היי לכולם, סליחה אם הנושא כבר עלה פשוט לא מצאתי בחיפוש.
אני רוצה להזמין חלקים לרכב שלי, הבנתי שיש חלקים שדורשים אישור משרד תחבורה ויש חלקים שלא. איפה למעשה עובר הגבול בין מה שצריך להזמין חלקים למה שלא צריך באישור משרד התחבורה?
לצורך העניין בלמים, רצועת אביזרים, מסרק הגה, דורשים אישור משרד תחבורה?
תודה מראש וחג שמח