Jump to content

llaavvii

  • פרסום הודעות

    3,914
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

32 נייטרלי

אודות llaavvii

  • דירוג
    פורמוהוליק

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בשמורת טבע
  • מקצוע
    בעבדות המודרנית

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בכל מקרה מנסיון של היום אם יש שני בעלים לרכב אי אפשר. גם אם אתה מעביר עם ייפויי כח אי אפשר.
  2. רכב אמין מאוד ובסיסי, הגיר הרציף דווקא תורם רבות לאמינות.
  3. llaavvii

    טויוטה או קיה?

    הי נוסע הרבה (אפילו מאוד) מגיע ל70K ק"מ בשנה ++ וכן נסעתי על הפלואנס\אוקטביה\קאדגאר וכו' או בקיצור כל מוטציות הליסינג למינם ומספיק לי שבועיים על רכב ע"מ לצבור קלומטרג' ו"תחושה" האוקטביה אכן שקיטה יותר אבל לא משמעותית, הקאדג'אר לדוגמא אפילו הרבה יותר רועשת (ביחוד בפקקים...)
  4. אני ממש לא אוהב את האקסנט, וממש באותו חיפוש כמו שלך אבל בראש סדר העדיפויות נמצא עניין האמינות ומיעוט ביקורי מוסך (מתוך הבנה שכל רכב ישן יכול להתקלקל מידי פעם), חפש גם מאזדה 3 - יש לא מעט בשוק והם מגלות אמינות מופלאה מאזדה 2 כנ"ל.
  5. llaavvii

    איך הרכב שלך הגיב בשרב?

    קיה נירו - ללא שום הדל טויוטה ספייס וורסו -רגיל לחולטין - מזגן מקרר מצויין. רנו קנגו - ירדנו לטירת צבי - מד חום הראה בנסיעה 47 מעלות! מזגן מעולה והרכב כרגיל לא סוחב כ"כ.
  6. llaavvii

    יונדאי וניו רך או קשיח

    הונדה ג'אז למרות שאכן יש בו איזה קסם מבחינת גודל חלק מהסיבה למרחב הגדול במושב האחורי הוא הטווח המוגבל של הזחת מושב הנהג, לגבוהים הוא פשוט לא נוח.....ואז מאחור ברור שיש מרווח טוב יחסית.
  7. וכאן אני אשאל אותך במידה והבחור נניח 1.75 על 75 קילו, ונוסע בעיקר לבד למה? כח מספיק יש, הרכב לא "עף ברוח", כזה נותן תחושה של רכב גדול ממנו...
  8. נתוני המתנה לרכב...חוץ מזה זה גם חלק מהערכה של לובינסקי (לפחות כך נראה),
  9. בא נגיד כך אם הייתה מעוניין ב 508 (יד שניה אבל כמעט חדשה) הם היו עושים איתך מחירון על מחירון (אולי מורידים לך איזה אלפיה), אבל הלכת על רכב מבוקש. חוץ מזה זה שיטת מצליח....
  10. אכן ה208 הרבה יותר רכב מהספלאש ואם תמצא אחת דיזל ידנית תעשה עסקה לא רע בכלל, אבל 208 רגילה אני בספק אם היא תגיע ל313K ק"מ בשקט ללא הוצאות גדולות בדרך, המנוע והגיר של הדמיו מאוד פשוטים ואמינים להפליא, הספלאש יותר מזכירה אותם. אני גר באזור שלך והספארק מנוע 1.0 לא מומלץ מכיוון שחסר לו כח (כבר בעליה מצומתעזקה לכיוון זכריה תרגיש צורך לבחוש היטב בהילוכים. למי שנוסע באופן סביר ולא משתולל הספייס סטאר לא כ"כ מתנדנדת בכביש המהיר כפי שהוזכר כאן אתה כמעט לא תרגיש את זה, החיסרון שם זה הרעשים וחוסר הבידוד.
  11. חושב אחרת - נסעתי עם שניהם לא מעט מחוץ לעיר, הספלאש פשוט יותר מרווחת ומרגישה יותר רכב( ובונוס יותר חסכונית), אם אתה לא זקוק לתא מטען הספלאש רכב חביב מאוד. אני איש גדול ולכן נשברתי מהקיה אבל היא נסעה לא רע בכלל גם במהירויות גבוהות לאורך זמן.
  12. את הזאפירה תוריד מהרשימה רק בגלל נושא האמינות. מאזדה 5 צריכה להיות זולה משמעותית מהוורסו המאוד מבוקשת בשוק, שים לב שמאזדה 5 מבנה הספסל המרכזי הוא 2.5 אז תבדוק לפני שהילדים והכסאות נכנסים ברכב בצורה נוחה (ואם כן לטעמי היא עדיפה על הוורסו בזכות הדלתות שנפתחות על מסילה...)
  13. אם אוטומט תוסיף את הסוויפט/ספלאש למשוואה אמינות להפליא, מאזדה 3 אני מאמין שתמצא כאלו שחצו את ה200k ק'מ...והםתיחזיקו מעמד עוד קדימה בתחזוקה נכונה...
  14. גם ה1.6 דיזל טובה וסוחבת, האוטלנדר אני חייב לציין רכב לא רע בכלל, נוח ויחסית חסכוני מה כן זריז הוא פחות (עדיין סוחב) עניין של העדפה. לגבי הסורנטו - מה כמות הנסועה השנתית הצפויה?
  15. הניסן לא כ"כ מרעישה, הסורנטו מרווחת בהרבה (גם בגזרת התא מטען) ושוב נוסעת לא רע בכלל (מניסיון)... מרווח נורמאלי עדיף על המולטימדיה שאפשר להוסיף אח"כ...
×
×
  • Create New...