Jump to content

שלומי יונה

  • הודעות

    33
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    אוריס היברידת 2015

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של שלומי יונה

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. תודה לכל העונים
  2. שלום חברים מתחבט ומתלבט בין קורולה 2021 ב80 אלף לבין רכב חשמתי כמו byd 2022 מה יותר כלכלי לאדם שנוסע כ30 אלף בשנה . הקורולה זה הרבה טיפולים ומוסכים . מה קורה עם byd בשנתון הזה - האם הבטריה באחריות ? אשמח לתובנות וידע .
  3. תודה, מכירים איש מקתצועי שמחליף גומיית איטום? באזור תא
  4. תודה לך. כלומר בכל מקרה ישנה בעיה ...בעיית ריחות . האם k44 פותר בעיה כזאת? תודה לך. חסכת לי זמן וכאב ראש
  5. מעניין. באמת הגומיה של דלת הבאגז קרועה. ייתכן שזאת הסיבה? ומה בנסיעה בכביש מהיר?
  6. אהלן ברשותי אוריס היברידית 300 אלף קמ. לאחרונה ריח של גזי פליטה בתא הנוסעים. הרכב מטופל , צריכת דלק של 1 ל20 , egr נוקה לפני כ70 אלף וגם מזרקים. לקחתי למוסך שלי ולא מצאו חורים באגזוז. לקחתי לאגזוזן גם הוא לא מצא כלום. המליץ על k44. אחרים אמרו לא להכניס למיכל כי זה יהרוס וימיס חלקים שחוקים. כל אחד וההשקפה שלו. אבל אני נשאר עם הריח . עדיף כבר הגזים של אשתי. בכל מקרה, מי יכול להמליץ על מוסך במרכז שמתחמה בבעיות מהסוג הזה, שיש לו יכולת לאבחן ולתקן צינור או אטם . מודה מראש על התשובות והעזרה
  7. בהחלט קילומטרז מכובד. לא הוחלפו מיסבים ומסרק ההגה הוא מקורי. לגבי התושבות - זה בטח דבר שלא רואים בבדיקת מחשב. במוסך המרכזי לא מצאו את הבעיה. יש לכם המלצה מה לעשות ? מוסך מתמחה באבחון בעיות מהסוג הזה?
  8. תודה רבה על התשובה. אני אנסה לחדד: הרעידות הן בחלק הקדמי של הרכב- ייתכן ואינם מהמנוע עצמו. זה קורה ביציאה מסיבוב של מחלף במהירות של כ50 קמש. לעיתים גם בכיכר עירונית . גם כשאני פונה ימינה וגם שמאלה. במהלך הסיבוב כשאני לוחץ גז אין את הרעיודת אלה כאשר הרכב מתיישר. זה נפסק לאחר שתי שניות והרכב נוסע כרגיל. אין שינוי בביצועים או בצריכת הדלק . ההגה לא רועד. האופי של הרעידות מזכיר נהיגה גיר רגיל- כאשר אתה בהילוך גבוה מדי המנוע מרקד.
  9. שלום לכל המומחים היקרים ברשותי אוריס היברדית 2015 . נסעה 276 אלף. לאחרונה כשאני יוצא מסיבוב ומתיישר יש רעידות במנוע. הוחלף בשנה האחרונה - פלאגים, מסנן דלק, ניקוי מזרקים . צמיגים די חדשים. המוסך המרכזי בדק ולא גילה תקלה. והרעידות נמשכות ביציאה מסיבוב - כשמנוע הבעירה דולק. אשמח לעצה טובה . חג שמח
  10. אהלן קודם כל תודה. יש לי מנוע רועד באוריס 2015. בדיקה במורשה העלתה את הדברים הבאים : ניקוי מזרקים. פירוק וניקוי של סעפת. החלפה של מסנן דלק .החלפה של קולר.החלפה של ארבעה פלאגים. המחיר 6400 כולל מעמ. נשמע לי יקר מאד לרכב כזה ישן . אשמח לקבל המלצות למוסכים שיעשו זאת בפחות פוזה ופחות כסף. באזור המרכז. כמו כן נאמר לי שתוסף דלק יכול לעשות את העבודה . הייתכן? תודה רבה
  11. תודה האדם שענה לא קשור . בכל אופן אשמח להמלצה על מוסך באזור תל אביב . תודה ושבת שלום. ֿ ֿ
  12. תודה לכם . אני אחפש מוסך אמין שעושה דברים כאלה. הטלפון לא תקין... הגעתי לטעות במספר. אשמח להמלצות של מוסכים אחרים.
  13. הי ברשותי אוריס היברידית 2015 נסעה 255K לאחרונה יש רעידות בזמן עמידה. הלכתי למורשה . בדק המורשה של טויטה . הבעיה היא עם מסנן הדלק שלא הוחלף. עם מזרקים שצריכים ניקוי . עם סעפת שצריכה ניקוי . הוסיף גם פלגים . יצאתי משם רועד עם ההצעה שבתחתית שלה התנוסס המספר 5500 לא כולל מעמ. שאלתי - מי מכם מכיר מוסך טויטה אמין שיכול לעשות את העבודה בפחות . האוטו בסהכ רועד קצת
  14. הי יש ברשותי טויטה אוריס היברידית 2015. 247 אלף קמ. לא תינוקת . לאחרונה כשמנוע הבעירה נדלק והטורים נמוכים - יש רעד מהמנוע . הוא חולף כשאני לוחץ גז ומעלה טורים . התופעה באה והולכת . עשיתי בדיקת מוסך - אין בעיה אלקטרונית . המוסכניק אמר שאין לו מה לעשות מאחר והתופעה לא קיימת כל הזמן לכן אין לו אינדיקציה ויכולת לבדוק. שאלתי : האם יש למישהו כיוון לגבי התופעה ? האם מישהו מכיר מוסך במרכז הארץ שמטפל ברכבי טויטה .לא מרכזי בבקשה. תודה מראש לכל העונים .
×
×
  • תוכן חדש...