Jump to content

Fazer

  • פרסום הודעות

    1,799
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות Fazer

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
  1. אז יש עוד התקדמויות קטנות פה ושם - קצת לפני תקופת הקורונה וקצת תוך כדי. פרקתי את המזלג לגורמים (כמה שהצלחתי) כדי לצבוע את החלק התחתון (זה ממש מאתמול-היום), וצבעתי את השלדה (באדום) את החישוקים (גם באדום) ואת הזרוע האחורית (בסוג של כסף). בין לבין הגיעו קצת חלקים מחו"ל, כך שיש התקדמות, אבל שום דבר עדיין לא מורכב. כרגע האתגרים שלי הם: 1. הכרום במזלג מעט פגוע, כנראה שאשייף אותו מעט כדי שהמזלג יהיה חלק. זה לא אידאלי, הייתי מעדיף לצפות מחדש בכרום, אבל לא מצאתי איך עושים את זה בארץ, ולהטיס את המזלג לחו"ל כרגע זה סיפור. 2. להכניס את מחזירי השמן התברר כאתגר לא קטן, המחזיר נכנס אבל לא עד הסוף, ואני קצת תקוע עם זה. יתכן ואקח את זה למוסך, אם כי זה קצת מבאס אותי, כי אני רוצה ללמוד מהתהליך. 3. את החלק התחתון של המזלג צבעתי עם ספרי (רגיל, כזה שקונים בחנות חומרי בניין) - קודם פריימר ואז צבע - ואני תוהה אם לצבוע על זה לכה או להשאיר כמו שזה.
  2. אני רוצה ללטש מעט פגיעות שקיימות במזלג של האופנוע, וההמלצה בחו"ל הוא להשתמש ב emery cloth עדין מאוד, רק שאני לא יודע איך למצוא את זה בארץ.
  3. אתה לא מפספס - זה בהחלט אפשרי - אבל העלות של זה תהיה לא משתלמת בשום צורה אלא אם אתה מוסכניק, וגם אז לא בטוח.
  4. Fazer

    אישור מעבר בחירום

    סגר הוא רק עניין של זמן - יומיים-שלושה ואנחנו בדרך לסגר מגובה על ידי הצבא.
  5. בגללכם הלכתי לבדוק! ספטמבר 2002... וואוו, כמה דברים קרו בזמן הזה (ועוד לפני כן בתקופת פורום מכוניות בתפוז).
  6. Fazer

    שרשור המבודדים הגדול

    אני הייתי 4 ימים בבידוד רטרואקטיבי אחרי שחזרתי מספרד לפני שבועיים וחצי, ונראה היה לי שאני הייתי היחיד שאשכרה הקשיב להוראות הבידוד. במקרה שלי, כדי שלא אהיה נעול ימים שלמים בחדר, המשפחה התגייסה ואמא שלי עברה לכמה ימים לסבתא שלי, ואני הייתי אצלה בבית. הכי קשה? לחזור אחרי שבוע בחו"ל ולהיות מנותק מהילדים לעוד כמה ימים.
  7. אני לא נוטה להתערב בשרשורים כאלו (וגם בשרשורים פוליטיים), אבל סתם מתוך סקרנות: כשכולם אומרים לך שאתה טועה, ואתה משוכנע שאתה צודק (ושים לב שלדעתי לא היה אחד בשרשור שצידד בך), למה אתה ממשיך להגיב ולנסות לשכנע בצדקתך? אתה חושב שאתה צודק, כל השאר חושבים שאתה טועה, למה להמשיך לטחון מים? אישית? לא מכיר אותך מעבר לכינוי בפורום, ולמזלי מעולם לא הייתי בסצנת החתונות, אבל אחרי שרשור כזה לא הייתי שוקל אפילו לשכור את שרותייך, ואני לא אומר את זה כדי לפגוע, אלא כדי שתבין שיש כאן אנשים שקוראים את הדיון הזה, ויצטרכו דיג'יי באיזשהו שלב, וככל שתמשיך השרשור הזה יוציא אותך רע מאוד. ברור לי שהמשבר הזה פוגע (קשות מאוד!) בכל העצמאים הקטנים, יש לי חברים שנפגעו ממנו בצורה חמורה מאוד, אבל זה המצב, צריך להוריד את הראש ולעבור את זה. פוקס, לדוגמה, הקפיאה את שכר הדירה על דעת עצמה לכל הקניונים שהיא נמצאת בהם, איך לדעתך זה גורם לתזרים של הקניון להראות? אני לא עורך דין, ומחיפוש קצר שעשיתי בגוגל יש ויכוח בין משפטנים האם הקורונה נחשבת לכוח עליון או לא (כנראה שזה תלוי בתחום העיסוק הרלוונטי), אבל ההגינות פה לא לצידך.
  8. לפני 3 וחצי שנים היתה לי התלבטות קשה בין הרכב הזה לבין הגרנד סניק, שנמכרו במחיר זהה - בסוף הלכתי על הסניק בגלל השבעה מושבים והדיזל, אבל הפיקאסו היא רכב מרשים מאוד מאוד, וללא ספק המשפחתית 5 מושבים הטובה בשוק.
  9. אמור טוס מחר ליומיים וחצי לפראג ובריסל - עבודה - מתלבט מאוד מה לעשות עם זה. החשש העיקרי שלי הוא שאצטרך בידוד כשאחזור.
  10. איחלתי לחייל בהצלחה! אם תהיה פלטפורמה נורמאלית אולי אפתח איזשהו בלוג לגבי תהליך שיפוץ הדוקאטי שלי.
  11. טייסים עושים טייסים בפייסבוק - זה המקום שלך.
  12. זה שכותבים משהו הרבה פעמים לא הופך אותו לנכון... אח שלי ניסה להיות נהג אובר בפורטוגל, וירד מזה מהר מאוד - הדרישות הבסיסיות שלהם, לפני שהתחילו בכלל לדבר איתך, הן תעודת יושר עדכנית מהמשטרה המקומית ורכב בן פחות מ 7 שנים ובמצב טוב, והם בודקים את זה. אח שלי ירד מזה כיון שאין לו תקציב לרכב בן פחות מ 7... ברוב מדינות מערב אירופה שבהן נסעתי באובר, הנהגים בשירות (מסייג: לפחות אלו שאני נתקלתי בהם) הם נהגים מקצועיים שזו עבודתם, ולא חלטוריסטים שמשלימים הכנסה, הרכבים היו מתוחזקים היטב וראויים להסעה בשכר. האם אין שם בעיות של פגעות של נהגים בנוסעות? מניח שיש, אבל זה קורה גם במוניות. ויחד עם זאת, נהגי מוניות זה עם שעובד קשה בשביל להתפרנס, ההוצאות שלהם עצומות, ואף אחד שם לא מרוויח "משכורת הייטק" כמו שנראה לי שכולם כאן חושבים - בשביל להרוויח 13-15 בחודש הם צריכים להיות על ההגה שעות כאלו שרובנו היינו קורסים, וזה לא באשמתם, אלא באשמת כל ההוצאות שהמדינה משיתה עליהם. זה קצת כמו להתלונן לתחנת הדלק שהמחיר לליטר יקר, בלי להבין שחצי ממנו זה בכלל מס של המדינה.
  13. שיפורים לרכב נעצרים במכס - אבל קורונה? זה חופשי עובר...
  14. נושא מאוד מעניין -אעקוב אחרי השרשור. אם לשים בצד את נושא הביטחון האישי, נשמע כמו משהו מסקרן מאוד.
  15. ככה זה עובד: תבעו את המכון --> המכון נמצא בהליך משפטי/שללו לו את הרישיון --> שוכרים סוכנות יח"צ שדואגת לכיסוי מדיה חיובי --> מראיינים את מנהל המכון שמציג את עצמו כצח כשלג --> מועבר מסר תקשורתי שהמכון בסדר ורק הבוחן סרח --> המכון יוצא זכאי/תדמיתו מנוקה. נשמע ציני, אבל כך זה עובד.
×
×
  • Create New...