Jump to content

beamvelavan

  • פרסום הודעות

    1,270
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

30 נייטרלי

1 עוקב

אודות beamvelavan

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. עושה רושם שהתאגיד החדש נוקט בחכמה. יש לו בארסנל שלל מותגים גדול. חלקם,אם לא רובם, עם מורשת מפוארת. לחלק מהמותגים לא רק וותק של בסביבות מאה שנה אלא תדמית גבוהה שטרם התעמעמה. יצא לי לאחרונה לדבר עם קולגות גרמניים מתחום המסחר והשיחה נסובה לעינייני רכב. דיברנו מהי המכונית הכי כיפית לנהג במחיר שפוי. ציפיתי שכמובן יהיה קונצנזוס שמותג BMW הוא הבחירה האולטימטיבית. מאוד הופתעתי שחלק ציין ביוזמתו שדגמי לנצ'יה של פעם נתפסים אצלם כרכב הכי מעניין ומיוחד מבחינת עיצוב והתנהגות. הם ציינו כמה חבל שהמותג ירד מגדולתו. הם התייחסו אליו כ"פרארי נגישה". פיאט שהשתלטו על המותג לפני עשרות שנים לא י
  2. תהייה שמעניינת אותי : איך זה שקטגוריה כזו של מכוניות שגם מאוד שימושית וורסטילית ועונה על מגוון צרכים משתנים וגם בפועל זכתה בשווקים רבים להצלחה לא מבוטלת מוגבלת ליצרנים אירופאיים בלבד. למיטב ידיעתי אף יצרן יפאני או קוריאני לא נכנס לנישה זו , שכלל אינה זניחה. יצרנים יפאניים וקוריאנים יכולים להתהדר בהישגים רבים בתחומי אמינות, שימושיות ותמורה למחיר אולם בהיבטי חדשנות ויצירתיות אינם מתעלים. נהפוך הוא - הם מצויינים לזהות טרנדים מוצלחים של יצרנים אירופאיים - לחקות ולשכלל אותם. אולם דווקא בקטגוריה זו כלל לא ניסו להשתלב. מעניין מדוע.
  3. מה שהיה היה - טוב להפקת לקחים לעתיד. מה האופציות שלך: היות ורכב כמו שלך במצב נסיעה עולה לפי יד 2 בין 12,000 ל- 20,000 יש לך כמה אפשרויות. 1. להחליף מנוע. יעלה כולל הכל בערך 7-9 אלף. תוכל להמשיך עם הרכב או לנסות למכור. 2. להציע את הרכב למכירה במצבו - תקבל במקרה הטוב 5,000 שקל. לשיקולך.
  4. מאוד מפתיע לשמוע ככה על מוחמד שנולד בעצם בתוך צמיג - ככה שהוא בטח מאוד מבין בזה. אתם לא מאמינים שהוא נולד בתוך צמיג ? הוא בעצמו מעיד על כך. https://13tv.co.il/item/special/recommended/krun6-2081761/ ובאמת חבל שלא נעתרת להמלצותיו לקנות ג'אנטים מגנזיום - יש לו אחלה צבעים יפים לג'אנטים מגנזיום לפי הפירסום שלו.
  5. מוסך מורשה מומלץ בתל אביב שמתמחה בדגמי פורד אמריקאי הינו מוסך "עמל". http://cars.amalmotors.com/amal_minisite/
  6. לא צריך להגזים. לא כל תקלה עולה ככה. לא הולכים עם רכב כזה למוסך מורשה כלמוביל, שמחיריהם כמובן ממש גבוהים. יש כמה מוסכים מתמחים שיתחזקו ויתקנו רכב כזה במחירים סבירים ובאופן מקצועי. האם רכב כזה, בעלות כזאת מהווה מציאה? בפוטנציאל בהחלט כן. כמובן יש לבדוק היטב את האקזמפלר ולוודא מצבו הספציפי.
  7. יש מיני חסרונות למנוע אחורי. הקירור בעייתי יותר. במקרה לא נדיר של תאונת אחור הנזק למכלולים יקרים ולא סתם לתא מטען. נהגים שמרניים אוהבים מאחורה תא מטען.... וזה רק חלק מהחסרונות.
  8. בהנחה שהאיבחונים מדויקים (אולי שווה לבדוק במקום מומלץ אחר, אולי הבעייה בחיישנים מסוימים ולא בממיר עצמו) - הבחירה תלויה בך. ברור שהכי איכותי - החלפה בממיר חדש מקורי/תואם מקורי. אבל לא זול. פתרון ביניים של ממיר מפירוק זה חתול בשק במחיר לא זול. לא מומלץ. פתרון השיפוץ סביר לעלות מול תמורה. עדיין בדוק איזו אחריות תקבל ומה היא כוללת.
  9. שווה מבחינה פיננסית מן הסתם שזה לא. אבל, עצם זה שאתה שואל/שוקל זאת מראה שבעבורך , בטח מבחינה רגשית זה רלבנטי. אתה כנראה אחד מאלו שהרכב לא מיועד רק להגיע מנקודה א' ל- ב'. כנראה חשוב לך איך הרכב יראה וזה יעשה לך טוב לשדרג אותו במראה. אם אכן כך - לך על זה. אמנם הרכב שלך הוא די שיגרתי בבסיסו אבל אם החלטת שזה הרכב בשבילך יש הרבה מה לעשות. כמו שציינת ג'אנטים זו התחלה טובה. יש המון רעיונות. בעיקרון זה עיניין של טעם אישי ותקציב. מציע כרעיון טוב ומשתלם כלכלית - הצטייד ליתר בטחון באפוד מגן ו/או קסדה. סע לעיירת/כפר המגזר הקרובה למקום מגוריך. שם תראה להתרשמות גם דוגמאות
  10. מביאים אישור משמאי מוסמך או מוסך מורשה משרד התחבורה שהרכב אכן אינו תקין. מצרפים אישור זה למכתב מעו"ד הדורש מהמוסך שיפוי או תיקון. ניתן בהתאם לפנות ליבואן 'מכשירי תנועה' הן לפני ההליך הנ'ל או במקביל.
  11. ממליץ לא להיות מה שמכונה:"פראייר". אם שילמת 8,000 ש"ח על תיקון שלא נתן תוצאה אל תוותר. זו שיטת "מצליח" של מוסך מורשה לא מקצועי. לא סביר לקבל "אוטו שבקושי נוסע" בעלות כה גבוהה. תדרוש החזר או תיקון ראוי מהמוסך המורשה. אם מורחים אותך - פנה ליבואן בתלונה. עדיין לא הסתדרת. יש עוד אפיקים שניתן לייעץ לך לגביהם.
  12. קודם כל - היה רצוי להביא את הרכב, אפילו בגרר, לבעל מקצוע איכותי לקבל דיאגנוזה איכותית. ייתכן שהתקלה אינה חמורה וניתנת לתיקון בעלות סבירה. אולי המנוע אינו תקול באופן משמעותי ורק רכיב מסוים כשל. (לדוגמא הטורבו). לאחר מכן - בהנחה שאכן המנוע במצב תקול עם בלאי משמעותי ואינו בר תיקון בעלות סבירה הרי לפניך ארבע אופציות. 1. לתקן/לשפץ את המנוע הקיים. בעייתי למצוא בעל מקצוע ברמה גבוהה לנושא זה. גם אם כן - המחיר ככל הנראה מאוד גבוה. 2. מנוע מקומי משומש מפירוק. עלות כנראה סבירה אבל מדובר בחתול בשק. אין לדעת מה מצב המנוע ואתה עלול לקבל מנוע בלוי או כזה שבטח ישבוק בקרוב. 3. מ
  13. מצד אחד, אם החשש שלך אכן מוצדק אל תיקח צ'אנס. הדרך הבטוחה להימנע מכל סיכון הינה לגרור את הרכב למוסך טוב. לבקש ללא שיניעו אותו כלל לרוקן את מיכל הדלק ולתדלק שנית בדלק תקין. במצב זה כדאי לבחון את הדלק שרוקן לחריגות. מצד שני ייתכן שכל החשש שלך חסר אחיזה במציאות ותכניס את עצמך לטירחה ועלות מיותרת. לשיקולך....
  14. זה קצת יותר מאלפים בודדים - במוטודיל מפרסמים 132,900.
  15. אני מעריך שפותח השירשור די נעול על הטויוטה קורולה ההיברידית. זכותו. במקום להציע לו חלופות של דגמים אחרים אציע לו עיצות בהתאם למה ששאל. בגדול יש 3 ערוצי קנייה לדגם שרצית. אפרט יתרונות וחסרונות לכל חלופה. 1. יבואן רשמי (סוכנויות מורשות של יוניון מוטורס). יתרונות - יבואן רשמי. סחירות עתידית גבוהה. רשת מרכזי שירות מורשית יבואן משמעה אחריות אינטגרלית עם סבירות טובה לאחריות של רצון טוב במידת הצורך. (בהתניות מסוימות). חסרונות - מחיר גבוה. אין כמעט אופציה להנחה. ניתן במו'מ עיקש לקבל צ'ופרים מסוימים כגון אבזור חינם או מוזל. יש לדעת כי אולמות התצוגה הינם של סוכנויות ז
×
×
  • תוכן חדש...