיות חף מבעיות. מידע חלקי, מידע חסר, מינוחים לא ברורים. אם היה עשוי כמו שצריך, אף אחד בפורום לא היה מבקש פרשנויות. בקיצור, 50% מהמכוניות בשוק.
  2. מה היה הסיפור עם ליברה? יש כתבות על זה?
  3. לא יעיל. וגם, יבואנים בקושי רוצים לדבר איתך בתור בעל מכונית, אז סתם לבקש מסמכים? יש את מה ש-kompy קישר, אבל זה הפך להיות רק משנת 2020, וגם בה לא הכל. הרושם הוא שאולי מכוניות פרטיות פחות מיוצגות. תודה. נראה שאין שם הכל, וגם שנת התפר 2020 חסרה, אבל יש לא מעט. כ-5600 קבצים: https://web.archive.org/web/*/http://car.mot.gov.il/ORIL/* אתרים ממשלתיים תמיד התקשו לעשות redirect אחרי שינוי מבנה אתר. בהנחה שבכלל דברים נשארים נגישים.
  4. קידמה. עדיין אין דרך למצוא את כולן אונליין?
  5. @llaavvii המגאן שלך היא לא מצמד כפול? אגב, תהיתי גם לגבי עלות תיבת הילוכים, למקרה הגרוע ביותר מבחינת עלות. לא הצלחתי לפענח לגמרי איזו תיבת הילוכים זו, אבל אפשרות אחת היא JS3, או יותר ספציפית JS3-002. היו גם אזכורים ל-TS4, אבל פחות בטוח שזה נכון. אם זה JS3, נראה שמחירי משומשות באירופה הם בין 700 יורו עד 1500, ויותר. אולי הבדלים במחיר כתלות בכמה רכיבים כלולים? למשל, בפרסום אחד נראה שזה כולל גם ECU (מק"טים 310320543R 310321305R).
  6. אגב, בהנחה שלא פיספסתי משהו, מחיר קלאץ' כזה באירופה הוא סדר גודל של 400-1200 ₪: https://www.autodoc.parts/car-parts/repair-kit-clutch-complete-10151/dacia/logan/logan-mcv-ii/118703-tce-90-lpg
  7. ביררתי. במורשה יבואן רשמי העריכו עלות 4000-5000₪ להחלפת מצמד. לא יודע אם המחירים השתנו מאז 2017, או עניין של מוסך זול לעומת יקר. לגבי אמינות, האיש אמר שלא זכור לו מקרה של החלפת תיבה רובוטית (חד-מצמד). לגבי עלויות לדבר כזה, הוא לא היה יכול להגיד. גם לא במוסך ראשי יותר ("אין דבר כזה בע"פ. צריך להסתכל. זה הרבה חלקים..."). אני תוהה אם בניגוד להחלפה, תיקון הוא דבר שכן קורה. אני מניח שזה יהיה יקר, בהתבסס על סדר הגודל של מחיר דבר שוטף כמו קלאץ'. במוסך אחר, גם מורשה יבואן, לא רצו להגיד מחיר אפילו להחלפת קלאץ'. "תביא את המכונית תקבל הצעה". אמרתי, זו שאלה כללית, על חלק מתכלה רגיל, אפשר בכל זאת לדעת משהו? זרקו שאלה ברקע לאיש טכני. התשובה: 15 אלף להחלפת קלאץ' (לא התיבה), אבל זו רק הערכה באוויר. לטענם, לא יודעים ממש, כי זה לא משהו שצריך בד"כ (?).
  8. כל "שירות" הדוח סליקה הזה גרוע. מונחים לא ברורים, פורמט מבולגן, מידע חסר או שגוי. צריך שמשרד התחבורה יגדיר סטנדרטים מודרניים ואיכותיים.
  9. גם נפח מנוע לא משפיע על רישיון נהיגה, לפחות בנפחים נפוצים, אבל את זה כן מפרטים.
  10. גם מעניין, למה אין אבחנה בבסיס הנתונים בין אוטומטי פלנטרי, לרובוטי. ואולי גם יותר פירוט, כמו מצמד אחד או שניים, ויבש או רטוב.
  11. אני לא מחפש מק"ט מסוים אלא רוצה להסתכל על הנתונים באופן רחב יותר. בעיות ב-PDF: אי אפשר למיין אי אפשר לסנן בכללי זה לא יעיל (נסו לחפש מק"ט שנמצא בדף האחרון ב-PDF עם 1800 עמודים) חיפוש לא תמיד פועל, במיוחד בעברית (במהותו זה לא פורמט טקסטואלי) לא תמיד העתקה פועלת נקי להמיר פורמט ידרוש שלבי עיבוד, ולא תמיד פועל טוב בגדול, PDF לקריאה או הדפסה. XLS או CSV כבסיס נתונים קטן שהוא קל לשימוש ויעיל.
  12. אפשר להוריד מחירון חלפים מכאן: https://service.carasso.co.il/parts.html אבל זה אוסף לא שמיש של קבצי PDF, במקום קובץ אקסל כלשהו. לא מבין את מי ששם את כך. יש מקור לגרסה נורמלית?
  13. בדברים כאלה אני לא בררן מבחינת אופי פעולה, אלא רק מבחינת אמינות ועלויות.
  14. @llaavvii אתה מתכוון דאסטר ביחס לחד-מצמדי, כגון לוגאן? לעזוב אמינות קצת קשה, אלא אם עלויות ההחלפה נמוכות במפתיע.
  15. בין אם חד- (לוגאן) או דו- (דאסטר) מצמד, מה האמינות, ועלויות ההחלפה?
×
×
  • תוכן חדש...