Jump to content

beamvelavan

  • פרסום הודעות

    1,212
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

1 עוקב

אודות beamvelavan

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אכן כי כן. זה רכב למכירה ע"י כונס נכסים. גם נראה ברישיון שהרכב מעוקל (ומשועבד). רצ"ב מודעת כונס הנכסים. AD.pdf
  2. אנא האר את עיני כדי שאלמד להבא איך לפי הרישיון נראה שהרכב לא עבר חיים קלים.
  3. מרצדס מדגם CLS 63 AMG בתצורת 4MATIC מודל 2017 הינו רכב שאמור להיות רכב פרימיום איכותי. מוזר לראות שלרכב כזה עם 21,271 ק"מ בלבד שנכנס לבדיקה של מכון מכובד יצאה חוות דעת גרועה מאוד בסניף מנוע. נרשם לגבי המנוע - "לא תקין". פירוט: "רעשים במנוע + מגלגלות ואביזרים, צריכת שמן מבלאי, חוסר שמן במנוע, נזילות שמן, לתקן קורוזיה וסימני נזילה. " חוות דעת כזו מתאימה לבדיקה של איזו יונדאי פשוטה בת 15 עם 200,000 ק"מ. עולות בדעתי מספר סיבות אפשריות למימצא מפתיע כזה: 1. הזנחה ושימוש פושע מצד המשתמש/ים. נשמע לא סביר. 2. האיכות של מרצדס , גם בדגמים היקרים והאיכותיים, כבר לא מה שהיה פעם. (מנוע עם נזילות שמן וסימני קורוזיה ב- 21K ק"מ. פעם מנועי ה V-8 החזיקו קרוב למליון ק"מ....) נשמע מפתיע ולא כ"כ סביר... 3. מכון הבדיקה החמיר לכאורה ללא ביסוס ועיוות לכאורה ממצאים. הסיבות האפשריות: - משרת היטב את אינטרס מזמין הבדיקה הלא זולה ככלי להורדת מחיר. - משרת היטב את כסת"ח המכון המחויב לפי הוראות משרד התחבורה לתת אחריות למנוע לשלושה חודשים. ברגע שציינו לא תקין ופירטו שלל תקלות הקשורות למנוע הרי הצילו עצמם מתביעה עתידית. כידוע לתקן מנוע מרצדס 5.4 ליטר בתצורת V-8 זה לא דבר זול... מה דעתכם? Mivdak NEWRISHAYON.pdf
  4. יוחאי, אכן כתבות מרתקות מאוד וכתובות היטב על תעשיית הרכב האנגלית דאז ורכבי BMC/BL. מצאתי בקטלוג ישן משנת 1971 שתי פרסומות של תאגיד בריטיש ליילנד המדגיש את המגוון הרחב של המותגים והדגמים של התאגיד. דווקא מבחינה שיווקית יש הגיון שיווקי ותדמיתי משמעותי בהצגת שלל מותגים של כל הספקטרום - החל ממכוניות עממיות וזולות במותג מסוים (מיני, אוסטין, מוריס) דרך רכבים יותר יוקרתיים כגון טריומף ורובר, דרך סגמנט ספורטיבי - MG וטריומף , סגמנט יחודי וחדשני של כבישטח יוקרתי - ריינג' רובר ועד מותג יוקרה דאז - יגואר. כך התאגיד מכסה כמעט את כל הסגמנטים בלי ליצור טעויות שיווקיות כמו מותג עממי המנסה למכור רכב יוקרה. בנוסך מצרף טבלת מכירות של השוק האנגלי לפי מותגים בשנים 1969 - עמודה שמאלית ו - 1970 עמודה ימנית. ניתן לראות כי התאגיד שלט היטב בשוק האנגלי כאשר פורד , קרייזלר ו- GM משתרכים מאחור.
  5. יוחאי, אכן כתבות מרתקות מאוד וכתובות היטב על תעשיית הרכב האנגלית דאז ורכבי BMC/BL. מצאתי בקטלוג ישן משנת 1971 שתי פרסומות של תאגיד בריטיש ליילנד המדגיש את המגוון הרחב של המותגים והדגמים של התאגיד. דווקא מבחינה שיווקית יש הגיון שיווקי ותדמיתי משמעותי בהצגת שלל מותגים של כל הספקטרום - החל ממכוניות עממיות וזולות במותג מסוים (מיני, אוסטין, מוריס) דרך רכבים יותר יוקרתיים כגון טריומף ורובר, דרך סגמנט ספורטיבי - MG וטריומף , סגמנט יחודי וחדשני של כבישטח יוקרתי - ריינג' רובר ועד מותג יוקרה דאז - יגואר. כך התאגיד מכסה כמעט את כל הסגמנטים בלי ליצור טעויות שיווקיות כמו מותג עממי המנסה למכור רכב יוקרה. בנוסך מצרף טבלת מכירות של השוק האנגלי לפי מותגים בשנים 1969 - עמודה שמאלית ו - 1970 עמודה ימנית. ניתן לראות כי התאגיד שלט היטב בשוק האנגלי כאשר פורד , קרייזלר ו- GM משתרכים מאחור.
  6. יוחאי, סקירה נהדרת - מאוד מעניינת וכתובה באופן מרתק ! שתי תוספות ובקשה בסוף..... 1. יש להוסיף ולציין היבט נוסף שקשור לשם שנבחר למכונית. בריטיש ליילנד בחרו לכנותה בשם "פרינסס" לא סתם. מדובר במותג שהיה ידוע ומוערך היטב בשוק הבריטי במשך שנים. הכינוי "אוסטין פרינסס" היה של סידרת רכבי פאר גדולים ויקרים בשוק האנגלי בשנים 1947-1968. רכבים אלו שווקו גם במותגי "פרינסס" ו - "ואנדן פלאס". חלקם היו בגרסאות לימוזינה יקרות ומפוארות ביותר, כמעט בקלאסה של רולס רויס ובנטלי מאותה תקופה. ניתן לראות במיתוג הזה שהוצמד לרכב , ששייך לסגמנט אחר לגמרי, ניסיון ציני של BL לקדם את הפרינסס החדשה, דבר שאולי לא תרם ממש להצלחתה. להלן כמה נסיכות קלאסיות : 2. נושא נוסף שקשור לפרינסס המדוברת של השנים 1975- 1984 הינו אבזור אופציונלי מתקדם ונדיר לשעתו שהוצע לרוכשים. BL הציעה בתוספת תשלום של 99 פאונד סט צמיגי ראנ-פלאט של דאנלופ - Dunlop Denovo. בפרסומים של אותה תקופה הם מתפארים ביתרונות הרבים: "אם יש לך נקר תוכל לנסוע עד 100 מייל במהירות עד 50 מיייל/שעה עם אחיזה אופטימלית בכל התנאים". בנוסף, בקשה ליוחאי : התמקדת בכתבות נהדרות על רכבי BL/BMC שהיו דווקא לא פאר היצירה וללא הצלחה שיווקית מיוחדת. אשמח אם תארגן כתבה על רכב של BL שהיה דווקא מאוד מוצלח עם עיצוב מדהים ששרד את השנים היטב - הרובר SD1. תודה !
  7. אכן די בעייתי בכרום. באנדרואיד עובד היטב. מק"טים קל למצוא באיביי. דרך אגב, המחירים שציטטתי מהיבואן סמל"ת אכן סבירים אך באיביי עולים עדיין בערך מחצית לתחליפי איכותי אירופאי.
  8. זה לא מנוע V6, יש שרשרת תזמון אחת. עולה בסמל"ת מקורית - 1,165.
  9. כל מביני העיניין טוענים שהאחזקה יקרה מאוד. אחד מציין שמשאבת דלק עולה 3,500 פות"ש עונה : עונים לו: הסתקרנתי ובדקתי במחירון רשמי של היבואן סמל"ת: https://www.fiat.co.il/מרכזי-שירות-2/מחירון-חלפים/ מחיר משאבת דלק מקורית מהיבואן כולל מע"מ: 1,542.43 ! מציע לשלוח לשם את מנכ"ל FCA כפי שמביני העניין הציעו.... למעשה הציעו בחנות הירושלמית במחיר יקר מזה אפילו....
  10. אני מצרף בזאת את מפרט הטיפולים הספציפי של יבואן טויוטה בארץ לדגם המדובר. במשטר טיפולים רגיל יש צורך רק לבדוק כל 30,000 את נוזל התיבה הרציפה. אין כלל הנחיית החלפה יזומה. מי שנוהג בתנאים מחמירים יש לו משטר טיפולים שונה - למשל, אפילו טיפול קטן של שמן מנוע ופילטר יש לבצע כל 7,500 ק"מ / 6 חודשים. במשטר טיפולים מחמיר כן מופיעה הנחייה להחליף נוזל תיבה רציפה כל 60,000 או 48 חודשים. היות ומן הסתם הרכב לא טופל במשטר מחמיר, לכאורה אין לבעלת הרכב במה לבוא בטענה למוסך המורשה/יבואן בקשר לאי טיפול החלפת שמן הגיר בזמן. כמובן לא יזיק לנסות ולפנות לשירות הלקוחות בבקשת רצון טוב/השתתפות. RAV4 4X4 2012---.pdf
  11. בוקי, תודה על הרעיון לגבי ה - C4. בדקתי ואכן יש הרבה במחירים נמוכים. היות ומפוסטים שכתבת אתה עושה רושם של מומחה מספר 1 למנועי דיזל של פיז'ו/סיטרואן דומני שאתה הכי מתאים לקבל ממנו חוות דעת : נתקלנו במודעה על C4 דיזל מודל 2007 עם ESP ובמחיר מתאים. אמנם ידנית אבל האחיין יכול שלא להתעצל ולהסתדר עם ידני. האם היית ממליץ על כמו זו שראינו במודעה?
  12. בוקי, אתה צודק. לפחות ביד 2 הפוקוסים יקרים בהרבה מהחלופות הצרפתיות. בתור בקיא ומנוסה - שתי שאלות אליך: 1. מה בכל זאת, אם בכלל, היתרון של הפוקוס על הצרפתיות (מעבר לגיר האוטומטי שבצרפתיות שתדמיתו אינה חיובית) ? 2. יש העדפה כללית בין ה- 307 למגאן ? בעיקר בהיבטי שרידות, עלויות אחזקה ?
  13. beamvelavan

    אופנועי URAL בישראל

    בספרון ישן של אופנועים שיש לי משנות השבעים מופיעים כל האופנועים הסובייטים דאז תחת המותג COSSACK. מסתבר כפי שכתוב בתיאור המותג שחברה אמריקאית בשם SATRA ייבאה לארצות המערב דגמים שונים של כלי תחבורה סובייטים תחת שם מותג אחד. מוסבר שאופנועים סובייטים מיוצרים במספר מקומות - ומתאפיינים באפשרות אחזקה עצמית זולה. מופיעים מספר דגמים - קוזאק דנייפר, קוזאק אורל ועוד. בפרסומות מערביות מאותה תקופה מתפארים שאופנועים אלו עולים כחצי ממחיר אופנועים קיימים מקבילים. נראה שרוב תכונות האופנועים כמעט לא השתנו למעט תכונת התמחור המוזל שלא שרדה לימינו אלה... לא נראה שעניין זה הטריד את היפיפיות של שנות ה- 70 שרכבו על ה"קוזאק-אורל" שבצילומים.....
  14. הפוקוס הצעה טובה אבל נראה לי שהיא יותר יקרה יחסית וללא בקרת יציבות ESP (למעט דגם ה-2 ליטר היקר משמעותית). הרצון לקבל ESP גם מההיבט הבטיחותי וגם זה חוסך כ-500 שקל בביטוח חובה.
  15. אחיין לאחר שחרור מחפש רכב בצרכים הבאים: - מחיר מינימלי - רצוי סדר גודל 5-6, כדי להשאיר סכום לביטוח ויישור קו מינימלי וגם רזרבה קטנה לתקלות לא צפויות. - שנתון חדש ככל הניתן. - בטיחותי ככל האפשר, רצוי עם בקרת יציבות. - אוטומטית ולא קטנה, שיוכל להסיע עוד 2-3 בנוחות. - אמינה ככל האפשר. לכאורה, קשה למצוא משהו שיענה על דרישות כאלו אבל לאחר סריקה עלו שתי מועמדות פוטנציאליות. שתיהן צרפתיות ונפוצות למדי. רנו מגאן 2008 ופיג'ו 307. שתיהן ב- 5K לפני מיקוח. טסט בתוקף. שתיהן מודל 2008 עם מנוע 1.6 וגיר אוטומט (מבין ששתיהן עם גיר AL4 הידוע...). לשתיהן רמת בטיחות טובה יחסית והן כוללות ESP. מצאנו כאלו שנראות שמורות יחסית עד 200K ק"מ +/-. מעבר למצב ספציפי של כל אחת, האם יש הבדל ברמת האמינות הצפוייה? יתרון משמעותי לרנו על הפיג'ו או להיפך? דוגמא לשתי מועמדות שנמצאו.
×
×
  • Create New...