Jump to content

pasparto

  • פרסום הודעות

    2,395
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    5

pasparto שיחק אותה בתאריך פברואר 6

התכנים של pasparto היו האהובים ביותר!

מוניטין

97 נייטרלי

1 עוקב

אודות pasparto

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Cayman s+Honda SP2+DUCATI PASO+RGV250+האסקי דו"פ
  • איזה רכב יש לך?
    Cayman s+Honda SP2+DUCATI PASO+RGV250+האסקי דו"פ
  • מקצוע
    עצמאי

צפיות אחרונות בפרופיל

2,963 צפו בפרופיל
  1. לפני קנייה של לקסוס היברידית, היכן ניתן לבצע בדיקה של הסוללה(רק הסוללה) באזור המרכז? אשמח להמלצות. תודה.
  2. כפרהעליק סיום קורונה אבוא לביקור. 😍
  3. וואי וואי איזו תיבת פנדורה...😱 בערך כל רכב בחיי היה לא הגיוני. והיו לי כמה מאות. מה אספר? על הבנלי 304 עם מנוע 231 סמ"ק, 4 צילינדרים, 4 קרבורטורים, 16 שסתומים שעשיתי לו מנוע שלוש פעמים ונהנתי מהיללה שלו עד שנמאס לי וזרקתי אותו עמוק לתוך נחל ביום חורפי מאד אי שם בסוף שנות השמונים? או על הפאנטיק אינדורו קומפטישן שתפס מנוע בפול גז כל פעם מחדש? או האלפא 75 מנוע 2.0 ליטר קרבורטור שהוציאה לי את הנשמה בכל פעם שניסיתי להניע אותה? ומה עם 4 פעמים שרכשתי אלפא 156? פעמיים 2 ליטר ופעמיים בוסו 2.5 אגדי, כולן גיר רגיל. וסוד TI שעדיין מחכה לזמנה ש
  4. יש לי רכב כזה בבית, הוא כבר בן 15... על מה שיש שם מעדיף קומפרסור קטן ומודרני וערכת תיקון פנצ'רים פשוטה וטובה.
  5. יותר זמן, לא משהו קריטי ובכל מקרה יותר טוב מכלום כשאתה עם פנצ'ר בשום מקום... לא מזמן ניפחתי צמיג של רכב מ 0(היה לי פנצ'ר) לכ 20 PSI בשלוש-ארבע דקות. חסך לי החלפה לרזרבי. פשוט ניפחתי ונסעתי לפנצ'ר מאכר.
  6. קומפרסור נייד לרכב של שיאומי. עולה כ 170 ש"ח. מדויק ואמין, נטען דרך שקע USB. יש לי שניים שמשרתים את המכוניות והאופנועים. כשיש רכב בלי גלגל רזרבי-אדרבא ואדרבא. פריט חובה.
  7. ברוך הבא למועדון המכורים למסור השרשרת ב 7500 סל"ד. יופי של רכב, משמח שהוא "פיור" ללא כנפוני פוזה, סאנרוף או קבריולט רחמנא ליצלן. מכונת נהיגה נטו! תתחדש!
  8. ME2 דוקאטי זה שטויות(יש לי), מה דעתך על דו"פ 250 סמ"ק עם טכנולוגית מוטו GP של סוף שנות השמונים?😅 😎 ולפותח השרשור, תתחדש ושרוף דלק בדרכים טובות! סליפרית מושלמת.
  9. כאמור, הסיפור הזה עם ה IMS(שיצא לגמרי מפרופורציות) הוא יותר ממספרי אצוות ומנועים, בגדול המנועים ב 986/996 יותר רגישים וב 987/997 הרבה פחות. כלל אצבע, כל רכב שעבר 70-80K ק"מ חצה את סף הכשל וחסין מהעניין. שלי 987.1 עם 156K ואין לי שמץ חשש. הן אמינות מאד. קח בחשבון שצריך לרדת בשנים. יש קאיימן S 2006 אוטומטית למכירה ונראה שהיא במצב מצוין. דבר איתי בפרטי, אשים עין עבורך.
  10. יש טונות של מידע ברשת, בגדול מה שרשמתי מדויק. עשיתי מחקר ארוך מאד מאד. עדיין יש סיכוי לכשל אך הוא גבוה בדיוק כמו הסיכוי שתראה ראש מנוע של S2000 עם 60K ק"מ עף לו דרך מכסה המנוע בסגנון המפץ הגדול. בקיצור, Shit happens...
  11. ג'וליה משומשת הנעה אחורית, צ'יפ ואתה עם 310 כ"ס וטונות של הנאה. א. מכונית אמינה ומאוזנת בלי מחלות ילדות. ב. עם הצ'יפ היא אמינה לחלוטין. הע/ארה לגבי קאיימן/בוקסטר, ברשותי קאיימן S ידנית דגם 987.1 ולפני שקניתי עשיתי מחקר חובק עולם וסטטיסטיקות על הדגמים, בגדול, כל רכב שעבר כמות קילומטרים נאה חף מבעיות כשל(בעיקר מיסב ה IMS הידוע לשמצה), בנוסף ובאופן מפתיע רוב הבעיות היו ברכבים ממדינות קרות. רק לסבר את האוזן, הסטטיסטיקה אומרת 3-4% מהמנועים כשלו עם IMS ומי שלא כשל כבר לא ייכשל. בקיצור, הייתי מוסיף ללא דאגה גם 987.1 כל עוד מטופלת ושמורה.
  12. ברשותי קקטוס ידנית(טורבו) 2016 עם כמעט 90000 ק"מ, אמינה לחלוטין. כאמור היו בעיות עם רצועת טיימינג, אני החלפתי יזום וכך צריך לעשות כל אחד. למעט זה אין בעיות מיוחדות. אני מבצע טיפול במוסך מורשה כל 15k -כ 800ש"ח. הרכב זריז ונח מאד.אני עושה כביש 6 צפון-דרום וחזרה מספר פעמים בשבוע. נעים מאד למעט מעט רעשי רוח מעל 120 קמ"ש. צריכת דלק כ 17 קמ"ל בממוצע. מזגן סבבה לגמרי גם ליושבים מאחור. לגבי חמישה נוסעים, בוסטרים וכ"ו- אין לי מושג אך נראה לי מעט צפוף. הרכב הוא VFM פשוט מצוין. בהצלחה.
  13. מתקין באחד האופנועים שעון חום מנוע דיגיטלי בנוסף לזה הקיים. היכן הכי נכון למקם את הפלאנג' עם הסנסור? בכניסה לרדיאטור? ביציאה מאחד מראשי המנוע? אשמח לאפשרויות לפי סדר יורד כי לא בטוח שיהיה מספיק צינור בכל מקום שארצה(מנוע ליליפוט). תודה
×
×
  • תוכן חדש...