Jump to content

BobbyMiata

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    423
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

128 טוב

1 עוקב

אודות BobbyMiata

  • דירוג
    מוביל דעה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. חלק את המימון ל-60... או שתחשב על פי הריבית או בקש לוח סילוקין.
  2. תמתין ותעקוב אחרי ההודעות מאמזון. אני הזמנתי R7 בסוף שוחרר.
  3. החישובים הללו נראים לי בכיוון, כמובן שאף פעם אי אפשר לחשב בצורה מדוייקת. לגופו של עניין, נראה לי שבממוצע, על פני 5 שנים רכב חדש יעלה לך כ-4000~5000 יותר בשנה (400 ש"ח בחודש). מפה זה עניין של אופי וניהול סיכונים, יש כאלו שבסכום הנ"ל יעדיפו להוצאי רכב חדש מהחברה, לקבל את השקט של האחריות ויש שיעדיפו את החסכון ולקיחת הסיכון שלא יהיו הוצאות תיקון בסדר גודל של 20000 אלף על פני 5 שנים. שים לב שפריסת המימון על 5 שנים מגיע ל-250 ש"ח בחודש, כלומר אתה משלם לא מעט על ההלוואה הזו.
  4. אתה מחשב לא נכון. חשב את עלות ירידת הערך המשוערת לתקופה ואז תכניס את שאר הפרמטרים. נניח עבור האיוניק 2017: מחיר רכישה: 82,000 מחרי מכירה (לאחר 5 שנים, רכב בן 8), נניח לצורך העניין: 42,000 עלות רכב: 40000 עלות מימון: 18000 (בערך) עלות הרכב: סדר גודל של 60 אלף שח. איוניק חדשה: 140,000 איוניק לאחר 5 שנים (נניח): 65,000 עלות רכב: 75,000 ש״ח עלות מימון: (תחשב, מניח שיהיה קצת פחות): 15,000 עלות הרכב: 90 אלף ש״ח. עכשיו תשקלל פנימה את שאר השיקולים (חדש/ישן, נגרר וכולי) האיוניק אגב מעולה, הייתה לאשתי בליסינג,
  5. בגזרת ההנעה האחורית וכיפי לנהיגה איזור ה-150-200 הוא בעייתי. מכיוון שפסלת את המועמדות הטבעיות BRZ, מיאטה, לדעתי הכי כיפי לנהיגה בתקציב - הונדה טייפ R, אבל לא הנעה אחורית (אבל מניסיון, יותר כיף מ-135/235). אבל אם אני קולט אותך נכון, אני הייתי הולך דווקא על פורשה. זה נכון שהרבה עפים על עצמם ויושבים בלוחות, אבל בסוף מי שמוכר, מוכר במחירי שוק. בוקסטר/קיימן מהדור הקודם קודם דגם 987.2 בדגש חזק על ה-2 (2009-2011) יהיו אמינות, מעולות לנהיגה ויכנסו בחלק העליון של התקציב שלך, אולי קצת מעל למכוניות מעולות עם קמ נמוכים יחסית, בטח אם זה לא S. ה-370Z היא אופציה מעניינת אגב, נסעתי ונהגתי קצת, לא
  6. יש לא מעט מערכות מצויינות עם סאונד נהדר: רמוס, m-performance של במוו שמעתי דברים טובים, ארמיטריקס ועוד... אבל הטיטניום... 😃
  7. אין ספציפית. אבל במצב של בקרה חצי מנותקת הפרפרים פתוחים ויש גם burbles (לא יודע איך לתרגם את זה לעברית).
  8. טוב, נו, בגלל שביקשת כל כך יפה, הנה Cold start עם אקרפוביץ': לגבי טסט. יש למערכת תו תקן ואישור משרד התחבורה. שנים עברתי טסטים עם מערכת after-market במיאטה והם רק בודקים זיהום אוויר. תכלס אני יכול להגיד להם (ולכם...) שרק החלפתי סופיות וזו המערכת המקורית. עם זיהום אין בעיה כי לא הורדו ממירים כך שהרכב לא מזהם, מדובר רק בסאונד (וקצת משקל וכמה סוסים).
  9. טוב, למרות שעוד צפויים עדכונים קוסמטיים, נעבור לנושאים אחרים. חלק גדול מההנאה מהחוויה שנקראת נהיגה מגיעה מהסאונד שהרכב מפיק. יש אנשים שעבורם זה "רעש" (והם ככול הנראה לא יקראו את השרשור הזה) ויש כאלו שחובבים קידמה ועצים ונהנים מהדממה שרכבים חשמליים מביאים איתם. (אגב, גם אני חושב שזה דבר מבורך ומאוד נהנתי מהנהיגה ב-X3 פלאגאין היבריד במצב חשמלי לחלוטין, אבל אנחנו סוטים מהנושא). כבר ציינתי קודם שהסאונד זה מקום שבו ה-M2 המקורית מצטיינת גם מול הדגמים המאוחרים/בכירים יותר. האמינו לי, בתחרות Cold start, ה-M2 נשמעת הרבה יותר טוב מהקומפטיישן או מה-CS. יש לזה כמה סיבות , ביניהם מסנני החלקיקי
  10. תודה על ההצבעות על הגריל השחור 🖤 😊 לבחור המוכשר שתיקן לי את הרכב קוראים חמודי והמוסך שלו נמצא בת"א, אני מרגיש בנוח לשים פה את האינסטגרם שלו: https://www.instagram.com/hamudyautoworks/?hl=en עניתי בפרטי לכל מי שביקש פרטים ונתתי את הנייד שלו (אני לא חושב שנכון לפרסם בפורום), אם פיספתי מישהו, שילחו לי ה"פ. לא הספקתי לצלם את הרכב בתאורה נורמאלית, אני מקווה שבימים הקרובים אשלח עוד כמה תמונות. בעניין אחר, תיקון הפגוש כלל הסרה של ה-PPF שהיה עליו, כך שהעידכונים הקרובים (וההוצאות הקרובות) יהיו ככול הנראה על השלמות PPF.
  11. 👏👏👏 האמת ממש התלבטי אם זה גורע מהמראה סטוק/קלאסי או שזה הלוק ה"נכון". בנתיים אני דיי משתכנע שזה הלוק הנכון
  12. טוב, טחנו קצת מים, אבל הגיע הזמן לקצת עידכונים. זוכרים שהרכב היה במוסך? אז עכשיו הוא חזר ואני ממש מרוצה מהתוצאה! אחד הדברים שהכי קשה לתקן זה שריטות. שריטות זה דרעק כיוון שרוב בעלי המקצוע לא אוהבים להתעסק עם זה, קשה עד בלתי אפשרי לתקן נקודתית ואם צובעים חלקים נרחבים, זה כמובן מוריד מערך הרכב ופותח שיחות של "צבעו פה את כל הכנף, לך תדע מה היה פה" או קונים פוטנציאלים שחושדים (לעיתים בצדק) שהיה שם הרבה יותר מאשר "שריטה". אז ראשית, זה הנזק שהיה (ככה רכשתי את הרכב): כמו שאתם רואים, מדובר בשריטה קשה, על גבול החריטה. אני מאמין שרוב האנשים הנורמטיבים לא היו נוגעים ב
  13. לא, THOR זה גם סוג של טיון: https://www.thorflasher.com/
  14. א. אני מתנצל שהטלתי ספק. אבל אני עדיין לא מסכים 🙂 דלק - מניח שאתה צודק. צמיגים - בקופרה יקרים יותר.( 19 לעומת 18) טיפולים - שוב, העלויות שאני מכיר פחות או יותר אותו דבר ברקסים - אותו דבר בערך ביטוח - במוו כנראה יקר יותר. אני מניח שאם הטיפולים כולם במוסך היבואן ואנחנו משווים תפוחים לתפוחים, אכן יש ײמס יוקרהײ שפחות מוצדק בעיני. עם זאת, לדעתי ההבדל בעלויות השוטפות לא כזה גדול כדי להעדיף רכב כזה או אחר בגלל המרכיב הזה. לגבי מחיר הרכישה, כנראה שבאוטו תקציב אפשר לקנות קופרה חדשה/שמורה יותר, אין ספק. אני
  15. צר לי, אבל אתה טועה ומטעה. האם החזקת 135/235 כדי להעיד על העלות? אני מנחש שלא אחרת לא היית כותב את מה שכתבת. וזה בדיוק הסיבה שאנשים מתייעצים בפורום. לגבי מחירי הרכישה, אפשרי בהחלט למצוא 135 מ-2015 ומטה בתקציב הזה, אולי אפילו עם עודף. גם 235 2014/2015 יכולה להכנס אני יודע אישית על 2015 נהדרת ושמורה (יד שניה, 60 אלף ק"מ) שהחליפה ידיים בסכום לא הרבה יותר גבוה מהסכום שצויין פה. אם המכוניות האלו לא שופרו בצורה מטופשת, הן מכוניות *מאוד* אמינות. יש עשרות פוסטים בחול על מכוניות שעברו את ה-100,000 ק"מ (60 אלף מייל) וממשיכות להפגין אמינות. נכון, לא נהגתי על 220 (הנה גילוי נאות)
×
×
  • תוכן חדש...