Jump to content

Gavrik

  • הודעות

    3,007
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

Gavrik שיחק אותה בתאריך מאי 21 2022

התכנים של Gavrik היו האהובים ביותר!

2 עוקבים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Gavrik

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

1.2 אלף

מוניטין

3

תכנים שנפתרו

  1. ממש לא הגיוני! לשלם 1200 שקל לטיפול קטן זה גניבה. פילטר שמן של פיגו עולה 50 שקל, שמן טוב לדיזל 200 שקל פילטר אוויר עוד 50 שקל. 300 ש"ח חלקים, אתה רוצה להגיד שהוא לוקח 900 ש"ח על שעה עבודה? זאת גניבה לאור יום.
  2. סוזוקי בלנו אולי חסכונית אבל זוועה של רכב מבחינת בידוד רעשים, נוחות וכו... במיוחד לנסיעות ארוכות. גם כן יש לה בעיה סדרתית עם הגיר הרציף והתיקונים שלו לא זולים בכלל לכן לא הייתי קורא לה בדיוק "אמינה". אישית הייתי מתאמץ למתוח את התקציב בשביל דיזל עם גיר אוטומטי רגיל או ידני אבל לא רובוטי/רובוטי דו מצמדי הרכבים האלו עושים יותר מ1 ל20 בנסיעות כאלו כך שתחסוך המון על הוצאות דלק עם הנסועה שלך, בנוסף מנועי דיזל אמינים יותר ושורדים יותר קילומטראז ממנועי בנזין קטנים לכן תוכל להמשיך לנסוע על הרכב בבטחון גם אחרי 200 ו300 אלף קילומטר, במקום לחפש רכב חדש. כמה אופציות שעולות לי לראש: רנו קליאו/פלואנס ידניות סיטרואן פיקאסו 2.0 HDI אוטומט פיגו 3008 1.6 HDI אוטומט
  3. מדובר בשמן איכותי אך עם זאת הוא לא מתאים למנוע הזה, לכן הייתי מחליף. למנוע הTgdi 1.0 של יונדאי, כמו לרוב מנועי הטורבו הקטנים יש נטיה להצתה מוקדמת (lspi באנגלית) תופעה שיכולה לגרום לנזק משמעותי למנוע עד כדי טוטאלוס. כדי למנוע את נתופעה פותחו שמנים בתקן Api-sn ולכן היצרן כותב במפורש שיש להשתמש בשמן מנוע בתקן Api-sn. לא הייתי מסתכן בלהרוס את המנוע בגלל כמה מאות שקלים לכן הייתי הולך ומחליף את השמן.
  4. האמינות טובה, כך בחשבון שהמזגן ברכב הנ"ל דיי חלש, תבדוק אם אתה יכול להסתדר עם עוצמת הקרור שלו.
  5. ככה המנועים האלו לפעמים, מניסיון למוסכים אין מה לעשות וזה עובר מעצמו.
  6. לגבי החלקים - זה פשוט לא נכון. DS4 מבוססת על פלטפורמת EMP1 וחולקת את אותו בסיס מכאני עם מגוון רכבים של PSA כולל 308, 3008, C5 aircross ואפילו ברלינגו ופרטנר. 90% מהחלקים זה אותם חלקים - מדחס מזגן, רדיאטור, ציריות, חלקי מנוע ואפילו הכפתורים של החלונות חשמל והידיות של הדלתות והמנגנון הרמת חלון. מה שיחודי לDS זה זה בעיקר המעטפת החיצונית (פנסים, שמשות, חלקי פח) ומתלים במקרה של דגמי DS אחרים, אבל בDS4 יש מתלים רגילים. דווקא אחד ההיתרונות בDS זאת עלות החלפים והטיפולים, שממש לא תואמת לרכב "יוקרה" וזולה יחסית אפילו בהשוואה לרכבים עממיים מסויימים.
  7. קורקינט שבו 20 ק"מ שווים ל40% זה קורקינט עם סה"כ כ50 ק"מ טווח שזה 20 אמפר לפחות. 40% מ20 אמפר זה 8 אמפר. 8 אמפשר בשעתיים זה 4 אמפר לשעה. יש לך מטען של 4 אמפר או שמשהו לא מסתדר לי פה?
  8. האם זה בא ונעלם או שהופיע ולא עובר? אם זה בא ונעלם זה סביר להניח נגד מהירויות מאוורר.
  9. שנאה עצמית שקובעת תפיסת עולם. המחבלים שיצאו לצוד יהודים לא חיפשו את מי שתלש דגלים, לא הלכו להתאמת עם קבוצות אוהדים שצעקו "מוות לערבים" הם הלכו לחפש יהודים בודדים בסמטאות וברחובות אמסטרדם ואפילו דרסו אנשים ללא הבחנה רק כי הם נראו כמו יהודים. גילויי גזענות התעמרות יש כמעט בכל משחק כדורגל, אבל לא יוצאים אחרי זה לחפש ברחוב אנשים שנראים כמו ערבים/צרפתים/גרמנים ולבצע בהם לינצ'ים הניסיון להצדיק את זה מגיע מתוך איזה מקום של מוסר עקום ופרוגרסיבי שהביא אותנו עד הלום.
  10. יכול להיות, מקרה אחד לא מעיד על הכלל
  11. ה2.0 HDI אפילו יותר מוצלח. ב1.6 אפשר לפגוש לאחר 200+- אלף מחלות מסויימות כמו מזרקים טורבינה, EGR וכו... ה2.0 HDI חף גם מהבעיות האלו ולכן יותר מוצלח לדעתי. במיוחד אם משווים אותו גם לK9K ה1.5 של רנו שיש לו יותר מחלות ותקלות גם בהשוואה ל1.6 וגם בהשוואה ל2.0 והוא משודך לתיבת הילוכים רובוטית דו מצמדית לא אמינה במיוחד.
  12. אם אהבת את הפייטר מיני לדעתי תבדוק גם את הקאבו מנטיס. קורקינט מאוד דומה, גם יצרן בינלאומי מהטופ של התחום, אבל בדר"כ נמכר כאלפיה זול יותר.
  13. גדול אם כרגע יש לך קורקינט ששוקל 20 קילו ואם אתה מוסיף עליו עוד 5 קילו ועדיין מסתדר אז אתה יכול באמת לכוון לnami stellar או משהו בסגנון (טברן מיני או דואלטרון מיני) הזירו מרגישים רועדים בגלל מנגנון קיפול מהיר, כל קורקינט עם מנגנון קיפול מהיר ירגיש ככה. לדעתי הסקוט אייר שהעלו פה רעיון טוב, גם קורקינט קל וגם בולמים מלאים ונסיעה איכותית.
  14. יש דגם חדש, נראה לי נקרא stellar שזה בגדול קלימה מוקטן. עדיין בשביל קומה 3 בלי מעלית זה יהיה סיוט גם במקרה של הדגם הקטן, אלו לא קורקינטים שנועדו לקיפול והרמה יום יומית... בגדול עניין התקלות לא קשור למשקל של הכלי, אלא ליצרן ולפקטורים אחרים אם תקנה קורקינט מיצרן מוכר ובינלאומי הסיכוי שלך ליפול הוא אותו סיכוי כמו עם הקלימה או הtevrun. אני מציע שתבדוק את הזירו 9 ו-10. זירו זה יצרן שידוע באמינות הקורקינטים שלו והקורקינטים האלו מספקים פשרה טובה באמצע ואחלה VFM.
  15. הכלים האלו דיי גדולים ומפלצתיים, אתה בטוח שאתה צריך משהו כזה? גם לעלות אותם במדרגות אם יש (רכבת/בניין בלי מעלית) זה ממש לא אופציה. אם כן אז יש לי חבר שבדיוק התלבט וחיפש קורקינט גם בגזרת המחיר הזאת, בסוף הוא קנה nami kalima לדעתי שווה בדיקה
×
×
  • תוכן חדש...