האחריות של פריסבי היא לא משהו להתפאר בו. בנוסף מניסיוני העגום איתם ברכבי ליסינג, הם משתדלים מאד לטפל ברכביהם במינימום האפשרי. יחד עם זאת אם הרכב מתאים לצרכים לא הייתי פוסל בכפוף ל"מטרייה" לטיפול ברכב.
נסה לחפש בשוק הפרטי. המחירים בפריזבי אינם משקפים את מצב השוק של רכבי רנו. לגבי טיפולים, קח בחשבון עלויות גדולות יותר מרכב יפני או קוריאני מקביל ולכן הפתרון של גבע או אורן הוא הפתרון המומלץ.
בדרך כלל מקובל מבחינת סחירות על ירידת ערך של עד 4אחוז גג. מעבר לכך מדובר בהימור עד טעות. לא לשכוח שזה רנו. רכב טוב שתתקשה מאד למכור גם ללא ירידת ערך ובנוסף אחזקתו אינה מן הזולות. הייתי מוותר למרות הפיתוי הכספי. אין ארוחות חינם.