Jump to content

BobbyMiata

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    430
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

132 טוב

1 עוקב

אודות BobbyMiata

  • דירוג
    מוביל דעה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. BobbyMiata

    גלאי רדאר - יונידן R7

    היבואן בארץ עושה את זה כך שזה אפשרי, אבל זה פיתוח מיוחד שלו. הוא משווק את זה כ-R8 (מיתוג שלו כמובן, ליונידן אין דגם כזה...). מניסיון (רע...) של חבר, ה-R7 מזהה לייזר בארץ, אממה, קצת באיחור (הספיק להוריד כמה קמשים, אבל עדיין חטף קנס). עיינית לא הייתה עוזרת כי זמן הגילוי של הלייזר אפסי ותלוי בעיקר במיומנות השוטר.
  2. BobbyMiata

    גלאי רדאר - יונידן R7

    בבקשה קישור למזון: https://www.amazon.com/dp/B07PJ2ZX6R/ref=cm_sw_r_cp_apa_fabc_6XAFGVME9KZHAASVY6GY
  3. BobbyMiata

    גלאי רדאר - יונידן R7

    אתה מוזמן לנסות ולעדכן. אני לא מאמין שזה יעבוד כי ה-Firmware של הגרסה הישראלית שונה ולדעתי הקובץ המקומי יכשל על מכשיר שיובא מחו״ל. (אם זה היה כל כך פשוט, אף אחד לא היה קונה מהיבואן בארץ...). היבואן המקומי השקיע באיסוף המידע, משקיע (או לפחות לוקח אחריות) על העידכונים ולכן גובה פרמייה על המכשיר (זה שיקול אישי כמובן לכאן או לכאן), להשאיר פרצה או אפשרות כזו זו התאבדות כלכלית מבחינתו. אגב, בימים האחרונים המכשיר נמכר בפחות מ-400$ באמזון, יוצא כ-1600 ש״ח בארץ אחרי משלוח ומיסים.
  4. BobbyMiata

    גלאי רדאר - יונידן R7

    ה-DB מהאתר הישראלי לא יעבוד @motek. צריך להוריד את הקובץ מהלינק שרשמתי למעלה אם אתה קונה מאמזון. זה לא אותו הקובץ, הקובץ שבלינק מעודכן על ידי הקהילה, אבל הוא נראה לא פחות מדוייק (ואפילו יותר) מהקובץ הישראלי. מה שכן, הקובץ הישראלי גם מציין מקומות מיועדים לפורענות (מארבים) מה שהקובץ ה״קהילתי״ לא מציין. ההתקנה - יש שני סוגים של סאקשן באריזה + חיבור למצית. קיימת גם ערכה (סטנדרטית) להתקנה קבועה וגם ערכה יעודית ליונידן עם אפשרות השתקה (התקנתי אצלי, מומלץ ונוח).
  5. BobbyMiata

    גלאי רדאר - יונידן R7

    כן, הורדתי את הקובץ מהלינק למעלה וטענתי - עובד טוב מאוד (אני רואה את הכפילות מול הוויז). אני לא אישית לא משתמש באיכוני ה-GPS (אם הכוונה ל-mark) אבל מניח שאם יש מצלמות שלא מופיעות אפשר להוסיף. להבנתי בוויז יש גם התראות שווא וה-DB של היונידן הוא של מיקומי מצלמות האמת. אני עוקב אחרי השרשור שם מדי פעם לבדוק אם יש עידכונים. אגב, תפסו חבר עם R7 על מהירות בכביש החוף לפני כמה ימים, הגלאי התריע והוא הספיק להאט קצת, אבל עדיין יקבל קנס...
  6. BobbyMiata

    גלאי רדאר - יונידן R7

    יצאה גרסת Firmware חדשה לגלאי - 1.35. אפשר להוריד מכאן (באופן תמוה, דווקא באתר של יונידן זה עדיין לא מעודכן...): https://www.vortexradar.com/2021/02/uniden-r7-autolockouts/ יש גם וידאו מסודר שם עם סקירה של השינויים השונים. הסיפור הגדול של העדכון זו פונקציה של auto-lockouts שמזהה איומי סרק על ידי אלגוריתם לומד - אם ראדר (שבשונה ממצלמות למשל, אמור לזוז ממקום למקום) נמצא באותו מקום יותר מפעמיים או שלוש (לא זוכר) אז הוא ״לומד״ שלמעשה מדובר בחיישן של דלת אוטומטית למשל ואז משתתק לבד, לא יודע כמה זה רלונטי אלינו, כי אצלנו Ka זה התדר הרלוונטי העיקרי ואישית, לא חווית
  7. כתבתי הכל על ה-R7 בשרשור הזה (הגדרות, בסיס נתונים), אגב, שימו לב שיצא עדכון firmware ל-1.35 לפני כמה ימים:
  8. חלק את המימון ל-60... או שתחשב על פי הריבית או בקש לוח סילוקין.
  9. תמתין ותעקוב אחרי ההודעות מאמזון. אני הזמנתי R7 בסוף שוחרר.
  10. החישובים הללו נראים לי בכיוון, כמובן שאף פעם אי אפשר לחשב בצורה מדוייקת. לגופו של עניין, נראה לי שבממוצע, על פני 5 שנים רכב חדש יעלה לך כ-4000~5000 יותר בשנה (400 ש"ח בחודש). מפה זה עניין של אופי וניהול סיכונים, יש כאלו שבסכום הנ"ל יעדיפו להוצאי רכב חדש מהחברה, לקבל את השקט של האחריות ויש שיעדיפו את החסכון ולקיחת הסיכון שלא יהיו הוצאות תיקון בסדר גודל של 20000 אלף על פני 5 שנים. שים לב שפריסת המימון על 5 שנים מגיע ל-250 ש"ח בחודש, כלומר אתה משלם לא מעט על ההלוואה הזו.
  11. אתה מחשב לא נכון. חשב את עלות ירידת הערך המשוערת לתקופה ואז תכניס את שאר הפרמטרים. נניח עבור האיוניק 2017: מחיר רכישה: 82,000 מחרי מכירה (לאחר 5 שנים, רכב בן 8), נניח לצורך העניין: 42,000 עלות רכב: 40000 עלות מימון: 18000 (בערך) עלות הרכב: סדר גודל של 60 אלף שח. איוניק חדשה: 140,000 איוניק לאחר 5 שנים (נניח): 65,000 עלות רכב: 75,000 ש״ח עלות מימון: (תחשב, מניח שיהיה קצת פחות): 15,000 עלות הרכב: 90 אלף ש״ח. עכשיו תשקלל פנימה את שאר השיקולים (חדש/ישן, נגרר וכולי) האיוניק אגב מעולה, הייתה לאשתי בליסינג,
  12. בגזרת ההנעה האחורית וכיפי לנהיגה איזור ה-150-200 הוא בעייתי. מכיוון שפסלת את המועמדות הטבעיות BRZ, מיאטה, לדעתי הכי כיפי לנהיגה בתקציב - הונדה טייפ R, אבל לא הנעה אחורית (אבל מניסיון, יותר כיף מ-135/235). אבל אם אני קולט אותך נכון, אני הייתי הולך דווקא על פורשה. זה נכון שהרבה עפים על עצמם ויושבים בלוחות, אבל בסוף מי שמוכר, מוכר במחירי שוק. בוקסטר/קיימן מהדור הקודם קודם דגם 987.2 בדגש חזק על ה-2 (2009-2011) יהיו אמינות, מעולות לנהיגה ויכנסו בחלק העליון של התקציב שלך, אולי קצת מעל למכוניות מעולות עם קמ נמוכים יחסית, בטח אם זה לא S. ה-370Z היא אופציה מעניינת אגב, נסעתי ונהגתי קצת, לא
  13. יש לא מעט מערכות מצויינות עם סאונד נהדר: רמוס, m-performance של במוו שמעתי דברים טובים, ארמיטריקס ועוד... אבל הטיטניום... 😃
  14. אין ספציפית. אבל במצב של בקרה חצי מנותקת הפרפרים פתוחים ויש גם burbles (לא יודע איך לתרגם את זה לעברית).
  15. טוב, נו, בגלל שביקשת כל כך יפה, הנה Cold start עם אקרפוביץ': לגבי טסט. יש למערכת תו תקן ואישור משרד התחבורה. שנים עברתי טסטים עם מערכת after-market במיאטה והם רק בודקים זיהום אוויר. תכלס אני יכול להגיד להם (ולכם...) שרק החלפתי סופיות וזו המערכת המקורית. עם זיהום אין בעיה כי לא הורדו ממירים כך שהרכב לא מזהם, מדובר רק בסאונד (וקצת משקל וכמה סוסים).
×
×
  • תוכן חדש...