Jump to content

Gavrik

  • פרסום הודעות

    1,359
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

92 נייטרלי

2 עוקבים

אודות Gavrik

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני חושב שכול המידע בלבל אותך קצת. הפוקוס החדשה (דור רביעי) ז"א הדגם שנמכר בארץ עכשיו (2020) מגיעה עם המנוע החדש 3 צילינדרים. הפוקוס הישנה (דור שלישי ריסטיילינג) ז"א הדגם שנמכר מ 2014 עד 2019 עם מנוע ECOBOOST 1.5 מגיע עם מנוע ה4 צילינדרים הבעייתי.
  2. התכוונתי ליפקאסו. למיטב ידיעתי היא מגיעה עם גיר אייסין AWTF-80
  3. 1.לגבי השברולט קרוז\אופל אסטרה K - הרכבים טוב ים כשלעצמם אבל בעניין האמינות שלהם אני לא מצליח לרכז ולזקק מידע לפי מקורות מידע באינטרנט כי כול הנושא מתבלבל עם מנוע ה1.4 מהדור הקודם (140 כ"ס) שיש להם את אותו השם. בכול מקרה לפני מה שרשום שניהם מתבססים על בסיס מנוע SGE (גם בנוכחי וגם הקודם) וראיתי שרשורים על בעיות LSPI וקפיצות\חוסר תאוצה. (ראה כאן) 2. לפוקוס יש כשלים במנועים לפי סקרים אחד מתוך 3 מנועים סובל מתקלות חמורות ויש גם טביעה ייצוגית בנושא. (ראה בשרשור הבא) 3. על הפיאט 500 גם היית מוותר הביקורות על מנועי המולטיאייר והגיר בדו מצמדי היבש לא משמחות. אני חשוב שלשימושים שלך ראוי לבדוק
  4. אגב לנושא היום ראיתי סדרת סרטונים שמסקרים מנועים שונים ופשוט נחרדתי בנוגע לטמטום שתקני הEURO 5-6 מכריכים יצרנים לעשות. לבוכנות המנוע יש חצאית שתפקידה "ליישר" את כיוון התנועה של הבוכנה ובכך לצמצם "משחק" שלה בצילינדר בהתאם לכך לצמצם את השחיקה של הצילינדרים והטבעות. במנועים מותאמים לEURO6-5 פשוט מקצרים את החצאיות הללות כדי להפחית את המשקל של הבוכנה מה שמצמצם חיכוך והתנגדויות אך מפחית באופן ישיר את אורך חיי המנוע. מה שמעניין אותי זה גם איך היצרנים מהמזרח ומערב מצליחים לעמוד בתקני היורו עם מנועים אטמוספריים.
  5. https://ffclub.ru/topic/440846/ בקיצור יש כאן סקר שנעשה בפורום בעלי פורד שבו נשאלו חברי הקבוצה אם היו להם "תקלות חמורות" במנוע האקובוסט 1.5 (4 צילינדרים) 100 אנשים דיווחו שלא היו להם 47 דיווחו שכן היו להם "תקלות חמורות" הסקר נותן קנה מידה כולשהו. מעבר לכך יש לא מעט שרשורים בעלי אופי דומה גם בפורומים אמריקאיים ופורומים בגרמנית.
  6. איזה סיטרואן C3 או פיגו 308 הוא יקנה ב30K? כנראה את הדגמים המיושנים שהגיעו עם מנוע PRINCE 1.6 120 כ"ס ששמעתי עליו לא מעט תלונות וגם עם התיבה הידועה לשמצה AL4 שמיושנת ולא חסכונית. 308\208 עם מנוע PURETECH 1200 במצב טוב תעלה לו +-40. C4 PURETECH יכולה להיות אופציה אם להגדיל את התקציב ועם כוכבית ליד סעיף האמינות > לבדוק אם רצועת התזמון הוחלפה ואם כן לבדוק שהיא הוחלפה בזמן ולא משכו עם זה מכיוון במידה ומשכו עם זה יש סיכוי שזה גרם נזק למנוע. שאר האופציות לא יהוו ממש שדרוג מהI20 שיש לך אם לא בא לך להתעסק בלמצוא רכב מטופל ושמור ולטפל בו כמו שצריך אז הסיטרואן לא אופציה ושאר האופציות שאני יכ
  7. @davemustaine87 לא, מה שאתה אומר\טוען מראה רק על כך שאין לך את הכלים או הידע בביצוע מחקרים מהסוג הנדרש כדי להגיע למסכנות כאלו. אתה דוגל בגישה סטטיסטית של TOP DOWN כלומר בו ניקח את הנתון היחסית העליון ביותר שיש לנו (נתח שוק\מכירות) ונצליב אותו עם הנתון התחתון ביותר שיש לנו (תלונות בפורום) נקבל תוצאה לא מדוייקת בתכלית תןך ביטול כול נתוני האמצע. את הטעות הזאת רואים לרוב אצל יזמים מתחילים הם לוקחים נתון של נתח שוק\מכירות מסוים אומרים לעצמם שאם נכבוש אפילו % קטנטן של 1% מנתח השוק הזה נהיה מיליונרים והולכים עם זה למשקיעים ומשקיעים בעקרון בועטים אותם החוצה כי זה לא עובד ב99% מהמקרים והם לא עשו
  8. יש פאן-בויז ויש הייטרס שמוציאים לגמרי דברים מהקשרם ולוקחים דוגמאות יחידות ומנסים להראות אותם כממוצע ודוגמה סטטיסטית. למשל את שתיהם אפשר לזהות בכך שהם מציינים רכבים שעברו את ה300 אלף קילומטר ללא תקלות ולוקחים דוגמה אחת נדירה/אישית ומנסים להשתמש בה כקו מנחה סטטיסטי לשם השוואה. לנושא של פות"ש עניין הרצועה זה דבר ידוע וגם ברכב אחר היית צריך להחליף רצועה בסביבות אותו ק"מ לכן לא יודע אם הייתי מגדיר את זה כתקלה. תקלת קולר גיר וניקוי שסטומים למיטב ידיעתי בתור מישהו שעוקב בפורום זה משהו שאנחנו שומעים עליו פעם ראשונה למרות שלא חסר פו בעלי 1.2 puretech בתור בעלים של 308 אני מ
  9. אני לא בטוח שהם הראשונים... זכור לי עוד המיצובישי לנסר הדור שהתחיל ב2008-2009 היא עם גריל מוגזם (למרו תשזה נראה לא רע) לקסוס היו אז עוד עם הIS250 ועיצוב מאוד זורם ולא מוחצן
  10. המק"ט החדש קיים ממרץ 2017, התאריך שמופיע בקבלה עם פירוט הטיפול שאורן הוסיף לתגובה שלו הוא התאריך שבו הרכב הספציפי ההוא נכנס לטיפול. כמובן שאני בטוח שלא כול מי שהחליף רצועה אחרי מרץ 2017 קיבל ישר את החדשה לכן אמנם לא מדובר כאן על תקופת זמן ממושכת שמוכיחה ב100% שהביעה נפתרה. אבל מצד שני הרכבים כבר לא באחריות לכן טיפול בבעיה לא נעשה בצורה שקטה על ידי היבואן ואנשים נוטים להגיע למחוזות כמו הפורום כשיש להם בעיות שהם צריכים לשלם עליהן מכיסם מה שמסתדר לי עם כך שרק ב2018 שמענו פעם ראשונה על הבעיה למרות שיש רכבים שעל פי היסטוריית הטיפולים החליפו רצועות גם לפני אבל במסגרת האחריות. גם כן בשני
  11. אני רק נקודה... הכשלים ברצועה הקודמת צצו לא רק ב80-90 בלא מעט רכבים הם צצו בקילומטראז מוקדם הרבה יותר בפורום היו תיעודים לכאלו שסבלו מהבעיה עוד באזור ה50 אלף ק"מ וכשחיפשתי לקנות 308 ראיתי רכבים עם היסטוריית טיפולים שהחליפו רצועה במספרים כמו 38 אלף קילומטר וכו... וכרגע יש לא מעט רכבים עם הרצועה החדשה שכבר עברו את אותם 30-50 אלף קילומטר ואני מאמין שיש גם רכבים שעברו כבר את ה100 אלף ק"מ ועדיין לא קיים אפילו תיעוד או מקרה אחד של כך שהתקלה חזרה ברכבים עם הרצועה החדשה. לכן לדעתי כול הראיות מעידות על כך שעם הרצועה החדשה הבעיה נפתרה. את כל השאר @menir1 כבר אמר
  12. אגב מכיוון שמאז שעברנו למערכת החדשה אני לא יכול לערוך הודעות אז אני רוצה להוסיף את השנקל שלי. מבחינת מודל עסקי ברוסיה זה עובד לדעתי בגלל שאותם אנשי שירות עבדו קשה מאוד על יצירת תוכן (סרטוני וידאו) שישכילו את הציבור בעניין טיב רכבי יד שניה יותר ויותר אנשים מבינים בזכותם מה ההשפעות של תקלות וריג'קטים מסוימים בקניית רכב ואיך לגשת לעניין בנוסף לכך הם יצרו לעצמם תדמית של מומחים לכן העסק שלהם עובד. בארץ הציבור עוד לא מושכל והמיינדסט הוא יותר של "לא לצאת פראייר" לכן לדעתי ללא השכלה של הציבור בארץ ויצירת תדמית מומחה השוק עוד לא בשל לכך.
  13. אם כך אז I35 או קיה פורטה הן אופציות טובות. עוד אופציה היא הונדה סיוויק סדאן היא תהיה זריזה יותר מהפורטה והI35 אך פחות מרווח. I25 הייתי מוריד מהמשוואה לא מרווחת ולא חזקה ולא חסכונית... בקיצור יש מספיק סיבות לפסול אותה.
  14. הבעיה היא תאום ציפיות. אני מכיר לא מעט אנשים שמעדיפים לקנות רכב ממגרש בהנחה טובה ללא בדיקה העיקר שהם מרגישים שעשו את עסקת חייהם ולא אכפת להם שהרכב עבר שיקום כי כול הרכב נצבע לפני רגע ונראה כמו חדש. הרבה פעמים עסקת רכב טובה עם רכב שמור ומטופל יכולה להיראות לצרכן הזוטר כעסקה לא שווה כי הוא ראה ביד 2 רכב ב5000 שקל פחות עם אותם נתונים יבשים והוא לא פראייר. זה עיקר הבעייתיות בתחום הזה כי הקונה תמיד הכי חכם ומחפש מציאות.
  15. אצלי דווקא הצריכה לא רעה. בנסיעות בין עירונית בלבד הרכב רשם צריכה של 1 ל16.5 כרגע אני נוסע משולב ראשל"צ - יבנה 5 דק' בתוך העיר ו10 דק' מחוץ לעיר בתנועה כבדה עומד על ממוצע של 15.1 בעיר נוסע לפני כולם מחוץ לעיר כמו סבתא על 100 בנתיב הימני.
×
×
  • Create New...