שלום!
אני עם mg4 100000 קילומטר
תקלות מסך מגע להחליף (נראה לי שזה באחריות כבר מלכתחילה לא הי-ה משהו)
בעי-ה אחרת זה נסיעה בגשם האוטו מחליק אמרו לשים במצב שלג אבל אני בטראומה מיזה אז אני נוסע לאט
עוד דבר מעצבן כל תחילת נסיעה צריך לבטל את הבקרת סטי-ה מנתיב א-לא אם כן אתה רוצה את זה
חוץ מיזה הכל בסדר אפילו לא מרגישים שינוי בסוללה