Jump to content

Deutz912

  • הודעות

    712
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

1,099 צפו בפרופיל

הנקודות של Deutz912

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

92

מוניטין

5

תכנים שנפתרו

  1. בנתיים אומר את זה במילים - הציריה בחוץ, הקרדן בתוך הגיר. ראיתי שאתה הוצאת אותו עם לום ואמרת שאפשר גם עם מברג השאלה שלי זה איך ? להכניס אותו מאחורי הקרדן לבין הגיר ולדפוק עם פטיש שיהיה קונטרה שיצא החוצה ? לגבי המשולשים - הוא מחובר משני הצדדים שמתחברים לגוף הרכב, הבול ג'וינט שמתחבר לנאקל ממאן להיכנס לפי מה שאני מבין רק בסובארו עשו בול ג'וינט כזה גדול.. בכל אופן ראיתי בסרטונים שיש כאלה ששמים גריז, אחד אחר אפילו שהתפוח עומד מול הנאקל דופק מעט נכנס אבל לא ישר מעט נוטה לצד והוא עדיין המשיך לדפוק עם פטיש (לא נראה מברזל, פטיש גדול אולי פלסטיק) וזה נכנס פנימה. הייתי שמח אולי אם מישהו מהפורום יכול לעזור כי הרכב תקוע באמצע חניון קטן (לא בחניה מסומנת אלא באמצע החניון) ולא חשבתי שככה יסתבך העניין.. (אזור לוד)
  2. Deutz912

    יריעת בידוד למכסה מנוע

    יש יריעות בידוד תא מנוע לפי סוג הרכב באליאקספרס (ועוד כיסוי לבגאז' שיהיה אסתטי ולא יראו את הבפנים של הדלת של הבגאז' שעולה), אני קניתי מאליאקספרס ב- 200 ש"ח לפיג'ו 301 שלי את שניהם.
  3. כן דחפתי מברג ודפקתי עליו עם פטיש הוא התרחב אבל הוא לא רוצה להיכנס. בכל אופן נראה לי שאנסה לשים גריז ולדפוק עם פטיש/לדחוף עם ג'ק עגלה כלפי מעלה שיהיה לחץ.. בכל אופן שברתי את הציריה 😓😓😓 פירקתי אותה והבאתי מפירוק ב 200 ש"ח ציריה שלמה, עדיין לא הרכבתי.
  4. ניסיתי להרכיב משולש צד שמאל לסובארו B3 2010, פירקתי את הקודם לאחר מכן שהרכבתי את החדש ניסיתי להכניס את הבול ג'וינט שמתחבר לנאבה אבל הוא לא נכנס, הוא כאילו נכנס באלכסון ונתקע הוא נכנס ישר ואז אלכסון ואי אפשר להכניס אותו פנימה. ניסיתי לפרק שוב את המשולש ולהתחיל מהכנסת הבול ג'וינט אבל הוא גם לא נכנס. ניסיתי לשים את הבול ג'וינט מול החור לדפוק מעט עם פטיש שיכנס פנימה קצת להרכיב גלגל ולהוריד את הרכב אולי זה ידחוק אותו פנימה ואז להרים לפרק גלגל ולהדק את הבורג - אבל הוא פשוט בורח מהחור החוצה (ניסיתי 2 פעמים). בגלל שהרכב במקום שממש הפריע (לא תיארתי לעצמי שזה יתקע אותי החלפתי כבר משולשים ולא היה בעיה) הייתי צריך ליסוע 3-4 מטרים בלית ברירה הנעתי והתקדמתי כ-1 מטר ונהיה רעש של חריקות מהפעמון ציריה באותו רגע עצרתי כנראה בגלל שהגלגל זז הפעמון התעקם. 2 שאלות - 1. איך מכניסים את הבול ג'ויינט הסורר. 2. האם נגרם נזק לפעמון ? 😓 החלפת המשולשים הזאת ממש תסכלה אותי היום 3 שעות להכניס את הבול גו'ינט
  5. חיפשתי לפני שפירסמתי את השרשור הרבה זמן, לא מצאתי אז אמרתי אשאל בפורום, עכשיו מצאתי - אמנם זה מאזדה 2 אבל זה אותו דבר בדיוק כמו במאזדה 3 הנוכחית ששאלתי לגביה. אני מעלה סרטון אם זה יועיל למישהו
  6. החלפה של חיישן נקישות מאזדה 3 2011, ניסיתי לחפש סרטון מפורט ואני לא מוצא. לפי מה שאני רואה צריך לפרק סעפת יניקה בשביל להגיע אליו. אשמח אם למישהו יש סרטון מפורט
  7. תיקון טעות - כל הבעיות באות פתאום יחד מנורת ESP + מחוגים נופלים למטה בלוח שעונים (שאר הנורות עובדות) + רעידות אחרי כיבוי והדלקה הבעיה נעלמת וחוזרת פתאום בזמן לא מוגדר. אבדוק את הטעינה של האלטרנטור והמצבר ואעדכן. אם יש למישהו עוד כיוון הוא מוזמן לומר..
  8. אם אלטרנטור לא היה תקין היה צריך להידלק מנורה של מצבר, לא ? ובדיקת מצבר ואלטרנטור אפשר לבצע בחנות שמחליפה מצברים לא צריך מוסך חשמל רכב מצבר בן כמעט שנתיים, יש מעט קורוזיה על המינוס אשפוך מעט מים חמים לנקות. יש לציין - שהרכב לא נכבה באמצע נסיעה פשוט הלוח שעונים נכבה הרכב ממשיך ליסוע
  9. באמצע נסיעה המנוע התחיל לרעוד, כיבוי והדלקה הסתדר לכמה דקות ושוב רעד. נשמע כאילו בוכנה אחת לא עובדת, נדלקה מנורה מנוע חובר מחשב - 2 תקלות - 1. צילינדר 1 מיספייר, 2. רנדום מיספייר בצילינדרים. החלפתי פלאגים (איפסתי את התקלה) הרכב נסע מעולה, למחרת בנסיעה מהירה 90 קמ"ש לחיצה על הבלמים הרכב רועד נדלקת מנורה ESP, ואחרי עזיבה של הברקס הרכב כאילו "עף" קדימה, אחרי דקה נסיעה לוח שעונים נכבה (כל המחוגים למטה והצג כבוי) - מנורת מנוע לא נדלקה. כעת זה המצב התופעה חוזרת מישהו אולי יודע מה התקלה ?
  10. ואני מכיר מישהו שיש לו "מוסך" בחצר (זה העבודה שלו כל היום מגיעים אליו רכבים) והוא מקצוען ברמה מאוד גבוהה (מתמקצע ברוב סוגי הרכבים) מא' עד ת', עושה הכל כולל החלפת גיר/מנוע (אין לו ליפט), והוא גם לא יקר ואמין מאוד, ברור שאם צריך משהו מקצועי אני הולך אליו ולא ל"מוסך" שקורע במחיר ולא בהכרח אמין.
  11. איך ? אין גישה כ"כ, גם במוסך לא נראה לי שמחזקים ברגי מתלה אחרי שמורידים את הרכב לקרקע. האמת שזה נראה נכון החלפתי ליונדאי גטס משולשים, תפוחי הגה, מוטות מייצבים, ציריות וכו'. וחיזקתי טוב (שהרכב באוויר), בנסיעה שעליתי על באמפר במהירות מעט היה רעש מתחת הרכב, שהרכב על הקרקע חיזקתי את ברגי המשולשים והרעש נעלם..
  12. ואם יש לך חבר (בתשלום כמובן) שאתה מכיר אותו ואתה יודע שהוא מכונאי לא היית נותן לו לעבוד על הרכב שלך (לא הבנתי מה זה משנה אם החניה שלך) ?
  13. לא נסחפת בכלל, דבר שני - לא בהכרח בכלל שאותם "בעלי ידע" בד"כ עובדים במקום סגור.. יש הרבה בפורום ומחוצה לו שיודעים ויש להם ידיים טובות ולא בהכרח שיש מקום סגור, דבר שלישי תזמון לא דומה כלל למכלולי מתלה ובלמים
  14. מעודדים. תסגרו את הפורום "טכני" עזבו לכו למוסך
  15. למה לא ? אם יש לו יידע והוא יודע לטפל בתקלה/טיפולים שוטפים מה המניעה ? עדיף מוסכים שאתה מגיע עד אליו ובמקרה הטוב אתה מחכה כמה שעות ומקרה הפחות טוב משאיר את הרכב שם כמה ימים ללא רכב חלופי, חוץ מזה שקורעים במחיר ועל כל נגיעה קלה במפתח בוקסות צריך לשלם טבין ותקילין. היום ראיתי חשבונית של מישהו שלקח את הרכב בשביל להחליף קויל תקול 291 ש"ח "עבודה". הזוי בכל מקרה אם מצאת מוסך הגיוני וישר שזה קשה למצוא היום אז עדיף, אם לא בוודאי שיש העדפה למוסך נייד (לא בהכרח שכולם אמינים, אבל בד"כ יש יותר אמון מאשר מוסך רגיל)
×
×
  • תוכן חדש...