Jump to content

outlander

  • פרסום הודעות

    2,044
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

16 נייטרלי

אודות outlander

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
  • תאריך לידה 01/01/1980

Personal Information

  • מיקום
    אי שם
  • תחביבים
    טיפוח רכב
  • מקצוע
    אינטרנט

צפיות אחרונות בפרופיל

2,595 צפו בפרופיל
  1. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    לא יודע מאיפה בדיוק אתה מצטט, כי אני מנסה למצוא את המילים האלה בגוגל ולא ממש מצליח... אבל מצאתי משהו דומה בסקירה שלך על אאוטלנדר בגירסה החשמלית. פה ממש התלהבת כי זה סוג חדש של אאוטלנדר שאתה לא ממש מכיר... אבל בשורה התחתונה הקפדת לכתוב "הוא מיישר קו עם המתחרים". דהיינו בוא לא ניסחף - התלהבתי מאוד אבל עדיין מדובר באאוטלנדר שזה סתם עגלה עם 4 גלגלים, להבדיל מהמתחרים שלו שכל אחד מהם הוא מטוס קרב.
  2. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    לגבי קודיאק דיזל מסתבר שאתה צודק שהיא יותר חזקה, אני לקחתי לנסיעת מבחן את גירסת הבנזין וההתרשמות שלי בהתאם. אבל יש פרמטרים אחרים חוץ מסחיבה בעליות עם רכב מלא (בינינו, בכל פעם שהרבצתי בעליה, נתקעתי מאחרי רכב איטי ומעצבן.... עד שהגעתי למסקנה שפשוט חבל על הדלק. אבל כשיש לי אפשרות אני מרביץ חופשי בעליות). לגבי המושבים האחוריים, באאוטלנדר הם משמעותית טובים יותר מאחרים, בגדול הם מיועדים לזאטוטים אבל בהחלט אפשר לדחוף שם מבוגרים. אתה מסכים איתי שלפני קניית הרכב הייתי אובייקטיבי? ובכן, בדקתי את האלטרנטיבות, ולפי מכלול השיקולים שלי, האאוטלנדר לקח בגדול. זה לא אומר שכל האחרים טועים. כל אחד והשיקולים שלו... מה שאני כתבתי לאייל, זה שאני מבין את הסלידה הטבעית שלו מאאוטלנדר, כאחד שחרש על הרכב הזה מאות אלפי קילומטרים, ברור שרכבים אחרים שהוא לוקח לנסיעת מבחן יהיו טובים. אגב, אני גם זוכר את ההתלהבות שלו מאאוטלנדר חדש (אין לי כח לחפש כרגע ולהפנות לקטע הרלוונטי) אבל מסתבר שזה עבר עם הזמן...
  3. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    כנראה שגם נמאס לך מהרכב כי חרשת עליו ימים ושנים, אז ברור שמרכבים אחרים שנהגת עליהם רק נסיעת מבחן, תתלהב יותר, וכנראה שנהג נורמלי לא יחווה את מה שאתה חווית כי הוא לא עושה את הקילומטרז' שלך.
  4. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    זה לא תלוי בו, הוא כתב ביקורות גם לאאודי Q7 ועוד רכבים, וההשוואה היא בתת ההכרה שלו. גם ההיכרות הראשונית שלו עם אאוטלנדר, הוא עם הגרסה המכוערת של 2015 (גם בחינם לא הייתי לוקח את זה). יש דברים שמקבעים אצלך דעה קדומה, כמו החבר lanosforce שיצא לו לראות כמה בעלי אאוטלנדר שמתנהגים כמו חזירים. אצלי זה אחרת, אני באמת חשבתי אחרי שנה למכור את האאוטלנדר ולעבור לקודיאק, התעניינתי בפורום על הרכב, הזמנתי נסיעת מבחן, נסעתי לסוכנות, ישבתי, בדקתי כל פרט... וחזרתי מאוכזב לגמרי. הביקורת המקיפה שלי על הסקודיאק (בליווי תמונות) מופיעה כאן. כשאני קורא אותה שוב, אני מופתע שאהבתי את עיצוב הפנים וכתבתי שהוא עדיף על האאוטלנדר. הספקתי לשכוח זאת מאז. הצחיק אותי גם לקרוא את התגובה של אלון שבאה אחר כך, שסיכם: "אז תמשיכו להאמין לכתבות רכב מפרגנות במקום ללכת ולמדוד בעצמכם". אני עם הרכב כמעט 4 שנים, אז אתה בטח מתאר לעצמך שעברתי מצבים כאלה. אכן (כמו בכל רכב, אני חושב) רכב לוהט יתקרר לאט יותר יחסית לרכב צונן. זו בדיוק הסיבה שאני מותח בד שחור מחלון לחלון, מכסה את כל איזור הדש בורד והשמשה הקדמית, פותח גם סדק בסאנרוף, וככה הרכב מתקרר במהירות כשאני מתניע. אתה רומז שאני מעוות את הנתונים... אבל אין לי שום סיבה לשקר לך או לאחרים. אני באמת לא יודע איך להגיב מול הניסים והנפלאות האלה, שכן האאוטלנדר ידוע כרכב אמין, ולי מעולם זה לא קרה. אבל אפרופו ניסים ונפלאות - אלה הם תופעות טבע רגילות ברכבים אחרים, בלי לנקוב בשמות. הפורום מלא בתלונות על רכבים מומלצים ונפלאים. אני יכול רק להפנות אותך לדיון שפתחתי בגלגול הקודם שלי, כאשר רציתי לקנות אאוטלנדר עם חישוקי 18 אינצ', ולא ידעתי מה זה. התגובה הראשונה היתה, "כמובן שזה אומר משהו על נוחות הנסיעה. צמיגים בחתך נמוך יותר יהיו מעט פחות נוחים ויותר יקרים לרכישה". אתה צודק שהם סטנדרטיים במגזר, אבל הכל יחסי. יחסי לרכבים משפחתיים רגילים.
  5. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    לגבי המזגן (בשנתון 2016) שאתה טוען שכל הנוסעים נמצאים בסאונה רטובה, אני יכול להגיד לך (וכבר כתבתי זאת בעבר בפורום) שהייתי מקבל קריאות להנמיך את המזגן מהילדים שיושבים בשורה השניה, והשלישית מעולם לא התלוננו. העובדה שהמזגן ממוקם רק בשורה הראשונה, גורם לכך שבהתחלה לא מרגישים אותו בשורה השניה והשלישית (למרות שאיכשהו אפשר לכוון אותו לשורה השניה) אבל לאחר כמה דקות, כל הרכב מרגיש ממוזג היטב. מושב הנהג אצלי מתכוון חשמלית, ואני מכוון אותו לאפשרות הכי נוחה מבחינתי - אין תלונות בכלל. המושב לידו מתכוון ידנית. ניתן להטות אחורה את משענת הגב של היושבים בשורה האמצעית, וזה תורם לנוחות. לגבי התיאור המלבב שלך על בולמים שמתרסקים, רכב מתנדנד, מנוע חלש, גיר רציף וכו' - אמנם הרכב גדול והמתלים רכים וכפועל יוצא יש הרגשת נדנוד בעליה על באמפרים, במיוחד אם משווים את הרכב לבמו אאודי ומרצדס. אבל כאחד שלא מצפה מהרכב להתנהג כמו מרצדס ואאודי, אני חושב שהמנוע חזק מספיק, והגיר עובד חלק. את נזקי הכביש אתה תרגיש כמצופה מצמיגים רחבים בעלי חתך נמוך, אבל חוויה זו תלויה גם באיכות הצמיגים ומילוי האוויר. ובסך הכללי, תחושת הנסיעה ברכב מאוד מפנקת. אתה יכול לחלוק עלי, אבל אני לקחתי גם את הקודיאק לנסיעת מבחן, והרגשתי מנוע חלש, מתאמץ, רועש, אפס בידוד רעשים, סביבת נהג עלובה וקודרת (אפילו בהשוואה לאאוטלנדר...), ואני עדיין זוכר את הכתיבה המשתפכת שלך על הקודיאק, אז כנראה שכל אחד חווה את הדברים אחרת.
  6. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    טוב, אני לא יודע אבל ההתנהלות שאתה מתאר היא התנהלות ישראלית טיפוסית. בכל אופן לגבי רכבי 5+2, לא כולם מאפשרים הטענה שטוחה, לא כולם מאפשרים קיפול מלא כולל המושב הקדמי, ולא כולם הם באותו נפח.
  7. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    אוקיי, בוא תגדיר מה זה נקרא אצלך חזירות ובריונות.
  8. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    צודק, איזה מין דבר זה שהם מרשים לעצמם להשתולל עם רכב עממי בלי יכולות מיוחדות?
  9. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    אצלי אני לא רואה מרווח מיוחד בין הכנף לבין הדלת הקדמית. מצ"ב תמונה.
  10. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    בדקתי את הוורסו לפני שקניתי אאוטלנדר - והיא הרגישה לי מאוד צפופה וקטנה. גם גיסי קנה וורסו, וכשנכנסתי לרכב שלו, התחושה היתה אותו דבר. אני חושב שגם תנוחת הישיבה בו יותר נמוכה מהאאוטלנדר ואין לו חלון גג (אולי אני טועה). בכל אופן יש הפרש של 10 ס"מ בגובה הרכב. אכן המושב האמצעי בשורה האמצעית הוא קטן. בשבילי, הרוחב הוא יתרון ענק - זה יושב לי בול בחניה. רכב טיפה יותר רחב יהיה עבורי בעיה, כי אני נכנס באלכסון לחניה (ברוורס, ומתיישר אחר כך) וכל סנטימטר חשוב לי. לגבי הנוחות, אחרי שקניתי רביעית יוקוהומה, הכביש הפך להרבה יותר נוח. לגבי שקעי USB, אצלי (בדגם 2016) יש עוד שקע במקום האיחסון מתחת למשענת היד. אני משתמש בו בעיקר. לגבי פלסטיקים שנופלים - אחרי שבדקתי את זה עם חבר, מסתבר שזה תלוי בנהג ובנוסעים שהוא מעלה לרכב (או בילדים שלו). הפלסטיקים לא מודבקים, הם רק מולבשים, ואם בועטים בהם או משהו כזה, אז הם פשוט עפים. לגבי צריכת דלק בנסיעה עירונית בירושלים - נסיעה בירושלים היא לרוב עליה או ירידה, רמזורים ופקקים. צריכת דלק גבוהה (אבל נחמד לדעת שגם הוורסו צרך כמות דלק דומה, חשבתי שהוא יותר חסכוני). לגבי רעש האיתות - אין לי מושג איך אפשר לפספס את זה...
  11. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    בענין הקרקושים אני רק יכול לציין שאחרי 4 שנים, אין אפילו קרקוש אחד. אני מאוד רגיש לזה, והיו מספר ימים שמשהו קירקש מתחת למושב האמצעי, וזה הפריע לי בטירוף. אבל סידרתי את זה, ומאז יש שקט.
  12. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    היה לי לפני כן דייהו נובירה, שאכלתי ממנו מרורים, ולאחריו הונדה frv שהייתי מרוצה ממנו עד הגג, חוץ מהמראה החיצוני שלא ממש אהבתי, פחוס כזה, אבל היה סביר איכשהו. מאוד נהניתי מהרכב והוא היה מושלם מכל הבחינות: לא ראה מוסך למרות שהיה כבר בן 7, נסע מצויין, היה לו בגאז' ענק, אבל המשפחה גדלה ונאלצתי להחליף. ובכל זאת, המעבר לאאוטלנדר הרגיש כמו מעבר למרצדס, מבחינת נוחות / מרווח / מראה ועוד כמה דברים. כל דבר הוא יחסי בחיים, זה לא שאני מעדיף אאוטלנדר על ג'יפ מרצדס. אבל אהבה היא תוצאה ממילוי של צרכים (גם אהבה לאשה) ואני פשוט מסתכל על הצרכים שלי (רכב אמין, 7 מקומות, עלות זולה, תחזוקה זולה, מראה מהודר, נוחות, פינוק, כח) ומבחינתי הוא מושלם. אז זה לא שאין רכבים יותר יפים, או יותר נוחים, או יותר חזקים, אבל עבורי זה די והותר. אני גם לא מרגיש שחסר לי כח, גם בעקיפות. אכן, לפני שקניתי אאוטלנדר ראיתי גם גרנד פיקאסו, והוא היה בעיני מפלצת מכוערת, משהו רחוק מאוד מג'יפ. התצורה שלו יותר קופסתית / מלבנית, והאאוטלנדר בעל מראה יותר של ג'יפ. אמנם תצורה של 7 מקומות הופכת בהכרח את הרכב לגמלוני משהו, אבל בבחירה בין שני הרכבים הנ"ל - שללתי מיד את הגראנד פיקסו בגלל המראה שלו. עיצוב זה ענין של טעם וריח ויש כאלה שמאוהבים בפיקאסו, זו גם הסיבה שכל אחד מוצא לו אשה אחרת לחיים. אכן, השאלה הראשונה ששאלתי את היבואן, זה האם יש פה בעיה כלשהי? איך זה שהחלונות לא נסגרות אוטומטית בנעילה? מה הולך פה? אני אמור לרדת ברמה מהרכב הקודם? אז הסבירו לי שאמנם זה רכב חדש וחדיש, אבל אלה הן הוראות הבטיחות למניעת שכחת ילדים ברכב (לא זוכר אם האשימו את מדינת ישראל או את היצרן) והמטרה היא שאם חלילה הילד נשכח ברכב, אז שלפחות החלונות ישארו פתוחים. אני לא הסכמתי עם הרעיון המטופש הזה (הרי בכל מקרה החלונות תמיד סגורים, בקיץ או בחורף, ורק בעונות מעבר יש ימים בודדים שאני פותח חלון, וגם אז אני משתמש בעיקר בחלון הגג שהוא לא ננעל אוטומטית). אז הלכתי למישהו מקצועי שהתקין לי חיישן מקורי ועשה עבודה יפה.
  13. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    השתמשתי קצת בחיפוש גוגל ובחיפוש בעלי אקספרס, עד שהגעתי למוצרים שקניתי. 1) סף דלת מהבהב 2) מסגרת מוכספת לאיזור ההילוכים 3) כיסוי עור להנדברקס 4) כיסוי עור לשלט 5) כרית למשענת יד 6) לוגו קטן שמתלבש על ההגה תמונות:
  14. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    עד עכשיו הרכב עשה 66,600 בכמעט 4 שנים. מה שאומר, 16,000 ק"מ לשנה. לגבי הטיפולים, חיפשתי מעט בחשבוניות שאצלי, ואלה התוצאות: מחיר הרכב, אאוטלנדר פרימיום (אחרי הנחת מועדון חבר) כולל איתוראן 170,000 טיפול ראשון בחברה: שמן + מסנן שמן 770 טיפול שני בחברה, כיוון פרונט, כיוון סרן אחורי (מי צריך בכלל?) החלפת רפידות בלם קדמי, החלפת שמן + נוזל בלמים + מסנן + מסנן מזגן: 2300 טיפול שלישי בחברה, החלפת רפידות קדימה ואחורה + החלפת שמן + מסנן + מסנן אוויר: 1900 לסיכום: טיפול ראשון 770, טיפול שני 2300, טיפול שלישי 1900 תוספות אצל מתקין מקומי: הרמת חלונות אוטומטית - 1000 שקל (משיקולי בטיחות, הרכב הגיע מהיצרן כשהחלונות לא נסגרים אוטומטית בנעילה. אז עשיתי את זה בעצמי) התקנת סף דלת - 200 התקנת אנטנת סנפיר - 250 אנטנת סנפיר מקורית וכיסוי ידיות מוכסף - 1500 ש"ח מהאתר הזה. כיתוב אאוטלנדר על מכסה המנוע - מקורי - 340 ש"ח מהאתר הזה. פנסים לאורות גבוהים - Philips X-treme Vision + 130% H7 - במחיר 215 ש"ח מהאתר הזה. סט 4 ברגים מיוחדים למניעת גניבת חישוקי מגנזיום, 280 ש"ח מהאתר הזה. מסגרת מוכספת לכל איזור ההילוכים: 100 ש"ח מעלי אקספרס (כבר אין קישור להזמנה). סף דלת מהבהב מעלי אקספרס - 280 ש"ח. כיסוי עור להנדברקס - 30 ש"ח מעלי אקספרס. כיסוי עור לשלט של הרכב - 18 ש"ח מעלי אקספרס. כרית עור מעל משענת היד של הרכב - 11 ש"ח מעלי אקספרס. לוגו קטן מוכסף של אאוטלנדר שמתלבש על ההגה - 44 ש"ח מעלי אקספרס. פנסי לד מעלי אקספרס - 205 ש"ח. טסט אחרון 2020 ש"ח (מתאים לשנת 2020...) ביטוח חובה האחרון שעשיתי - 1200 ש"ח.
  15. outlander

    סיכום 4 שנות אאוטלנדר

    סביבות 15,000 בשנה. לא ביקשתי לראות רפידות, כי ממילא אני לא מבין מה שאני רואה. יש לי תחושה שעקצו אותי, ויש לי תחושה שהם עוקצים את כולם, לכן את הטיפול הקרוב אני לא מתכונן לעשות אצלם. הנורות לד עוברות טסט. בכלל, הטסט עם הרכב הזה הוא חוויה שלא היתה לי ברכבים אחרים. אתמול עברתי טסט, 2 וחצי דקות... על השעון. אולי בגלל שהרכב נחשב לחדש, אין לי מושג. חיפשתי לך קישור, אבל הקישור כבר לא זמין. אז צילמתי לך את המוצר.
×
×
  • Create New...