Jump to content

Fraysa

  • הודעות

    1,818
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    5

Fraysa שיחק אותה בתאריך ספטמבר 14

התכנים של Fraysa היו האהובים ביותר!

2 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Fraysa

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

406

מוניטין

  1. רק בקארספורום מגיעים לדיון של חמישה עמודים על מעגלי תנועה וכיכרות (ומוציאים את ההקשר מהשרשור).
  2. נראה שהדגם שלך הוא Lavor Power 120 והתמונה השנייה היא דגם אחר - Lavor One 120. מקור: https://en.lavorwash.com/products/view/one-120
  3. ברור שהם עושים זאת במודע, הרי שהם נוסעים שם כל יום. לפני כשבוע נסעתי בדרך יצחק רבין בפתח תקווה וראיתי שסוללים שם כביש לכיוון מערב (גבעת שמואל) שאמור להקל על הלחץ ב-471, אני מקווה.
  4. דווקא יש הרבה פעמים שעומד שם שוטר (בירידה מ-471 ל-4) ועוצר הרבה אנשים. אני אישית ראיתי מישהו שחותך לפני כשבועיים ושוטר עצר אותו לאחר מכן, אך אין ספק שצריך להגביר שם את האכיפה, אם כי תכנון הכביש לא מוסיף לעניין (מורכבות וישראלים לא הולך ביחד).
  5. לא צריך להזמין שום ראש. אותה בעיה בדיוק קרתה לי בהפעלה הראשונה - הצג היה "תקוע" על Mix שזה ה-Setting הכי חלש והלחץ היה ממש נמוך. לצערי, אני לא זוכר מה עשיתי כדי לגרום לזה לעבוד בסוף. צריך לוודא את הדברים הבאים: - צינור שאיבת הסבון (צינור הסיליקון השקוף הדק) מוכנס עד הסוף ולא בחוץ. - כל החיבורים מחוברים כמו שצריך (שים לב שבצינור שמתחבר לראש של האקדח, צריך ממש לשמוע קליק). אם אני לא טועה, צריך פשוט ללחוץ על האקדח שיתיז כמה שניות עד שהוא "מבין" שהוא לא שואב סבון דרך צינור הסיליקון השקוף הדק ואז הוא מעלה ל-Normal ולא על Mix. אין צורך להיות ברגשות מעורבים, אני גם נלחצתי בהפעלה הראשונה ואז הוא עלה ל-Normal והכול הסתדר. לחץ של 110 באר יספק המון אנשים (מוזמן להסתכל בסרטון ההתרשמות שלי בעמוד הראשון, מה שאני מניח שכבר עשית).
  6. הקדמה ברוב רכבי קונצרן פולקסווגן המודרנים, ניתן לפתוח את מכסה הדלק בלחיצה פשוטה כאשר האוטו פתוח. הפיצ'ר הזה סופר שימושי, משום שלא צריך להתעסק עם כפתורים בפנים האוטו ופשוט ניגשים לתדלק בקלות (בניגוד לרכבים אחרים שבמידה ושכחת לפתוח אותו אז אתה צריך לגשת עד דלת הנהג כדי לעשות זאת). כמו כל מוצר, גם המוצר הזה מתישהו מחליט להיכשל, ובבגולף שלי התקלה הייתה לסרוגין - זאת אומרת שלפעמים זה קורה ולפעמים לא. לצערי, אני לא יודע להסביר למה - אבל אותו דבר קרה לי ב-Audi A3 2013 שהחזקתי לפני מספר שנים. זה דבר מאוד מעצבן, כי כשבאים לתדלק ולוחצים על המכסה, הוא לא נפתח, ואז בעצם צריך להוציא את המפתח מהכיס, לנעול ולפתוח את הרכב ולקוות שבפעם הזו הוא יפתח. כמו כן, סריקה עם VCDS מקפיצה את התקלה הבאה: 197644 - Control Circuit for Fuel Tank Flap B1263 01 [008] - Electrical Failure Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 11 Reset counter: 235 Mileage: 55186 km Date: 2021.08.15 Time: 20:23:23 הדבר קרה גם לחבר טוב שיש ברשותו רכב דומה, אז הוא החליט לפנק אותנו ולהזמין לשנינו את החלק ולבצע את ההחלפה ביחד. כלים נדרשים - אקטואטור חדש (מק"ט 5G0810773K) - מברג Torx T-20 תהליך העבודה תחילה נדרש לפרק את הבורג עם ראש T-20 שמחזיק את הגומי מסביב לפיית התדלוק המסומן בתמונה. לאחר מכן מושכים החוצה את הגומי שעוטף את כל פיית התדלוק מסביב. התהליך די קשה, כי הכול שם בלחץ ועם קליפסים, לכן נדרש לנקוט בזהירות ולעבוד לאט. אני אישית לא השתמשתי ב-Trim Tools כדי לעשות זאת ופשוט השתמשתי בידיים. ניתן לראות בתמונה שעטפתי את פיית התדלוק בסרט הדבקה גם עבור בטיחות וגם כדי למנוע בריחה של אדי דלק. והנה האקטואטור הבעייתי: בניגוד ל-Audi A3, הקונקטור לאקטואטור נמצא בתוך הרכב ולא בתא הדלק, לכן הגישה אליו היא מהצד הימני של תא המטען, מה שמצריך פירוק של הפלסטיקה. לא נדרש לפרק את כולה, אלא מספיק מספר קליפסים כדי למשוך אותה מעט כך שתהיה אפשרות לנתק את הקונקטור. בתמונה כאן ניתן לראות את הקונקטור. כמו כן, ניתן לראות כי הכבל עובר דרך אטם גומי עבה כדי לוודא אטימות בין תא הדלק ובין פנים הרכב. האקטואטור החדש מגיע עם כבל שכולל את אותו אטם גומי אז אפשר להיות אגרסיבים. נשלוף את הקונקטור מהצד השני ונוציא את האקטואטור הישן לגמרי. ישן מול חדש - ניתן לשים לב כי החדש מגיע עם סיומת K במק"ט (במקום H), מה שמעיד על ריביזיה חדשה ש(לכאורה) מסדרת את התקלה. נרכיב הכול בסדר הפוך. סיכום אין כמו לתקן דברים בעצמך, ואני יכול להגיד שעבודה כזו שלכאורה מסובכת הייתה יכולה להסתכם בעלות של לפחות 800 ש"ח במוסך בשקט, אם לא יותר. עד לפעם הבאה, Fraysa.
  7. אף יצרן לא חף מפשע. אני סך הכול אומר שיש חלופות טובות יותר, וכנראה שבן אדם שמחפש רכב יותר מ-A ל-B יקנה משהו אחר.
  8. לאו דווקא בגלל הקונספט של קבוצה בפייסבוק, אלא בגלל סוג האנשים שקונים את הרכבים הללו.
  9. קבוצת פייסבוק של 508/5008/3008 נשמע כמו הקבוצה הכי סאחית בעולם. לא תודה.
  10. המכונית הקטנה האמינה ביותר היא פולקסווגן UP. במקום השני יונדאי i10 שחולקת את הכבוד הזה יחד עם פיג'ו 108. סקודה אוקטביה היא המשפחתית האמינה ביותר וסגניות לה הן סיאט ליאון ו-פורד פוקוס שמצטיינות גן הם בקבוצת הסאב-קומפקט. הקרוסאובר האמין ביותר בסגמנט הכביש-שטח העממי הוא פולקסווגן טיגואן. לפי הסקר ששלחת, נראה שקונצרן פולקסווגן מוביל כל הסגמנטים?
  11. מספיק לפתוח את עמוד הפורום הטכני של קארספורום ולראות אילו רכבים מככבים. להגיד שפיג'ו זה רכיב אמין זו בדיחה.
  12. ועם זאת אני עדיין יכול להגיד לך שמרבית התקלות לא קורות ברכבים גרמניים. כבר סיפרתי כאן בעבר שחבר טוב שלי מוקדן נותן שירות למספר יבואנים במקביל, המככבים אצלו זה סמלת ולובינסקי. צ'מפיון פעם ב.
  13. הצצתי בתוכנת החלקים הרשמית של הקונצרן (ETKA) וראיתי שיש מק"טים חדשים יותר. שווה לבדוק עם המוסך המרכזי (צ'מפיון) דרך המחסנאי שלהם איזה מק"ט מומלץ לך, להזמין את הרוויזיציה החדשה (באם יש) ולבצע את ההחלפה לבד. כך תחסוך כסף ואולי תזכה למוצר שתוקנה בו הטעות.
  14. ואיפה יפי הנפש שירדו על ה-DSG? הרכב שלי בגיל דומה לשלך, עם ק"מ יחסית קרוב (מעט נמוך יותר), ומעט לטיפולים לא סבל מתקלה אחת (גולף MK7).
  15. יכול להיות המון דברים, החל מתושבות מנוע, דרך מערכת הצתה תקולה ועד בעיית תיזמון. אם הרכב באחריות, הייתי פשוט הולך ובודק/מתקן ללא עלות במקום לשאול כאן כי יש יותר מדי סיבות ואי אפשר לאבחן דרך הודעה בפורום.
×
×
  • תוכן חדש...