Jump to content

Gavrik

  • פרסום הודעות

    1,684
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

169 טוב

2 עוקבים

אודות Gavrik

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. האינטרפריטציה שלך למסרים שלי מוציאה אותם מההקשר, לדעתי לקחת את זה אישי מידי. אין פו שום רמיזה או הנחה מרושעת לצרפתים יש פו מסר פשוט שאומר כי המנוע הזה חדש מידי בשוק מכדי להגיד עליו שהוא מוצלח בדיוק כמו שקרה בזמנו עם מנוע הפרינס, וכל הניסיונות לשווק אותו בתור "מנוע של מרצדס" לא מהבים שום ראיה שמצביעה דבר על טיבו זה הכל.
  2. יש לי בחור בעבודה באדי בילדר גם באזור הגובה שלך שמתנייד על אלטו ולא מתלונן. בכל מקרה המרווח לנהג ברכבי סופרמיני לא שונה בהרבה ממשפחתיות, מקסימום הכיסא זז עוד קצת אחורה, בסופרמיני פשוט יש פחות מקום לנוסעים מאחורה ובבגאז. הייתי מציע לך לעשות סיבוב על אופל קורסה ופורד פיאסטה אני חושב שתופתע לטובה מהמרווח שהקורסה מציאה.
  3. נקודה ל208, תחפש ברמת אבזוק אקטיב ולא אקסס מכיוון שזאת כולל בקרת שיוט שבנסיעה בין-עירונית מאוד שימושית. מניסיון שלי לתקציבך ולשימושים שלך מדובר ברכב מוצלח, היא בולטת לטובה מבחינת בידוד רעשי הרוח בנסיעה בין-עירונית יחסית לסגמנט הסופרמיני ומאוד נוחה. מעבר לכך הרכב חסכוני מאוד (אצלי המחשב דרך הראה צריכה ממוצעת של 18.8 ק"מ לליטר לאורך 10,000 ק"מ נסיעה שעיקרה בין עירוני) והמנוע דיי גמיש וחזק יחסית לנפח ולכ"ס שלו (עקומת מומנט בריאה ויפה שמתחילה ב2800 סל"ד) אמנם על הנייר הוא 82 כ"ס אך בפועל בגלל המומנט הגבוהה והגמיש מראה ביצועים כמו מנוע 1.4 100 כ"ס. החסרונות העיקריי של ה208 הן גיר לא נעים ל
  4. מה זאת אומרת על פניו? על פניו גם הPRINCE 1.6 156 הייתה יחידת הנעה מוצלחת (איך בזמנו אהבו להגיד.. מנוע של ב.מ.וו 😂) אך לאחר מספר שנים כשהתחילו לצוץ הבעיות התגלתה כנבלה סרוחה.
  5. לא הן לא. בתקציב שלך פחות חשוב להיצמד לדגם מסויים של רכב, כלומר יש נבלות שלא כדאי להתקרב אליהן (פוקוס דור 3 רובוטית, קרוז, 308 פרינס, C4 פרינס) אבל שאר הרכבים בתקציב הזה יהיו פחות או יותר אותו דבר ויש משמעות גבוהה יותר לצורה בה הרכב טופל ונשמר ולזה שיהיה כמה שיותר צעיר וכמה שפחות בלוי. סופרמיני או מיני ידנית יהיו כנראה האופציות הטובות ביותר מבחינה כלכלית אז אני לא יודע למה אתה מסתייג מהן. בכל מקרה לרצונות שלך פוקוס דור 2 תתאים בצורה הכי טובה לדעתי. בתקציבך תוכל למצוא אחת עם קילומטראז לא בשמיים מאזור 2009, אין לה בעיות אמינות וגם עלויות הטיפולים והחלפים לא גבוהות יותר מיונדאי או טוי
  6. @llaavvii למה להתפשר אם אפשר למצוא םיקאסו עם מנוע דיזל וגיר אייסין?
  7. יש לך אולי מידע על סטטיסטיקת תקלות ואורך חיים של הגירים ביונדאי/קיה? ואולי גם בנוסף עלויות תיקונים?
  8. אתה יכול להסביר לי על עניין המדידה התקנית? יש כל כך הרבה אי סדר ובלבול בנושא המדידה של ה0-100 עד שזנחתי הסתכלות על הנתון הזה... יש יצרנים שמודדים 0-100 עם 5 ליטר דלק, נהג ששוקל 50 קילו, צמיגי ספורט סופר דביקים ומחוממים, כביש יבש ומושלם , פתיחה משתי דוושות בירידה ולוקחים את הנתון הטוב ביותר שהם הצליחו לקבל ומכריזים עליו בתור 0-100 רשמי. ויש יצרנים שלהפך לוקחים רכב רגיל ביום רגיל מודדים ומכריזים על הנתון הגרוע ביותר שהם הצליחו לקבל בתור 0-100 רשמי.
  9. הייתי גם מציע את הפלואנס\מגאן אבל עלויות החלפת הקלאטצים שדיווחו אנשים ברי סמכא פו בפורום פשוט אסטרונומיות (15 אלף שקל להחלפת מצמדים) אם תמצא רכב שכבר עבר החלפה שלהם אז יש סיכוי סביר שבתקופת השימוש שלך הרכב לא תצתרך להתעסק בסיפור הזה. אתה יכול לבחון קיה סיד סטיישן דיזל רק שלה גם גיר רובוטי דו מצמדי שבמקרה שלו אני לא יודע מה עלויות הטיפולים בו אבגל אם מחירי הטיפולים שלו סבירים אז זאת אופציה עדיפה על הפלואנס לדעתי. האפשרות האולטימטיבית שאתה יכול למצוא לדעתי היא C4 פיקאסו 2.0 HDI = מנוע דיזל 2.0 HDI סופר אמין וגם דיי חזק ודיי חסכוני + גיר אייסין אמין וחלק + נוחות מצויינת + מרווחת מצויין והר
  10. שתי גירים שונים של יצרנים שונים. יותר נכון עשרות גירים שונים כי DSG זה שם כללי שמתייחס להמון דגמי גירים שמותקנים הרכבים מתוצרת VAG. אבל אני מניח שאתה מתכוונן לנפוץ שבהם הגיר היבש DSG DQ200 שמותקן אולי ב90% מרכבי VAG בארץ ואולי אף יותר... בגדול הDCT-250 הוא גיר מתוצרת GETRAG בעל 6 הילוכים ומצמדים רטובים הוא קצת פחות חלק ומגיב מDSG. התיקונים שלו יקרים יותר (שמעתי על החלפת מצמדים ב15 אלף שקל) אבל המצמדים שלו בגלל היותר רטובים מחזיקים יותר מהמצמדים של DSG ועושים פחות בעיות (התחממות, מוות מוקדם וכו..) DSG DQ200 מתוצרת חברת BORGWARNER בעל 7 הילוכים ומצמדים יבשים עובד יותר חלק וזריז מDCT.
  11. לא אוכפים ובמידה שאוכפים חוזה שמנוגד לחוק אז החוק הוא שקובע פו ואז הוא בעצם חופר לעצמו בור. לנושא של פותח השרשור הסעיף מנוגד לחוק והוא לא יכול לחייב אותך לבטח את הדירה ואם במידה ויקרה משהו אין לו קייס נגדך.
  12. נשמע בהכיוון שלך הוא סופרמיני/האצב'ק עם מנוע חזק וכיול מטלים רך. תעשה סיבוב על ה2 החדשה היא דיי קשה מבחינת הנוחות אך מספקת מבחינת המנוע והגיר. אם אתה לא נוסע הרבה מבחינת הקילומטראס אפשר לעלות קטגוריה ולבחון יונדאי i30 או קיה סיד האצב'ק שיהיו יותר נוחות מהמאזדה אך גם גדולות יותר ויקרות יותר לאחזקה.
  13. למחיר של המסגרת אין כל קשר לעמידות שלה. אצלי יש משקפיים זולות של קרולינג עם מבנה פשוט ללא שום בעיות. אצל בת זוגתי יש משקפיים מפונפנות מטיטניום של איזה מעצב יפני (כמעט 3 אלף למסגרת) לפני חודש נשברו במקום טקטי שלא מאפשר תיקון (ליד הציר) סה"כ החוזק המבני תלוי במבנה פשוט וכמה שיותר חומר. אגב מישהו יכול לספר לי איך עושים בדיקת ראיה ומקבלים מרשם כדי להזמין מהאינטנרט? זה עולה כסף או שאפשר לעשות את הבדיקה דרך קופת החולים?
  14. ההבדל בצריכת דלק בין c3 או קקטוס ל308/c4 הוא לדעתי לא משמעותי סה"כ מדובר באותו גיר ומנוע וההבדל במשקל מסתכם ב100-200 קילו. אי לא חושב שיש הרבדל גדול מבחינת האורך בין קקטוס לс4 או 308 הс3 תהיה אולי יותר קצרה.
  15. ידידה נמצאת באמצע חתימה על עסקה של 0 ק"מ באלבר על מאזדה 3 ספיריט חדשה. הסוכן אומר שהרכב ירשם כמקורי פרטי ברישון לאחר שיעבור אליה ולא כליסינג או החכר. כרגע הוא רשום ברישיון על "אלבר אחזקת רכב בע"מ" וסעיף המקוריות נמצא ריק. האם אחרי החלפת הבעלים אליה זה ירשם במקוריות כליסינג? אם כן איפו זה יהיה רשום טאיך אפשר לבדוק את זה?
×
×
  • תוכן חדש...