Supertigre
-
הודעות
837 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
2
Supertigre שיחק אותה בתאריך אפריל 23 2024
התכנים של Supertigre היו האהובים ביותר!
צפיות אחרונות בפרופיל
צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.
הנקודות של Supertigre
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Supertigre פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אם יש מישהו שחושב שלא דפקו שם מכות לעצירים הוא חי בסרט, הבעיה היא שאצל הביביסטים והדומים להם הם רוצים לרקוד על שתי חתונות ואין להם שום בעיה לשקר לגבי זה. מזכיר לי קצת את התרבות של האויבים שלנו שמצביעי הקואליציה מאוד רוצים להיות דומים להם. -
רכזתי את מה שאני רכשתי מעלי עבור הגרניק: אקדח - חיקוי מצוין ל- suttner ST-2300 (יש לי גם את המקורי) מקציף - בראס מרסס עם גומי עבור הגרניק שלך הייתי בוחר 3.5 חריר למקציף + ספוג הקצפה - תוסיף 1.3 או 1.4 שיהיה לך, תתקין את הגדול יותר במקציף, תראה את התוצאה ואם זה מימי מדי אז תחזור ל-1.25 שמגיע עם המקציף. הספוג הקצפה עצמו קצת טוב יותר ממה שמגיע עם המקציף (ספוג כמו של MJJC).
- 399 תגובות
-
- 2
-
-
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
MJJC מייצרים מוצרים טובים אבל האמת היא שכבר מזמן לא חייבים את המוצרים שלהם, בסכום נוח הרבה יותר את יכול לרכוש את הערכה הזו (אתה כמובן יכול כמובן להיכנס לחנות ולבחור כל פריט בנפרד כמו מקציף שהוא 100 אחוז נירוסטה או בראס). אולי צריך קצת לשפצר את הצויד הזה כמו להוסיף כדור מתכת לצינורית המקציף אבל זה שטויות של עוד כמה שקלים. לי יש את המקציף הזה, רק בגרסת בראס ולא אלומיניום, והוא טוב מאוד וגם חסכוני יותר, אם ב- MJJC הייתי משתמש בליטר, בזה אני מסתפק בחצי ליטר. נכון ש- MJJC מייצר קצף סמיך יותר במעט אך בהבדלים שהם באמת זניחים. לגבי השאלה שלך, אתה מבלבל בין חריר לאקדח לחריר של מקציף, למכשיר שלך אתה אכן צריך 1.25 עבור המקציף. עבור האקדח, 0.35 או 0.4 אידיאלי לשטיפת רכב. בערכה שהוספתי יש אמנם סט של זרבוביות ריסוס אבל אישית אני מעדיף את אלו שהם עם חיפוי פלסטיק.
- 399 תגובות
-
- 1
-
-
- שטיפה בלחץ גרניק
- שטיפה
- (ועוד 4 )
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Supertigre פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
תן לי לנחש שאתה מסוג האנשים שדופקים רכב אחר ומיד בורחים מהמקום בלי להשאיר פרטים. למה אני אומר את זה? כי אתה פשוט משקר, אין דבר כזה סרטון מבושל אם אתה בכלל יודע מה ההגדרה לזה. -
גרמת לי להיזכר בערוץ המעולה הזה:
-
אחת הוותיקות בתחום, אבל דילגתי עליה כי בגלל המבנה שלה עדיין נדרש דיוק בעבודה ואני ודיוק זה פשוט לא זה, נאמר שאם הייתי מנתח, אנשים היו יוצאים מהניתוח עם כמה איברים חסרים
-
נכנסתי לתחום מאז שהתחלתי לבשל בעצמי, כלומר ממש לבשל ואין כמו סכין חדה כמו שצריך לחיתוך וקיצוץ (רצוי גם מאוזנת אבל זה משהו אחר). את האבן הזו יש לי והיא אכן טובה מאוד אבל לצערי אין את הסבלנות הנדרשת כדי להגיע להשחזה ידנית מספקת עבורי (יוצא לי לא יותר מסביר) כך שכיום אני משתמש בה רק בצד ה-1200 כאשר אני צריך תיקון קל ומהיר ללהב ואין לי סבלנות לפרוס את המשחיז זווית קבועה שרכשתי בעלי (S09) שלאחר קצת שפצורים ושיפורים מספק תוצאה מעולה שבחיים לא הייתי מגיע אליה בהשחזה ידנית. הבעיה עכשיו? אני רוכש יותר מדי סכיני מטבח שונים
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Supertigre פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
את התביעה בהאג ומהלכים נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון, לא הפעילו בגלל ברק או גולן אלא בדיוק בגלל אמירות (ומעשים) של נושאים בתפקיד רשמי. העניין הוא שהדוברים האלו לא טועים, זה אתם שם בימין שמתכחשים למציאות והמציאות היא, לדגומה, שבשטחים אכן ישראל מתקדמת בצעדי ענק לעבר מדינת אפרטהייד, כרגע הצעדים של מדינות שונות מדודים ולא כלפי כל ישראל, אבל אם הממשלה הרעה הזו תמשיך לעוד קדנציה, אז כבר כל המדינה תסבול מזה. -
יש לך אולי קישור לקרוא משהו בנושא? באחד הרכבים אני רוצה להחליף קליפרים ובדיוק מנושא מהלך הדוושה (שיהיה ארוך יותר) אני חושש.
-
ברור שלא, מה שכתבתי בהמשך היה צריך להיות בנפרד ללא קשר לעניין יפוי הכוח, סתם מקרים שיצא לי להכיר בהם הורים הפכו להמולסים או אלמנה שלא יכלה לעבור לבית אבות כי חלק מהילדים לא רצו למכור את הנכס כי לא היה צו ירושה לאבא שנפתר...
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
Supertigre פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
עכשיו הכל ברור: הרב יצחק יוסף: שינוי היחס של טראמפ - בגלל הגזירות שעושים על בני תורה. -
מחפש פתרון לבידוד/הפחתת חום מגג פנורמי (קיים וילון)
Supertigre פרסם הודעה בנושא של EliC25 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם אתה לא פותח את הגג, הייתי מתקין משהו כזה בין הכיסוי של הגג לחלון הגג. -
מחפש טכנאי מקצועי ומומלץ לביטול קודן - מודיעין/רחובות
Supertigre פרסם הודעה בנושא של shilo_v בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הם לא זולים החברה האלו. התמחור תלוי במורכבות הניתוק. המורכבות היא לרוב עניין של עד כמה הרכב גניב, בטויוטה לדוגמה זה לא כיף, ברכבים אחרים זה לרוב די פשוט. אם אתה קצת DIY אז זה לא מורכב. עקרונית את צריך לעקוב אחר החיווט מלוח המקשים, למצוא את "המוח" ואז את נקודת הניתוק שהיא לרוב קרובה אליו. -
בהחלט. זה משהו שעשית לאחרונה עם ההורים שלי, בהסכמת כל האחים שלי. הם מתפקדים היטב עדיין אבל כבר בהחלט לא בשיאם (בני 80 פלוס) ואני גם כך בכל השנים האחרונות זה שבעצם מנהל להם את הכל מול הרשויות, השגחה על החשבונות השונים, כרטיסי אשראי, סגירת חוב אם צריך וכו'. אם יש סכסוכים או אנשים לא ישרים בקרבתם (בני משפחה או אחרים) זה יכול להיות מקור לצרות נוראיות כולל ריקון מתוכן של כל צו ירושה עתידי.
-
למה יש בישראל כל כך הרבה רכבי 4X4 שלא יורדים בכלל לשטח?
Supertigre פרסם הודעה בנושא של Jack457 בתוך רכב כללי
הטעות מתחילה בכותרת, אין כיום באמת הרבה רכבי 4X4 בישראל. זה היה נכון בשנות ה-90 תחילת שנות ה-2000 טרום עידן רכבי הקרוסאובר אבל כיום מי שרוכש 4X4 הוא פשוט רוצה כזה ממש, גם אם אין לו כל כוונה לרדת לשטח (הרוב דווקא יורדים). לכל רוכש יש את הסיבות שלו ובכלל, בעבר רכב כזה אכן היה פשרה של ממש בכביש (להוציא אולי ריינג' רובר) ולכן גם נולד סגמנט הקרוסאוברים, אבל כיום אלו רכבים עם מעט פשרות בחיי היום יום (להוציא רנגלר אולי) ונכון ש- X5 לדוגמה הוא רכב כביש טוב יותר מלנד קרוזר או דיפנדר, אבל זה לא תמיד משהו שמעניין את הרוכשים שלרוב, גם כך יש להם עוד איזה רכב או שתיים בחנייה.
