Jump to content

yahaga

  • פרסום הודעות

    57
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות yahaga

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מניסיון הייתי נמנע משניהם. במידה ואין ברירה השני שצוין פחות גרוע ומחיריו הגיוניים יותר
  2. נכון. יש בעיה בידית ההילוכים וגם אצלי היא התפרקה ובחברה בכלל לא הופתעו. מסכים גם לגבי גמישות המנוע ותפקודו. הגיר כלל לא "בעייתי", צריך לדעת כיצד לנהוג ברכב. עצה חשובה: לא להחזיק את הגיר בעמידה וזחילה בהילוך ראשון בפקקים, זה יסייע מאד. שוב בהצלחה.
  3. מסכים. עדיף פרטי ולוודא שביצע טיפולים כנדרש ובזמן. מניסיון עם רכב כזה בליסינג הטיפולים שבוצעו (שניים) היו קצרים ולא יסודיים. אין לסמוך עליהם.
  4. למיטב זכרוני ואני מקווה שאני לא טועה ומטעה, פילטר דלק בסיוויק נמצא מתחת לכסא הנהג. החלפה לא מקצועית משאירה ריח חזק של דלק בתא הנוסעים.
  5. למשל סוזוקי. כנראה ש"העם" לא מוכר וקונה מכוניות מיצרן זה
  6. לא היו תקלות. המנוע בעל 110 כ''ס. נותן תחושה טובה ויציב, יש כוח בעליות. זה לא רכב ל"פתוח" ברמזורים.
  7. החזרתי לחברה עם 50K. הגיר בן ששה הילוכים דו מצמדי "יבש". לקח זמן להתרגל אליו. צריך לנהוג אתו בעדינות ולהבין כיצד פועל לפעמים לחכות חצי שנייה לפני לחיצה על הגז בעיקר בנסיעה בפקקים ובנסיעה עירונית. לעומת זאת מחוץ לעיר אין בעיה כלל. לגבי עלות הטיפולים אין לי מושג.
  8. מניסיון של כמעט שלוש שנים בליסינג פרטי. צריכת הדלק לא יורדת מ 20 ק''מ לליטר בנסיעה 70% מחוץ לעיר. הרכב נוח מאד, מרווח ומאובזר. לגבי האמינות חייב לציין כי לא קרו אצלי תקלות מיוחדות אבל יש לשים לב לריבוי החיישנים העדינים כמו (חיישן בלם יד כשהרכב חונה בעלייה או בירידה) שלעיתים נדלקים - נפתר עם כיבוי והדלקת הרכב. אין לי מושג לגבי עלות האחזקה רק זוכר שהטיפולים ברכב ספציפי זה הם כל שנה או 30K. אם יש עוד שאלות, אשמח.
  9. לא צריך לבטל המערכת. מניסיון ניתן לשלוט בהפעלתה על ידי לחיצה מתונה יותר על דוושת הבלם. לחיצה עדינה לא תכבה המנוע. לחיצה חזקה תגרום לכיבוי. בקלות ניתן למצוא הנקודה המתאימה ובכך לא "להילחם" במערכת כולה.
  10. הייתי בהתלבטות דומה בשנת 2018 והלכתי על ליסינג פרטי. עכשיו כבר בעסקה השנייה. מבחינת התשלום הכולל מדובר בעסקאות לא זולות, אולם לי כעצמאי, ירידת הערך של רכב חדש מאד כואבת. במידה והתשלום החודשי כולל חבילה רחבה, כולל פגיעות עתידיות ושריטות, לא הייתי מהסס. עוד ממליץ לבדוק את הדגם הספציפי בחברות שונות. אתה תופתע מההבדל בתמחור.
  11. מצטרף לקודמי. הייתה ברשותי גרנד קופה 2018 מהדגם הקודם 110 כ''ס וששה הילוכים. נסעתי 50K ללא בעיות. נוח חסכוני וזריז זה נכון. צריך לשים לב לכל מני חיישנים שפועלים מרצונם אבל הדלקה וכיבוי של הרכב מבטלת הבעיה. (למשל חיישן בלם יד שנדלק כשהרכב עומד בעלייה או בירידה תלולה). הטיפולים היו כל שנה או 30K . לא יודע המחיר כי הרכב היה בליסינג. בגדול צריך למצוא רכב שמור שטופל נכון. התמורה עבור המחיר כמשומשת טובה.
  12. מועדים לשמחה. ימי חול המועד מאפשרים לכתוב סיכום על הרכב שבכותרת שחזר לחברת הליסינג (פרטי) לאחר סיום עסקה בת 32 חודש. הרכב מנוע 1461 סמ''ק 110 כ''ס שירת אותי במהלך התקופה סך הכול 50K לערך. בסיכום בצד החיובי ראשית, נוחות רבה שלא הכרתי בעבר שהפכה אותי למכור. שנית, חסכון בדלק. הגעתי לממוצע של כ 20.5 קמ' ליטר ממשאבה למשאבה בנסיעות יומיות שהן 70% מחוץ לעיר ו 30% בפקקים עירוניים. (מחשב הרכב סגר על 4.4 ליטר למאה בממוצע). בצד השלילי יש לציין איכות הרכבה לא מהמשובחות, הפעלת מנופים וכפתורים ברכב מצריכה "עדינות" יחסית. כמוכן, הגיר. לקח לי כנהג ותיק 5K להתרגל לגיר של הצרפתייה ושהוא יתרגל אלי. למדתי לד
  13. בדיוק. פילטר הדלק בסיויק נמצא מתחת לכסא הנהג. בזמנו גם אצלי בהונדה הייתה בעיה דומה.
×
×
  • תוכן חדש...