Jump to content

yd b-4

  • פרסום הודעות

    451
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

33 נייטרלי

אודות yd b-4

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ניסיתי בעצמי והיה לי זמן בשפע וסבלנות והתלהבות. אל תחשוב אפילו על לנסות זה פשוט לא הולך לעשות חלק חלק. מה גם שהספוגים נסתמים והמקדחה מתחממת שלא נדבר על האחיזה הלא נוחה. אתה תתיאש אחרי חלק אחד ותתבאס. קנה פולישר רוטורי מסין בזול אם אתה אמיץ ומוכן לספוג נזק אם יקרה לצבע.
  2. ממה שאני מבין היה לך את הרכב הזה בעבר. שאלה אולי קצת ילדותית אבל חשובה בנתונים היבשים האצה ל100 היא 8.7 שניות ב7 מקומות כמו אצלי. במציאות זה רחוק מכך במדידה חאפרית עם סטופר בפלאפון זה באזור 12 שניות ברכב ריק, ללא מזגן, עם מנוע שהגיע לטמפרטורת עבודה, ללא רוחות ובערב עם מזג אויר נעים. הגיוני כזה פער? בבדיקת קומפרסיה 2 בוכנות יצאו 94% 2 100% זה עדיין מנוע שאמור להיות ממש קרוב ליכולת מהמפעל. או שהנתונים היבשים מונפצים. להשוואה בסובארו B4 בת 10 עם 130אק"מ הנתונים היו קרובים מאוד לנתון הרשמי
  3. מאחור אכן יש צינור מהצד לא ממש רואה שתיים אבל אותי תבחין טוב יותר ממני מצורפות תמונות. כרגע הרכב נוסע בסדר גמור (אפילו הסטרט סטופ חזר לפעול למי שעוקב אחרי השרשורים שלי) אשתי מדווחת שמדי פעם ממש לשבריר שניה נשמע צפצוף התראה ונורת סרוויס וסטופ נדלקות וכבות מאליהם (שאלה חשובה בנושא במחשב הרכב נשמר תיעוד של נורת תקלה שדלקה ונכבתה אם כן אולי כאן יש מפתח לבעיה?).
  4. יפנית פשוטה גם אמינה יותר וגם טכנולוגית בדרך כלל פשוטה הרבה יותר אז טכנית יש הרבה פחות מערכות שיכולות להתקלקל. דבר נוסף הוא מחיר החלפים שפוי הרבה יותר ובארצנו משופעת היפניות המבחר גם משומש רב יותר. לחסרי תקציב ברף התחתון ממש אני ממליץ על סובארו B3 נכון היא עגלה שתיינית וצפופה למדיי אבץל האמינות טובה וסחירות נומוכה מובילה לכך שאפשר ב10K לקנות אחלה רכב עם נוחות נסיעה נוחה למדיי.
  5. יש לי גם את ההתקן של מגווריס וגם את המוצר הזה. אחלה לדברים קטנים ונקודתיים רכב שלם זה יהיה סיוט רציני.
  6. בדגם הזה זה בלתי אפשרי (פירקתי את המכסה לסקרנות) בקודם באיביי נמכרת רק הדיאפגרמה (שם מפוצץ לעיגול גומי) ב60ש"ח
  7. במנוע הזה יש שתי ראשי מנוע ולכן שיפוץ בדרך כלל לא כלכלי. מה גם כשבררתי רובם לא היו מוכנים לקחת אחריות על שיפוץ ראש אלומניום לדעתם זה לא מחזיק מעמד. הבעיה הגדולה שחיפשתי לחבר מנוע כזה לפני חצי שנה להפתעתי פשוט לא היה במלאי בשום מקום. מקווה בשבילך שתמצא. לבסוף מצאנו סוחר שהסכים לקחת את הרכב (טופל במורשה 100אק"מ) ב5000 בתנאי שהחבר יקנה ממנו מאזדה 5 עם 270אק"מ שאין סיכוי בעולם שהיה מצליח למכור אותה בשוק.
  8. המתנתי 3 שעות עם רכב כבוי ומנוע קר לחלוטין הבעיה פשוט נעלמה. כמובן שאם היא תחזור אני אשאיר את הרכב לילה במוסך (כך המנהל הציע) על זה מגיע לך מגה לייק!!! אם היית יודע כמה אני מתחרט על כך......בדיוק מסיים שיחה עם אשתי כשאני אומר לה פעם הבאה גם לטיפול 10 אלף אני נוסע לגבע. הבעיה שאני כרגע כבול עם המורשה כי אם הבעיה תהיה בחלקים שהם החליפו או בהרכבה אני חייב לעבוד דרכם. זה אכן קרה לי כמה פעמים (לפני התקלה) ואכן במוסך אישרו לי שזה תקין. מדובר על שניות בודדות. כאן זה ממש לא המקרה. להמחשה מצורף סרטונים בסרק שרואים את הטורים ממש לא יציבים ולא לשניה או שתיים. וסרטון במהלך נסיעה (אל דאגה אשתי צילמה) שמראה את השהייה בלחיצה על הגז (מסוכן מאוד בפקקים למשל). כיון שהבעיה לפחות מהבוקר חלפה לבנתיים גם אחרי מנוע קר לחלוטין. אני מנסה לשכנע את עצמי שזה סה"כ לימוד מצערת שבוצעה לאחר שינוי הפרמטרים ביניקת האויר /שסתום במכסה שסתומים שתוקן. ובעצם הבעיה חלפה לבלי שוב. הגיוני? מעדיף לא לחשוב אפילו על תקלה רנדומלית שיהיה קשה מאוד לאבחן. כי אין שום נורת מנוע פעילה. כיוון מחריד נוסף שבגלל שנסעתי יום שלם ללא צינור הטורבו/אויר שהיה חסר נזק נגרם היכן שהוא (נסיעות קצרות בלבד בתוך הדגיש בפניי מנהל המוסך- כי הוא לא יודע מה ההשלכות של זה ציטוט מדוייק) ולבסוף חייב לכם מילה טובה. קודם כל על העצות והכיוונים שנותנים לפחות תחושה של שליטה חלקית במצב ולא להיות תלוי לחלוטין בבלתי מודע. וחייב לציין שגם השיתוף האנושי ממש משפר את מצב הרוח הדיי גרוע. תודה!
  9. קבוצה בפייסבוק של C4 פיקאסו. לא הבנתי את השאלה על המחבר
  10. בא לי למות כבר מהסיפור הזה. לגבי מכסה/צינורית- ביררתי בחנויו תחלפים ואמרו לי שיצא מק"ט משופר ואיתו צריך להחליף גם צינור אויר (900 שקל). כשהלכתי למורשה הקטן במקום מגורי הוא לא ציין בפניי דבר כזה. והודה שהוא טעה ולא ידע שבשנת 2015 המכסה הוחלף. לכן אחרי החלפת המכסה נורת מנוע עדיין דלקה והוא טוען שיש איבוד כח. למחרת החלק הוזמן והורכב ואכן נורת המנוע כבתה . בקבוצה של סיטרואן אכן אישרו את הפרטים ולבעל רכב באותה שנה עם אותה בעיה בדיוק כמו שלי הוחלף מכסה למקט המשופר+צינורית. הצרה שבסיפור שכרגע בהתנעה קרה כנראה (יצא לי רק פעמיים מאז לנסוע בבוקר/או ערב לאחר כמה שעות) הטורים ממש לא יציבים והרכב לא מגיב ללחיצה נורמלית על הגז וזה יכול לקרות משהו כמו 4 שניות לעיתים. ממש צריך ללחוץ "עד השטיח" כדי שהוא יזוז.כשהוא כבר מתגלגל בנסיעה הוא נוסע רגיל. ועכשיו לדובדבן שבקצפת כשהגעתי לרחוב של המוסך הבעיה נעלמה...... הוא עשה נסיעת מבחן וכמובן הרכב תקין!! (האמת שהטורים עדיין לא 100% יציבים אבל זה נראה לו נורמלע -לי לא!) מה אני עושה מכאן מה שהוא משדר שמבחינתו אין קשר למכסה שסתומים, זה תקלה חדשה. למרכז שירות מורשים יש גוף שמפקח מעליהם שאפשר להתלונן במידה ותהיה בעיה?
  11. עדכון מעצבן. הוחלף מכסה שסתומים במורשה שאשכרה לא ידע שבשנה הזאת עם המק"ט המשופר אמורים להחליף גם צינורית טורבו/אויר. קיבלתי רכב תקול עד כשיגיע החלק. הגיע החלק והורכב ואופסה נורת תקלה (שלחתי את אשתי בשביל זה) . לחרדתי כשאני נוסע ברכב אני רואה שהטורים לא יציבים ולחיצה על הדוושה נענית בחוסר תגובה מוחלט לשניה שתיים ורק אז עם עליית טורים פתאומית המנוע זז (אשתי בתמימותה חשבה שזה סטרט סטופ) מה עושים מכאן!!!
  12. עדכון קצר הרב אמרו לי לבדוק אם הרעש נפסק כשאני מוצי את מדיד השמן. התשובה היא כן! באותו רגע הרעש נפסק בליווי פססספספס של שחרור אויר/ואקום . סרטון להמחשה אולי כרגע נהיה חכמים יותר 20200531_081050.mp4
  13. מחר אני אנסה מקוה שהרעש יחזור הוא בא והלך לסירוגין. אם הרעש נפסק מה זה אומר? על איזה צינורית אתה מדבר אולי אפשר לבדוק את זה לפני שאני מוציא 2000 ש"ח למען המדע
  14. זה כבר מעניין. למה? באמת לא בא לי לשלם כזה סכום סתם.
×
×
  • Create New...