Jump to content

Gavrik

  • הודעות

    1,845
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

2 עוקבים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Gavrik

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

217

מוניטין

  1. איפו אפשר לעשות עדכון כזה? (חוץ מבמוסך המורשה)
  2. C4 פיקאסו 7\5 מקומות עונה על כל הצרכים שלך. 3 מושבים נפרדים בשורה האחורית, יציאות מזגן מאחור. גרסאת הדיזל תהיה בנוסף מאוד חסכונית, גרסאת הבנזין מצד שני דיי חזקה.
  3. לדעתי ההתלבטות צריכה להיות בין הקליאו ל208. מבחינת מנוע שתיהן מאיצות אותו הדבר ולא מרגישים בהבדל. מבחינת נוחות לקילאו יש היתרון בבין עירוני בגלל כיול מתלים קשיח. מצד שני ה208 פחות סובלת מרעשי רוח והמושבים יותר נוחים והמזגן טוב יותר (למרות שבשניהן המזגן לא מוצלח במיוחד) ל208 יש את הבעיה עם הרצועת טיימינג שדורשת התייחסות ובדיקה מעמיקה לפני קניית הרכב. סה"כ לדעתי הן דיי צמודות...
  4. התכוונתי יותר לכיוון של גראנד קופה דיזל בתקציב שלך תוכל למצוא אחת עם +-70 אלף קילומטר אם תוכל למצוא 308 דיזל (הן מאוד נדירות) זה בכלל יהיה מצויין. זה אמנם לא מעט אבל אתה הולך לנסוע כ30,000 אלף קילומטר בשנה וגם אם אתה לוקח רכב עם 40 אלף אחרי שנה הוא יהיה כבר על 70 אלף.
  5. בתקציב כזה ולנסיעות בין עירוניות הייתי שוקל רכב מקטגוריה C ולא B (משפחתית/ האצ'בק ולא סופרמיני) אני בעצמי ביצעתי את המעבר מפיג'ו 208 ל308 בגלל אופי נסיעות בין עירוני בעיקר. ההבדל ברמת הרעש ברכב ובנוחות בנסיעה בין עירונית דיי תהומי ומצדיק לדעתי ירידה של שנה בשנתון ועליה של מ16 ק"מ/ל ל15 ק"מ/ל. בנוסף 100 קילומטר ליום (וגם 50) זה ממש לא מעט רכב עם מנוע דיזל יחסוך לך לא מעט כסף.
  6. הונדה גאז או טויוטה ספייס ורסו יכולות להיות אופציות טובות. סיטרואן с4 פיקאסו תהיה רמה אחת מעל כמעט בהכל.
  7. איזה קילומטראש שנתי אתה עושה שכ"כ חשוב לך צריכת הדלק? בנוסף באיזה טוואי אתה נוסע? בעיקר בעיר / מחות לעיר / פקקים / משולב?
  8. זה אותו הרכב עם אותם חלקים 1:1. כך את השמור יותר ואת זה שיותר לטעמך.
  9. פיאט טיפו דווקא לא אמורה להיות הרפתקה. המנוע והגיר שלה הם בסיסיים וישנים וכיוצא מזה גם דיי אמינים. מצד שני זה מתבטא בביצועי מנוע חלשים וצריכת דלק לא טובה. בגדול יש לך פו רכבים מ3 קטגוריות שונות. טיפו - תת משפחתית (רכב שמבוסס על סופרמיני מוגדלת) סיוויק ו I30 - משפחיתות מאזדה 6 - משפחתית גדולה (מנהלים) הטיפו כנראה תהיה הכי זולה לאחזקה בגלל שהיא תהיה משמעותית יותר חדשה פחות בלויה (קילומטראז נמוך יותר) אבל הנסיעה בה פחות מעודנת ונעימה, הI30 תהיה קצת יותר נעימה אך יקרה יותר והמאזדה 6 תהיה יקרה יותר מכולן אך עוד יותר נעימה לנסיעה. אבל עם הדרישות שלך אני אישית הייתי מסתכל על קיה סיד או I30CW (זה אותו הרכב) בגל לשמדובר ברכב נפוץ שרוב המוסכים מכירים ויש זמינות חלפים טובה לרכב, בנוסף היא מספיק מרווחת ונוחה.
  10. על איזה קילומטראז הרכב עומד עכשיו?
  11. אני לא חושב שזה קשור לראש מנוע. רשום בטיפול מחליף חום כנראה הייתה נזילה במחליף חום. אם זה היה משהו אחר היה רשום
  12. תצתרך ללמוד להתפשר. אין להרבה גיפונים תא מטען של 500+ אולי רק לצרפתיות ולגרמניות (אטקה, קארוק, 3008) אבל הן כולן קצת מחוץ לתקציב או גיפון 7 מקומות שהןא הרבה מחוץ לתקציב. אם אתה מוכן להתפשר על תא מטען קטן יותר (460 ל) יש לך את קיה ספורטאז' 1.6 טורבו שהגיר שלה קצת בעייתי אבל חוץ מזה היא דיי בסדר.
  13. מיצובישי לא אמין? אני מאוד סקרן אולי תרחיב אילו בעיות יש למיצובישי? לגבי כל השאר, אני חושב שאתה לא רואה את התמונה המלאה. לרנו, אופל, פורד, פיאט, פיג'ו וסיטרואן יש דגמים מסויימים עם בעיות אמינות מסויימות (גיר רובוטי דו מצמדי בפורד למשל) מה שמשפיע לרעה על המוניטין והסחירות של אותו מותג ומאפשר לך לקנות רכב צעיר יותר ופחות שחוק במחיר זול יותר.
  14. 3008 עם מנוע 1.6 דיזל היא האופציה שהייתי בוחר. הנוחות והשקט שלה בנסיעה בין עירונית עדיף משמעותית על ויטרה וטוב יותר מ2008. כיול המתלים גם מתאים יותר לנסיעה בין עירונית מ2008 והיא קרוזרית מציינת. מנוע ה1.6 HDI ידוע בתור אחד ממנועי הדיזל המוצלחים והאמינים שיש הוא מותקן כבר שנים רבות בשלל רכבים ורכבי עבודה. לרכב יש גיר אוטומטי רגיל ואמין מה שעדיף לאופי הנסיעות שלך (פקקים בחזור) על גירים רובוטיים שיש במתחרות מבית vag או רנו או קיה/יונדאי, שנשחקים/מתקלקלים מהר בטוואי נסיעה כזה. בנוסף ל3008 יש שמירת ערך מצויינת. החסרון היחיד שאני מכיר זאת התקלה של מיכל האוריאה. ההחלפה שלו דיי יקרה ואני עוד לא מכיר פתרון לתקלה הזאת. בכל מקרה מערכת האוריאה ניתנת לביטול על ידי צריבה תוכנתית שעולה משהו כמו אלף שקל.
×
×
  • תוכן חדש...