Jump to content

Fazer

  • הודעות

    1,929
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Fazer

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

82

מוניטין

  1. 1. לברר שהקילומטראז' אמיתי. 2. לברר איך ואיפה האוטו טופל - טיפולים סדירים במוסך מורשה הם חיוניים. 3. לראות היסטוריית טיפולים מסודרת ולוודא שלא היו הפתעות מיוחדות. 4. לבדוק אם הוחלף מחשב הגיר ואם הוחלפו קלאצ'ים (רואים את זה בהיסטוריית הטיפולים). מעבר לזה המנוע די bullet proof עד כמה שאני יודע, וצריכים לבדוק מה שבודקים בכל רכב אחר - מצב הרכב (פנים וחוץ), תאונות, וכדומה.
  2. לא בטוח שאתה צודק. להחזיק גרנד סניק לא זול ולא יקר יותר מכל רכב אחר בקטגוריה - למעט אולי עניין מחשב הגיר/קלאצ'ים (שעדיין לא נתקלתי בהם).
  3. פות"ש: אין רכב מושלם, ואין גם אינסוף רכבים בקטגוריה שאתה מחפש - אתה תהיה חייב להתפשר בסוף על משהו, כיון שכרגע פסלת את כל הרכבים שהציעו לך, כל אחד על סמך משהו אחר. זה כמובן בסדר לגמרי שיש לך סט שיקולים שרלוונטיים לך, אבל אם החיתוך של כולם מחזיר קבוצה ריקה, אתה בבעיה. בסיטואציה דומה לשלך (רק כשמדובר היה ברכב חדש) אני בחרתי בגרנד סניק, כיון שהיא היתה הפשרה הכי מוצלחת בעיני של נוחות, איכות ואמינות. המנוע שלהן (דיזל 1.5 ליטר) ידוע כמוצלח ואמין למרות מחשב הגיר שלפעמים יוצא לפנסיה באזור ה 100K (לשים בצד סביב ה 4K לתיקון). שוב, בתקציב נתון, ובהתחשב בזה שאין "מושלם", אני הייתי מתמקד בלהבין לעומק את היתרונות והחסרונות של כל אופציה ומנסה להבין על מה אני מוכן להתפשר ומה קריטי עבורי.
  4. אני לא מחסידי אל על, אבל בתקופה האחרונה רואים שם ניצנים של שינוי - הם מינו סמנכ"ל שירות חדש (אורן כהן בוטנסקי) וסמנכ"ל מערכות מידע חדש (עידו ביגר), אנשים שלמיטב הבנתי הגיעו מבחוץ, ושני החבר'ה האלו גם מאוד פעילים ברשתות החברתיות וגם מנסים (ברמות משתנות של הצלחה) להנחיל שם רמת שירות גבוהה.
  5. ברגע שמורה לנהיגה אומר "חוקית זה אסור, אבל..." הוא איבד אותי. זה שעושים דברים לא חוקיים במציאות, וואלה - גם 91 במקום 90 זה לא חוקי - אבל שמורה לנהיגה אשכרה ילמד דברים לא חוקיים?
  6. אם @ceyal עדיין מסתובב פה הוא יספר לך שפחות מ 6 זה לא נחשב 🤣
  7. זו פשוט אחת מהיצירות הכי מדהימות שראיתי - יש שם כל כך הרבה פרטים קטנים מטורפים שהייתי יכול לבלות יום שלם רק בלבחון את הפרטים הקטנים.
  8. אפשרי? ברור. הנה, כמו שאמרתי גם אח שלי כבר מעל שנתיים גר בפורטוגל בלי באמת לדעת את השפה, וברור שהרוב פתיר עם כסף (בעיקר אם אתה ברילוקיישן הייטק שמסדרים לך הכל) - אבל זה מערים מכשולים, החל מלדבר עם השכנים שלך, דרך להבין על מה פסלו לך את האוטו בטסט ועד להתמודד עם הבירוקרטיה.
  9. אין לי שום ניסיון עם מעבר למדינה זרה, אבל מהחוויות של אח שלי (עבר לפורטוגל) גם בסיטואציות שביומיום ניתן להסתדר עם אנגלית וסימני ידיים, כשחיים במקום כלשהו לטווח ארוך ונאלצים להתמודד עם הבירוקרטיה המקומית, אי אפשר להסתדר בלי השפה המקומית.
  10. ראיתי איפשהו שיש היום חברות אפטר מרקט שעושות nose job לבימריות ושמתקנות את המוטציה המכוערת הזו.
  11. לאורך השנים יש לי עליה משמעותית בצריכת הדלק בסניק (1.5 דיזל) ומלא מעט חומרים שקראתי הבנתי שזה יכול להיות בגלל DPF סתום. ראיתי באינטרנט כל מיני שיטות לניקוי DPF, חלקן שטיפה כשהוא עדיין על הרכב (לא זוכר של מי) וחלקן כרוכות בפירוק - וגם שם היו כל מיני שיטות. בארץ מצאתי רק מישהו אחד שאמר שהוא עובד בעיקר עם מוסכים, אבל אם אני אפרק את ה DPF ואביא לו אותו, הוא יכול לתקן אותו (לא הצלחתי להבין אם זה "לתקן" או "לנקות"), וזהו בערך. אשמח לשמוע רעיונות והמלצות, כיון שלאור פרופיל הנסועה שלי (עירוני בעיקר) יש לי תחושה שהוא סתום.
  12. כשהייתי בסדיר (לפני מליון וחצי שנים) זה קרה לי המון - נלחמים בנגב על מסלול עם ג'יפים ואז מגיע בדואי עם סובארו, עוקף אותנו ומשאיר לנו אבק.
  13. זה חלק מה planned obsolescence של היצרנים - האייפון בן 14, שבחיי רכב זה עדיין רכב שנמצא על הכביש ועובד, אבל הוא כבר נראה כמו פרהיסטוריה טכנולוגית, וכך גם יהיה עם מסכים ברכב, כל שנה תהיה רזולוציה גבוהה יותר, טכנולוגיה טובה יותר, כוח עיבוד רב יותר, ואנשים ירוצו לשדרג.
×
×
  • תוכן חדש...