Jump to content

_DownLoaD_

  • הודעות

    854
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של _DownLoaD_

משקיען

משקיען (5/14)

18

מוניטין

  1. ביטוח ישיר - 30 שקל ליום. יש אפשרות ל 2,3, ושבוע ימים. כמובן שפר יום 30 ש"ח.
  2. בדרך כלל מגדילים אינטרקולר ברגע שמרכיבים טורבו גדול יותר, או נמצאים הרבה זמן על המסלול ורוצים להאט/למתן את עליית הטמפ' בזמן מאמץ. בעניין המספרים, לא משנה גודל האינטרקולר אחרי הכל יש טמפ' עבודה אופטימלית למנוע והיא תגיע בן אם זה הרכיב המקורי או המשופר, כשעולים על מסלול במאמץ (במיוחד כשחם ויש שמש) - שם נראה מספרים שונים. אחי לדוגמא, הצריך להגדיל את האינטרקולר כשהתקין IS38 על 1.8 מהטורבו המקורי. בנוסף -
  3. _DownLoaD_

    איך מוכרים אופנוע?

    יש לך כמה אופציות: - מרכיבים את הקונה ונוסעים כבקשתו (האצות, העברות הילוכים, בלימה משולבת וכו') - נוסעים ביחד לבדיקה ושם ייבחנו את האופנוע לבקשת הקונה. - משאירים אצל מתווך באחת החנויות ברחוב שוקן (אני מכרתי ככה , 500 ש"ח תיווך) - והמתווך עם ביטוח וייפוי כוח למכור בשמך. - טרייד אין אצל ייבואן (סביר להניח שיקרעו אותך). יש מוכרים שיתנו ליסוע ויש כאלו שלא, אין כאן שחור או לבן והכל מתקבל. אני מאלו שיפוצץ עסקה אם אני לא עולה עליו ומאלו שלא נותנים בעד שלום שיעלו להם על הכלי בעת המכירה.
  4. מאיזו בחינה אתה שואל? יש בארץ פורד מודל T שנוסע ועוד שלל רכבים משנות ה 40- וה 50.
  5. ברגע שיש ירידה בביצועים בצורה קיצונית או שהסוללה "מזייפת" בודקים לפי תאים ומחליפים לחדש מה שפגום.
  6. אי אפשר לענות לך כי יש המון משתנים שחסרים, החל ממפרט הדירה, מיקום, שירותים בבניין, קומה, כיווני אוויר ונוף, מסחר בקומות התחתונות וכו'.. מה שכן ניתן להגיד שבמגדל וועד הבית יהיה יקר יותר ויכול להגיע לאלפייה בחודש.
  7. לחברת הביטוח אין אישור לחדש שנה נוספת ללא אישור מפורש שלך בשיחה או בכתב גם אם בידם פרטי האשראי. מה קורה עם המידע? אני מניח שהוא נשמר, אבל כמו בכל חברה, זה לא מעניין את העובד הקטן שרואה מספרי אשראי בכל יום, אני יוסיף ויאמר שבמקומות כאלו ובכל מקום עבודה שעובד נחשף לפרטים של לקוחות הוא חתום על חוזה שלא להשתמש במידה לצורך אישי (החל מפרטי האשראי ועד להתקשר אליך כי התחברתם בשיחת הטלפון לדוגמא) כמו כן - במידה ויבוצע גיהוץ ויש לך חשד לעסקה שלא בוצע על ידך או באישור שלך - ניתן להכחיש עסקה ולקבל זיכוי מחברת האשראי.
  8. קטנוע. ואם צריך לענות ברצינות - כל סופר מיני אוטומטי זולה סטייל פיקנטו.
  9. חוברת המכרז להצטיידות בכלי רכב שפורסמה אתמול מדגישה כי יהיה מכרז לרכבים משלושה סוגים - סופר מיני, רכב האצ'בק משפחתי ורכב כביש שטח. אחד מהרכיבים החשובים של המכרז נוגע גם ליכולת הטעינה ומדגיש כי ציון ינתן גם למכוניות שיוכלו להיטען מהר יחסית https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/syejujr11y?fbclid=IwAR2dLYxlBoexARkuRQjbYe-yXpPwAMoM93aBQ1ZjW01529BOHASzJhJwOsE ואני אשאל 2 שאלות: מדוע רכב עבודה שיעבוד ודורש זמינות 24/7 צריך להיות חשמלי? זה *עדיין* לא פרקטי. דמיינו סיטואציה בה השוטר נוסע / עושה מרדף והסוללה נגמרת או מתחילה להווצר חרדת טווח. מנגד, סיטואציה בה מחליפים משמרות ולא הספיקו להטעין את הסוללה, זה אבסורד. והאם, בעתיד בשביל לברוח מהמשטרה כל מה שעבריין יצטרך זה לדאוג שיהיה לו מספיק דלק במיכל? מצחיק ומקומם בו זמנית.
  10. בגלל שציינת שבעל העסק היה איתך הגון והחזיר כספך, מדוע שלא תנסה תוכנת קאסטום? קצת יקר יותר אבל לפי הדרישה שלך. צריך להיות גם דיינו בסוף בשביל לראות את ההבדל ועקומת הכוח.
  11. אני נתתי התייחסות לטורבו IS38, הוא בא במקור על גולף R(!) והאודי S3. לא לוחצים מראשון, כי אין טעם. פרפורים ונזק לגיר. גם ה GTI שבתמונת פרופיל שלך - תלחץ בראשון ללא בקרה לא תגיע רחוק.. נוסעים על Safe side - כי הרכב דיילי. נוסעים איתו לקניות, לעבודה, לטיולים וכו', יש כאן איזון. אפשר להעלות גדישה וכיוונים אבל מה עשינו בזה? יצרתי רכב שלא נעים למטרות שלי. התגובה ממש לא מגוכחת, במיוחד כשהוא הכפיל את הכוח שלו ממה שהגיע במקור. שזה הישג לא פחות מרשים עבור החלקים המכניים שעומדים בעומסים הללו כבר 80 אלף קילומטרים ללא תקלה אחת (!) החיים הם לא 0-100, לא האצות מרזור לרמזור. על מנועי 1.4 ההבדל פחות מורגש, אבל כשעושים גם Stage 1 למנועי 1.8 או הקופרות ההבדל מהותי ומאוד. אני נתתי התייחסות על נסיעה ללא בקרות, ומי שילחץ גם עם 1.4 ללא בקרות ותוכנה לא יגיע רחוק עם הרכב.. מי שינסה ללחוץ עם רכב חזק בפנייה בהנעה קדמית בכלל ישים בנתיב הנגדי.. זה שקיבלת חוויה שלילית (אחת מתוך אלפים) לא אומר שיש צורך לפסול את כולם. ראה ערך - KTM.
  12. אחי נוסע על לאון 1.8 עם IS38 (טורבו של גולף R ו S3) ותוכנת גיר . הקלאצ'ים מחזיקים פגז כולל ההעברות הילוכים. (לא לוחצים מראשון, שני לסירוגין כי ישר מפרפרים) ושלישי והעאלה זה רכבת. כבר 80 אלף קילומטרים, ב 50 אלף הם הוחלפו בגלל חשש שהסתבר כשגוי ולא באמת היה צריך. על הדיינו: 275 בגלגל, 41 קג"מ. אחרי חודשיים עשה עדכון תוכנה שהעאלה גדישה ואני משאר שנוסע כ 300 בגלגל. נוסעים על ה safe-side . מניסיון אישי של הנסיעה - עדיף קאסטום במיוחד ב VAGיות הנעה קדמית ובעיקר הגבלת גדישה לפי גיר וסל"ד.
  13. מה דינם של רכבי בנזין - יאושרו להחנות היכן שממוקמת עמדת הטעינה? או שמה החניות הללו יהפכו ל 'חשמלי בלבד' ואז יש פגיעה בזכויות? מדובר בשטח ציבורי, בהם אין הסדר חנייה.
  14. _DownLoaD_

    איזה תואר ללמוד?

    אם אתה לא יודע מה אתה רוצה ללמוד, איך הגעת למסקנה שאתה בהכרח צריך תואר? אם יש תחום שמעניין אותך, יש הרבה קורסים ראשוניים ביוטיוב ובאינטרנט, תתחיל מהם תראה אם זה מושך אותך ומשם תמשיך. יש ימים פתוחים. אפשר להתייעץ עם סטודנטים, לראות את שוק העבודה וכו'.. אם אתה מתכוון ללמוד תחום מסויים, הכי חשוב שהוא יעניין אותך. הכסף והמסביב פחות רלוונטי להתחלה.
×
×
  • תוכן חדש...