Jump to content

pasparto

  • פרסום הודעות

    2,382
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

pasparto שיחק אותה בתאריך יוני 20

התכנים של pasparto היו האהובים ביותר!

מוניטין

79 נייטרלי

1 עוקב

אודות pasparto

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Cayman s+Honda SP2+DUCATI PASO+RGV250+האסקי דו"פ
  • איזה רכב יש לך?
    Cayman s+Honda SP2+DUCATI PASO+RGV250+האסקי דו"פ
  • מקצוע
    עצמאי

צפיות אחרונות בפרופיל

2,840 צפו בפרופיל
  1. ברשותי קקטוס ידנית(טורבו) 2016 עם כמעט 90000 ק"מ, אמינה לחלוטין. כאמור היו בעיות עם רצועת טיימינג, אני החלפתי יזום וכך צריך לעשות כל אחד. למעט זה אין בעיות מיוחדות. אני מבצע טיפול במוסך מורשה כל 15k -כ 800ש"ח. הרכב זריז ונח מאד.אני עושה כביש 6 צפון-דרום וחזרה מספר פעמים בשבוע. נעים מאד למעט מעט רעשי רוח מעל 120 קמ"ש. צריכת דלק כ 17 קמ"ל בממוצע. מזגן סבבה לגמרי גם ליושבים מאחור. לגבי חמישה נוסעים, בוסטרים וכ"ו- אין לי מושג אך נראה לי מעט צפוף. הרכב הוא VFM פשוט מצוין. בהצלחה.
  2. מתקין באחד האופנועים שעון חום מנוע דיגיטלי בנוסף לזה הקיים. היכן הכי נכון למקם את הפלאנג' עם הסנסור? בכניסה לרדיאטור? ביציאה מאחד מראשי המנוע? אשמח לאפשרויות לפי סדר יורד כי לא בטוח שיהיה מספיק צינור בכל מקום שארצה(מנוע ליליפוט). תודה
  3. רק דוגמה אישית, הייתה לי 911 ישנה, שנת 1976 במשך כעשר שנים. אפס(אפס)תקלות. אתה בטוח מבין שאני עמוק בעולם הזה אז רק אומר שהיא ממש ממש לא היחידה, רכבים סופר אמינים ודי בוליט פרוף. וכן, כמובן צריך לתחזק ולשמור ויש יותר פוטנציאל לתקלות. הכל נכון. יחד עם זאת זה רחוק מאד מ"מוסכניק הופך לחבר קרוב".
  4. כמה קשקשנים מטרילים כאן. דעה זה טוב יחד עם זאת בואו, אין לכם שמץ... וכל מטריל שכזה מוזמן שאעשה לו סיבוב על הרכב הישן בן ה 15 שלי. לא עושים אותן יותר ככה ומי שחושב מהלב ולא רק משיקולים קרים מבין על מה מדובר. אגב, נסענו בכבישי הצפון אני עם רכבי הישן ועוד בחור עם רכב כמו שלי חדש. אותה מהירות, אותו כח, אני עם מנוע אטמוספרי מנגן ושלדה מתקשרת וחיה, הוא עם מנוע טורבו חזק ומבאס ועם שילדה מכוילת ומנתקת. החלפנו רכבים, הוא התחנן לקנות ממני את שלי ונשבע שמוכר את שלו.
  5. רכב אייקוני. תתחדש המון! כמי שמחזיק רכב בן 15 כרכב סופ"שים אני אומר לך ללמוד את הרכב היטב, את שוק החלפים, את החולשות ולטפל בהן מראש וזהו. פשוט תהנה!
  6. יש אחד רישוי אפור למכירה, שלי רישוי צהוב(והיחידי בארץ שנוסע). 911 כחולה. תודה! ימי מסלול מדי פעם. הכלים האלו עומדים יפה יפה מול כל החדשים עם הבקרות והכח המטורף.
  7. לא כ"כ הבנתי את השאלה... אם אתה שואל האם אני הבחור שיש לו 2 יחידות של FZR1000-אז לא. היה לי אחד שנמכר לחבר טוב. כל השאר בחתימה.
  8. כשיגיע אעדכן בצורה מסודרת. הנה קדימון:
  9. סוזוקי RGV250 והוא אכן בדרך לארץ...😎
  10. יש אחת בתחנת הדלק בתפן לכוון כפר ורדים. במצב מזעזע.
  11. עידכונים לאחר כחודש: נעשה דיטלינג של יומיים לרכב. הוחלפו 4 גומיות לציריות, היו יבשות אז העדפתי להחליף. בוצע אצל חבר במוסך(הוא מומחה פורשה)- עלות- 600 ש"ח. עבר חלק טסט- אגרה 1700+אגרת טסט 94 ש"ח. בנוסף הזמנתי באיביי מספר פריטים קטנים כגון פקק דלק, גומיה לסמל הקדמי ועוד- סה"כ כ 500 ש"ח. הרכב מתנהג נפלא, קשוח, לא ממש נח ולא צריך. אוכל מעט שמן וזה בסדר גמור-כך היצרן תכנן אותו. מוזרות אחת- אין מדיד שמן. רק מה שמראה מחשב הדרך כשפותחים סוויצ'. רכב "גברי", מצמד קשה, הילוכים קליק, "מתרסק" מעט בבורות וזורח בסיבובים. מנוע עם סאונד מהמם וגם בשרני מאד עד 4500, משם חזק ממ
  12. הסתפקתי בחובה+ג' גם ככה זה רכב רביעי בבית של מפגר אחד. 2200 ש"ח לחובה+ג' תודה יקר!!
  13. משער שאתה מתכוון לדרך הלא סלולה שהרכב מצולם בה? זה מיקום רנדומאלי, לא הדרך לביתי.
  14. מי אם לא אתה יכול להעריך את הטוזטוזים שלי(בחתימה) ותודה! אחד מהם, יטופל. תודה! בתכנון. צריך לחשוב מי יעשה ועד כמה אשתגע בנושא. הצצתי עכשיו על מחירון יד 2 73900 ש"ח... מצחיק למדי. קניתי בלי לבדוק מחירון. יש אולי 2-3 כאלו בארץ(גיר רגיל ועם המנוע החזק), אין מחיר. לא אכנס לבכמה אני קניתי כי זה לא לעניין יחד עם זאת בגדול הן שוות בערך 150+
  15. תודה! ביטוח זה משהו שתלוי בהמון פרמטרים, לי מקיף זה באזור 7-8, חובה+ג זה כ 3000. יש לפחות מוסך פרטי אחד שמתעסק רק בפורשים. הרכב מקורי לגמרי. סה"כ אמור להיות רכב אמין וסולידי באחזקה, יש מעט TLC ואני כבר מטפל בכל מיני דברים קטנים, בכל זאת רכב בן 14. טיפולים שותפים מתכנן לעשות לבד, לא ממש מסובך ויש המון מדריכים ברשת.
×
×
  • Create New...