Jump to content

BobbyMiata

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    391
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

74 נייטרלי

אודות BobbyMiata

  • דירוג
    מוביל דעה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תקציב. M2C הן עוד מאה אלף פלוס... לא כסף קטן.
  2. כמו שהבטחתי, סקירת ההבדלים:
  3. אחת השאלות שנשאלתי בשרשורי החלפת הרכבים שלי בשנה האחרונה (אני מזהיר מראש שמדובר בשרשורים של חפירות, אכילת ראש ויותר מדי מידע על התלבטויות כאלו ואחרות - לחובבי הזאנר בלבד: מיאטה ל-M235i כאן, M235i ל-M2 - כאן) היא: מהם ההבדלים בין הבמוו M235i לבין האחות שעברה טיפול מלא בסדנת ה-M - ה-M2? ובכן, כיוון בשנה האחרונה צברתי יותר מידי מידע בנושא וכדי לנקות את הראש מענייני העבודה שתפסו את רוב זמני בשבועות האחרונים, החלטתי לחלוק פה את הידע ואת ההתנסות האישית. לפני זה, נעשה קצת סדר בדגמים. בגדול לבמוו יש 2 סדרות ביצועים. יש את דגמי ה-M-Performance שהם הדגמים הבכירים בכל הסדרות שעברו כיול עדין ל
  4. אחת השאלות שנשאלתי בשרשורי החלפת הרכבים שלי בשנה האחרונה (אני מזהיר מראש שמדובר בשרשורים של חפירות, אכילת ראש ויותר מדי מידע על התלבטויות כאלו ואחרות - לחובבי הזאנר בלבד: מיאטה ל-M235i כאן, M235i ל-M2 - כאן) היא: מהם ההבדלים בין הבמוו M235i לבין האחות שעברה טיפול מלא בסדנת ה-M - ה-M2? ובכן, כיוון בשנה האחרונה צברתי יותר מידי מידע בנושא וכדי לנקות את הראש מענייני העבודה שתפסו את רוב זמני בשבועות האחרונים, החלטתי לחלוק פה את הידע ואת ההתנסות האישית. לפני זה, נעשה קצת סדר בדגמים. בגדול לבמוו יש 2 סדרות ביצועים. יש את דגמי ה-M-Performance שהם הדגמים הבכירים בכל הסדרות שעברו כיול עדין ל
  5. הסיבה למכירת הרכב טובה מאוד, הנה רמז דק: שאלה מצויינת ויש לי הרבה מידע בנושא. ומכיוון שעכשיו אני יכול להעיד אישית, אני אעלה פוסט נפרד ואינפורמטיבי על ההבדלים בין השתיים (גם ככה נראה שלאנשים קצת נמאס מהחפירות שלי בהתלבטויות, אז נשחרר את השרשור הזה. אכתוב בצורה נרחבת את הסקירה שלי על ההבדלים בין השתיים בסוף השבוע. בקצרה נגיד שהשינויים נרחבים ולדעתי לא מגיעים לאותה הרמה עם M2. אגב, גם ה-M2 שלי מצויידת בקוליאוורים של אוהלינס שמביאים אותה, לדעתי (נהגתי גם לפני) צעד אחד קדימה מבחינת ההתנהגות וגם הנוחות ביומיום. אפרסם פה לינק כאשר נעלה את הסקירה.
  6. טעיתי. למרות תהליך ארוך (מדי?) שרובו תועד ממש כאן מעל דפי הפורום. למרות הניסיון, נהיגות המבחן ואין ספור התלבטויות - טעיתי. ה-M235 פשוט לא התאימה לי (סיכום בשרשור המקושר בעמוד 9, לא אחזור על עצמי) ואיפשהו בגל הקורונה הראשון הבנתי שזו לא היא, זה אני והחלטתי לשחרר. הרכב פורסם ביד 2 ותחושת ההקלה לאחר ההחלטה הצביע שאני בכיוון הנכון. כל ההתלבטויות שצפו ועלו בתהליך הראשון צפו שוב, רק שהפעם הגעתי מוכן יותר וההתהליך היה ממוקד יותר. המועמדת הראשונה: M3 E92. לקוראי השרשור הקודם זכור הפספוס של ה-M3 E92. עשיתי עוד נסיעות על שני רכבים כאלו. ה-E92 היא רכב מאוד מיוחד. הוא ל
  7. בקצרה: קוילאובר זה בסה"כ מילה מפוצצת לשילוב של קפיץ ובולם יחד. לרוב אנשים שמחליפים מחפשים יותר נוקשות כי זה יותר "ספורטיבי" - משהו שרוב האנשים מקשרים עם אחיזה למרות שאין סיבה. יכולים לעשות עם זה בעיות בטסט ואי אפשר לשנות ברישיון. סביר גם להניח שלרכב שלך יצרנים לא מייצרים משהו איכותי כי... אין ביקוש. לסיכום אם אתה רוצה לספר ששמת קוילאוברים להרוס בשביל זה את הנוחות וההתנהגות של האוטו - לך על זה. אחרת, תשקיע בדברים אחרים (קורס נהיגה אפשר לעשות על כל רכב) או שתחליף רכב.
  8. תתפלא עד כמה אנשים שלא מבינים לא מתרגשים. החלפתי מ-M235 ל-M2, והשכנים שאלו (ברצינות!) אם צבעתי את האוטו. אנשים (לא מה"קהילה") לא רואים ג'אנטים, ניפוחים, כנפיים, ספויילרים וכו'... (ומבחינתי - טוב שכך) זה היה אחד השיקולים שלי שלא לקנות פורשה.
  9. אכן מגיע לרמות המחיר של ה-GT4 וסביר להניח שגם אני הייתי בוחר בפורשה. אבל ה-CS היא רכב מיוחד, יש פחות ממנו וחלק מהקסם שלו לרוכשים הוא בדיוק זה. מול ה-GT4, יש לו גם כמה יתרונות - הרבה יותר פרקטי, יכול להיות דיילי, ופחות מושך תשומת לב ביום יום. הגיר הידני שלו יותר מוצלח (פורשה פישלו קצת עם ההילכים הארוכים מדי בגרסה הידנית). למי שאוהב את ה-M2, זו ללא ספק הגרסה הכי "נכונה" (מתלים אדפטיבים, אופציה לקרמיים, כסאות מהממים, המון אלקנטרה וקארבון, מנוע והספק של CS ועוד...). יחד עם זאת, יש כמה דברים מוזרים... יש מוביל איי כי אין אבזור בטיחות (!), אין קילס (!!) ו...אין אחסון ומשענת יד נורמלית (
  10. הגיעו 3 לארץ (כולן נמכרו מראש) ויש סיכוי נמוך שיגיעו עוד. כל השלוש במפרט זהה ועם גיר DCT (בוודאות). יש אחת שחורה ושתיים בהירות (הוקינהיים סילבר זה הצבע המדוייק אאל"ט). כולן יפיפיות.
  11. כל מי שהימר על טייפ R - צדק...לפחות עד רביעי בלילה כשהחלטתי ללכת לבלוע גלולת אומץ וללכת על מה שאני באמת רוצה. Long story short, המחליפה "האמיתית" של המיאטה: ולהשלמת המפרט המושלם: אגב, מי שעקב אחרי השרשור, יתכן ויזהה את הרכב, הוא כבר הופיע במערכה הקודמת ושב במערכה האחרונה... ברכות לקורא AUTAKK שצדק...👏👏👏
  12. יש כיוון חזק... מוזמנים לנחש (רמז: זה לא קשה).
  13. בהמשך להודעה הקודמת, הגיע הזמן לסגור כמה פינות. האוטו נמכר שלשום, בדיוק 3 חודשים לאחר שפורסם למכירה ועם בדיקה שהיא flawless, כצפוי. בסה"כ הייתה אצלי כשנה וחודש בהם נהנתי מכ-13,000 אלף ק"מ במחיצתה. הטיול והביקור בפצאל אותם ציינתי בהודעה הקודמת רק חיזקו את כל מה שכתבתי בהודעות הקודמות - ה-M235 היא מכונית נ ה ד ר ת כדיילי. מהירה כמו שד, נוחה ומפנקת. אבל היא רכב של "שמונה עשיריות" קלאסי. ברגע שמנסים להתקרב למגבלות האוטו נאלם ומפסיק לתקשר. הבלמים כבר לא נוסכים בטחון כשמנסים לבלום מאוחר יותר לתוך הפניה, והכל השלדה כאילו נאלמת. יש קצב מקסימלי שלרכב הזה נוח איתו ומעבר אליו הוא
  14. אכן המודעה ביד 2 שלי. החלטתי שזה לא בדיוק זה ולמרות שאפשר "לדייק" את הרכב, אני מעדיף ויכול לעבור לדברים אחרים (ראש פתוח כרגע, אבל יש כמה כיוונים ו-M2 היא אחד מהם) - אז החלטתי שאני משחרר. הרכב עדיין מושלם בדיוק כמו שקניתי אותו, מרגיש קצת "לא בסדר" להתחיל להתעסק איתו. אגב, אני חושב שברכב הזה עניין הגיר ידני מול אוטומטי פחות רלוונטי - האוטומט מאד מתאים לאופי של הרכב והתיבה לא מושלמת אולי בשבילי, אבל שוב, לאופי של הרכב היא מצויינת. עם זאת, ראיתי שיש בטרייד של במוו אחת ידנית למכירה במחיר טוב - שווה לבדוק אם אתה סגור על ידנית. יש לי כמובן עוד כמה תובנות, אבל עוד איזה שבועיים
  15. כן, החלפתי לבד על פי סרטונים, לא אלים בכלל, חצי שעה בנחת.
×
×
  • Create New...