Jump to content

BeBest

  • פרסום הודעות

    524
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

23 נייטרלי

אודות BeBest

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

3,356 צפו בפרופיל
  1. המדינה יכולה לדרוש ישירות מחברות האשראי סטטיסטיקה על הוצאה ממוצעת של משפחה (נניח כמה הולך לרכב, אוכל, נופש וכו') או לבקש מדגם אקראי של פירוט חיובי אשראי של לקוחות יש כל כך הרבה דרכים להשיג את המידע שזה פשוט לא ברור (על סף ה"קומבינה") למה צריך גוף כמו הלמס.
  2. מה הטעם בגוף הזה בכלל? כמה אני מרוויח - המדינה יודעת אם יש לי דירה - המדינה יודעת אם יש לי רכב - המדינה יודעת מצב משפחתי - המדינה יודעת ילדים - המדינה יודעת בעצם לא עולה לי שאלה אחת שהסוקרים האלה יכולים לשאול, המידע כבר נמצא בידי אחד מהגופים במדינה. אז בשביל מה סתם להטריד אנשים? ועוד להגיע למצב של איומים בקנסות/מאסר (שלפי מה שהבנתי בכלל כבר לא אופציה מאז 2017) בשביל מה לבזבז כספים על סוקרים ובכלל על הגוף המיותר הזה? חלם.
  3. די ברור שמדובר בכתבה ממומנת. כמו כתבות רבות במדור הנדלן, עכשיו עם הכניסה של טסלה כנראה עברו למדור רכב. עד כמה ריאלי לרכוש אחת כזו בלי עמדת טעינה? (למשל עבור מי שאין לו חנייה פרטית)
  4. ממה שאני הצלחתי למצוא שם, יש נתון של שכר ממוצע לשנה אחרי מסים (נטו) אנחנו וספרד מדורגים די אותו הדבר, ספרד במקום 22 ואנחנו במקום 21 (הפרש של פחות מ1,000$ לשנה) ועם נתון כזה, אני לא חושב שלספרדי יותר קשה לקנות רכב ב30K פחות.
  5. לא יודע מאיפה שאבת הנתונים, לפי ויקיפדיה המצב מעט אחרת. בשנת 2018, שכר שנתי בישראל עמד על 37,251$ ואילו בספרד 38,761$ * לפי מדד שווי כוח קנייה PPP - מגלם תוצר לנפש, צמיחה, מדד מחירים וכו'
  6. האחוזים לא מעניינים. אם פה קלמנטינה עולה שקל ושם עולה חצי שקל, אז מדובר בהפרש של 100% אבל זה "רק" חצי שקל. כשההפרשים בפועל עומדים על לפחות 30,000₪, מדובר בהפרש משמעותי (לפחות עבורי).
  7. אין. אבל גם נתוני מיאוץ לא ממש שונים מהותית. מ-0 ל-100 ב7.7 שניות לעומת 8.4 שניות (נתון שמראה מי התיבה האיכותית יותר מבין השתיים..) בכל מקרה לא חושב שמי שקונה את הרכב הזה מחפש להשתגר מרמזורים. ואם כבר תפוחים לתפוחים, רשימת האבזור באטקה טובה יותר, למשל: חיישי חנייה קדמיים, מערכת שמע טובה יותר, בקרת שיוט אדפטיבית, סאנרוף ועוד. מהיכרות עם יונדאי אני כמעט בטוח שאיכות החומרים באטקה טובה יותר, אם כי לא יצא לי להשוות עדיין. בכל מקרה בתג המחיר שלו הוא יותר מתחרה בקאמיק מאשר באטקה.
  8. הקאמיק עם אבזור דומה באותו המחיר (כמה אלפים לפה או לשם) האטקה ברמת גימור XP (הרמה הגבוהה ביותר) עדיפה באבזור ועם תג מחיר גבוה ב30K קצת הגזמת עם ההערכה שלך של 70-80K יותר.
  9. כדי להבין סדרי גודל של טיפול ברכבים מהסוג הנ"ל, לך תדע אולי פות"ש הגשים חלום לעוד חברי פורום. אתה מעיד על עצמך?
  10. כי מדובר במשהו לא שגרתי, לא יצא לי לראות הרבה רכבים בסגנון העיצובי הזה. אולי סיטרואן בחלק מהדגמים עשו משהו דומה, אבל כמו שאמרתי מוקדם מידי לשפוט לפי תמונה.
  11. צריך לראות אותה בעין כדי להבין אם מדובר בפרונט מזעזע או גאונות (במקרה שלה אין באמצע) חבל שאין בקרת שיוט אדפטיבית, חוץ מזה האבזור נראה סביר לגמרי ביחס למחיר.
  12. לא מכיר היום זוג צעיר שיכול לרכוש דירה ללא משכנתא גם אם הוא חסך כל שקל והתקיים מהמינימום ההכרחי. ואני באותו ראש שלך, 100K זה לא מה שישנה הרבה למשכנתא, זה יותר קריטי להון הראשוני הדרוש למשכנתא, אבל את ההחזר של המשכנתא זה לא ישנה בהרבה.
  13. פות"ש - תתחדש וסע בדרכים טובות! יפה שבחרת להגשים את החלום שלך, וגם אם הוא יעלה לך 100K בטווח של כמה שנים, הכל בסדר, אז המשכנתא תעלה טיפה יותר... גם אני בגילך רכשתי רכב חדש מהניילונים ב160K~ וב5 שנים יצא שהשקעתי עליו (ביטוחים, טיפולים, ירידת ערך וכו) באזור 100K+ כמו חלק מהמגיבים כאן בפורום גם אני קיבלתי מחברים ומשפחה אימרות כמו "בשביל מה אתה מכניס את עצמך להוצאה כזו עכשיו, תחסוך לדירה" אז הפסדתי חיסכון של 20K לשנה, לא מה שיהרוג אותי או את הסיכוי למשכנתא. מנגד, נהנתי בכל פעם שעליתי על הרכב, החיוך הקטן הזה בכל בוקר גם אם זה כבר עניין של שגרה ואתה כבר רגיל לרכב (נו
  14. נזק של 10,000 ש"ח יכול להסתכם גם בהחלפת טמבון, במיוחד ברכב שהיה בזמנו קצת פחות משנה וחצי על הכביש ומחוייב בחלפים חדשים. אין מניעה לקנות את הרכב הנ"ל אם אין משהו חריג בבדיקה.
×
×
  • תוכן חדש...