אמנם מצאתי רק ספר לדגם קרוב, אבל שם מזכירים שני דברים:
ב-21C מעלות, על קו המינימום.
ב-66C (אולי טמפרטורת עבודה ממוצעת?), בין קווי המינימום למקסימום.
אם כבר הסתכלתי חשבתי אולי להחליף כי הנוזל נראה כהה מאוד ועברו שנים, אבל ההגה הרגיש בסדר אז זה כנראה לא קריטי.
בכל מקרה זה לא קשור לבעיה המרכזית שבגללה בדקתי גם את שמן ההגה יותר בעיון. היא הפכה קריטית יותר, אז ההגה כבר לא המוקד.
@ABSULUTT
לא היית מתייחס בכלל, או שהיית מוסיף לקיים?