Jump to content

outlander

  • פרסום הודעות

    2,051
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

16 נייטרלי

אודות outlander

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אי שם
  • תחביבים
    טיפוח רכב
  • מקצוע
    אינטרנט

צפיות אחרונות בפרופיל

2,874 צפו בפרופיל
  1. וואו, זה מדהים. בדרך כלל אנשים נוטים לזלזל בערך הרכב ובמכירת הרכב, כי "נגיע לגשר ונעבור אותו". אבל כשהם באים למכור את הרכב ונתקעים איתו כהוגן, אז הם לומדים על בשרם... ואכן אחד היתרונות הכי חשובים של האאוטלנדר הוא שמירת הערך והסחירות שלו, וזה בעצם המשוב של הציבור לגבי האמינות של הרכב וגם שביעות הרצון ממנו (חוץ מעיצוב הפנים המיושן, שלגבי זה אין ממש מה לעשות). לגבי המראות המתקפלות, אכן ברכבים הקודמים שהחזקתי הייתי צריך בכל פעם לנסות לפתוח את הרכב לאחר הנעילה, כדי לוודא שהוא ננעל... והקטע של המראות המתקפלות חוסך לי המון זמן וכאב ראש.
  2. דוקא מצאתי בשיטוט בפורום המלצה על תרסיס של כימיקל גייז, בניחוח רכב חדש. קניתי את זה, ויש להם גם ריח של חשפנית, אז שני ציפורים במכה - גם חשפנית וגם רכב חדש, מי צריך יותר מזה.
  3. יש אפשרות של קידוד, ניסיתי גם אותה (בספר הרכב היה כתוב שיש רק שני קידודים), לא ממש הלך לי. בכלל לא הבנתי מי נגד מי שם. אולי אתה מתכוון לקידוד דרך מחשב הרכב, ולא דרך המסך בדשבורד? ומי אמר לך שהחיישן היה תקין? אולי באמת הוא לא היה תקין?
  4. פעם ניסיתי וזה לא היה ממש ריח של רכב חדש
  5. אפרופו, מה הדבר הכי טוב שיכול להחזיר את הריח המדהים של רכב חדש? ממליצים על תכשיר מסויים?
  6. מישהו נכנס בי קלות, שפשף לי את הג'אנט. קיבלתי ג'אנט (שנראה יחסית חדש) מפירוק. למזלי, המוסך הביאו לי את הג'אנט הישן שהוא סבבה, רק משופשף, יש מצב שהמחיר שלו אולי 1000 שקל. שמתי את הג'אנט הישן בבגאז', נסעתי לבית ואחרי רבע שעה נדלק לי המסך שאומר שצריך לבדוק חיישן לחץ אוויר. עצרתי בצד, מילאתי לחץ אוויר בתחנת דלק ולא עזר. הגעתי הביתה ונכנסתי לפנצ'ריה באיזור, מילאו לי אוויר בצורה מקצועית, לא עזר. פתחתי את ספר הרכב וקראתי שצריך לאפס את החיישן אחרי החלפת צמיגים וכאלה. אז איפסתי לפי ההוראות. הסימן התחיל להבהב, והיה אמור להתאפס אחרי נסיעה קצרה. זה לא קרה. איפסתי שוב. ה
  7. לא יודע מאיפה בדיוק אתה מצטט, כי אני מנסה למצוא את המילים האלה בגוגל ולא ממש מצליח... אבל מצאתי משהו דומה בסקירה שלך על אאוטלנדר בגירסה החשמלית. פה ממש התלהבת כי זה סוג חדש של אאוטלנדר שאתה לא ממש מכיר... אבל בשורה התחתונה הקפדת לכתוב "הוא מיישר קו עם המתחרים". דהיינו בוא לא ניסחף - התלהבתי מאוד אבל עדיין מדובר באאוטלנדר שזה סתם עגלה עם 4 גלגלים, להבדיל מהמתחרים שלו שכל אחד מהם הוא מטוס קרב.
  8. לגבי קודיאק דיזל מסתבר שאתה צודק שהיא יותר חזקה, אני לקחתי לנסיעת מבחן את גירסת הבנזין וההתרשמות שלי בהתאם. אבל יש פרמטרים אחרים חוץ מסחיבה בעליות עם רכב מלא (בינינו, בכל פעם שהרבצתי בעליה, נתקעתי מאחרי רכב איטי ומעצבן.... עד שהגעתי למסקנה שפשוט חבל על הדלק. אבל כשיש לי אפשרות אני מרביץ חופשי בעליות). לגבי המושבים האחוריים, באאוטלנדר הם משמעותית טובים יותר מאחרים, בגדול הם מיועדים לזאטוטים אבל בהחלט אפשר לדחוף שם מבוגרים. אתה מסכים איתי שלפני קניית הרכב הייתי אובייקטיבי? ובכן, בדקתי את האלטרנטיבות, ולפי מכלול השיקולים שלי, האאוטלנדר לקח בגדול.
  9. כנראה שגם נמאס לך מהרכב כי חרשת עליו ימים ושנים, אז ברור שמרכבים אחרים שנהגת עליהם רק נסיעת מבחן, תתלהב יותר, וכנראה שנהג נורמלי לא יחווה את מה שאתה חווית כי הוא לא עושה את הקילומטרז' שלך.
  10. זה לא תלוי בו, הוא כתב ביקורות גם לאאודי Q7 ועוד רכבים, וההשוואה היא בתת ההכרה שלו. גם ההיכרות הראשונית שלו עם אאוטלנדר, הוא עם הגרסה המכוערת של 2015 (גם בחינם לא הייתי לוקח את זה). יש דברים שמקבעים אצלך דעה קדומה, כמו החבר lanosforce שיצא לו לראות כמה בעלי אאוטלנדר שמתנהגים כמו חזירים. אצלי זה אחרת, אני באמת חשבתי אחרי שנה למכור את האאוטלנדר ולעבור לקודיאק, התעניינתי בפורום על הרכב, הזמנתי נסיעת מבחן, נסעתי לסוכנות, ישבתי, בדקתי כל פרט... וחזרתי מאוכזב לגמרי. הביקורת המקיפה שלי על הסקודיאק (בליווי תמונות) מופיעה כאן. כשאני קורא אותה שוב, אני מופתע שאהבתי את עיצוב הפנים וכתבתי שהוא
  11. לגבי המזגן (בשנתון 2016) שאתה טוען שכל הנוסעים נמצאים בסאונה רטובה, אני יכול להגיד לך (וכבר כתבתי זאת בעבר בפורום) שהייתי מקבל קריאות להנמיך את המזגן מהילדים שיושבים בשורה השניה, והשלישית מעולם לא התלוננו. העובדה שהמזגן ממוקם רק בשורה הראשונה, גורם לכך שבהתחלה לא מרגישים אותו בשורה השניה והשלישית (למרות שאיכשהו אפשר לכוון אותו לשורה השניה) אבל לאחר כמה דקות, כל הרכב מרגיש ממוזג היטב. מושב הנהג אצלי מתכוון חשמלית, ואני מכוון אותו לאפשרות הכי נוחה מבחינתי - אין תלונות בכלל. המושב לידו מתכוון ידנית. ניתן להטות אחורה את משענת הגב של היושבים בשורה האמצעית, וזה תו
  12. טוב, אני לא יודע אבל ההתנהלות שאתה מתאר היא התנהלות ישראלית טיפוסית. בכל אופן לגבי רכבי 5+2, לא כולם מאפשרים הטענה שטוחה, לא כולם מאפשרים קיפול מלא כולל המושב הקדמי, ולא כולם הם באותו נפח.
  13. אוקיי, בוא תגדיר מה זה נקרא אצלך חזירות ובריונות.
  14. צודק, איזה מין דבר זה שהם מרשים לעצמם להשתולל עם רכב עממי בלי יכולות מיוחדות?
  15. אצלי אני לא רואה מרווח מיוחד בין הכנף לבין הדלת הקדמית. מצ"ב תמונה.
×
×
  • Create New...