Jump to content

ETStudio

  • פרסום הודעות

    124
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות ETStudio

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  • תאריך לידה 31/08/1986

Personal Information

  • מיקום
    שדות הנגב הירוקים...
  • מקצוע
    צילום וסטודיו
  1. השנקל שלי: אצלי (לא I20) היה בום דומה, וזו היתה החלפה של תושבת סרן אחורי, גומיה ב 100 ש"ח. יש קשר?
  2. אם אכן צריך להחליף ממיר קטליטי, יש מכונים שמתמחים ומטפלים בתחום הזה, מניסיון, המחיר וטיב העבודה יהיו בהתאם. רוני אגזוזים ברחובות החליפו לי ממיר בעבודה יסודית ונקיה, 1300 ש"ח. מניח שתוכל למצוא המלצות דומות באיזור הצפון.
  3. בתור התחלה, צור קשר עם חבר הפורום פיליפ: https://www.carsforum.co.il/vb/member.php?2257-Philip-R ימי המסלול שלו נהדרים, מקצועיים ויעילים.
  4. זה לא שאין סיבה להורדת רף המהירות. סיבות יש, יעילות קצת פחות.
  5. זה אמנם רק השני שקל שלי, אבל הסיכויים שעבודות זמניות בכביש ישפיעו על אמצעי האכיפה הנייחים בארץ בטווח כה קצר... נשמע די חסר סיכוי.
  6. נו טוב, גם אני כבר לא נותן הנחות לחברות הביטוח. מצד שני גם לי התייקר ביטוח החובה, כמאה ש"ח הפרש. נאמר לי במפורש [לא יודע כמה זה אמין, כן?] שדרישות הבטיחות החדשות גרמו להתייקרות הביטוח בדגמים שלא כוללים את המערכות העדכניות. במחשבה שניה, אם ההתיקרות מעודדת רכישה של רכבים חדשים, כנראה משרד האוצר הוא העומד מאחורי המזימה...
  7. אבל אפילו הם לא יכולים לנהוג בכל הארבעה בו זמנית..
  8. השנקל שלי: אם תבחר ברכב בעל מנוע בנזין ולא דיזל, כמו המאזדה שהציעו מעליי במקום הסקודה, תוכל להוסיף לעלות הרכישה עוד 6.5K עבור התקנה של מערכת גפ"מ. מרכיב החיסכון ישתפר פלאים, גם כשמדובר ברכבים שתיינים יחסית.
  9. זה פרט נחמד להוספה בעתיד במודעה ביד2. בא באותה שורה עם "מערכת מולטימדיה"...
  10. היה כיף, והנה הוכחות ראשונות...
  11. מחזק! הייתי מוסיף פקטור נוסף: את הרכב הזה תיחזקת בשבע השנים האחרונות, אתה יודע מה החלפת בו ומה עבר עליו. גם אם תשלם על רכב אחר פי 5 מעלות התיקון של הגיר עדיין תצטרך ליישר קו, ולעיתים "להאמין" לסיפורים של המוכר... יחס התועלת למחיר הוא די ברור לטובת החלפת הגיר, אלא שכמובן זה לא מפנק וגם לא מפצה על עוגמת הנפש... אגב, דווקא גיר מפירוק? במחיר הזה לא עדיף לשפץ את הקיים?
  12. אשרי ו CORO, תודה על הקליפ! בהחלט הסבר קצר וממצה, על משאבת הדלק לא חשבתי בכלל. אשמח לקבל הסבר!
  13. תודה על התגובות! התחזוקה השוטפת נעשית באופן יסודי, פילטרים שמנים פלאגים, אין כאן שאלה בכלל. השאלה שלי היא בעיקר על אותו "בלאי טבעי", מה הוא בכלל? מה נפגם\נסדק\מתייבש\מתאדה שם? מה קורה לסוסים...?
  14. שלום וברכה! אני מנסה להבין את התופעה בה המנוע "מתעייף" "מזדקן", או כמו בכותרת "ברחו לו כמה סוסים מתחת למכסה המנוע..." אולי אחלק את השאלה לשניים: מה עושים לרכב חדש כדי למנוע את התהליך? האם ניתן למפרע לשחזר חלק מהסוסים האבודים? ברכב המדובר [MPV 99] היו די הרבה סוסים במקור [מנוע V6], מאז שהוא אצלי הרכב מתוחזק ביסודיות והחלפתי מכלולים רבים, במנוע וגיר לעומת זאת לא באמת נגעתי מלבד תחזוקת מנע שוטפת. אני מרגיש את הכח החסר, בפרט כששני המזגנים פועלים בקיץ, יש מה לעשות בעניין? תודה מראש, And may the force be with you...
  15. רק מוסיף, את שלי קניתי בחנות אספקה טכנית עירונית פשוטה, אחד מאביזרי הרכב הזולים הנגישים והשימושיים.
×
×
  • Create New...