Jump to content

yahaga

  • הודעות

    73
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של yahaga

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

7

מוניטין

  1. כדאי לבדוק אם הגיע במתיחת הפנים. הדגם האחרון מאובזר במערכות בטיחות לעייפה
  2. באם הנוחות נמצאת אצלך במקום גבוה, הייתי מנסה לבדוק רנו מגאן גראנד קופה דיזל. לנסות למצוא אחת שמורה לאחר מתיחת הפנים של 2019 ונראה לי שזה נכנס בתקציב או אפילו אחת מ 0 קילומטר בתוספת מסוימת. תקבל רכב מרווח, מאד נוח לנסיעות ארוכות וחסכוני מאד בדלק.
  3. מאמר חשוב ומעניין כי הוא עושה סדר בהתקפת החשמול שתוקפת אותנו. מעורר מחשבה לקראת ההחלפה הבאה ב 2023 אי''ה לאיזה כיוון לפנות.
  4. לגבי היונדאי וניו, אכן רכב נחמד. האישה קיבלה בליסינג את הדגם האמצעי, לא הכי מאובזר. לאחר 2,500 ק''מ, הרכב אכן נחמד מבחינת הגובה, נוחות ישיבה , כניסה ויציאה. המנוע עם 123 כ''ס אך הם לא כ''כ מורגשים בגלל הגיר הרציף שמסרס אותו לחלוטין. צריכת הדלק , אם זה שיקול, היא לא משהו להתפאר בו. לשאלה אם הייתי קונה רכב זה? לא במחיר הזה ואך ורק את הדגם המאובזר. בהצלחה.
  5. יש גם בעשר אג' פחות וזה הכי זול. ולא מתייחס לתחנה פיראטית.
  6. מצטרף לגעגועים לפולטאנק. אסור לשכוח שבסולר, המחיר לליטר אינו בפיקוח ויכול להגיע לעד 2 ש''ח הפרש לליטר ויותר וכאן זה כבר משמעותי.
  7. העברת זה''ב בלבד. יסייע מאד אם במקרה אתם באותו בנק. בכל מקרה אל תיקח כסף מזומן. סיבה נוספת היא העמלה הרצחנית שהבנקים גובים על הפקדות כאלה. בהצלחה
  8. לגבי הגרנד קופה, אם התקציב מאפשר זאת, לנסות למצוא אחת משנת 2019 אחרי מתיחת הפנים. שופרו שם מלבד המנע והגיר, גם עניינים קטנים ומעצבנים כמו ידית ההילוכים הנוטה להתפרק.
  9. תודה על סקירה מעניינת מאד. החזקתי שתיים מהדגם הקודם (2014,2016) והתלבטתי אם להמשיך עם הדגם החדש והחלטתי לבסוף שלא. בדבריך נתת חיזוק להחלטה. אמנם שיפרו ברכב את המנוע אבל זה לא מספיק לעומת ההתקדמות של יצרנים אחרים מבחינת הנדסת האנוש ומערכות הבטיחות.
  10. אכן. מערכות הבטיחות נוספו בדגם הדיזל בשנת 2019 עם מתיחת הפנים שכללה תוספת 6 כ''ס במנוע וכן שיפור הגיר האוטומטי שבמתיחת הפנים כולל 7 הילוכים והוא דו מצמדי "רטוב". מנהיגה בשתיהן (הקודמת והמתוחה) ניתן לחוש שיפור ניכר בפעולת הגיר והוא יותר "ידידותי". תוספת מערכות בטיחות המובנות משדרגת. באם אתה זקוק לרכב לנסיעות ארוכות, חסכוני ונוח, זו אחת האופציות הטובות. את דגם 1.3 איני מכיר.
  11. בריאות וחיים טובים. חבל על הכסף. אתה יכול להגיש את הבקשה בעצמך, ללא תשלום. זה לא מסובך, האתר שלהם מבהיר בדיוק איזה מסמכים צריך לצרף וכיצד. הכול נעשה באינטרנט. בהצלחה
  12. ממש מציק כל הזמן. נכון.
  13. לא מתכוון להתערב בדיון, אבל רק להבהרה לא צריך "למלא כל הזמן אוריאה" בדיזל. מדובר במילוי המיכל בערך כל 7,000 עד 9,000 ק''מ.
  14. למיטב זכרוני יש בורר מצבי נהיגה בכל הרמות. מצב הנהיגה הבולט והמשפיע יותר הוא אקו שצבעו ירוק ומניסיוני מביא לחסכון של כ 10% נוספים בצריכת הדלק וגם מסרס את המנוע. למיטב זכרוני שינוי בורר מצבי הנהיגה מביא גם לשינוי בצבע לוח השעונים ותאורת הפנים
  15. לדעתי הדרך האולטימטיבית להפיק תועלת מהרכב הזה היא בליסינג תפעולי. מדובר ברכב ברמת נוחות גבוהה מאד. הגיר האוטומטי שלו שופר והוא כיום עם שבעה הילוכים ופחות רגיש מהדגם הקודם. הרכב חסכוני בטירוף. בנסיעה שעיקרה בינעירונית ניתן להגיע גם ל 21 ק''מ לליטר (לאו דווקא בנסיעה רגועה) . כיום עם דגם אחר של רנו דיזל, לא נתקלתי בבעיה במיכל אוריאה. עוד לחיוב: הרכב כולל תוספות ופינוקים לרוב וכן משופע אביזרי בטיחות.
×
×
  • תוכן חדש...