Jump to content

Gavrik

  • הודעות

    1,889
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

2 עוקבים

אודות Gavrik

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Gavrik

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

224

מוניטין

  1. שוב תקרא את תוכן ההודעה שציטטתי ותבין שיש תסריטים בהם הטאץ' מסיח את הדעת פחות ממערכת שליטה עם כפתורים פיזיים.
  2. זה הפוך , מעל ל35 מעלות אתה לא יכול להדליק את הSTART-STOP, היא לא עובדת מעל ל35 מעלות BY DEFAULT.
  3. אני בעד כפתורי מיזוג פיזיים אך עדיין שואל את עצמי אם כל התלונות על מיזוג במגע הן לא יותר מהתנגדות לחדשנות. מצד אחד יותר קל למשש כפתור פיזי מאשר לחפש כפתור דיגיטלי עם העיניים, אך מצד שני גם עם כפתורים פיזיים אנחנו מורידים את העיניים למטה כדי להסתכל על המעלות או על רמת המאורר או אפילו על המחוגה במזגן מכאני למשל. כאשר השליטה במזגן דיגיטלית הכפתורים גדולים יותר ואתה לא צריך להוריד את העיניים למטה כי המסך מגע נמצא גבוהה. אצלי למשל ב308 הכפתורי מיזוג כ"כ גדולים שאני מתפעל אותו על עיוור ומסתכל רק על הטמפרטורה. את אותו הדבר הייתי עושה גם אם היו לי כפתורים פיזיים רק שהייתי צריך להוריד את העיניים למטה. מה שבאמת יוצר אצלי "היסח דעת" זה הכפתור של הסירקולציה הפנימית והוא דווקא פיזי. הבעיה איתו שהלד שלו כ"כ קטן וחלש שאם יש טיפת שמש לא רואים אותו ואז אתה צריך לכסות אותו עם היד ולהסתכל בהתרכזות כדי להבין אם הוא דולק או לא. חבל שלא עשו לו "עותק" למסך מגע שהיה יכול להיות יורת ברור. ועדיין אין על הקליק והפידבק הפיזי של כפתורים.
  4. זאת תאוריה שאף פעם לא הוכחה במציאות, מעבר לכך המנוע מייצר יותר פיח ככל שגדל עומס העבודה (סל"ד) אז אף אחד לא יודע להגיד אם זה באמת מזיק או מועיל.
  5. יש משהו אחד של גוגל שעובד בסדר מבחינת UX וUI? חוץ ממנוע החיפוש רוב המוצרים שלהם דיי גרועים (גוגל+, אנליטיקס, אדוורדס, גוגל SITES וכו...) או שהם היו גרועים מלכתחילה ולקח להם דרך ארוכה כדי להגיע לרמת בשלות סבירה, אפילו כשהמוצרים שלהם הם חיקוי של מוצרים אחרים (למשל אנדרואיד בימיו הראשונים ששאף "השראה" מIOS של אפל ועדיין הצליח לפקשש כ"כ הרבה דברים מבחינת האינטרפייס וחוויית השימוש).
  6. לא הייתי דואג מהסיבים, הסיבים זה סיבי קוולר שמהם עשויה הרצועה יש רצועות שמגיעות חדשות מהמפעל עם סיבים שבולטים בצדדים, הם לא מתפוררים ולא גורמים לסתימות\בעיות. מה שגורם לבעיה זאת התפוררות של השכבת גומי\טפלון החיצונית של רצועה , אם אתה אומר שהיא חלקה אז כנראה הכל תקין אבל ליצר בטחון אתה יכול לצלם את חלקה האחורי של הרצועה בבירור יותר ולהעלות פו. כי בתמונה לא רואים אותו בכלל.
  7. יש לך אבזור גם בסופרמיני וגם משפחתיות. הבעיה שאני לא ידוע איזה רכבים יש במלאי ואיזה לא בשביל זה תצתרך ללכת לסוכנויות ולבדוק. בכל מקרה 30K קילומטר בחודש זה לא ממש לא מעט ולכן הייתי ממליץ לך על רכב דיזל, אתה תחסוך אלפי שקלים בשנה על הוצאות דלק ובהמשך גם תחסוך עוד על שמירת ערך טובה יותר ופחות תקלות. תבדוק על הרנו גרנד קופה. הגיר שלו לא שיא האמינות אבל עדיין פוטנציאל החסכון והערך המוסף של מנוע דיזל אמין לדעתי מפסקים היתרונות המתעלים על החסרון הזה.
  8. כמה כבר אתה הולך לנסוע שאכפת לך מצריכת הדלק כ"כ? ולהמ אתה רוצה דווקא ג'יפון? אם אתה נוסע לרוב בין-עירוני במקומך הייתי שוקל אולי משפחתית רגילה במקום ג'יפון קטן, אחרי נסיעה בגי'פון קטן ובמשפחתית מחוץ לעיר אתה תופתע לגלות כמה המשפחתית טובה יותר בביצוע המשימה הזאת (שקטה יותר, נוחה יותר ויציבה יותר).
  9. לא מבין מה לא נכון בתמחור של מאזדה. הCX-30 הוא עוף קצת מוזר הוא SUV-C קומפקטי על כל המשתמשע מכך. הוא מבוסס על הפלטפורמה של המאזדה 3 ולכן נמצא בקטגוריה אחת מעל כל הSUV-B הקטנים במתומחרים ב+-130 אלף שקל (סטוניק, וניו, 2008, קאמיק, CX-3). הCX-30 הוא ג'יפון לאנשים שמחפשים את הערך המוסף של רכב מקטגוריה אחת מעל (בידוד רעשים, הרגשה מוצקה, חומרים) אך לא צריכים את הגודל ומרוב הפנים של ג'יפון גדול. אגב גם המנועים שלהם בפועל לא כאלו זללניים במיוחד בכביש מהיר, הדבר היחיד שבאמת חסר לדעתי זה מומנט ומדגש טורבו ברכבים שלהם.
  10. תבחר להאמין במה שאתה רוצה, אני מבסס את דעותי על פי המקרים שאני אוסף ברשת ופוגש בחיי עד כה כל מה שראיתי מעיד על כך שאין קשר בין הדברים. נ.ב לחץ שמן נמוך זאת אינדיקציה ללחץ שמן במצב מסויים בנקודה מסויימת במנוע זה שהמנוע לא מתריע על לחץ שמן נמוך לצערי עוד לא אומר כלום במקרה הנ"ל. כי במנוע יש הרבה מעברי שמן שיכולים להיות סתומים והמנוע לא יתריע על לחץ שמן. יש פו לא מעט חברי פורום שלא נדלקה להם המנורה מעולם ושהחליפו רצועה אבל הלך להם המנוע וראיתי גם פירוק של מנוע שלא נלדקה לו נורה אבל כל גל הזיזים היה חרוט וכל מעברי השמן שלו היו סתומים. לדעתי הדבר היחיד שיכול להעיד אם המנוע ניזוק או לא זאת רק אכילת שמן לאורך זמן, מבחינתי נדלקה נורה או לא על פי תיעודים מהמציאות זה לא פקטור בכלל.
  11. גם אני חשבתי כך אבל מדובר בהתניה על התניה שלא הוכיחה את עצמה במציאות. בסופו של יום לא חסר דוגמאות של רכבים שלא נדלקה להם נורה אבל המנוע שלהם ניזוק ומצד שני גם לא חסר דוגמאות של רכבים שנלדקה להם נורה והמנוע שלהם ניזוק. מה יש יותר יכולים לדעת רק בחדרים האחוריים של PSA או לובינסקי.
  12. לפי מה שאני ראיתי, אין קשר בין הדברים. מעדויות ומחוות דעתי האישית יש רכבים שנדלקה להם נורה החליפו רצועה והם נוסעים ללא שום בעיה. מצד שני ראיתי רכבים שהחליפו רצועה באופן יזום או במסגרת הריקול והתחילו לאכול שמן או אפילו הגיעו למצב שצריך להחליף מנוע. בשני המקרים אין דרך לדעת מלבד לחכות כשנה אחרי החלפת הרצועה ולבדוק אם יש סימנים לאכילת שמן. (פלאגים עם סימנים, אגזוז עם סימני שמן ובמקרה הגרוע ביותר עשן מהאגזוז)
  13. מתקינים את המק"ט החדש. אם המנוע ניזוק מההתפוררות אתה צריך לראות את זה או בצריכת שמן או על ידי סימנים שמעידים על צריכת שמן (מנוע מעשן, פלאגים עם סימני שמן וכו...)
  14. אני משתמש באפליקציית ZONA.APK עובד תמיד ועובד מצויין לא צריך להתעסק בכשום עדוני ייבוא ערוצים וכו... פשוט להתקין את האפליקציה וזהו עניין היחיד שיש להם פרסומת של 5 שניות של משחקי קזינו בתחילת הצפייה וזהו...
  15. Gavrik

    מזל טוב יד2 - אתר חדש

    מעוניין להקפיץ את השרשור המאוד ישן הזה. בזמנו כשיד2 עדכנו את האתר שלהם ב2019 אני זוכר שגם אני הייתי ממש לא מרוצה מהעדכון. היום כבר התרגלתי אליו והוא אפילו דיי נוח לי אז מעניין אותי אובייקטיבית מה אתם חושבים עכשיו על האתר ה"חדש" שלהם. האם אהבתם יותר את הישן ולמה?
×
×
  • תוכן חדש...