אמא שלי נוסעת בשנה כ35,000 ק"מ בשנה, ורוצה להחליף את הסוזוקי סוויפט 2021 שלה.
בגלל כמות הק"מ הגבוה שהיא נוסעת בשנה, חשבתי שעדיף לה מכונית חשמלית או לפחות פלאג אין היברידית, כיוון שיש אפשרות להתקין לה עמדת טעינה בבית.
דגשים חשובים:
1. קלות תפעול. רכב שיהיה קל ופשוט לתפעל, אם אפשר ברמת התפעול של הסוזוקי מדהים
2. טעינה מהירה
3. קטנה, לא חייב כמו הסוויפט אבל לא בממדים של טסלה מודל Y
4. מרבית הנסיעות הן בין עירוניות
5. עד 150,000 ש"ח
6. טווח של בין 450-500 ק"מ בין טעינות
חשבתי על BYD דולפין, מה דעתכם?